Naczepa z wymienną zabudowąKÖGEL
PORT 45 TRIPLEX Containerchassis
Naczepa z wymienną zabudową
KÖGEL
PORT 45 TRIPLEX Containerchassis
Stan
Nowe
Lokalizacja
Essen 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane dotyczące maszyny
Cena i lokalizacja
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Heegstraße 6-8, 45356 Essen, Niemcy
Zadzwoń
Dane techniczne
- Masa całkowita:
- 41 000 kg
- Maksymalna waga ładunku:
- 36 250 kg
- Konfiguracja osi:
- 3 osie
- Całkowita szerokość:
- 2 550 mm
- Wyposażenie:
- ABS
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A19006856
- Numer referencyjny:
- 35914
- Ostatnio aktualizowane:
- 29.08.2025
Opis
Pełny stan naszych pojazdów, dostępnych od ręki lub w krótkim terminie, znajdą Państwo na naszej stronie internetowej.
Wycinek wyposażenia. Pełna specyfikacja dostępna na zapytanie.
Lsdpfx Aewfbpkjb Neah
Rama
* Rama podwozia z wysokogatunkowej stali, bez ramy zewnętrznej
* Płyta sprzęgająca z bolcem siodłowym 2 cale zgodnie z DIN 74080 / ISO 337
Z poprzecznicą i blokadami kontenerów do mocowania:
* a) 1x kontener High-Cube 45'
* b) 1x kontener High-Cube 40'
* c) 1x kontener ISO 30', tylne skrajne położenie
* d) 2x kontener ISO 20'
* e) 1x kontener ISO 20', tylne skrajne położenie
* g) 1x kontener ISO 45'
* h) 1x kontener ISO 40'
Z jedną parą regulowanych na wysokość blokad kontenerów i 3 parami składanych podpór środkowych, dodatkowo poprzecznica i blokady do mocowania:
f) 1x kontener ISO 20', środkowe położenie
* Wysięgnik ramy z tyłu, wysuwany mechanicznie, udźwig ok. 5.800 kg, ze spiralnym przewodem. Łożyskowanie bezobsługowe na specjalnych ślizgach z tworzywa sztucznego oraz 2 rolkach wysuwu
* Przedłużenie ramy KÖGEL z przodu, wysuwane ręcznie i blokowane mechanicznie, z prowadnicami kontenerów z lewej i prawej strony. Zaprojektowane zgodnie z dyrektywą 719/2015
* Środkowe przedłużenie ramy, z ciągnikiem wysuwane ręcznie i blokowane mechanicznie
Podwozie
* Układ podnoszenia osi na osi 1
* Automatyczne sterowanie podnoszeniem osi, uzależnione od obciążenia
* Wspomaganie ruszania: aktywacja poprzez 3x hamulec, 30% przeciążenia do prędkości 25 km/h
* Obsługa na podwoziu za pomocą przełącznika. Dodatkowo możliwość obsługi z kabiny (wymagany przełącznik w kabinie – PIN 12)
* Podczas transportu kontenerów 30' i 45' pierwsza oś NIE może być podnoszona!
* Agregat trzyosiowy BPW z hamulcami tarczowymi Ø ok. 430 mm, głębokość osadzenia ok. 120 mm
* Zawieszenie pneumatyczne o skoku ok. 180 mm
Ogumienie
* Koła z czujnikami wewnętrznymi zgodnie z UN ECE R141
* Ogumienie 6-krotne 385/55 R 22,5 UNIROYAL TH 50
* 6 felg stalowych 22,5 x 11,75, głębokość osadzenia ok. 120 mm (ET 120)
Elementy dodatkowe podwozia
* Wsporniki siodłowe JOST, mechaniczne z podstawą kompensacyjną, udźwig 24 t. Obsługa jednostronna po prawej stronie pojazdu
* System przeciwbryzgowy zgodnie z rozporządzeniem (UE) nr 109/2011 dla agregatu trzyosiowego z ogumieniem 22,5, składający się z: 3 par półokrągłych błotników z chlapaczami
* 2 kliny pod koła z uchwytami
* Boczne zabezpieczenie, zamknięte, zgodnie z ECE-R73
* Zderzak tylny z profilu stalowego, przykręcany, zgodnie z ECE-R58
* Wysokość profilu zderzaka min. 120 mm, zaprojektowany na zwiększone siły testowe
Układ hamulcowy / pneumatyczne zawieszenie
* System EBS 2S/2M z programem stabilizacji (ABS/ALB), złączem EBS ISO 7638 (bez przewodów łączących), hamulec postojowy ze sprężyną siłową, zewnętrzne złącza pneumatyczne oraz zewnętrzne gniazdo diagnostyczne EBS poprzez ISO 7638
* Zawieszenie pneumatyczne z 1 zaworem podnoszącym/opuszczającym, montowane po lewej stronie przed agregatem osi
* 2 zabezpieczone przed zamianą głowice sprzęgające przód ISO 1728
* Zbiorniki powietrza ze stali (EN 286-2) na układ hamulcowy i zapas powietrza
Zabezpieczenie antynajazdowe
* Ciągły masywny stalowy zderzak tylny, na belce końcowej
Systemy informacyjne
* System monitorowania ciśnienia w oponach zgodny z UN ECE R141
Wyposażenie dodatkowe
* Rura na dokumenty, średnica ok. 105 mm. Montaż po lewej stronie pojazdu przy bocznej osłonie
* 1 gaśnica 6 kg z manometrem (certyfikat europejski). Montaż z uchwytem i osłoną po lewej stronie pojazdu przy podporze
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Wycinek wyposażenia. Pełna specyfikacja dostępna na zapytanie.
Lsdpfx Aewfbpkjb Neah
Rama
* Rama podwozia z wysokogatunkowej stali, bez ramy zewnętrznej
* Płyta sprzęgająca z bolcem siodłowym 2 cale zgodnie z DIN 74080 / ISO 337
Z poprzecznicą i blokadami kontenerów do mocowania:
* a) 1x kontener High-Cube 45'
* b) 1x kontener High-Cube 40'
* c) 1x kontener ISO 30', tylne skrajne położenie
* d) 2x kontener ISO 20'
* e) 1x kontener ISO 20', tylne skrajne położenie
* g) 1x kontener ISO 45'
* h) 1x kontener ISO 40'
Z jedną parą regulowanych na wysokość blokad kontenerów i 3 parami składanych podpór środkowych, dodatkowo poprzecznica i blokady do mocowania:
f) 1x kontener ISO 20', środkowe położenie
* Wysięgnik ramy z tyłu, wysuwany mechanicznie, udźwig ok. 5.800 kg, ze spiralnym przewodem. Łożyskowanie bezobsługowe na specjalnych ślizgach z tworzywa sztucznego oraz 2 rolkach wysuwu
* Przedłużenie ramy KÖGEL z przodu, wysuwane ręcznie i blokowane mechanicznie, z prowadnicami kontenerów z lewej i prawej strony. Zaprojektowane zgodnie z dyrektywą 719/2015
* Środkowe przedłużenie ramy, z ciągnikiem wysuwane ręcznie i blokowane mechanicznie
Podwozie
* Układ podnoszenia osi na osi 1
* Automatyczne sterowanie podnoszeniem osi, uzależnione od obciążenia
* Wspomaganie ruszania: aktywacja poprzez 3x hamulec, 30% przeciążenia do prędkości 25 km/h
* Obsługa na podwoziu za pomocą przełącznika. Dodatkowo możliwość obsługi z kabiny (wymagany przełącznik w kabinie – PIN 12)
* Podczas transportu kontenerów 30' i 45' pierwsza oś NIE może być podnoszona!
* Agregat trzyosiowy BPW z hamulcami tarczowymi Ø ok. 430 mm, głębokość osadzenia ok. 120 mm
* Zawieszenie pneumatyczne o skoku ok. 180 mm
Ogumienie
* Koła z czujnikami wewnętrznymi zgodnie z UN ECE R141
* Ogumienie 6-krotne 385/55 R 22,5 UNIROYAL TH 50
* 6 felg stalowych 22,5 x 11,75, głębokość osadzenia ok. 120 mm (ET 120)
Elementy dodatkowe podwozia
* Wsporniki siodłowe JOST, mechaniczne z podstawą kompensacyjną, udźwig 24 t. Obsługa jednostronna po prawej stronie pojazdu
* System przeciwbryzgowy zgodnie z rozporządzeniem (UE) nr 109/2011 dla agregatu trzyosiowego z ogumieniem 22,5, składający się z: 3 par półokrągłych błotników z chlapaczami
* 2 kliny pod koła z uchwytami
* Boczne zabezpieczenie, zamknięte, zgodnie z ECE-R73
* Zderzak tylny z profilu stalowego, przykręcany, zgodnie z ECE-R58
* Wysokość profilu zderzaka min. 120 mm, zaprojektowany na zwiększone siły testowe
Układ hamulcowy / pneumatyczne zawieszenie
* System EBS 2S/2M z programem stabilizacji (ABS/ALB), złączem EBS ISO 7638 (bez przewodów łączących), hamulec postojowy ze sprężyną siłową, zewnętrzne złącza pneumatyczne oraz zewnętrzne gniazdo diagnostyczne EBS poprzez ISO 7638
* Zawieszenie pneumatyczne z 1 zaworem podnoszącym/opuszczającym, montowane po lewej stronie przed agregatem osi
* 2 zabezpieczone przed zamianą głowice sprzęgające przód ISO 1728
* Zbiorniki powietrza ze stali (EN 286-2) na układ hamulcowy i zapas powietrza
Zabezpieczenie antynajazdowe
* Ciągły masywny stalowy zderzak tylny, na belce końcowej
Systemy informacyjne
* System monitorowania ciśnienia w oponach zgodny z UN ECE R141
Wyposażenie dodatkowe
* Rura na dokumenty, średnica ok. 105 mm. Montaż po lewej stronie pojazdu przy bocznej osłonie
* 1 gaśnica 6 kg z manometrem (certyfikat europejski). Montaż z uchwytem i osłoną po lewej stronie pojazdu przy podporze
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2003
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 201 8... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd