Naczepa wywrotkaSTAS
AgrostarV 10 ca.56 m³ Neufahrzeug Universaltür
Naczepa wywrotka
STAS
AgrostarV 10 ca.56 m³ Neufahrzeug Universaltür
Stan
Nowe
Lokalizacja
Korschenbroich-Glehn 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane dotyczące maszyny
Cena i lokalizacja
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Dieselstr. 9, 41352 Korschenbroich-Glehn, Niemcy
Zadzwoń
Dane techniczne
- Masa całkowita:
- 36 000 kg
- Konfiguracja osi:
- 3 osie
- Długość przestrzeni ładunkowej:
- 10 500 mm
- Szerokość przestrzeni ładunkowej:
- 2 480 mm
- Wysokość przestrzeni ładunkowej:
- 1 900 mm
- Objętość przestrzeni ładunkowej:
- 56 m³
- Wyposażenie:
- ABS
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A4451664
- Numer referencyjny:
- Agrostar 56m³
- Ostatnio aktualizowane:
- 25.06.2025
Opis
Podwozie w lekkiej wersji wykonania
Aluminiowe (15-6-12)
Dwa w pełni automatycznie spawane podłużnice I z poprzecznymi belkami spawanymi. Szerokość ramy 1.600 mm
Osie i zawieszenie Tarcze hamulcowe 430 mm
Agregaty osi Jost (ex Mercedes DCA) 3 x 9 t z zawieszeniem pneumatycznym, miechy powietrzne centralnie przyspawane do podłużnicy ramy, 1. oś podnoszona z funkcją startu i ręcznym przyciskiem opuszczania, Smart Board Infocenter, zawór podnoszenia-opuszczania, wskaźnik zużycia okładzin hamulcowych BVA
Opony i koła
6 kół z oponami w rozmiarze 385/65 R22,5 od wybranych producentów, z felgami stalowymi 11.75 x 22,5 ET 120
Nogi podporowe
Wersja mechaniczna z jednostronną obsługą w 2 prędkościach, z przestawną stopą do zawieszenia pneumatycznego
Układ hamulcowy
Zgodny z normą E.G., układ dwuobwodowy Wabco, hamulec postojowy sprężynowy działający na dwie osie oraz Wabco EBS-E z RSS (Roll-Stability-System) i modulatorem Premium, Wabco Smartboard Infocenter, aluminiowy zbiornik powietrza
Instalacja elektryczna
Zgodna z przepisami STVZO, 2 lampy pięciokomorowe Aspöck Ecopoint 2, instalacja 24V z gniazdami 2x7 oraz 1x5 PIN, ze światłami obrysowymi, 2 oddzielne tylne światła cofania LED, 1 reflektor LED wewnętrzny.
Zabudowa wywrotka / skrzynia, wnętrze całkowicie spawane
Wywrotka aluminiowa, ściany boczne z profili deska 30 mm (2-3 mm) szer. 600 mm spawane, podłoga 8 mm ze stopu o wysokiej odporności na zużycie (5383H34/HB 110), ściana przednia 4 mm wzmocniona, prosta, tylna ściana jako uniwersalne drzwi proste z 2 skrzydłami w układzie 2/3-1/3 z zsypem zbożowym lub (opcjonalnie) w układzie 1/2-1/2 z zsypami zbożowymi; aluminiowy profil okrągły do uszczelnienia drzwi od strony bocznej i dolnej, tylne drzwi częściowo okładziną aluminiową, sterowanie pneumatyczne uniwersalnymi drzwiami z oddzielną dźwignią blokady, tylna belka aluminiowa odchylana, dwa uchwyty z gumowymi odbojami przy kiprze zamocowane do ramy na ścianie przedniej
Układ hydrauliczny - siłownik kiprujący z dużą tuleją
Siłownik hydrauliczny montowany na ścianie przedniej, maks. ciśnienie robocze 150 bar, marki Edbro, ok. 2,5 m węża hydraulicznego, złączka 1", kąt kiprowania ok. 48°
Wyposażenie dodatkowe
6 błotników Parlok, komplet chlapaczy na całą szerokość pojazdu zamocowanych do osłony bocznej, uchwyt na koło zapasowe ALU, boczna osłona najazdowa składana z prawej, duża skrzynka narzędziowa typ 860, drabinka ALU ok. 3 m, 3 środkowe podnoszone pałąki ALU podniesione o ok. 150 mm, dodatkowo centralny uchwyt na pałąki na 2 sztuki powiększający szerokość ładunkową, plandeka rolowana ze środkowym pasem świetlnym i wzmocnieniami w strefach zużycia, ok. 660 g/m2 z systemem rolowania, lina gumowa wokół tylnego zakończenia plandeki z dwoma zaczepami do mocowania na tylnym sztycy, pomost do chodzenia na ramie w kolorze nadwozia, zamknięcie plandeki z szybkim zamkiem, zakończenie zgrzewane gumową liną przeciwko wnikaniu wody, solidna składana belka antynajazdowa z dwoma zaczepami holowniczymi z lewej i prawej oraz sworzniami zabezpieczającymi, 2 chlapacze "Clear-Pass" przy błotnikach zgodne z normą EG, z boku ramy aluminiowy lejek z workiem do zboża, uchwyt na łopatę, miotłę i skrobak zamocowany nad osiami itp.
Gbsdpfx Absfi Nmuj Nou
+590 € kosztów transportu
dostępne w wersjach od 50 m³ do 56 m³
Długość przestrzeni ładunkowej: 9.700 mm oraz 10.500 mm
* cena zależna od wyposażenia
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Aluminiowe (15-6-12)
Dwa w pełni automatycznie spawane podłużnice I z poprzecznymi belkami spawanymi. Szerokość ramy 1.600 mm
Osie i zawieszenie Tarcze hamulcowe 430 mm
Agregaty osi Jost (ex Mercedes DCA) 3 x 9 t z zawieszeniem pneumatycznym, miechy powietrzne centralnie przyspawane do podłużnicy ramy, 1. oś podnoszona z funkcją startu i ręcznym przyciskiem opuszczania, Smart Board Infocenter, zawór podnoszenia-opuszczania, wskaźnik zużycia okładzin hamulcowych BVA
Opony i koła
6 kół z oponami w rozmiarze 385/65 R22,5 od wybranych producentów, z felgami stalowymi 11.75 x 22,5 ET 120
Nogi podporowe
Wersja mechaniczna z jednostronną obsługą w 2 prędkościach, z przestawną stopą do zawieszenia pneumatycznego
Układ hamulcowy
Zgodny z normą E.G., układ dwuobwodowy Wabco, hamulec postojowy sprężynowy działający na dwie osie oraz Wabco EBS-E z RSS (Roll-Stability-System) i modulatorem Premium, Wabco Smartboard Infocenter, aluminiowy zbiornik powietrza
Instalacja elektryczna
Zgodna z przepisami STVZO, 2 lampy pięciokomorowe Aspöck Ecopoint 2, instalacja 24V z gniazdami 2x7 oraz 1x5 PIN, ze światłami obrysowymi, 2 oddzielne tylne światła cofania LED, 1 reflektor LED wewnętrzny.
Zabudowa wywrotka / skrzynia, wnętrze całkowicie spawane
Wywrotka aluminiowa, ściany boczne z profili deska 30 mm (2-3 mm) szer. 600 mm spawane, podłoga 8 mm ze stopu o wysokiej odporności na zużycie (5383H34/HB 110), ściana przednia 4 mm wzmocniona, prosta, tylna ściana jako uniwersalne drzwi proste z 2 skrzydłami w układzie 2/3-1/3 z zsypem zbożowym lub (opcjonalnie) w układzie 1/2-1/2 z zsypami zbożowymi; aluminiowy profil okrągły do uszczelnienia drzwi od strony bocznej i dolnej, tylne drzwi częściowo okładziną aluminiową, sterowanie pneumatyczne uniwersalnymi drzwiami z oddzielną dźwignią blokady, tylna belka aluminiowa odchylana, dwa uchwyty z gumowymi odbojami przy kiprze zamocowane do ramy na ścianie przedniej
Układ hydrauliczny - siłownik kiprujący z dużą tuleją
Siłownik hydrauliczny montowany na ścianie przedniej, maks. ciśnienie robocze 150 bar, marki Edbro, ok. 2,5 m węża hydraulicznego, złączka 1", kąt kiprowania ok. 48°
Wyposażenie dodatkowe
6 błotników Parlok, komplet chlapaczy na całą szerokość pojazdu zamocowanych do osłony bocznej, uchwyt na koło zapasowe ALU, boczna osłona najazdowa składana z prawej, duża skrzynka narzędziowa typ 860, drabinka ALU ok. 3 m, 3 środkowe podnoszone pałąki ALU podniesione o ok. 150 mm, dodatkowo centralny uchwyt na pałąki na 2 sztuki powiększający szerokość ładunkową, plandeka rolowana ze środkowym pasem świetlnym i wzmocnieniami w strefach zużycia, ok. 660 g/m2 z systemem rolowania, lina gumowa wokół tylnego zakończenia plandeki z dwoma zaczepami do mocowania na tylnym sztycy, pomost do chodzenia na ramie w kolorze nadwozia, zamknięcie plandeki z szybkim zamkiem, zakończenie zgrzewane gumową liną przeciwko wnikaniu wody, solidna składana belka antynajazdowa z dwoma zaczepami holowniczymi z lewej i prawej oraz sworzniami zabezpieczającymi, 2 chlapacze "Clear-Pass" przy błotnikach zgodne z normą EG, z boku ramy aluminiowy lejek z workiem do zboża, uchwyt na łopatę, miotłę i skrobak zamocowany nad osiami itp.
Gbsdpfx Absfi Nmuj Nou
+590 € kosztów transportu
dostępne w wersjach od 50 m³ do 56 m³
Długość przestrzeni ładunkowej: 9.700 mm oraz 10.500 mm
* cena zależna od wyposażenia
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2002
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 2182 ... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd