Naczepa niskopodwoziowaFAYMONVILLE
MAX Trailer MAX510 Tiefbett 2x12 t PA
Naczepa niskopodwoziowa
FAYMONVILLE
MAX Trailer MAX510 Tiefbett 2x12 t PA
Stan
Nowe
Lokalizacja
Essen 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane dotyczące maszyny
Cena i lokalizacja
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Heegstraße 6-8, 45356 Essen, Niemcy
Zadzwoń
Sprzedaż maszyn

Czy już zamieściłeś ogłoszenie o swojej używanej maszynie?
Sprzedawaj przez Machineseeker bez prowizji.
Więcej o sprzedaży maszyn
Więcej o sprzedaży maszyn
Dane techniczne
- Masa całkowita:
- 47 000 kg
- Maksymalna waga ładunku:
- 33 750 kg
- Konfiguracja osi:
- 2 osie
- Wyposażenie:
- ABS
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A19966335
- Numer referencyjny:
- 36904
- Ostatnio aktualizowane:
- 10.09.2025
Opis
Dalsze pojazdy dostępne pod adresem Wypis z wyposażenia. Pełna specyfikacja na zapytanie.
Gęsia szyja: Gęsia szyja w konstrukcji SNT dla optymalizacji długości powierzchni ładunkowej, długość ok. 3.750 mm. Hydraulicznie podnoszona/opuszczana oraz zdejmowana gęsia szyja. Techniczna nośność siodła: 23.000 kg Przystosowany do ciągników siodłowych: 4 x 2, 6 x 2 oraz 6 x 4
Crodpoxbmn Uofx Adhjh
Pokład dolny: Pokład dolny z zewnętrznymi belkami, w wersji wysuwanej SUPER LOW DESIGN, długość ok. 6.850 mm. Pokład dolny z twardym, stałym podłożem z drewna liściastego (ok. 40 mm grubości) z mechanicznym ryglowaniem. Przewody zasilające są zabezpieczone w wysuwanych belkach i automatycznie dopasowują się do długości pokładu dolnego. 5 par uchylnych pierścieni mocujących na zewnątrz (LC 10 000 daN). 6 par bloków gwintowanych wewnątrz belek do montażu śrubowanych pierścieni RUD.
Podwozie tylne: Podwozie tylne z zamkniętą ramą zewnętrzną, poszycie z blachy ryflowanej oraz ciągłą muldą koparkową typu Prisma, ok. 1.250/700 x 505 mm, z tyłu otwarta. 2 pary uchylnych pierścieni mocujących na zewnątrz (LC 10 000 daN). 1 para pierścieni mocujących leżących w muldzie LC 16 000 daN. 1 para pierścieni mocujących leżących w muldzie LC 10.600 daN. 2 pary kieszeni na słupki ok. 100 x 50 mm w ramie zewnętrznej.
Oś wahliwa: Oś wahliwa, wszystkie osie siłą hydro-mechaniczną sterowane przymusowo. Zawór przeciwpęknięciowy na siłowniku wyrównującym osie z automatyczną funkcją RESET. Siłowniki hydrauliczne z zaworami odcinającymi i zabezpieczeniami na wysoką pozycję. Osie lakierowane końcowo 2-warstwowym lakierem 2K, jednostronnie, w kolorze FAY-Grau-34-0260. Techniczne obciążenie osi: po 12.000 kg Hydrauliczne wyrównanie osi. Narzędzia osiowe.
Ogumienie: Opony 245/70 R 17.5 3PMSF — marka według naszego wyboru. Indeks nośności (146/146F)
TPMS: System kontroli ciśnienia w oponach zgodny z ECE R 141.
Układ hamulcowy: Układ hamulcowy Wabco zgodny z przepisami UE z EBS-E (2S2M) bez przewodów połączeniowych do ciągnika siodłowego.
Instalacja elektryczna: Instalacja elektryczna zgodna z przepisami UE, oświetlenie 24V ASPÖCK-NORDIK (ASS3). Wszystkie boczne światła LED migają razem z kierunkowskazem. ASPÖCK-UNIBOX na listwie przyłączeniowej z przodu z gniazdami 24N, 24S i 15-pin. Podłączenie wg ISO. 24N ISO-1185 24S ISO-3731 15-pin ISO-12098
Konstrukcja stalowa: Konstrukcja stalowa z wysokowytrzymałych stali drobnoziarnistych. Jakości stali: S355J2+N/S355MC (granica plastyczności 355MPa) S690QL/S700MC (granica plastyczności 690MPa)
Lakierowanie: Cała konstrukcja stalowa po spawaniu automatycznie śrutowana w maszynie strumieniowej. Drugie śrutowanie korundem dla optymalnej przyczepności powłok. Metalizacja HRM całego podwozia ZINACOR 850 (85% cynk/15% aluminium) dla najlepszej ochrony antykorozyjnej. Lakier końcowy 2-warstwowy 2K, w jednolitym kolorze RAL 3002 karminowy czerwony zgodnie z RAL-System 841GL.
Zawiera następujące wyposażenie dodatkowe: - 2″ czop królewski - Ocynkowana przednia ściana stalowa, ok. 400 mm wysokości. - Sterowanie tylną osią przód/tył za pomocą pilota przewodowego, kontrola toru osi (bez instalacji na ciągniku)
- Agregat elektrohydrauliczny. (± 45kg)
2 pary śrubowanych uchwytów kontenerowych na belkach zewnętrznych. W tym 2 pary zamków kontenerowych na 1x 20' lub 1x 40' kontener.
Na gęsiej szyi burty aluminiowe oraz tylna burta, wsuwane, ok. 2.440 x 400 mm (dł. x wys.). Tylne, ocynkowane słupki wsuwane są zdejmo
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Gęsia szyja: Gęsia szyja w konstrukcji SNT dla optymalizacji długości powierzchni ładunkowej, długość ok. 3.750 mm. Hydraulicznie podnoszona/opuszczana oraz zdejmowana gęsia szyja. Techniczna nośność siodła: 23.000 kg Przystosowany do ciągników siodłowych: 4 x 2, 6 x 2 oraz 6 x 4
Crodpoxbmn Uofx Adhjh
Pokład dolny: Pokład dolny z zewnętrznymi belkami, w wersji wysuwanej SUPER LOW DESIGN, długość ok. 6.850 mm. Pokład dolny z twardym, stałym podłożem z drewna liściastego (ok. 40 mm grubości) z mechanicznym ryglowaniem. Przewody zasilające są zabezpieczone w wysuwanych belkach i automatycznie dopasowują się do długości pokładu dolnego. 5 par uchylnych pierścieni mocujących na zewnątrz (LC 10 000 daN). 6 par bloków gwintowanych wewnątrz belek do montażu śrubowanych pierścieni RUD.
Podwozie tylne: Podwozie tylne z zamkniętą ramą zewnętrzną, poszycie z blachy ryflowanej oraz ciągłą muldą koparkową typu Prisma, ok. 1.250/700 x 505 mm, z tyłu otwarta. 2 pary uchylnych pierścieni mocujących na zewnątrz (LC 10 000 daN). 1 para pierścieni mocujących leżących w muldzie LC 16 000 daN. 1 para pierścieni mocujących leżących w muldzie LC 10.600 daN. 2 pary kieszeni na słupki ok. 100 x 50 mm w ramie zewnętrznej.
Oś wahliwa: Oś wahliwa, wszystkie osie siłą hydro-mechaniczną sterowane przymusowo. Zawór przeciwpęknięciowy na siłowniku wyrównującym osie z automatyczną funkcją RESET. Siłowniki hydrauliczne z zaworami odcinającymi i zabezpieczeniami na wysoką pozycję. Osie lakierowane końcowo 2-warstwowym lakierem 2K, jednostronnie, w kolorze FAY-Grau-34-0260. Techniczne obciążenie osi: po 12.000 kg Hydrauliczne wyrównanie osi. Narzędzia osiowe.
Ogumienie: Opony 245/70 R 17.5 3PMSF — marka według naszego wyboru. Indeks nośności (146/146F)
TPMS: System kontroli ciśnienia w oponach zgodny z ECE R 141.
Układ hamulcowy: Układ hamulcowy Wabco zgodny z przepisami UE z EBS-E (2S2M) bez przewodów połączeniowych do ciągnika siodłowego.
Instalacja elektryczna: Instalacja elektryczna zgodna z przepisami UE, oświetlenie 24V ASPÖCK-NORDIK (ASS3). Wszystkie boczne światła LED migają razem z kierunkowskazem. ASPÖCK-UNIBOX na listwie przyłączeniowej z przodu z gniazdami 24N, 24S i 15-pin. Podłączenie wg ISO. 24N ISO-1185 24S ISO-3731 15-pin ISO-12098
Konstrukcja stalowa: Konstrukcja stalowa z wysokowytrzymałych stali drobnoziarnistych. Jakości stali: S355J2+N/S355MC (granica plastyczności 355MPa) S690QL/S700MC (granica plastyczności 690MPa)
Lakierowanie: Cała konstrukcja stalowa po spawaniu automatycznie śrutowana w maszynie strumieniowej. Drugie śrutowanie korundem dla optymalnej przyczepności powłok. Metalizacja HRM całego podwozia ZINACOR 850 (85% cynk/15% aluminium) dla najlepszej ochrony antykorozyjnej. Lakier końcowy 2-warstwowy 2K, w jednolitym kolorze RAL 3002 karminowy czerwony zgodnie z RAL-System 841GL.
Zawiera następujące wyposażenie dodatkowe: - 2″ czop królewski - Ocynkowana przednia ściana stalowa, ok. 400 mm wysokości. - Sterowanie tylną osią przód/tył za pomocą pilota przewodowego, kontrola toru osi (bez instalacji na ciągniku)
- Agregat elektrohydrauliczny. (± 45kg)
2 pary śrubowanych uchwytów kontenerowych na belkach zewnętrznych. W tym 2 pary zamków kontenerowych na 1x 20' lub 1x 40' kontener.
Na gęsiej szyi burty aluminiowe oraz tylna burta, wsuwane, ok. 2.440 x 400 mm (dł. x wys.). Tylne, ocynkowane słupki wsuwane są zdejmo
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2003
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 201 8... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd