Naczepa niskopodwoziowaFAYMONVILLE
MAX Trailer MAX510 Tiefbett 2x12 t PA
Naczepa niskopodwoziowa
FAYMONVILLE
MAX Trailer MAX510 Tiefbett 2x12 t PA
Stan
Nowe
Lokalizacja
Essen 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane dotyczące maszyny
Cena i lokalizacja
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Heegstraße 6-8, 45356 Essen, Niemcy

Zadzwoń
Dane techniczne
- Maksymalna waga ładunku:
- 33 750 kg
- Masa całkowita:
- 47 000 kg
- Konfiguracja osi:
- 2 osie
- Wyposażenie:
- ABS
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A19966335
- Numer referencyjny:
- 36904
- Ostatnio aktualizowane:
- 26.11.2025
Opis
Więcej pojazdów na stronie. Wyciąg z wyposażenia; pełna specyfikacja na życzenie.
Gęsia szyja: Gęsia szyja w konstrukcji SNT, zoptymalizowana pod kątem długości powierzchni ładunkowej, długość ok. 3.750 mm. Gęsia szyja podnoszona i opuszczana hydraulicznie oraz zdejmowalna. Techniczny nacisk siodła: 23.000 kg. Do ciągników: 4 x 2, 6 x 2 oraz 6 x 4.
Pokład dolny (tiefbett): Pokład dolny z zewnętrznymi ramami, wysuwany w wykonaniu SUPER LOW, długość ok. 6.850 mm. Pokład dolny z trwałą podłogą z twardego drewna (ok. 40 mm grubości) i mechanicznym ryglowaniem. Przewody zasilające są chronione w wysuwanych ramionach i automatycznie dopasowują się do długości pokładu. 5 par pierścieni mocujących, składane na zewnątrz (LC 10 000 daN). 6 par bloków gwintowanych po wewnętrznej stronie do montażu pierścieni RUD na śruby.
Podwozie tylne: Tylne podwozie z zamkniętą ramą zewnętrzną, blachą ryflowaną i przelotową wanną koparkową typu prisma, ok. 1.250/700 x 505 mm, z tyłu otwarte. 2 pary pierścieni mocujących, składane na zewnątrz (LC 10 000 daN). 1 para pierścieni mocujących leżących w wannie LC 16 000 daN. 1 para pierścieni mocujących leżących w wannie LC 10.600 daN. 2 pary kieszeni na słupki (ok. 100 x 50 mm) w ramie zewnętrznej.
Oś kołyskowa (PENDEL-AXLE): Wszystkie osie hydro-mechanicznie wymuszanie skręcane. Zawór blokujący w razie pęknięcia przewodu na cylindrze wyrównującym oś, z automatyczną funkcją RESET. Siłowniki hydrauliczne z zaworami odcinającymi i zabezpieczeniem w pozycji podniesionej. Ostateczna powłoka osi: 2 warstwy lakieru 2-komponentowego, jednolity kolor FAY-Grey-34-0260. Techniczne obciążenie osi: po 12.000 kg. Hydrauliczne wyrównanie osi. Narzędzia osiowe.
Ogumienie: 245/70 R 17.5 3PMSF, marka według wyboru. Indeks nośności (146/146F).
TPMS: System kontroli ciśnienia w oponach zgodnie z ECE R 141.
Układ hamulcowy: System hamulcowy Wabco zgodny z przepisami UE z EBS-E (2S2M), bez przewodów łączących z ciągnikiem siodłowym.
Instalacja elektryczna: Według przepisów UE, oświetlenie 24V ASPÖCK-NORDIK (ASS3). Wszystkie boczne lampy LED migają z kierunkowskazami. Skrzynka ASPÖCK-UNIBOX z przednim złączem 24N, 24S i 15-polowym wg ISO:
- 24N ISO-1185
- 24S ISO-3731
- 15-polowy ISO-12098
Konstrukcja stalowa: Z wysokowytrzymałych stali drobnoziarnistych. Klasy stali: S355J2+N/S355MC (granica plastyczności 355MPa) S690QL/S700MC (granica plastyczności 690MPa).
Lakierowanie: Cała konstrukcja stalowa po spawaniu automatycznie śrutowana. Drugie śrutowanie korundem dla optymalnej przyczepności powłoki. Metalizacja HRM całego podwozia pojazdu ZINACOREM 850 (85% cynk / 15% aluminium) dla najlepszej ochrony antykorozyjnej. Końcowe lakierowanie: 2 warstwy lakieru 2K w kolorze RAL 3002 karminowa czerwień wg RAL-System 841GL.
W tym wyposażenie dodatkowe:
- Kingpin 2 cale,
- Cynkowana przednia ściana stalowa, ok. 400 mm wysokości,
- Sterowanie tylną osią przewodowo (przód i tył) przyciskami z kontrolą zbieżności osi (bez instalacji w ciągniku)
- Agregat elektrohydrauliczny (±45kg)
- 2 pary przykręcanych uchwytów kontenerowych na zewnętrznych belkach. W zestawie 2 pary zamków kontenerowych na 1x 20' lub 1x 40' kontener
- Boki i tylna ściana z aluminium na gęsiej szyi, demontowalne, ok. 2440 x 400 mm (dł. x wys.). Tylne ocynkowane słupki są zdejmowane. (długość konstrukcji ok. 2560 mm) (±46kg).
- Złącza hydrauliczne od gęsiej szyi do pokładu dolnego z szybkozłączem wielokrotnym zamiast śrubowych.
Ijdpfxsxbmn Uo Ah Aoa
- Jedno narzędzie.
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Gęsia szyja: Gęsia szyja w konstrukcji SNT, zoptymalizowana pod kątem długości powierzchni ładunkowej, długość ok. 3.750 mm. Gęsia szyja podnoszona i opuszczana hydraulicznie oraz zdejmowalna. Techniczny nacisk siodła: 23.000 kg. Do ciągników: 4 x 2, 6 x 2 oraz 6 x 4.
Pokład dolny (tiefbett): Pokład dolny z zewnętrznymi ramami, wysuwany w wykonaniu SUPER LOW, długość ok. 6.850 mm. Pokład dolny z trwałą podłogą z twardego drewna (ok. 40 mm grubości) i mechanicznym ryglowaniem. Przewody zasilające są chronione w wysuwanych ramionach i automatycznie dopasowują się do długości pokładu. 5 par pierścieni mocujących, składane na zewnątrz (LC 10 000 daN). 6 par bloków gwintowanych po wewnętrznej stronie do montażu pierścieni RUD na śruby.
Podwozie tylne: Tylne podwozie z zamkniętą ramą zewnętrzną, blachą ryflowaną i przelotową wanną koparkową typu prisma, ok. 1.250/700 x 505 mm, z tyłu otwarte. 2 pary pierścieni mocujących, składane na zewnątrz (LC 10 000 daN). 1 para pierścieni mocujących leżących w wannie LC 16 000 daN. 1 para pierścieni mocujących leżących w wannie LC 10.600 daN. 2 pary kieszeni na słupki (ok. 100 x 50 mm) w ramie zewnętrznej.
Oś kołyskowa (PENDEL-AXLE): Wszystkie osie hydro-mechanicznie wymuszanie skręcane. Zawór blokujący w razie pęknięcia przewodu na cylindrze wyrównującym oś, z automatyczną funkcją RESET. Siłowniki hydrauliczne z zaworami odcinającymi i zabezpieczeniem w pozycji podniesionej. Ostateczna powłoka osi: 2 warstwy lakieru 2-komponentowego, jednolity kolor FAY-Grey-34-0260. Techniczne obciążenie osi: po 12.000 kg. Hydrauliczne wyrównanie osi. Narzędzia osiowe.
Ogumienie: 245/70 R 17.5 3PMSF, marka według wyboru. Indeks nośności (146/146F).
TPMS: System kontroli ciśnienia w oponach zgodnie z ECE R 141.
Układ hamulcowy: System hamulcowy Wabco zgodny z przepisami UE z EBS-E (2S2M), bez przewodów łączących z ciągnikiem siodłowym.
Instalacja elektryczna: Według przepisów UE, oświetlenie 24V ASPÖCK-NORDIK (ASS3). Wszystkie boczne lampy LED migają z kierunkowskazami. Skrzynka ASPÖCK-UNIBOX z przednim złączem 24N, 24S i 15-polowym wg ISO:
- 24N ISO-1185
- 24S ISO-3731
- 15-polowy ISO-12098
Konstrukcja stalowa: Z wysokowytrzymałych stali drobnoziarnistych. Klasy stali: S355J2+N/S355MC (granica plastyczności 355MPa) S690QL/S700MC (granica plastyczności 690MPa).
Lakierowanie: Cała konstrukcja stalowa po spawaniu automatycznie śrutowana. Drugie śrutowanie korundem dla optymalnej przyczepności powłoki. Metalizacja HRM całego podwozia pojazdu ZINACOREM 850 (85% cynk / 15% aluminium) dla najlepszej ochrony antykorozyjnej. Końcowe lakierowanie: 2 warstwy lakieru 2K w kolorze RAL 3002 karminowa czerwień wg RAL-System 841GL.
W tym wyposażenie dodatkowe:
- Kingpin 2 cale,
- Cynkowana przednia ściana stalowa, ok. 400 mm wysokości,
- Sterowanie tylną osią przewodowo (przód i tył) przyciskami z kontrolą zbieżności osi (bez instalacji w ciągniku)
- Agregat elektrohydrauliczny (±45kg)
- 2 pary przykręcanych uchwytów kontenerowych na zewnętrznych belkach. W zestawie 2 pary zamków kontenerowych na 1x 20' lub 1x 40' kontener
- Boki i tylna ściana z aluminium na gęsiej szyi, demontowalne, ok. 2440 x 400 mm (dł. x wys.). Tylne ocynkowane słupki są zdejmowane. (długość konstrukcji ok. 2560 mm) (±46kg).
- Złącza hydrauliczne od gęsiej szyi do pokładu dolnego z szybkozłączem wielokrotnym zamiast śrubowych.
Ijdpfxsxbmn Uo Ah Aoa
- Jedno narzędzie.
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2003
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 201 8... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd








