Naczepa niskopodwoziowaFAYMONVILLE
MAX Trailer MAX510 Tiefbett 2x10 t
Naczepa niskopodwoziowa
FAYMONVILLE
MAX Trailer MAX510 Tiefbett 2x10 t
Stan
Nowe
Lokalizacja
Essen 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane dotyczące maszyny
Cena i lokalizacja
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Heegstraße 6-8, 45356 Essen, Niemcy
Zadzwoń
Dane techniczne
- Masa całkowita:
- 43 000 kg
- Maksymalna waga ładunku:
- 30 190 kg
- Konfiguracja osi:
- 2 osie
- Wyposażenie:
- ABS
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A19937595
- Numer referencyjny:
- 36903
- Ostatnio aktualizowane:
- 09.09.2025
Opis
Cały nasz asortyment pojazdów, dostępnych od ręki lub w krótkim terminie, znajdą Państwo na naszej stronie internetowej.
Wyciąg z wyposażenia. Pełna lista wyposażenia dostępna na życzenie.
Platforma ładunkowa:
* Zagłębione łoże z zewnętrznymi belkami w wersji wysuwanej SUPER LOW Design, długość ok. 6.850 mm
* Łoże z trwałą podłogą z twardego drewna, grubość ok. 40 mm, mechaniczne ryglowanie
* Przewody zasilające poprowadzone są bezpiecznie w wysuwanych belkach i automatycznie dostosowują się do aktualnej długości łoża
* 5 par uchylnych na zewnątrz pierścieni mocujących (LC 10 000 daN)
* 6 par bloków gwintowanych na wewnętrznym belce do montażu śrubowanych pierścieni RUD
Siodło typu "łabędzia szyja":
* Łabędzia szyja w designie SNT w celu optymalizacji długości powierzchni załadunkowej, długość ok. 3.750 mm
* Łabędzia szyja podnoszona/opuszczana hydraulicznie oraz zdejmowana
* Techniczne obciążenie siodła: 23.000 kg
* Do ciągnika siodłowego: 4 x 2, 6 x 2
Zawieszenie tylne:
* Tylne podwozie w krótkiej wersji z zamkniętą ramą zewnętrzną i pokrywą z blachy ryflowanej
* Zawieszenie z zagłębieniem pod koparkę, połowa tylna zamknięta do montażu zbiorników powietrza
* 2 pary uchylnych na zewnątrz pierścieni mocujących (LC 5 000 daN)
* 1 para uchylnych na zewnątrz pierścieni mocujących (LC 10 000 daN)
* 1 para pierścieni mocujących w pozycji leżącej, przód & tył podwozia (LC 10 000 daN)
Osie:
* Osie BPW, sterowane hydro-mechanicznie
* Techniczne obciążenie osi: po 12.000 kg
* Zawieszenie pneumatyczne z zaworem podnoszenia i opuszczania
Ogumienie:
* Opony 245/70 R 17.5 3PMSF
* Marka według naszego wyboru
* Indeks nośności (146/146F)
* TPMS – system monitorowania ciśnienia w oponach zgodnie z ECE R 141
* Przesył danych do pojazdu ciągnącego odbywa się poprzez standaryzowany interfejs EBS zgodnie z ISO 11992
* Aby wyświetlanie było poprawne, pojazd ciągnący musi być w stanie przesyłać i wyświetlać te dane
Układ hamulcowy:
* Układ hamulcowy zgodny z wymogami UE, z EBS-E (2S2M)
Instalacja elektryczna:
* Instalacja elektryczna zgodna z obowiązującymi przepisami UE, oświetlenie 24V ASPÖCK-NORDIK (ASS3)
* Wszystkie lampy LED oznaczenia bocznego migają wraz z kierunkowskazem
* ASPÖCK-UNIBOX na listwie przyłączeniowej z przodu z gniazdami 24N, 24S i 15-stykowym przyłączem zgodnie z ISO: 24N ISO-1185, 24S ISO-3731, 15-stykowe ISO-12098
Konstrukcja stalowa:
* Konstrukcja stalowa ze stali drobnoziarnistych o wysokiej wytrzymałości
* Gatunki stali: S355J2+N/S355MC (granica plastyczności 355MPa), S690QL/S700MC (granica plastyczności 690MPa)
Lakierowanie:
* Cała konstrukcja stalowa po spawaniu jest automatycznie śrutowana urządzeniem z wirnikiem
* Drugie śrutowanie korundem dla optymalnej przyczepności systemu powłokowego
* Metalizacja HRM całego podwozia ZINACOR 850 (85% cynku/15% aluminium) zapewniająca najlepszą ochronę antykorozyjną
* Malowanie końcowe dwukomponentowym lakierem nawierzchniowym, dwa razy, jednolity kolor RAL 3002 karminowy czerwony, zgodnie z systemem RAL 841GL
* Obręcze lakierowane na srebrno
Dodpfx Aajxarl Njcowc
* Tył pojazdu metalizowany i lakierowany na biało (RAL 9010 czysta biel)
* Lakier metaliczny niedostępny
* Powłoka lakiernicza testowana w teście solnej mgły według ISO 9227-NSS
* Uszczelnienie wnętrza profili specjalnym woskiem
Wyposażenie dodatkowe w cenie:
* Sworzeń królewski 2”
* Cynkowana stalowa ściana przednia, wysokość ok. 400 mm
* Sterowanie tylnej i przedniej osi z przewodowym pilotem, z kontrolą toru jazdy osi (brak montażu w ciąg
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Wyciąg z wyposażenia. Pełna lista wyposażenia dostępna na życzenie.
Platforma ładunkowa:
* Zagłębione łoże z zewnętrznymi belkami w wersji wysuwanej SUPER LOW Design, długość ok. 6.850 mm
* Łoże z trwałą podłogą z twardego drewna, grubość ok. 40 mm, mechaniczne ryglowanie
* Przewody zasilające poprowadzone są bezpiecznie w wysuwanych belkach i automatycznie dostosowują się do aktualnej długości łoża
* 5 par uchylnych na zewnątrz pierścieni mocujących (LC 10 000 daN)
* 6 par bloków gwintowanych na wewnętrznym belce do montażu śrubowanych pierścieni RUD
Siodło typu "łabędzia szyja":
* Łabędzia szyja w designie SNT w celu optymalizacji długości powierzchni załadunkowej, długość ok. 3.750 mm
* Łabędzia szyja podnoszona/opuszczana hydraulicznie oraz zdejmowana
* Techniczne obciążenie siodła: 23.000 kg
* Do ciągnika siodłowego: 4 x 2, 6 x 2
Zawieszenie tylne:
* Tylne podwozie w krótkiej wersji z zamkniętą ramą zewnętrzną i pokrywą z blachy ryflowanej
* Zawieszenie z zagłębieniem pod koparkę, połowa tylna zamknięta do montażu zbiorników powietrza
* 2 pary uchylnych na zewnątrz pierścieni mocujących (LC 5 000 daN)
* 1 para uchylnych na zewnątrz pierścieni mocujących (LC 10 000 daN)
* 1 para pierścieni mocujących w pozycji leżącej, przód & tył podwozia (LC 10 000 daN)
Osie:
* Osie BPW, sterowane hydro-mechanicznie
* Techniczne obciążenie osi: po 12.000 kg
* Zawieszenie pneumatyczne z zaworem podnoszenia i opuszczania
Ogumienie:
* Opony 245/70 R 17.5 3PMSF
* Marka według naszego wyboru
* Indeks nośności (146/146F)
* TPMS – system monitorowania ciśnienia w oponach zgodnie z ECE R 141
* Przesył danych do pojazdu ciągnącego odbywa się poprzez standaryzowany interfejs EBS zgodnie z ISO 11992
* Aby wyświetlanie było poprawne, pojazd ciągnący musi być w stanie przesyłać i wyświetlać te dane
Układ hamulcowy:
* Układ hamulcowy zgodny z wymogami UE, z EBS-E (2S2M)
Instalacja elektryczna:
* Instalacja elektryczna zgodna z obowiązującymi przepisami UE, oświetlenie 24V ASPÖCK-NORDIK (ASS3)
* Wszystkie lampy LED oznaczenia bocznego migają wraz z kierunkowskazem
* ASPÖCK-UNIBOX na listwie przyłączeniowej z przodu z gniazdami 24N, 24S i 15-stykowym przyłączem zgodnie z ISO: 24N ISO-1185, 24S ISO-3731, 15-stykowe ISO-12098
Konstrukcja stalowa:
* Konstrukcja stalowa ze stali drobnoziarnistych o wysokiej wytrzymałości
* Gatunki stali: S355J2+N/S355MC (granica plastyczności 355MPa), S690QL/S700MC (granica plastyczności 690MPa)
Lakierowanie:
* Cała konstrukcja stalowa po spawaniu jest automatycznie śrutowana urządzeniem z wirnikiem
* Drugie śrutowanie korundem dla optymalnej przyczepności systemu powłokowego
* Metalizacja HRM całego podwozia ZINACOR 850 (85% cynku/15% aluminium) zapewniająca najlepszą ochronę antykorozyjną
* Malowanie końcowe dwukomponentowym lakierem nawierzchniowym, dwa razy, jednolity kolor RAL 3002 karminowy czerwony, zgodnie z systemem RAL 841GL
* Obręcze lakierowane na srebrno
Dodpfx Aajxarl Njcowc
* Tył pojazdu metalizowany i lakierowany na biało (RAL 9010 czysta biel)
* Lakier metaliczny niedostępny
* Powłoka lakiernicza testowana w teście solnej mgły według ISO 9227-NSS
* Uszczelnienie wnętrza profili specjalnym woskiem
Wyposażenie dodatkowe w cenie:
* Sworzeń królewski 2”
* Cynkowana stalowa ściana przednia, wysokość ok. 400 mm
* Sterowanie tylnej i przedniej osi z przewodowym pilotem, z kontrolą toru jazdy osi (brak montażu w ciąg
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2003
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 201 8... ogłoszenia
Te ogłoszenia również mogą cię zainteresować.
Ogłoszenia

841 km
Naczepa niskopodwoziowa
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX510 Tiefbett 2x10 t
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX510 Tiefbett 2x10 t
Ogłoszenia

841 km
Naczepa niskopodwoziowa
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX510 Tiefbett 2x10 t (Forst)
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX510 Tiefbett 2x10 t (Forst)
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd