Naczepa niskopodwoziowaFAYMONVILLE
Max 510 Pendelachsen ausziehbar abfahrbarer Hals
Naczepa niskopodwoziowa
FAYMONVILLE
Max 510 Pendelachsen ausziehbar abfahrbarer Hals
Stała cena bez VATu
109 900 €
Rok produkcji
2022
Stan
Używane
Lokalizacja
Neuenhagen 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane dotyczące maszyny
Cena i lokalizacja
Stała cena bez VATu
109 900 €
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Ziegelstrasse 9, 15366 Neuenhagen, Niemcy
Zadzwoń
Dane techniczne
- Masa całkowita:
- 47 000 kg
- Maksymalna waga ładunku:
- 33 980 kg
- Konfiguracja osi:
- 2 osie
- Długość przestrzeni ładunkowej:
- 6 850 mm
- Szerokość przestrzeni ładunkowej:
- 2 540 mm
- Wysokość przestrzeni ładunkowej:
- 350 mm
- Pierwsza rejestracja:
- 02/2022
- Całkowita szerokość:
- 2 540 mm
- Całkowita wysokość:
- 2 300 mm
- Wyposażenie:
- ABS
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A19170191
- Ostatnio aktualizowane:
- 25.06.2025
Opis
Pokład zagłębiony z zewnętrznymi dźwigarami w wersji rozsuwanej SUPER LOW, długość ok. 6.850 mm
* Długość całkowita 13.500 mm, wydłużana do 19.000 mm
* Powierzchnia ładunkowa poszerzana od 2.540 do 3.000 mm
* Pokład zagłębiony z trwałą podłogą z twardego drewna (ok. 40 mm grubości) oraz mechanicznie sterowanym ryglem zabezpieczającym
* Przewody zasilające prowadzone są w sposób chroniony w wysuwanych dźwigarach, automatycznie dostosowując się do długości pokładu zagłębionego
* 5 par pierścieni mocujących z funkcją składania na zewnątrz (LC 10.000 daN)
* 6 par bloków gwintowanych na wewnętrznym dźwigarze do montażu śrubowanych pierścieni RUD
Podwozie tylne
* Podwozie tylne z zamkniętą ramą zewnętrzną, nawierzchnią z blachy ryflowanej oraz przelotową pryzmatyczną rynną koparkową, ok. 1.250/700 x 505 mm, otwarta z tyłu
* 2 pary pierścieni mocujących składanych na zewnątrz (LC 10.000 daN)
* 1 para pierścieni mocujących poziomych w rynnie (LC 8.000 daN + 5.300 daN)
* 2 pary kieszeni na słupki wsuwane, ok. 100 x 50 mm, w ramie zewnętrznej
Gęsia szyja
* Gęsia szyja w konstrukcji SNT dla optymalizacji długości powierzchni załadunkowej, długość ok. 3.785 mm
* Gęsia szyja podnoszona/opuszczana hydraulicznie oraz odpinana
* Techniczny nacisk siodła: 23.000 kg. Dla ciągników: 4x2, 6x2 i 6x4
Oś wahliwa
* Wszystkie osie hydrauliczno-mechanicznie wymuszone skrętne
* Zawór bezpieczeństwa przewodu hydraulicznego na cylindrze poziomującym oś z automatyczną funkcją RESET
* Cylinder hydrauliczny z zaworami odcinającymi i zabezpieczeniem przed wysunięciem w pozycji podniesionej
* Techniczny nacisk na oś: każda po 12.000 kg
* Hydrauliczne wyrównanie osi
* Narzędzia do osi
* Ogumienie 245/70 R 17.5 3PMSF indeks nośności (146/146F), nowe koło zapasowe
Układ hamulcowy
* Układ hamulcowy zgodnie z przepisami UE, z EBS-E (2S2M) z przewodami do ciągnika siodłowego
Instalacja elektryczna
* Zdalne sterowanie skrętem osi
* Instalacja elektryczna zgodna z przepisami UE
* Oświetlenie 24 V ASPÖCK-NORDIK (ASS3)
* ASPÖCK-UNIBOX przy listwie przedniej z gniazdami 24N, 24S i 15 pinowymi wg ISO: 24N ISO-11852, 24S ISO-3731, 15 pinowe ISO-12098
Konstrukcja stalowa
* Konstrukcja stalowa z wysokowytrzymałych stali drobnoziarnistych: S355J2+N/S355MC
Lakierowanie
* Pierwszorzędna i trwała ochrona antykorozyjna
* Wysokiej jakości jednorodne lakierowanie nawierzchniowe dwuskładnikowe (2K)
* 2-calowy króciec centralny (Königszapfen)
* Ocynkowana ściana czołowa ze stali, ok. 400 mm wysokości
* Przy ocynkowanej listwie przyłączeniowej z przodu żółto-czerwone złącza powietrzne
* 4 kliny pod koła z uchwytami
* Zespół elektrohydrauliczny
* Żółty pas odblaskowy zgodnie z przepisami UE na bokach, na wysuwie i z tyłu naczepy
* Uchwyt na lampę ostrzegawczą z tyłu naczepy, w tym lampę ostrzegawczą
Gedpfjwla Rtex Ab Njbu
* Europejskie tablice odblaskowe (czerwono-żółte) z tyłu naczepy
* Uchwyt na tablice ostrzegawcze z gniazdem na gęsiej szyi oraz na tylnej belce z lewej i prawej
* Instrukcja obsługi i opis techniczny
* Naklejka prędkości maksymalnej 80 km/h z tyłu i po obu stronach
* Manometr do pomiaru nacisku na osie wraz z diagramem obciążenia
* Możliwość błędów, zmian i sprzedaży zastrzeżona
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
* Długość całkowita 13.500 mm, wydłużana do 19.000 mm
* Powierzchnia ładunkowa poszerzana od 2.540 do 3.000 mm
* Pokład zagłębiony z trwałą podłogą z twardego drewna (ok. 40 mm grubości) oraz mechanicznie sterowanym ryglem zabezpieczającym
* Przewody zasilające prowadzone są w sposób chroniony w wysuwanych dźwigarach, automatycznie dostosowując się do długości pokładu zagłębionego
* 5 par pierścieni mocujących z funkcją składania na zewnątrz (LC 10.000 daN)
* 6 par bloków gwintowanych na wewnętrznym dźwigarze do montażu śrubowanych pierścieni RUD
Podwozie tylne
* Podwozie tylne z zamkniętą ramą zewnętrzną, nawierzchnią z blachy ryflowanej oraz przelotową pryzmatyczną rynną koparkową, ok. 1.250/700 x 505 mm, otwarta z tyłu
* 2 pary pierścieni mocujących składanych na zewnątrz (LC 10.000 daN)
* 1 para pierścieni mocujących poziomych w rynnie (LC 8.000 daN + 5.300 daN)
* 2 pary kieszeni na słupki wsuwane, ok. 100 x 50 mm, w ramie zewnętrznej
Gęsia szyja
* Gęsia szyja w konstrukcji SNT dla optymalizacji długości powierzchni załadunkowej, długość ok. 3.785 mm
* Gęsia szyja podnoszona/opuszczana hydraulicznie oraz odpinana
* Techniczny nacisk siodła: 23.000 kg. Dla ciągników: 4x2, 6x2 i 6x4
Oś wahliwa
* Wszystkie osie hydrauliczno-mechanicznie wymuszone skrętne
* Zawór bezpieczeństwa przewodu hydraulicznego na cylindrze poziomującym oś z automatyczną funkcją RESET
* Cylinder hydrauliczny z zaworami odcinającymi i zabezpieczeniem przed wysunięciem w pozycji podniesionej
* Techniczny nacisk na oś: każda po 12.000 kg
* Hydrauliczne wyrównanie osi
* Narzędzia do osi
* Ogumienie 245/70 R 17.5 3PMSF indeks nośności (146/146F), nowe koło zapasowe
Układ hamulcowy
* Układ hamulcowy zgodnie z przepisami UE, z EBS-E (2S2M) z przewodami do ciągnika siodłowego
Instalacja elektryczna
* Zdalne sterowanie skrętem osi
* Instalacja elektryczna zgodna z przepisami UE
* Oświetlenie 24 V ASPÖCK-NORDIK (ASS3)
* ASPÖCK-UNIBOX przy listwie przedniej z gniazdami 24N, 24S i 15 pinowymi wg ISO: 24N ISO-11852, 24S ISO-3731, 15 pinowe ISO-12098
Konstrukcja stalowa
* Konstrukcja stalowa z wysokowytrzymałych stali drobnoziarnistych: S355J2+N/S355MC
Lakierowanie
* Pierwszorzędna i trwała ochrona antykorozyjna
* Wysokiej jakości jednorodne lakierowanie nawierzchniowe dwuskładnikowe (2K)
* 2-calowy króciec centralny (Königszapfen)
* Ocynkowana ściana czołowa ze stali, ok. 400 mm wysokości
* Przy ocynkowanej listwie przyłączeniowej z przodu żółto-czerwone złącza powietrzne
* 4 kliny pod koła z uchwytami
* Zespół elektrohydrauliczny
* Żółty pas odblaskowy zgodnie z przepisami UE na bokach, na wysuwie i z tyłu naczepy
* Uchwyt na lampę ostrzegawczą z tyłu naczepy, w tym lampę ostrzegawczą
Gedpfjwla Rtex Ab Njbu
* Europejskie tablice odblaskowe (czerwono-żółte) z tyłu naczepy
* Uchwyt na tablice ostrzegawcze z gniazdem na gęsiej szyi oraz na tylnej belce z lewej i prawej
* Instrukcja obsługi i opis techniczny
* Naklejka prędkości maksymalnej 80 km/h z tyłu i po obu stronach
* Manometr do pomiaru nacisku na osie wraz z diagramem obciążenia
* Możliwość błędów, zmian i sprzedaży zastrzeżona
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2006
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 3342 ... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd