Pojazd niskopodwoziowyFliegl
SDS 510 mit Tiefbett
Pojazd niskopodwoziowy
Fliegl
SDS 510 mit Tiefbett
Stała cena bez VATu
135 000 €
Stan
Nowe
Lokalizacja
Triptis 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane dotyczące maszyny
- Opis/nazwa maszyny:
- Pojazd niskopodwoziowy
- Producent:
- Fliegl
- Model:
- SDS 510 mit Tiefbett
- Numer seryjny:
- 5c7120ea17bcf92d3b69899da
- Stan:
- nowe
Cena i lokalizacja
Stała cena bez VATu
135 000 €
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Oberpöllnitzer Straße 8, 07819 Triptis, Niemcy
Zadzwoń
Sprzedaż maszyn

Czy już zamieściłeś ogłoszenie o swojej używanej maszynie?
Sprzedawaj przez Machineseeker bez prowizji.
Więcej o sprzedaży maszyn
Więcej o sprzedaży maszyn
Dane techniczne
- Masa całkowita:
- 50 kg
- Masa własna:
- 14 kg
- Maksymalna waga ładunku:
- 35 kg
- Konfiguracja osi:
- 3 osie
- Rozmiar opony:
- 235 / 75 r 17,5
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A8265509
- Numer referencyjny:
- 20437605
- Ostatnio aktualizowane:
- 22.10.2024
Opis
Dalsze informacje
Podwozie naczepy niskopodwoziowej
Spawana konstrukcja stalowa, płyta siodłowa z wymiennym sworzniem królewskim 2"
Podpora 24 t, dwubiegowa, obsługa jednostronna, z prostym podparciem, bez kompensacji przesuwu
Składana podporę tylną
2x kliny pod koła z uchwytami
Boczna osłona najazdowa z aluminium
Błotniki ćwierć-łukowe przed i za zespołem osi
Z chlapaczami za każdą osią
1x skrzynia narzędziowa, szer. 2 350 mm x dł. 730 mm x wys. 640 mm, zamontowana poprzecznie z przodu na podłodze gęsiej szyi, z 2 półkami
Poszerzenia wysuwane do 3 000 mm (nie w tylnej skosie)(szerokość zewnętrzna transportowanych maszyn budowlanych lub pojazdów nie może przekraczać 2 550 mm)
Schowek na deski drewniane na gęsiej szyi, poprzecznie z przodu
Deski drewniane 70 mm do poszerzenia do 3000 mm
Wgłębienie na ramię koparki nad tylnymi osiami aż do tyłu, ok. 500 mm szerokości i ok. 230 mm głębokości
Ucha mocujące dla naczepy niskopodwoziowej
3 pary uch mocujących po 10 t z przodu na gęsiej szyi, 8 par po 10 t w zagłębieniu, 3 pary listew mocujących w obszarze korytarza zagłębienia, 3 pary uch mocujących po 10 t przy osiach/tyle
Osie i zawieszenie
Osie bębnowe SAF
Osie/podwozie laserowo mierzone dla zmniejszenia zużycia opon i paliwa
Hydrauliczne wymuszone sterowanie przez klin przekładni siodłowej na wszystkie 3 osie,
Sterowanie wtórne za pomocą pilota radiowego + automatyczne ustawianie kół (do max 20 km/h)
Uwaga! W ciężarówce wymagana jest 2-biegunowa wtyczka NATO z min. 2 x 35mm² do zasilania układu kierowniczego. Zasilanie agregatu pompowego przez kabel NATO do pojazdu ciągnącego, bez instalacji stałej w ciężarówce (sterowanie wtórne musi być używane min. 1x w tygodniu).
Zawieszenie pneumatyczne
Koła i opony
235 / 75 R 17,5
do wyboru producenta
Stalowe felgi w układzie bliźniaczym, kolor srebrny fabryczny
Układ hamulcowy
Dwururowy pneumatyczny układ hamulcowy, kolorowe przewody ułatwiające serwis.
Hamulec postojowy sprężynowy
EBS, elektroniczny system hamulcowy z gniazdem EBS z przodu, bez kabla połączeniowego
Uwaga: Przyczepa może być ciągnięta tylko przez pojazdy, które zapewniają skuteczność ABS!
2 niezawodne głowice sprzęgające z przodu, bez przewodu połączeniowego
Fedpfx Asi Ri Hgsb Nspn
Z zaworem podnoszenia i opuszczania, funkcją utrzymania w pozycji obniżonej + automatycznym resetem
Rozpoznawanie obciążenia osi przez sygnał EBS-Canbus, do wyświetlania na wyświetlaczu w kabinie kierowcy, ciężarówka musi być odpowiednio przygotowana, bez montażu w ciężarówce (nie jest to legalizowana waga)
System stabilności pojazdu
Trailer Infocenter do wyświetlania danych pojazdu jak obciążenia osi (nie jest to legalizowana waga), przebieg kilometrowy oraz komunikaty diagnostyczne/systemowe.
Elektryka
24 V, lampy wielokomorowe, boczne oświetlenie LED żółte
2 białe światła pozycyjne LED z przodu
2 biało-czerwone światła obrysowe z tyłu
2 x 7-pinowe niezawodne gniazda z przodu, bez przewodu połączeniowego
1x dodatkowy reflektor roboczy LED z tyłu, sterowany światłem cofania
1x lampa ostrzegawcza LED z uchwytem, włączana ze światłem pozycyjnym (lampa zdejmowana)
2 pary tablic ostrzegawczych, podwójnie podświetlane LED i wysuwane do 3 000 mm
Podłoga
Gęsia szyja z blachą ryflowaną stalową
W korytarzu z miękkim drewnem 70 mm, przy nadkolach z blachą ryflowaną stalową, zagłębienie po lewej i prawej stronie w korytarzu podnoszone hydraulicznie przez napęd pomocniczy ciągnika
Tylna skos z podłogą z miękkiego drewna 70 mm
Długość zagłębienia ok. 6 300 mm
Burty
Profil aluminiowy pusty 2
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Podwozie naczepy niskopodwoziowej
Spawana konstrukcja stalowa, płyta siodłowa z wymiennym sworzniem królewskim 2"
Podpora 24 t, dwubiegowa, obsługa jednostronna, z prostym podparciem, bez kompensacji przesuwu
Składana podporę tylną
2x kliny pod koła z uchwytami
Boczna osłona najazdowa z aluminium
Błotniki ćwierć-łukowe przed i za zespołem osi
Z chlapaczami za każdą osią
1x skrzynia narzędziowa, szer. 2 350 mm x dł. 730 mm x wys. 640 mm, zamontowana poprzecznie z przodu na podłodze gęsiej szyi, z 2 półkami
Poszerzenia wysuwane do 3 000 mm (nie w tylnej skosie)(szerokość zewnętrzna transportowanych maszyn budowlanych lub pojazdów nie może przekraczać 2 550 mm)
Schowek na deski drewniane na gęsiej szyi, poprzecznie z przodu
Deski drewniane 70 mm do poszerzenia do 3000 mm
Wgłębienie na ramię koparki nad tylnymi osiami aż do tyłu, ok. 500 mm szerokości i ok. 230 mm głębokości
Ucha mocujące dla naczepy niskopodwoziowej
3 pary uch mocujących po 10 t z przodu na gęsiej szyi, 8 par po 10 t w zagłębieniu, 3 pary listew mocujących w obszarze korytarza zagłębienia, 3 pary uch mocujących po 10 t przy osiach/tyle
Osie i zawieszenie
Osie bębnowe SAF
Osie/podwozie laserowo mierzone dla zmniejszenia zużycia opon i paliwa
Hydrauliczne wymuszone sterowanie przez klin przekładni siodłowej na wszystkie 3 osie,
Sterowanie wtórne za pomocą pilota radiowego + automatyczne ustawianie kół (do max 20 km/h)
Uwaga! W ciężarówce wymagana jest 2-biegunowa wtyczka NATO z min. 2 x 35mm² do zasilania układu kierowniczego. Zasilanie agregatu pompowego przez kabel NATO do pojazdu ciągnącego, bez instalacji stałej w ciężarówce (sterowanie wtórne musi być używane min. 1x w tygodniu).
Zawieszenie pneumatyczne
Koła i opony
235 / 75 R 17,5
do wyboru producenta
Stalowe felgi w układzie bliźniaczym, kolor srebrny fabryczny
Układ hamulcowy
Dwururowy pneumatyczny układ hamulcowy, kolorowe przewody ułatwiające serwis.
Hamulec postojowy sprężynowy
EBS, elektroniczny system hamulcowy z gniazdem EBS z przodu, bez kabla połączeniowego
Uwaga: Przyczepa może być ciągnięta tylko przez pojazdy, które zapewniają skuteczność ABS!
2 niezawodne głowice sprzęgające z przodu, bez przewodu połączeniowego
Fedpfx Asi Ri Hgsb Nspn
Z zaworem podnoszenia i opuszczania, funkcją utrzymania w pozycji obniżonej + automatycznym resetem
Rozpoznawanie obciążenia osi przez sygnał EBS-Canbus, do wyświetlania na wyświetlaczu w kabinie kierowcy, ciężarówka musi być odpowiednio przygotowana, bez montażu w ciężarówce (nie jest to legalizowana waga)
System stabilności pojazdu
Trailer Infocenter do wyświetlania danych pojazdu jak obciążenia osi (nie jest to legalizowana waga), przebieg kilometrowy oraz komunikaty diagnostyczne/systemowe.
Elektryka
24 V, lampy wielokomorowe, boczne oświetlenie LED żółte
2 białe światła pozycyjne LED z przodu
2 biało-czerwone światła obrysowe z tyłu
2 x 7-pinowe niezawodne gniazda z przodu, bez przewodu połączeniowego
1x dodatkowy reflektor roboczy LED z tyłu, sterowany światłem cofania
1x lampa ostrzegawcza LED z uchwytem, włączana ze światłem pozycyjnym (lampa zdejmowana)
2 pary tablic ostrzegawczych, podwójnie podświetlane LED i wysuwane do 3 000 mm
Podłoga
Gęsia szyja z blachą ryflowaną stalową
W korytarzu z miękkim drewnem 70 mm, przy nadkolach z blachą ryflowaną stalową, zagłębienie po lewej i prawej stronie w korytarzu podnoszone hydraulicznie przez napęd pomocniczy ciągnika
Tylna skos z podłogą z miękkiego drewna 70 mm
Długość zagłębienia ok. 6 300 mm
Burty
Profil aluminiowy pusty 2
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2006
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 36482... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd