Naczepa z ruchomą podłogąLEGRAS
Schubboden - Mietkauf ohne Anzahlung 999€ mtl.
Naczepa z ruchomą podłogą
LEGRAS
Schubboden - Mietkauf ohne Anzahlung 999€ mtl.
Stan
Używane
Lokalizacja
Schiffweiler 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane dotyczące maszyny
Cena i lokalizacja
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Schiffweilerstraße 1a Trucks - Trailers and more, 66578 Schiffweiler, Niemcy

Zadzwoń
Dane techniczne
- Masa własna:
- 7 920 kg
- Maksymalna waga ładunku:
- 27 080 kg
- Masa całkowita:
- 35 000 kg
- Konfiguracja osi:
- 3 osie
- Długość przestrzeni ładunkowej:
- 13 515 mm
- Szerokość przestrzeni ładunkowej:
- 2 480 mm
- Wysokość przestrzeni ładunkowej:
- 2 725 mm
- Objętość przestrzeni ładunkowej:
- 93 m³
- Całkowita długość:
- 13 600 mm
- Zawieszenie:
- powietrze
- Rozmiar opony:
- 385/55R22,5
- Rozstaw osi:
- 7 900 mm
- Kolor:
- czarny
- Typ przekładni:
- mechaniczny
- Wyposażenie:
- ABS
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A20808872
- Numer referencyjny:
- 160999.
- Ostatnio aktualizowane:
- 20.12.2025
Opis
Leasing operacyjny bez wpłaty własnej, okres trwania 72 miesiące z ratą końcową.
Itodpfxsx Nbgke Adxer
Dane techniczne
Wagi:
- Obciążenie siodła: ok. 11 000 kg
- Dopuszczalne obciążenie osi: ok. 24 000 kg
- Dopuszczalna masa całkowita: ok. 35 000 kg
- Masa własna wg DIN 70020: ok. 7 920 kg
- Ładowność wg DIN 70020: ok. 27 080 kg
Wymiary:
- Wymiary zewnętrzne nadwozia: ok. 13 600 x 2 550 mm
- Rozmiar platformy: ok. 13 515 x 2 480 mm
- Wysokość tylnej powierzchni ładunkowej (pusty): ok. 1 142 mm
- Prześwit wysokości plandeki z tyłu: ok. 2 725 mm
- Prześwit wysokości plandeki z przodu: ok. 2 675 mm
- Całkowita wysokość przodu (niezaładowany): ok. 4 033 mm
- Całkowita wysokość tyłu (niezaładowany): ok. 4 017 mm
- Użytkowa objętość: ok. 93,1 m³
- Wysokość płyty siodłowej ciągnika: ok. 1 150 mm
Podwozie:
- Zintegrowana rama podwozia z wysokogatunkowej malowanej stali drobnoziarnistej
- Osie: 3 x 9 t z hamulcami tarczowymi, tarcze 430 mm, do felg ET 120 mm, osie wycentrowane
- Oś podnoszona: automatyczna, tylna 3. oś, sterowana przez EBS z funkcją hamulca na pedał
- 1. oś przednia z asystentem ruszania
- Koła tarczowe 6 x 11,75 x 22,5, na felgach aluminiowych ALCOA
- Ogumienie 6 x 385/55 R22,5, Continental HTR2
- Zawieszenie pneumatyczne z urządzeniem podnoszącym i opuszczającym
- Układ hamulcowy z elektronicznym systemem EBS Knorr wg DIN 7638, aktywowany RSS, z hamulcem postojowym na sprężynowych siłownikach, złączami hamulcowymi przed ścianą czołową
- Kingpin 2'' Jost, wg DIN i ISO 1726, wymienny od dołu
- Podpory: 2 mechaniczne teleskopowe 24 t z 2 prędkościami i stopami wyrównującymi
Podłoga:
- Rama aluminiowa oparta na podłużnicach z 28 zespawanymi gęsto żebrowanymi poprzeczkami aluminiowymi typu I 100 x 100 mm. Wszystkie belki I przed spawaniem są na specjalnej wiertarce nawiercane z równymi odstępami. Na to montowana jest opatentowana specjalna podkonstrukcja z tworzywa sztucznego, do prowadzenia profili ruchomej podłogi z uchwytami typu U. Profile ruchomej podłogi są następnie naciągane za pomocą liny. Dzięki takiej konstrukcji uzyskujemy absolutnie przełomową...
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Itodpfxsx Nbgke Adxer
Dane techniczne
Wagi:
- Obciążenie siodła: ok. 11 000 kg
- Dopuszczalne obciążenie osi: ok. 24 000 kg
- Dopuszczalna masa całkowita: ok. 35 000 kg
- Masa własna wg DIN 70020: ok. 7 920 kg
- Ładowność wg DIN 70020: ok. 27 080 kg
Wymiary:
- Wymiary zewnętrzne nadwozia: ok. 13 600 x 2 550 mm
- Rozmiar platformy: ok. 13 515 x 2 480 mm
- Wysokość tylnej powierzchni ładunkowej (pusty): ok. 1 142 mm
- Prześwit wysokości plandeki z tyłu: ok. 2 725 mm
- Prześwit wysokości plandeki z przodu: ok. 2 675 mm
- Całkowita wysokość przodu (niezaładowany): ok. 4 033 mm
- Całkowita wysokość tyłu (niezaładowany): ok. 4 017 mm
- Użytkowa objętość: ok. 93,1 m³
- Wysokość płyty siodłowej ciągnika: ok. 1 150 mm
Podwozie:
- Zintegrowana rama podwozia z wysokogatunkowej malowanej stali drobnoziarnistej
- Osie: 3 x 9 t z hamulcami tarczowymi, tarcze 430 mm, do felg ET 120 mm, osie wycentrowane
- Oś podnoszona: automatyczna, tylna 3. oś, sterowana przez EBS z funkcją hamulca na pedał
- 1. oś przednia z asystentem ruszania
- Koła tarczowe 6 x 11,75 x 22,5, na felgach aluminiowych ALCOA
- Ogumienie 6 x 385/55 R22,5, Continental HTR2
- Zawieszenie pneumatyczne z urządzeniem podnoszącym i opuszczającym
- Układ hamulcowy z elektronicznym systemem EBS Knorr wg DIN 7638, aktywowany RSS, z hamulcem postojowym na sprężynowych siłownikach, złączami hamulcowymi przed ścianą czołową
- Kingpin 2'' Jost, wg DIN i ISO 1726, wymienny od dołu
- Podpory: 2 mechaniczne teleskopowe 24 t z 2 prędkościami i stopami wyrównującymi
Podłoga:
- Rama aluminiowa oparta na podłużnicach z 28 zespawanymi gęsto żebrowanymi poprzeczkami aluminiowymi typu I 100 x 100 mm. Wszystkie belki I przed spawaniem są na specjalnej wiertarce nawiercane z równymi odstępami. Na to montowana jest opatentowana specjalna podkonstrukcja z tworzywa sztucznego, do prowadzenia profili ruchomej podłogi z uchwytami typu U. Profile ruchomej podłogi są następnie naciągane za pomocą liny. Dzięki takiej konstrukcji uzyskujemy absolutnie przełomową...
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 6821 ... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd






















