Używane Castotig 1601 Dc na sprzedaż (15 837)
Sortuj wyniki
- Najniższa cena Najwyższa cena
- Najnowsze ogłoszenia Najstarsze ogłoszenia
- Najkrótsza odległość Najdalsza odległość
- Najbardziej aktualny rok produkcji Najstarszy rok produkcji
- Najnowsza aktualizacja Najstarsza aktualizacja
- Producenci od A do Z Producent od Z do A
- Trafność
- Najniższa cena
- Cena
- Najwyższa cena
- Cena
- Najnowsze ogłoszenia
- Data zamieszczenia
- Najstarsze ogłoszenia
- Data zamieszczenia
- Najkrótsza odległość
- Odległość
- Najdalsza odległość
- Odległość
- Najbardziej aktualny rok produkcji
- Rok produkcji
- Najstarszy rok produkcji
- Rok produkcji
- Najnowsza aktualizacja
- Ostatnio aktualizowane
- Najstarsza aktualizacja
- Ostatnio aktualizowane
- Producenci od A do Z
- Producent
- Producent od Z do A
- Producent
- Nazwa od A do Z
- Oznaczenie
- Nazwa od Z do A
- Oznaczenie
- Model od A do Z
- Model
- Model od Z do A
- Model
- Najniższa referencja
- Opinia
- Najwyższa referencja
- Opinia
- Najkrótszy czas pracy
- Okres ważności
- Najdłuższy czas pracy
- Okres ważności
- Trafność
- Trafność
Ogłoszenia

253 km
Agregat chłodniczy/pompa ciepła
New Watercooled chiller ClimavenetaFOCS2 W H CA E 1601 441.9 kW/456.9 kW
Zadzwoń
Stan: nowe, Rok produkcji: 2016, Funkcjonalność: w pełni sprawny, wydajność chłodnicza: 441,9 kW (600,82 KM), rodzaj chłodzenia: woda, masa całkowita: 3 570 kg, całkowita szerokość: 1 000 mm, całkowita długość: 4 200 mm, całkowita wysokość: 2 200 mm, okres gwarancji: 6 miesiące, moc grzewcza: 456,9 kW (621,21 KM), Chłodnica wodna/pompa ciepła Climaveneta FOCS2 W H CA E 1601 441,9 kW/456,9 kW
Wydajność chłodnicza: 441,9 kW / 125,65 ton (12/7 — 35°C)
Wydajność grzewcza: 456,9 kW / 129,92 ton (40/45 — 7°C)
Iielhcowyvnqodwxod
Rok produkcji: 2016
Opcje: Pompa ciepła, ekonomizer.
Obieg czynnika chłodniczego: 1 szt.
Wymiennik ciepła: płaszczowo-rurowy
Sprężarki: 1 szt. Bitzer CSW9563-140CVY-40D (śrubowa)
Typ czynnika chłodniczego: R134a
Wymiary: 4,2x1x2,2 m
Waga: 3570 kg
Stan: Outlet
Ogłoszenia

759 km
Silnik przekładniowy prądu stałego
Winkelmann SEWGNRE GFZ 160 12/3/2
Zadzwoń
Rok produkcji: 1986, Stan: używany, Silnik prądu stałego, silnik przekładniowy, silnik elektryczny, silnik przekładniowy prądu stałego
Islhcdeb A Ixajwxeid
-Prędkość obrotowa: 200/2000-3000 obr.
-Moc: 3,2 KW
-Konstrukcja: B3
-Wałek średnicy: Ø 50 mm
-Klasa ochronna: IP 44
-Waga: 220 kg
Ogłoszenia

713 km
Wózek widłowy z silnikiem wysokoprężnym
KalmarDCG 160-12
Zadzwoń
Stan: używany, Rok produkcji: 2023, godziny pracy: 271 h, ładowność: 16 000 kg, wysokość podnoszenia: 5 540 mm, wolny skok podnoszenia: 1 865 mm, środek ciężkości ładunku: 1 200 mm, typ masztu: triplex, moc: 168 kW (228,42 KM), szerokość karetki wideł: 2 550 mm, długość wideł: 2 400 mm, prześwit: 250 mm, Typ przedniej opony: Hauler LT, rozmiar przedniej opony: 12.00-20, rodzaj opony tylnej: Hauler LT, rozmiar tylnej opony: 12.00-20, całkowita długość: 9 500 mm, rozstaw osi: 3 750 mm, typ silnika: Cummins B6.7, typ napędu: Diesel, szerokość konstrukcji: 2 530 mm, waga netto: 24 600 kg, · Rozstaw kół (c-c), przód – tył (mm) 1855 – 1960
· Promień skrętu na zewnątrz – wewnątrz (mm) 5175 – 600
· Wysokość z odchyleniem kabiny, maks. kabina EGO, OHG (mm) 3395
· Szerokość z nachyleniem kabiny, max. kabina EGO, OHG (mm) 3380
· Min. szerokość korytarza roboczego przy układaniu w stosy pod kątem 90° (mm) 8770
· Pochylanie masztu do przodu – do tyłu (°) 5 – 10
· Przesuw boczny ± o szerokości nad ostrzem wideł (mm) 415 – 1530
· Nacisk na oś przednią bez obciążenia (kg) 10500
· Nacisk na oś przednią przy obciążeniu znamionowym (kg) 35800
· Nacisk na tylną oś bez obciążenia (kg) 11900
· Nacisk na oś tylną przy obciążeniu znamionowym (kg) 2600
· Ciśnienie powietrza (Mpa) serwo hydrauliczne – kierownica
· Typ – koła hamowane Hamulce tarczowe chłodzone olejem (mokre hamulce tarczowe) – koła napędowe
· Typ – koła hamowane Suchy, sprężynowy hamulec tarczowy – koła napędowe
· Ciśnienie hydrauliczne Maks. (Mpa) 18
· Ilość oleju hydraulicznego (l) 220
· Pojemność zbiornika (l) 170
· Ilość AdBlue* (l) 15
· Moc silnika ISO 3046 – przy prędkości obrotowej (kW – obr./min): 164/233 – 2200
· Moment obrotowy ISO 3046 – przy prędkości obrotowej (Nm – obr/min): 945 – 1500
· Liczba cylindrów – pojemność skokowa (cm3) 6 – 6702
· Zużycie paliwa, normalny styl jazdy (l/h) 8-10
· Typ sprzęgła: przemiennik momentu obrotowego
· Typ skrzyni biegów: Hydrodynamiczny Powershift
· Liczba biegów przód – tył: 3 - 3
· Typ alternatora – Moc (W) AC-1960
· Akumulator rozruchowy: napięcie – pojemność (V – Ah) 2×12 – 150
· Ergonomiczna kierownica: Jest regulowana i można ją również złożyć na jedną stronę. Zmniejsza to obciążenie kierowcy podczas jazdy i cofania.
· Wygodne pedały: nowy, elastyczny i bezpieczny system pedałów z regulowanym kątem pedałowania. Poprawia ergonomię i minimalizuje obciążenie stóp jeźdźca.
· Wysokowydajne wycieraczki szyby przedniej: zapewniają pokrycie 90% zakrzywionej szyby przedniej. Wycieraczki dachowe są również zintegrowane.
· Ergonomiczne, wielofunkcyjne siedzenie: obrotowe i całkowicie zintegrowane.
· Pakiet klimatyczny: Kompletny i elastyczny system klimatyzacji, który spełnia wysokie wymagania przetestowanej klimatycznie kabiny EGO. Większe wloty powietrza. Bezproblemowa wymiana filtra z przodu maszyny. Pełen komfort jazdy dzięki doskonale zwymiarowanym i skonstruowanym zespołom.
· Konsola sterownicza: łatwa w konfiguracji, regulacji, obsłudze i zrozumieniu. Wszystkie niezbędne elementy sterujące, przełączniki, dźwignie i wskaźniki są łatwo dostępne, co pozwala na wydajną pracę.
· Panel sterowania: Idealne urządzenie dla kierowców korzystających z mini kierownicy lub dźwigni kierownicy. Zintegrowane przyciski przełączające. W pełni regulowany i indywidualnie testowany pod kątem optymalnej ergonomii. Ergonomiczna kierownica jest złożona do przodu, nie ograniczając widoczności.
· Zoptymalizowana widoczność: Całkowicie nowa, otwarta konstrukcja. Z przemyślanymi profilami i zakrzywionymi szybami z przodu i z tyłu. Zoptymalizowana widoczność pod każdym kątem - z wyjątkowo dobrą widocznością po przekątnej do przodu i do tyłu. Silne uczucie na świeżym powietrzu
Ielhcdjvfgn Hjwxsid
· Nowe silniki wysokoprężne Cummins spełniające wymogi normy EU Stage IIIB / EPA Tier 4i: Nowa platforma wysokoprężna Cummins łączy w sobie recyrkulację schłodzonych gazów spalinowych z ulepszonym wysokociśnieniowym układem paliwowym Common Rail (HPDR) i filtrem cząstek stałych. Umożliwia to czystsze i bardziej wydajne spalanie, co pozwala zmniejszyć zużycie energii nawet o pięć p

Dowiedz się teraz
+44 20 806 810 84
+44 20 806 810 84
Teraz dodaj ogłoszenie
*za ogłoszenie/miesiąc
Ogłoszenia

636 km
Wózek widłowy z silnikiem wysokoprężnym
KalmarDCG160-12 - Drehsitz
Zadzwoń
Stan: używany, Funkcjonalność: w pełni sprawny, Rok produkcji: 2018, godziny pracy: 27 004 h, ładowność: 16 000 kg, wysokość podnoszenia: 5 600 mm, rodzaj paliwa: diesel, typ masztu: standard, wysokość konstrukcyjna: 4 430 mm, szerokość karetki wideł: 2 500 mm, długość wideł: 2 340 mm, całkowita długość: 5 450 mm, typ napędu: Diesel, szerokość konstrukcji: 2 540 mm, waga netto: 24 500 kg, Wózek widłowy Diesel
Środek ciężkości ładunku: 1200
Szerokość wideł: 350 mm
Grubość wideł: 75 mm
Rodzaj masztu: standardowy
Stan: gotowy do użycia i w pełni sprawny
Stan techniczny: bardzo dobry
Opony przednie typ: pneumatyczne
Iislhcdov U Eygewxsd
Opony przednie rozmiar: 12.00-20
Opony tylne typ: pneumatyczne
Opony tylne rozmiar: 12.00-20
Opis: Poza tym modelem Kalmar posiadamy około 200 ciężkich wózków widłowych, kompaktowych, wózków widłowych i bocznych na naszych magazynach w Hamburgu i Gdańsku. Odwiedź naszą stronę internetową – sago-online. Leasing i finansowanie na dogodnych warunkach oferujemy w każdej chwili. Chętnie odkupimy też Twój używany sprzęt również bez konieczności zakupu u nas pojazdu. Nasz właściciel, pan Peter Sawitzki, chętnie udzieli szczegółowych informacji na temat tego DCG160-12. PS: Nasz warsztat specjalizuje się w naprawach, remontach, przeglądach i zabudowach specjalnych wózków widłowych od 8 ton. Na życzenie możemy wystawić Twój pojazd w sprzedaży komisowej u nas.
Przesuw boczny, pozycjoner wideł,
1 para wideł NIVO
Ogrzewanie, pełna kabina, waga,
Fotel obrotowy,
Ogłoszenia

586 km
Wózek widłowy do dużych obciążeń - Diesel
KalmarDCE 160-12
Zadzwoń
Stan: używany, Funkcjonalność: w pełni sprawny, Rok produkcji: 2011, godziny pracy: 27 600 h, ładowność: 16 000 kg, wysokość podnoszenia: 5 500 mm, rodzaj paliwa: diesel, typ masztu: duplex, wysokość konstrukcyjna: 4 400 mm, długość wideł: 2 400 mm, typ silnika: 6-Zyl. Volvo-Diesel, typ napędu: Diesel, Wózki widłowe ciężkie - diesel
Ijlhcjv Db U Eodwxoid
środek ciężkości ładunku: 1200
Typ masztu: Duplex
Stan: gotowy do użycia i w pełni funkcjonalny
Stan techniczny: dobry
Typ opon przednich: pneumatyczne
Typ opon tylnych: pneumatyczne
Opis:
przesuw boczny, pozycjoner wideł,
widelec z regulacją wysokości
3. zawór, 4. zawór, tylne światła robocze, przednie światła robocze, ogrzewanie, pełna kabina,
Odkryj więcej używanych maszyn
Ogłoszenia

741 km
Wózek widłowy z silnikiem wysokoprężnym
KalmarDCG160-12
Zadzwoń
Stan: dobry (używany), numer maszyny/pojazdu: 3425, Rok produkcji: 2013, wysokość podnoszenia: 4 130 mm, typ masztu: duplex, szerokość karetki wideł: 250 mm, długość wideł: 2 400 mm, całkowita długość: 5 700 mm, całkowita szerokość: 2 600 mm, masa eksploatacyjna: 23 860 kg, typ silnika: Diesel, udźwig: 16 000 kg, dodatkowe cechy wyposażenia: NATO-socket, Manual sliding cabin, Dual tread, Front mud guards, Centralized greasing system, Wyposażenie: oświetlenie, Kalmar DCG160-12 od Uniktruck
Iolhcewkvzfsdwxjid
Ogłoszenia

758 km
Wózek widłowy z silnikiem wysokoprężnym
KalmarDCG 160-12
Zadzwoń
Stan: używany, Funkcjonalność: w pełni sprawny, Rok produkcji: 2021, godziny pracy: 462 h, ładowność: 16 000 kg, wysokość podnoszenia: 4 000 mm, wolny skok podnoszenia: 150 mm, rodzaj paliwa: diesel, typ masztu: standard, wysokość konstrukcyjna: 3 820 mm, długość wideł: 2 400 mm, typ napędu: Diesel, Wózek widłowy z silnikiem wysokoprężnym
Środek ciężkości ładunku: 1200
Typ masztu: standardowy
Stan techniczny: dobry
Typ opon przednich: Superelastic
Opony przednie Stan: 80 - 100%
Opony tylne Typ: Superelastic
Opony tylne Stan: 60 - 80%
Przesuw boczny, pozycjoner wideł,
Iolhcjwwxxtjdwxoid
3. zawór, 4. zawór, ogrzewanie, pełna kabina, klimatyzacja, certyfikat CE, joystick, LED,
Ogłoszenia

713 km
Wózek widłowy z silnikiem wysokoprężnym
KalmarDCG 160-12
Zadzwoń
Stan: używany, Rok produkcji: 2020, godziny pracy: 1 400 h, ładowność: 16 000 kg, wysokość podnoszenia: 4 560 mm, wolny skok podnoszenia: 1 560 mm, typ masztu: triplex, szerokość karetki wideł: 2 600 mm, prześwit: 330 mm, Typ przedniej opony: Hipli, rozmiar przedniej opony: 12.00-20, rodzaj opony tylnej: Hipli, rozmiar tylnej opony: 12.00-20, całkowita długość: 7 971 mm, rozstaw osi: 3 740 mm, typ silnika: Cummins B6,7, typ napędu: Diesel, szerokość konstrukcji: 2 600 mm, waga netto: 24 700 kg, · Rozstaw kół (c-c), przód – tył (mm) 1855 – 1960
· Promień skrętu na zewnątrz – wewnątrz (mm) 5175 – 600
· Wysokość z odchyleniem kabiny, maks. kabina EGO, OHG (mm) 3395
· Szerokość z nachyleniem kabiny, max. kabina EGO, OHG (mm) 3380
· Min. szerokość korytarza roboczego przy układaniu w stosy pod kątem 90° (mm) 8770
· Pochylanie masztu do przodu – do tyłu (°) 5 – 10
· Przesuw boczny ± o szerokości nad ostrzem wideł (mm) 415 – 1530
· Nacisk na oś przednią bez obciążenia (kg) 10500
· Nacisk na oś przednią przy obciążeniu znamionowym (kg) 35800
· Nacisk na tylną oś bez obciążenia (kg) 11900
· Nacisk na oś tylną przy obciążeniu znamionowym (kg) 2600
· Ciśnienie powietrza (Mpa) serwo hydrauliczne – kierownica
· Typ – koła hamowane Hamulce tarczowe chłodzone olejem (mokre hamulce tarczowe) – koła napędowe
· Typ – koła hamowane Suchy, amortyzowany hamulec tarczowy – koła napędowe
· Ciśnienie hydrauliczne Maks. (Mpa) 18
· Ilość oleju hydraulicznego (l) 220
· Pojemność zbiornika (l) 170
· Ilość AdBlue* (l) 15
· Moc silnika ISO 3046 – przy prędkości obrotowej (kW – obr./min): 164/233 – 2200
· Moment obrotowy ISO 3046 – przy prędkości obrotowej (Nm – obr/min): 945 – 1500
· Liczba cylindrów – pojemność skokowa (cm3) 6 – 6702
· Zużycie paliwa, normalny styl jazdy (l/h) 8-10
· Typ sprzęgła: przemiennik momentu obrotowego
· Typ skrzyni biegów: Hydrodynamiczny Powershift
· Liczba biegów do przodu – do tyłu: 3 - 3
· Typ alternatora – moc (W) AC-1960
· Akumulator rozruchowy: napięcie – pojemność (V – Ah) 2×12 – 150
· Ergonomiczna kierownica: Jest regulowana i można ją również złożyć na jedną stronę. Zmniejsza to obciążenie kierowcy podczas jazdy i cofania.
· Wygodne pedały: nowy, elastyczny i bezpieczny system pedałów z regulowanym kątem pedałowania. Poprawia ergonomię i minimalizuje obciążenie stóp jeźdźca.
· Wysokowydajne wycieraczki przedniej szyby: zapewniają 90% pokrycia zakrzywionej szyby przedniej. Wycieraczki dachowe są również zintegrowane.
Iolhcdown I E Rewxsid
· Ergonomiczne siedzenie wielofunkcyjne: obrotowe i całkowicie zintegrowane.
· Pakiet klimatyczny: Kompletny i elastyczny system klimatyzacji, który spełnia wysokie wymagania przetestowanej klimatycznie kabiny EGO. Większe wloty powietrza. Bezproblemowa wymiana filtra z przodu maszyny. Pełen komfort jazdy dzięki doskonale zwymiarowanym i skonstruowanym zespołom.
· Konsola sterownicza: łatwa w konfiguracji, regulacji, obsłudze i zrozumieniu. Wszystkie niezbędne elementy sterujące, przełączniki, dźwignie i wskaźniki są łatwo dostępne, co pozwala na wydajną pracę.
· Panel sterowania: Idealne urządzenie dla kierowców korzystających z mini kierownicy lub dźwigni kierownicy. Zintegrowane przyciski przełączające. W pełni regulowany i indywidualnie testowany pod kątem optymalnej ergonomii. Ergonomiczna kierownica jest złożona do przodu, nie ograniczając widoczności.
· Zoptymalizowana widoczność: Całkowicie nowa, otwarta konstrukcja. Z przemyślanymi profilami i zakrzywionymi szybami z przodu i z tyłu. Zoptymalizowana widoczność pod każdym kątem - z wyjątkowo dobrą widocznością po przekątnej do przodu i do tyłu. Silne uczucie na świeżym powietrzu
· Nowe silniki wysokoprężne Cummins spełniające wymogi normy EU Stage IIIB / EPA Tier 4i: Nowa platforma wysokoprężna Cummins łączy w sobie recyrkulację schłodzonych gazów spalinowych z ulepszonym wysokociśnieniowym układem paliwowym Common Rail (HPDR) i filtrem cząstek stałych. Umożliwia to czystsze i bardziej wydajne spalanie, co pozwala zmniejszyć zużycie energii nawet
Ogłoszenia

636 km
Wózek widłowy z silnikiem wysokoprężnym
KalmarDCG160-12 - Drehsitz
Zadzwoń
Stan: używany, Funkcjonalność: w pełni sprawny, Rok produkcji: 2021, godziny pracy: 20 420 h, ładowność: 16 000 kg, wysokość podnoszenia: 5 500 mm, rodzaj paliwa: diesel, typ masztu: standard, wysokość konstrukcyjna: 4 445 mm, szerokość karetki wideł: 2 600 mm, długość wideł: 1 600 mm, całkowita długość: 5 300 mm, typ napędu: Diesel, szerokość konstrukcji: 2 550 mm, waga netto: 24 180 kg, Wózek widłowy Diesel
Środek ciężkości: 1200
Szerokość wideł: 350 mm
Grubość wideł: 80 mm
Typ masztu: Standardowy
Stan: Gotowy do użycia i w pełni funkcjonalny
Stan techniczny: Bardzo dobry
Typ opony przedniej: Pneumatyczna
Rozmiar opony przedniej: 12,00-20
Typ opony tylnej: Pneumatyczna
Rozmiar opony tylnej: 12,00-20
Opis: Oprócz tego modelu Kalmar mamy również około 200 wózków widłowych o dużej ładowności, kompaktowych wózków widłowych, wózków widłowych i wózków bocznych w naszym magazynie w Hamburgu i Gdańsku. Odwiedź naszą stronę internetową - sago-online. Zawsze dostępne są kredyty ratalne i finansowanie na korzystnych warunkach. Chętnie kupimy również Twój używany pojazd bez recepty, nawet jeśli nie kupisz pojazdu od nas. Nasz właściciel, pan Peter Sawitzki, chętnie udzieli szczegółowych informacji na temat tego DCG160-12. P.S.: Nasz warsztat wózków widłowych specjalizuje się w naprawach, konserwacji, remontach i niestandardowej konstrukcji wózków widłowych o wadze 8 ton i więcej. Chętnie wystawimy również Twój pojazd na sprzedaż komisową.
Przesuw boczny, pozycjoner wideł,
Ogrzewanie, pełna kabina, klimatyzacja, waga,
Ijljwtiyyehcdwxjid
Obrotowe siedzenie
Ogłoszenia

586 km
Wózek widłowy do dużych obciążeń - Diesel
KalmarDCG 160-12
Zadzwoń
Stan: używany, Funkcjonalność: w pełni sprawny, Rok produkcji: 2017, godziny pracy: 20 426 h, ładowność: 16 000 kg, wysokość podnoszenia: 5 500 mm, wolny skok podnoszenia: 2 750 mm, rodzaj paliwa: diesel, typ masztu: duplex, wysokość konstrukcyjna: 4 445 mm, długość wideł: 2 400 mm, typ silnika: 6-Zyl. Cummins-Diesel, typ napędu: Diesel, Wózki widłowe ciężkie - diesel
Iiolhcdwev Ncr Noxsd
Środek ciężkości ładunku: 600
Typ masztu: Duplex
Stan: gotowy do użycia i w pełni funkcjonalny
Stan techniczny: dobry
Typ opon przednich: pneumatyczne
Typ opon tylnych: pneumatyczne
Opis: Z pierwszej ręki!! Urządzenie serwisowane w Kalmar!! Oryginalna farba!!
Przesuw boczny, pozycjoner wideł,
3. zawór, 4. zawór, tylne światła robocze, przednie światła robocze, ogrzewanie, pełna kabina, klimatyzacja, pełny wolny skok,
5. Zawór sterujący do wózka wideł
Ogłoszenia

741 km
Wózek widłowy z silnikiem wysokoprężnym
KalmarDCG160-12
Zadzwoń
Stan: dobry (używany), numer maszyny/pojazdu: 3441, Rok produkcji: 2013, wysokość podnoszenia: 4 000 mm, typ masztu: duplex, całkowita długość: 5 700 mm, masa eksploatacyjna: 24 000 kg, typ silnika: Diesel, udźwig: 16 000 kg, dodatkowe cechy wyposażenia: Dual tread, Centralized greasing system, NATO-socket, Manual sliding cabin, Wyposażenie: oświetlenie, Kalmar DCG160-12 od Uniktruck
Iijlhcewkvz Eedwxed
Ogłoszenia

713 km
Wózek widłowy z silnikiem wysokoprężnym
KalmarDCG 160-12
Zadzwoń
Stan: nowe, Rok produkcji: 2023, godziny pracy: 39 h, ładowność: 16 000 kg, wysokość podnoszenia: 4 540 mm, wolny skok podnoszenia: 1 530 mm, typ masztu: triplex, moc: 168 kW (228,42 KM), szerokość karetki wideł: 2 500 mm, prześwit: 210 mm, Typ przedniej opony: Hauler, rozmiar przedniej opony: 12.00-20, rodzaj opony tylnej: Hauler, rozmiar tylnej opony: 12.00R20, całkowita długość: 8 090 mm, rozstaw osi: 3 600 mm, typ silnika: Cummins B6,7, typ napędu: Diesel, szerokość konstrukcji: 2 550 mm, waga netto: 23 520 kg, · Rozstaw kół (c-c), przód – tył (mm) 1855 – 1960
· Promień skrętu na zewnątrz – wewnątrz (mm) 5175 – 600
· Wysokość z odchyleniem kabiny, maks. kabina EGO, OHG (mm) 3395
· Szerokość z nachyleniem kabiny, max. kabina EGO, OHG (mm) 3380
· Min. szerokość korytarza roboczego przy układaniu w stosy pod kątem 90° (mm) 8770
· Pochylanie masztu do przodu – do tyłu (°) 5 – 10
· Przesuw boczny ± o szerokości nad ostrzem wideł (mm) 415 – 1530
· Nacisk na oś przednią bez obciążenia (kg) 10500
· Nacisk na oś przednią przy obciążeniu znamionowym (kg) 35800
· Nacisk na tylną oś bez obciążenia (kg) 11900
· Nacisk na oś tylną przy obciążeniu znamionowym (kg) 2600
· Ciśnienie powietrza (Mpa) serwo hydrauliczne – kierownica
· Typ – koła hamowane Hamulce tarczowe chłodzone olejem (mokre hamulce tarczowe) – koła napędowe
· Typ – koła hamowane Suchy, sprężynowy hamulec tarczowy – koła napędowe
· Ciśnienie hydrauliczne Maks. (Mpa) 18
· Ilość oleju hydraulicznego (l) 220
· Pojemność zbiornika (l) 170
· Ilość AdBlue* (l) 15
· Moc silnika ISO 3046 – przy prędkości obrotowej (kW – obr./min): 164/233 – 2200
· Moment obrotowy ISO 3046 – przy prędkości obrotowej (Nm – obr/min): 945 – 1500
· Liczba cylindrów – pojemność skokowa (cm3) 6 – 6702
· Zużycie paliwa, normalny styl jazdy (l/h) 8-10
· Typ sprzęgła: przemiennik momentu obrotowego
· Typ skrzyni biegów: Hydrodynamiczny Powershift
· Liczba biegów przód – tył: 3 - 3
· Typ alternatora – Moc (W) AC-1960
· Akumulator rozruchowy: napięcie – pojemność (V – Ah) 2×12 – 150
· Ergonomiczna kierownica: Jest regulowana i można ją również złożyć na jedną stronę. Zmniejsza to obciążenie kierowcy podczas jazdy i cofania.
· Wygodne pedały: nowy, elastyczny i bezpieczny system pedałów z regulowanym kątem pedałowania. Poprawia ergonomię i minimalizuje obciążenie stóp jeźdźca.
· Wysokowydajne wycieraczki szyby przedniej: zapewniają pokrycie 90% zakrzywionej szyby przedniej. Wycieraczki dachowe są również zintegrowane.
· Ergonomiczne, wielofunkcyjne siedzenie: obrotowe i całkowicie zintegrowane.
· Pakiet klimatyczny: Kompletny i elastyczny system klimatyzacji, który spełnia wysokie wymagania przetestowanej klimatycznie kabiny EGO. Większe wloty powietrza. Bezproblemowa wymiana filtra z przodu maszyny. Pełen komfort jazdy dzięki doskonałemu
zwymiarowane i skonstruowane zespoły.
· Konsola sterownicza: łatwa w konfiguracji, regulacji, obsłudze i zrozumieniu. Wszystkie niezbędne elementy sterujące, przełączniki, dźwignie i wskaźniki są łatwo dostępne, co pozwala na wydajną pracę.
· Panel sterowania: Idealne urządzenie dla kierowców korzystających z mini kierownicy lub dźwigni kierownicy. Zintegrowane przyciski przełączające.
W pełni regulowany i indywidualnie testowany pod kątem optymalnej ergonomii. Ergonomiczna kierownica jest złożona do przodu, nie ograniczając widoczności.
· Zoptymalizowana widoczność: Całkowicie nowa, otwarta konstrukcja. Z przemyślanymi profilami i zakrzywionymi szybami z przodu i z tyłu. Zoptymalizowana widoczność pod każdym kątem - z wyjątkowo dobrą widocznością po przekątnej do przodu i do tyłu. Silne uczucie na świeżym powietrzu
· Nowe silniki wysokoprężne Cummins spełniające wymogi normy EU Stage IIIB / EPA Tier 4i: Nowa platforma wysokoprężna Cummins łączy w sobie recyrkulację schłodzonych gazów spalinowych z ulepszonym wysokociśnieniowym układem paliwowym Common Rail (HPDR) i filtrem cząstek stałych. Umożliwia to czystsze i bardziej wydajne spalanie, co skutkuje nawet o pięć procent mniejszym zużyciem
Iielhjwn Nhaocdwxod
Ogłoszenia

636 km
Wózek widłowy z silnikiem wysokoprężnym
KalmarDCG160-12 - Drehsitz
Zadzwoń
Stan: używany, Funkcjonalność: w pełni sprawny, Rok produkcji: 2017, godziny pracy: 23 273 h, ładowność: 16 000 kg, wysokość podnoszenia: 3 580 mm, rodzaj paliwa: diesel, typ masztu: standard, wysokość konstrukcyjna: 3 370 mm, szerokość karetki wideł: 2 500 mm, długość wideł: 2 500 mm, całkowita długość: 5 575 mm, typ napędu: Diesel, szerokość konstrukcji: 2 540 mm, waga netto: 24 425 kg, Wózek widłowy Diesel
Środek ciężkości: 1200
Szerokość wideł: 250 mm
Grubość wideł: 100 mm
Typ masztu: Standardowy
Stan: Gotowy do użycia i w pełni funkcjonalny
Stan techniczny: Bardzo dobry
Typ opony przedniej: Pneumatyczna
Rozmiar opony przedniej: 12,00-20
Typ opony tylnej: Pneumatyczna
Iielhcdweu Dzbcexed
Rozmiar opony tylnej: 12,00-20
Opis: Oprócz tego modelu Kalmar mamy również około 200 wózków widłowych o dużej ładowności, kompaktowych wózków widłowych, wózków widłowych i wózków bocznych w naszym magazynie w Hamburgu i Gdańsku. Odwiedź naszą stronę internetową - sago-online. Zawsze dostępne są kredyty ratalne i finansowanie na korzystnych warunkach. Chętnie kupimy również Twój używany pojazd bez recepty, nawet jeśli nie kupisz pojazdu od nas. Nasz właściciel, pan Peter Sawitzki, chętnie udzieli szczegółowych informacji na temat DCG 160-12. P.S.: Nasz warsztat wózków widłowych specjalizuje się w naprawach, konserwacji, remontach i niestandardowej konstrukcji wózków widłowych o wadze 8 ton i większej. Chętnie wystawimy również Twój pojazd na sprzedaż komisową.
Przesuw boczny, pozycjoner wideł,
...
Ogłoszenia

741 km
Wózek widłowy z silnikiem wysokoprężnym
KalmarDCG160-12
Zadzwoń
Stan: dobry (używany), numer maszyny/pojazdu: 3439, Rok produkcji: 2012, wysokość podnoszenia: 4 000 mm, typ masztu: duplex, całkowita długość: 5 700 mm, masa eksploatacyjna: 24 020 kg, typ silnika: Diesel, udźwig: 16 000 kg, dodatkowe cechy wyposażenia: Dual tread, Centralized greasing system, NATO-socket, Wyposażenie: oświetlenie, Kalmar DCG160-12 od Uniktruck
Iijlswkvzrohcdwxjd
Ogłoszenia

713 km
Wózek widłowy z silnikiem wysokoprężnym
KalmarDCG 160-12
Zadzwoń
Stan: używany, Rok produkcji: 2023, godziny pracy: 104 h, ładowność: 16 000 kg, wysokość podnoszenia: 4 060 mm, typ masztu: duplex, moc: 168 kW (228,42 KM), szerokość karetki wideł: 2 500 mm, prześwit: 250 mm, Typ przedniej opony: Hauter - LT, rozmiar przedniej opony: 12.00-20, rodzaj opony tylnej: Hauter - LT, rozmiar tylnej opony: 12.00-20, całkowita długość: 8 090 mm, rozstaw osi: 3 760 mm, typ silnika: Cummins B6,7, typ napędu: Diesel, szerokość konstrukcji: 2 550 mm, waga netto: 23 700 kg, · Rozstaw kół (c-c), przód – tył (mm) 1855 – 1960
· Promień skrętu na zewnątrz – wewnątrz (mm) 5175 – 600
· Wysokość z odchyleniem kabiny, maks. kabina EGO, OHG (mm) 3395
· Szerokość z nachyleniem kabiny, max. kabina EGO, OHG (mm) 3380
· Min. szerokość korytarza roboczego przy układaniu w stosy pod kątem 90° (mm) 8770
· Pochylanie masztu do przodu – do tyłu (°) 5 – 10
· Przesuw boczny ± o szerokości nad ostrzem wideł (mm) 415 – 1530
· Nacisk na oś przednią bez obciążenia (kg) 10500
· Nacisk na oś przednią przy obciążeniu znamionowym (kg) 35800
· Nacisk na tylną oś bez obciążenia (kg) 11900
· Nacisk na oś tylną przy obciążeniu znamionowym (kg) 2600
· Ciśnienie powietrza (Mpa) serwo hydrauliczne – kierownica
· Typ – koła hamowane Hamulce tarczowe chłodzone olejem (mokre hamulce tarczowe) – koła napędowe
· Typ – koła hamowane Suchy, amortyzowany hamulec tarczowy – koła napędowe
· Ciśnienie hydrauliczne Maks. (Mpa) 18
· Ilość oleju hydraulicznego (l) 220
· Pojemność zbiornika (l) 170
· Ilość AdBlue* (l) 15
· Moc silnika ISO 3046 – przy prędkości obrotowej (kW – obr./min): 164/233 – 2200
· Moment obrotowy ISO 3046 – przy prędkości obrotowej (Nm – obr/min): 945 – 1500
· Liczba cylindrów – pojemność skokowa (cm3) 6 – 6702
· Zużycie paliwa, normalny styl jazdy (l/h) 8-10
· Typ sprzęgła: przemiennik momentu obrotowego
· Typ skrzyni biegów: Hydrodynamiczny Powershift
· Liczba biegów do przodu – do tyłu: 3 - 3
· Typ alternatora – moc (W) AC-1960
· Akumulator rozruchowy: napięcie – pojemność (V – Ah) 2×12 – 150
· Ergonomiczna kierownica: Jest regulowana i można ją również złożyć na jedną stronę. Zmniejsza to obciążenie kierowcy podczas jazdy i cofania.
· Wygodne pedały: nowy, elastyczny i bezpieczny system pedałów z regulowanym kątem pedałowania. Poprawia ergonomię i minimalizuje obciążenie stóp jeźdźca.
Islewn I Ulohcdwxeid
· Wysokowydajne wycieraczki przedniej szyby: zapewniają 90% pokrycia zakrzywionej szyby przedniej. Wycieraczki dachowe są również zintegrowane.
· Ergonomiczne siedzenie wielofunkcyjne: obrotowe i całkowicie zintegrowane.
· Pakiet klimatyczny: Kompletny i elastyczny system klimatyzacji, który spełnia wysokie wymagania przetestowanej klimatycznie kabiny EGO. Większe wloty powietrza. Bezproblemowa wymiana filtra z przodu maszyny. Pełen komfort jazdy dzięki doskonale zwymiarowanym i skonstruowanym zespołom.
· Konsola sterownicza: łatwa w konfiguracji, regulacji, obsłudze i zrozumieniu. Wszystkie niezbędne elementy sterujące, przełączniki, dźwignie i wskaźniki są łatwo dostępne, co pozwala na wydajną pracę.
· Panel sterowania: Idealne urządzenie dla kierowców korzystających z mini kierownicy lub dźwigni kierownicy. Zintegrowane przyciski przełączające. W pełni regulowany i indywidualnie testowany pod kątem optymalnej ergonomii. Ergonomiczna kierownica jest złożona do przodu, nie ograniczając widoczności.
· Zoptymalizowana widoczność: Całkowicie nowa, otwarta konstrukcja. Z przemyślanymi profilami i zakrzywionymi szybami z przodu i z tyłu. Zoptymalizowana widoczność pod każdym kątem - z wyjątkowo dobrą widocznością po przekątnej do przodu i do tyłu. Silne uczucie na świeżym powietrzu
· Nowe silniki wysokoprężne Cummins spełniające wymogi normy EU Stage IIIB / EPA Tier 4i: Nowa platforma wysokoprężna Cummins łączy w sobie recyrkulację schłodzonych gazów spalinowych z ulepszonym wysokociśnieniowym układem paliwowym Common Rail (HPDR) i filtrem cząstek stałych. Umożliwia to czystsze i bardziej wydajne spalanie, co pozwala zmniejszyć zużycie energii nawet
Ogłoszenia

636 km
Wózek widłowy z silnikiem wysokoprężnym
KalmarDCG160-12
Zadzwoń
Stan: używany, Funkcjonalność: w pełni sprawny, Rok produkcji: 2015, godziny pracy: 27 745 h, ładowność: 16 000 kg, wysokość podnoszenia: 3 560 mm, rodzaj paliwa: diesel, typ masztu: standard, wysokość konstrukcyjna: 3 440 mm, szerokość karetki wideł: 2 510 mm, długość wideł: 2 500 mm, całkowita długość: 5 575 mm, typ napędu: Diesel, szerokość konstrukcji: 2 540 mm, waga netto: 23 120 kg, wózki widłowe z silnikiem diesla
Środek ciężkości ładunku: 1200
Szerokość wideł: 250 mm
Grubość wideł: 100 mm
Ielsu Dzcgehcdwxsid
Typ masztu: Standardowy
Stan: gotowy do użycia i w pełni funkcjonalny
Stan techniczny: bardzo dobry
Typ opon przednich: pneumatyczne
Rozmiar opon przednich: 12.00-20
Typ opon tylnych: pneumatyczne
Rozmiar opon tylnych: 12.00-20
Opis: Oprócz tego modelu Kalmar, w naszym magazynie w Hamburgu i Gdańsku posiadamy około 200 wózków widłowych o dużym udźwigu, wózków widłowych kompaktowych, wózków widłowych i wózków załadowczych bocznych. Odwiedź naszą stronę główną - sago-online U nas zawsze możliwe są transakcje ratalne i finansowanie na korzystnych warunkach. Z przyjemnością kupimy również Twój używany samochód na zasadach otwartych, nawet jeśli nie będziesz od nas kupował pojazdu. Nasz właściciel, Pan Peter Sawitzki, chętnie udzieli Państwu szczegółowych informacji na temat DCG160-12 P.S.: Nasz główny warsztat wózków widłowych specjalizuje się w naprawach, konserwacji, remontach i specjalnych konstrukcjach wózków widłowych o udźwigu od 8 ton. specjalistyczny. Z przyjemnością wystawimy Twój pojazd na sprzedaż komisową.
Przesuw boczny, pozycjoner wideł,
Ogrzewanie, pełna kabina,
Ogłoszenia

741 km
Wózek widłowy z silnikiem wysokoprężnym
KalmarDCG160-12
Zadzwoń
Stan: dobry (używany), numer maszyny/pojazdu: 3440, Rok produkcji: 2013, wysokość podnoszenia: 4 000 mm, typ masztu: duplex, całkowita długość: 5 700 mm, masa eksploatacyjna: 23 880 kg, typ silnika: Diesel, udźwig: 16 000 kg, dodatkowe cechy wyposażenia: Dual tread, Centralized greasing system, NATO-socket, Wyposażenie: oświetlenie, Kalmar DCG160-12 od Uniktruck
Iiolhcdwjwkvzxjxod
Ogłoszenia

713 km
Wózek widłowy z silnikiem wysokoprężnym
KalmarDCG 160-12
Zadzwoń
Stan: używany, Rok produkcji: 2020, godziny pracy: 690 h, ładowność: 16 000 kg, wysokość podnoszenia: 5 080 mm, środek ciężkości ładunku: 1 200 mm, typ masztu: duplex, moc: 168 kW (228,42 KM), szerokość karetki wideł: 2 500 mm, prześwit: 220 mm, Typ przedniej opony: Hauler LT, rozmiar przedniej opony: 12.00-20, rodzaj opony tylnej: Hauler LT, rozmiar tylnej opony: 12.00-20, całkowita długość: 8 520 mm, rozstaw osi: 3 740 mm, typ silnika: Cummins B6,7, typ napędu: Diesel, szerokość konstrukcji: 2 550 mm, waga netto: 25 060 kg, · Rozstaw kół (c-c), przód – tył (mm) 1855 – 1960
· Promień skrętu na zewnątrz – wewnątrz (mm) 5175 – 600
· Wysokość z odchyleniem kabiny, maks. kabina EGO, OHG (mm) 3395
· Szerokość z nachyleniem kabiny, max. kabina EGO, OHG (mm) 3380
· Min. szerokość korytarza roboczego przy układaniu w stosy pod kątem 90° (mm) 8770
· Pochylanie masztu do przodu – do tyłu (°) 5 – 10
· Przesuw boczny ± o szerokości nad ostrzem wideł (mm) 415 – 1530
· Nacisk na oś przednią bez obciążenia (kg) 10500
· Nacisk na oś przednią przy obciążeniu znamionowym (kg) 35800
· Nacisk na tylną oś bez obciążenia (kg) 11900
· Nacisk na oś tylną przy obciążeniu znamionowym (kg) 2600
· Ciśnienie powietrza (Mpa) serwo hydrauliczne – kierownica
· Typ – koła hamowane Hamulce tarczowe chłodzone olejem (mokre hamulce tarczowe) – koła napędowe
Iijlhcjwn Nckodwxod
· Typ – koła hamowane Suchy, amortyzowany hamulec tarczowy – koła napędowe
· Ciśnienie hydrauliczne Maks. (Mpa) 18
· Ilość oleju hydraulicznego (l) 220
· Pojemność zbiornika (l) 170
· Ilość AdBlue* (l) 15
· Moc silnika ISO 3046 – przy prędkości obrotowej (kW – obr./min): 164/233 – 2200
· Moment obrotowy ISO 3046 – przy prędkości obrotowej (Nm – obr/min): 945 – 1500
· Liczba cylindrów – pojemność skokowa (cm3) 6 – 6702
· Zużycie paliwa, normalny styl jazdy (l/h) 8-10
· Typ sprzęgła: przemiennik momentu obrotowego
· Typ skrzyni biegów: Hydrodynamiczny Powershift
· Liczba biegów do przodu – do tyłu: 3 - 3
· Typ alternatora – moc (W) AC-1960
· Akumulator rozruchowy: napięcie – pojemność (V – Ah) 2×12 – 150
· Ergonomiczna kierownica: Jest regulowana i można ją również złożyć na jedną stronę. Zmniejsza to obciążenie kierowcy podczas jazdy i cofania.
· Wygodne pedały: nowy, elastyczny i bezpieczny system pedałów z regulowanym kątem pedałowania. Poprawia ergonomię i minimalizuje obciążenie stóp jeźdźca.
· Wysokowydajne wycieraczki przedniej szyby: zapewniają 90% pokrycia zakrzywionej szyby przedniej. Wycieraczki dachowe są również zintegrowane.
· Ergonomiczne siedzenie wielofunkcyjne: obrotowe i całkowicie zintegrowane.
· Pakiet klimatyczny: Kompletny i elastyczny system klimatyzacji, który spełnia wysokie wymagania przetestowanej klimatycznie kabiny EGO. Większe wloty powietrza. Bezproblemowa wymiana filtra z przodu maszyny. Pełen komfort jazdy dzięki doskonale zwymiarowanym i skonstruowanym zespołom.
· Konsola sterownicza: łatwa w konfiguracji, regulacji, obsłudze i zrozumieniu. Wszystkie niezbędne elementy sterujące, przełączniki, dźwignie i wskaźniki są łatwo dostępne, co pozwala na wydajną pracę.
· Panel sterowania: Idealne urządzenie dla kierowców korzystających z mini kierownicy lub dźwigni kierownicy. Zintegrowane przyciski przełączające. W pełni regulowany i indywidualnie testowany pod kątem optymalnej ergonomii. Ergonomiczna kierownica jest złożona do przodu, nie ograniczając widoczności.
· Zoptymalizowana widoczność: Całkowicie nowa, otwarta konstrukcja. Z przemyślanymi profilami i zakrzywionymi szybami z przodu i z tyłu. Zoptymalizowana widoczność pod każdym kątem - z wyjątkowo dobrą widocznością po przekątnej do przodu i do tyłu. Silne uczucie na świeżym powietrzu
· Nowe silniki wysokoprężne Cummins spełniające wymogi normy EU Stage IIIB / EPA Tier 4i: Nowa platforma wysokoprężna Cummins łączy w sobie recyrkulację schłodzonych gazów spalinowych z ulepszonym wysokociśnieniowym układem paliwowym Common Rail (HPDR) i filtrem cząstek stałych. Umożliwia to czystsze i bardziej wydajne spalanie, co pozwala zmniejszyć zużycie energii nawet
Ogłoszenia

741 km
Wózek widłowy z silnikiem wysokoprężnym
KalmarDCG160-12
Zadzwoń
Stan: dobry (używany), numer maszyny/pojazdu: 2708, Rok produkcji: 2023, wysokość podnoszenia: 4 000 mm, typ masztu: duplex, szerokość karetki wideł: 200 mm, długość wideł: 2 400 mm, całkowita długość: 5 700 mm, całkowita szerokość: 2 560 mm, masa eksploatacyjna: 22 400 kg, typ silnika: Diesel, udźwig: 16 000 kg, dodatkowe cechy wyposażenia: Engine heater, Centralized greasing system, Wyposażenie: oświetlenie, Kalmar DCG160-12 od Uniktruck
Iijlhcdjquwl Ajwxjd
Ogłoszenia

713 km
Wózek widłowy z silnikiem wysokoprężnym
KalmarDCG 160-12
Zadzwoń
Stan: nowe, Rok produkcji: 2023, godziny pracy: 22 h, ładowność: 16 000 kg, wysokość podnoszenia: 5 440 mm, wolny skok podnoszenia: 1 740 mm, środek ciężkości ładunku: 1 200 mm, typ masztu: triplex, moc: 168 kW (228,42 KM), szerokość karetki wideł: 2 500 mm, prześwit: 250 mm, Typ przedniej opony: Hauler. LT, rozmiar przedniej opony: 12.00-20, rodzaj opony tylnej: Hauler. LT, rozmiar tylnej opony: 12.00R20, całkowita długość: 8 520 mm, rozstaw osi: 3 700 mm, typ silnika: Cummins B6,7, typ napędu: Diesel, szerokość konstrukcji: 2 550 mm, waga netto: 24 080 kg, · Rozstaw kół (c-c), przód – tył (mm) 1855 – 1960
· Promień skrętu na zewnątrz – wewnątrz (mm) 5175 – 600
· Wysokość z odchyleniem kabiny, maks. kabina EGO, OHG (mm) 3395
· Szerokość z nachyleniem kabiny, max. kabina EGO, OHG (mm) 3380
· Min. szerokość korytarza roboczego przy układaniu w stosy pod kątem 90° (mm) 8770
· Pochylanie masztu do przodu – do tyłu (°) 5 – 10
· Przesuw boczny ± o szerokości nad ostrzem wideł (mm) 415 – 1530
· Nacisk na oś przednią bez obciążenia (kg) 10500
· Nacisk na oś przednią przy obciążeniu znamionowym (kg) 35800
· Nacisk na tylną oś bez obciążenia (kg) 11900
· Nacisk na oś tylną przy obciążeniu znamionowym (kg) 2600
Iielhcswn Naiodwxed
· Ciśnienie powietrza (Mpa) serwo hydrauliczne – kierownica
· Typ – koła hamowane Hamulce tarczowe chłodzone olejem (mokre hamulce tarczowe) – koła napędowe
· Typ – koła hamowane Suchy, sprężynowy hamulec tarczowy – koła napędowe
· Ciśnienie hydrauliczne Maks. (Mpa) 18
· Ilość oleju hydraulicznego (l) 220
· Pojemność zbiornika (l) 170
· Ilość AdBlue* (l) 15
· Moc silnika ISO 3046 – przy prędkości obrotowej (kW – obr./min): 164/233 – 2200
· Moment obrotowy ISO 3046 – przy prędkości obrotowej (Nm – obr/min): 945 – 1500
· Liczba cylindrów – pojemność skokowa (cm3) 6 – 6702
· Zużycie paliwa, normalny styl jazdy (l/h) 8-10
· Typ sprzęgła: przemiennik momentu obrotowego
· Typ skrzyni biegów: Hydrodynamiczny Powershift
· Liczba biegów przód – tył: 3 - 3
· Typ alternatora – Moc (W) AC-1960
· Akumulator rozruchowy: napięcie – pojemność (V – Ah) 2×12 – 150
· Ergonomiczna kierownica: Jest regulowana i można ją również złożyć na jedną stronę. Zmniejsza to obciążenie kierowcy podczas jazdy i cofania.
· Wygodne pedały: nowy, elastyczny i bezpieczny system pedałów z regulowanym kątem pedałowania. Poprawia ergonomię i minimalizuje obciążenie stóp jeźdźca.
· Wysokowydajne wycieraczki szyby przedniej: zapewniają pokrycie 90% zakrzywionej szyby przedniej. Wycieraczki dachowe są również zintegrowane.
· Ergonomiczne, wielofunkcyjne siedzenie: obrotowe i całkowicie zintegrowane.
· Pakiet klimatyczny: Kompletny i elastyczny system klimatyzacji, który spełnia wysokie wymagania przetestowanej klimatycznie kabiny EGO. Większe wloty powietrza. Bezproblemowa wymiana filtra z przodu maszyny. Pełen komfort jazdy dzięki doskonałemu
zwymiarowane i skonstruowane zespoły.
· Konsola sterownicza: łatwa w konfiguracji, regulacji, obsłudze i zrozumieniu. Wszystkie niezbędne elementy sterujące, przełączniki, dźwignie i wskaźniki są łatwo dostępne, co pozwala na wydajną pracę.
· Panel sterowania: Idealne urządzenie dla kierowców korzystających z mini kierownicy lub dźwigni kierownicy. Zintegrowane przyciski przełączające.
W pełni regulowany i indywidualnie testowany pod kątem optymalnej ergonomii. Ergonomiczna kierownica jest złożona do przodu, nie ograniczając widoczności.
· Zoptymalizowana widoczność: Całkowicie nowa, otwarta konstrukcja. Z przemyślanymi profilami i zakrzywionymi szybami z przodu i z tyłu. Zoptymalizowana widoczność pod każdym kątem - z wyjątkowo dobrą widocznością po przekątnej do przodu i do tyłu. Silne uczucie na świeżym powietrzu
· Nowe silniki wysokoprężne Cummins spełniające wymogi normy EU Stage IIIB / EPA Tier 4i: Nowa platforma wysokoprężna Cummins łączy w sobie recyrkulację schłodzonych gazów spalinowych z ulepszonym wysokociśnieniowym układem paliwowym Common Rail (HPDR) i filtrem cząstek stałych. Umożliwia to czystsze i bardziej wydajne spalanie, co skutkuje nawet o pięć procent mniejszym zużyciem
Ogłoszenia

741 km
Wózek widłowy z silnikiem wysokoprężnym
KalmarDCG160-12
Zadzwoń
Stan: dobry (używany), numer maszyny/pojazdu: 3330, Rok produkcji: 2024, wysokość podnoszenia: 4 630 mm, typ masztu: duplex, szerokość karetki wideł: 200 mm, długość wideł: 2 400 mm, całkowita długość: 5 700 mm, całkowita szerokość: 2 600 mm, masa eksploatacyjna: 22 520 kg, typ silnika: Diesel, udźwig: 16 000 kg, dodatkowe cechy wyposażenia: Hydraulic sliding cabin, Weight system, Warning triangle, Dual tread, Centralized greasing system, Front mud guards, Fire extinguisher , Rear mud guards, Wyposażenie: oświetlenie, Kalmar DCG160-12 od Uniktruck
Iiolheul D N Recdwxed
Certyfikat zaufanego sprzedawcy
Dealerzy certyfikowani przez Machineseeker

Ogłoszenia

713 km
Wózek widłowy z silnikiem wysokoprężnym
KalmarDCG 160-12
Zadzwoń
Stan: używany, Rok produkcji: 2020, godziny pracy: 325 h, ładowność: 16 000 kg, wysokość podnoszenia: 5 600 mm, środek ciężkości ładunku: 1 200 mm, typ masztu: duplex, moc: 168 kW (228,42 KM), szerokość karetki wideł: 2 500 mm, długość wideł: 2 400 mm, prześwit: 210 mm, Typ przedniej opony: Hauler LT, rozmiar przedniej opony: 12.00-20, rodzaj opony tylnej: Hauler LT, rozmiar tylnej opony: 12.00-20, całkowita długość: 8 670 mm, rozstaw osi: 3 600 mm, typ silnika: Cummins B6.7, typ napędu: Diesel, szerokość konstrukcji: 2 550 mm, waga netto: 25 060 kg, · Rozstaw kół (c-c), przód – tył (mm) 1855 – 1960
· Promień skrętu na zewnątrz – wewnątrz (mm) 5175 – 600
· Wysokość z odchyleniem kabiny, maks. kabina EGO, OHG (mm) 3395
Iolhcevdxtxsdwxsid
· Szerokość z nachyleniem kabiny, max. kabina EGO, OHG (mm) 3380
· Min. szerokość korytarza roboczego przy układaniu w stosy pod kątem 90° (mm) 8770
· Pochylanie masztu do przodu – do tyłu (°) 5 – 10
· Przesuw boczny ± o szerokości nad ostrzem wideł (mm) 415 – 1530
· Nacisk na oś przednią bez obciążenia (kg) 10500
· Nacisk na oś przednią przy obciążeniu znamionowym (kg) 35800
· Nacisk na tylną oś bez obciążenia (kg) 11900
· Nacisk na oś tylną przy obciążeniu znamionowym (kg) 2600
· Ciśnienie powietrza (Mpa) serwo hydrauliczne – kierownica
· Typ – koła hamowane Hamulce tarczowe chłodzone olejem (mokre hamulce tarczowe) – koła napędowe
· Typ – koła hamowane Suchy, amortyzowany hamulec tarczowy – koła napędowe
· Ciśnienie hydrauliczne Maks. (Mpa) 18
· Ilość oleju hydraulicznego (l) 220
· Pojemność zbiornika (l) 170
· Ilość AdBlue* (l) 15
· Moc silnika ISO 3046 – przy prędkości obrotowej (kW – obr./min): 164/233 – 2200
· Moment obrotowy ISO 3046 – przy prędkości obrotowej (Nm – obr/min): 945 – 1500
· Liczba cylindrów – pojemność skokowa (cm3) 6 – 6702
· Zużycie paliwa, normalny styl jazdy (l/h) 8-10
· Typ sprzęgła: przemiennik momentu obrotowego
· Typ skrzyni biegów: Hydrodynamiczny Powershift
· Liczba biegów do przodu – do tyłu: 3 - 3
· Typ alternatora – moc (W) AC-1960
· Akumulator rozruchowy: napięcie – pojemność (V – Ah) 2×12 – 150
· Ergonomiczna kierownica: Jest regulowana i można ją również złożyć na jedną stronę. Zmniejsza to obciążenie kierowcy podczas jazdy i cofania.
· Wygodne pedały: nowy, elastyczny i bezpieczny system pedałów z regulowanym kątem pedałowania. Poprawia ergonomię i minimalizuje obciążenie stóp jeźdźca.
· Wysokowydajne wycieraczki przedniej szyby: zapewniają 90% pokrycia zakrzywionej szyby przedniej. Wycieraczki dachowe są również zintegrowane.
· Ergonomiczne siedzenie wielofunkcyjne: obrotowe i całkowicie zintegrowane.
· Pakiet klimatyczny: Kompletny i elastyczny system klimatyzacji, który spełnia wysokie wymagania przetestowanej klimatycznie kabiny EGO. Większe wloty powietrza. Bezproblemowa wymiana filtra z przodu maszyny. Pełen komfort jazdy dzięki doskonale zwymiarowanym i skonstruowanym zespołom.
· Konsola sterownicza: łatwa w konfiguracji, regulacji, obsłudze i zrozumieniu. Wszystkie niezbędne elementy sterujące, przełączniki, dźwignie i wskaźniki są łatwo dostępne, co pozwala na wydajną pracę.
· Panel sterowania: Idealne urządzenie dla kierowców korzystających z mini kierownicy lub dźwigni kierownicy. Zintegrowane przyciski przełączające. W pełni regulowany i indywidualnie testowany pod kątem optymalnej ergonomii. Ergonomiczna kierownica jest złożona do przodu, nie ograniczając widoczności.
· Zoptymalizowana widoczność: Całkowicie nowa, otwarta konstrukcja. Z przemyślanymi profilami i zakrzywionymi szybami z przodu i z tyłu. Zoptymalizowana widoczność pod każdym kątem - z wyjątkowo dobrą widocznością po przekątnej do przodu i do tyłu. Silne uczucie na świeżym powietrzu
· Nowe silniki wysokoprężne Cummins spełniające wymogi normy EU Stage IIIB / EPA Tier 4i: Nowa platforma wysokoprężna Cummins łączy w sobie recyrkulację schłodzonych gazów spalinowych z ulepszonym wysokociśnieniowym układem paliwowym Common Rail (HPDR) i filtrem cząstek stałych. Umożliwia to czystsze i bardziej wydajne spalanie, co pozwala zmniejszyć zużycie energii nawet
Ogłoszenia

741 km
Wózek widłowy z silnikiem wysokoprężnym
KalmarDCG160-12
Zadzwoń
Stan: dobry (używany), numer maszyny/pojazdu: 2707, Rok produkcji: 2023, wysokość podnoszenia: 4 000 mm, typ masztu: duplex, szerokość karetki wideł: 200 mm, długość wideł: 2 400 mm, całkowita długość: 5 700 mm, całkowita szerokość: 2 560 mm, masa eksploatacyjna: 22 400 kg, typ silnika: Diesel, udźwig: 16 000 kg, dodatkowe cechy wyposażenia: Engine heater, Centralized greasing system, Wyposażenie: oświetlenie, Kalmar DCG160-12 od Uniktruck
Iolhequwlxocdwxsid
Ogłoszenia

713 km
Wózek widłowy z silnikiem wysokoprężnym
KalmarDCG 160-12
Zadzwoń
Stan: używany, Rok produkcji: 2020, godziny pracy: 480 h, ładowność: 16 000 kg, wysokość podnoszenia: 5 110 mm, wolny skok podnoszenia: 1 880 mm, typ masztu: duplex, moc: 168 kW (228,42 KM), szerokość karetki wideł: 2 500 mm, prześwit: 210 mm, Typ przedniej opony: V : Hauler. H: Bridgestone, rozmiar przedniej opony: 12.00-20, rodzaj opony tylnej: V : Hauler. H: Bridgestone, rozmiar tylnej opony: 12.00R20, całkowita długość: 8 100 mm, rozstaw osi: 3 700 mm, typ silnika: Cummins B6,7, typ napędu: Diesel, szerokość konstrukcji: 2 550 mm, waga netto: 25 120 kg, · Rozstaw kół (c-c), przód – tył (mm) 1855 – 1960
· Promień skrętu na zewnątrz – wewnątrz (mm) 5175 – 600
· Wysokość z odchyleniem kabiny, maks. kabina EGO, OHG (mm) 3395
· Szerokość z nachyleniem kabiny, max. kabina EGO, OHG (mm) 3380
· Min. szerokość korytarza roboczego przy układaniu w stosy pod kątem 90° (mm) 8770
· Pochylanie masztu do przodu – do tyłu (°) 5 – 10
· Przesuw boczny ± o szerokości nad ostrzem wideł (mm) 415 – 1530
· Nacisk na oś przednią bez obciążenia (kg) 10500
· Nacisk na oś przednią przy obciążeniu znamionowym (kg) 35800
· Nacisk na tylną oś bez obciążenia (kg) 11900
· Nacisk na oś tylną przy obciążeniu znamionowym (kg) 2600
· Ciśnienie powietrza (Mpa) serwo hydrauliczne – kierownica
· Typ – koła hamowane Hamulce tarczowe chłodzone olejem (mokre hamulce tarczowe) – koła napędowe
· Typ – koła hamowane Suchy, amortyzowany hamulec tarczowy – koła napędowe
· Ciśnienie hydrauliczne Maks. (Mpa) 18
· Ilość oleju hydraulicznego (l) 220
· Pojemność zbiornika (l) 170
· Ilość AdBlue* (l) 15
· Moc silnika ISO 3046 – przy prędkości obrotowej (kW – obr./min): 164/233 – 2200
· Moment obrotowy ISO 3046 – przy prędkości obrotowej (Nm – obr/min): 945 – 1500
· Liczba cylindrów – pojemność skokowa (cm3) 6 – 6702
· Zużycie paliwa, normalny styl jazdy (l/h) 8-10
· Typ sprzęgła: przemiennik momentu obrotowego
· Typ skrzyni biegów: Hydrodynamiczny Powershift
Iioljvixy Nshcdwxjd
· Liczba biegów do przodu – do tyłu: 3 - 3
· Typ alternatora – moc (W) AC-1960
· Akumulator rozruchowy: napięcie – pojemność (V – Ah) 2×12 – 150
· Ergonomiczna kierownica: Jest regulowana i można ją również złożyć na jedną stronę. Zmniejsza to obciążenie kierowcy podczas jazdy i cofania.
· Wygodne pedały: nowy, elastyczny i bezpieczny system pedałów z regulowanym kątem pedałowania. Poprawia ergonomię i minimalizuje obciążenie stóp jeźdźca.
· Wysokowydajne wycieraczki przedniej szyby: zapewniają 90% pokrycia zakrzywionej szyby przedniej. Wycieraczki dachowe są również zintegrowane.
· Ergonomiczne siedzenie wielofunkcyjne: obrotowe i całkowicie zintegrowane.
· Pakiet klimatyczny: Kompletny i elastyczny system klimatyzacji, który spełnia wysokie wymagania przetestowanej klimatycznie kabiny EGO. Większe wloty powietrza. Bezproblemowa wymiana filtra z przodu maszyny. Pełen komfort jazdy dzięki doskonale zwymiarowanym i skonstruowanym zespołom.
· Konsola sterownicza: łatwa w konfiguracji, regulacji, obsłudze i zrozumieniu. Wszystkie niezbędne elementy sterujące, przełączniki, dźwignie i wskaźniki są łatwo dostępne, co pozwala na wydajną pracę.
· Panel sterowania: Idealne urządzenie dla kierowców korzystających z mini kierownicy lub dźwigni kierownicy. Zintegrowane przyciski przełączające. W pełni regulowany i indywidualnie testowany pod kątem optymalnej ergonomii. Ergonomiczna kierownica jest złożona do przodu, nie ograniczając widoczności.
· Zoptymalizowana widoczność: Całkowicie nowa, otwarta konstrukcja. Z przemyślanymi profilami i zakrzywionymi szybami z przodu i z tyłu. Zoptymalizowana widoczność pod każdym kątem - z wyjątkowo dobrą widocznością po przekątnej do przodu i do tyłu. Silne uczucie na świeżym powietrzu
· Nowe silniki wysokoprężne Cummins spełniające wymogi normy EU Stage IIIB / EPA Tier 4i: Nowa platforma wysokoprężna Cummins łączy w sobie recyrkulację schłodzonych gazów spalinowych z ulepszonym wysokociśnieniowym układem paliwowym Common Rail (HPDR) i filtrem cząstek stałych. Umożliwia to czystsze i bardziej wydajne spalanie, co pozwala zmniejszyć zużycie energii nawet
Ogłoszenia

741 km
Wózek widłowy z silnikiem wysokoprężnym
KalmarDCE160-12
Zadzwoń
Stan: dobry (używany), numer maszyny/pojazdu: 3152, Rok produkcji: 2005, wysokość podnoszenia: 4 540 mm, typ masztu: duplex, szerokość karetki wideł: 250 mm, długość wideł: 1 600 mm, całkowita długość: 5 700 mm, całkowita szerokość: 2 550 mm, typ silnika: Diesel, udźwig: 16 000 kg, dodatkowe cechy wyposażenia: Dual tread, Wyposażenie: oświetlenie, Kalmar DCE160-12 od Uniktruck
Islhcdjul Dy Nswxjid
Ułatwiamy Ci wyszukiwanie: "castotig 1601 dc"
Otrzymasz natychmiast i bezpłatnie nowe oferty na e-mail.
Możesz w każdej chwili zakończyć zlecenie wyszukiwania.
Używana Castotig 1601 Dc (15 837)
Przeszukaj bazę danych Machineseeker już teraz i skorzystaj z ponad 200 000 ogłoszeń maszyn używanych.
Dowiedz się teraz
+44 20 806 810 84
+44 20 806 810 84
Teraz dodaj ogłoszenie
*za ogłoszenie/miesiąc