WywrotkaFliegl
DHKS 390 50 m³ light Master Agrar
Wywrotka
Fliegl
DHKS 390 50 m³ light Master Agrar
Stała cena bez VATu
43 750 €
Stan
Nowe
Lokalizacja
Triptis 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Cena i lokalizacja
Stała cena bez VATu
43 750 €
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Oberpöllnitzer Straße 8, 07819 Triptis, Niemcy
Zadzwoń
Dane techniczne
- Masa całkowita:
- 35 000 kg
- Masa własna:
- 6 750 kg
- Maksymalna waga ładunku:
- 28 250 kg
- Konfiguracja osi:
- 3 osie
- Rozmiar opony:
- 385/65 r22,5
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A8265380
- Numer referencyjny:
- 20589762
- Ostatnio aktualizowane:
- 22.10.2024
Opis
Dalsze informacje
Podwozie naczepy wywrotki
Spawana konstrukcja ze stali drobnoziarnistej, w wersji Basic lekkiej konstrukcji, płyta siodła z wymiennym sworzniem królewskim 2", opatentowane wygięcie przedniej ściany końcowej (Curved Front),
24 t 2-biegowa podporowa winda z jednostronnym sterowaniem, z prostą dolną częścią, bez kompensacji przesuwu
Kliny pod koła z uchwytem
Składana belka zabezpieczająca przed wjechaniem pod pojazd
Błotniki półmuszlowe
Zintegrowany uchwyt błotnika, powierzchnia odporna na kamienie
Z chlapaczami antyrozbryzgowymi tylko na ostatniej osi
Drążek plandeki z uchwytem
Hak holowniczy z tyłu
Osie i zawieszenie
Osie z hamulcami tarczowymi SAF
Osie / podwozie mierzone laserowo – obniżenie zużycia opon i paliwa
Osie w wersji offroad
Zawieszenie pneumatyczne
1. oś automatycznie podnoszona, w tym wymuszony opuszczanie i wspomaganie ruszania, uruchamiane 3-krotnym hamowaniem (wspomaganie ruszania działa do przekroczenia obciążenia osi o 30% i przy prędkości do 25 km/h)
Mechanizm podnoszenia osi cynkowany ogniowo, 10 lat gwarancji na perforację korozyjną
Układ hamulcowy
Dwurozwojowy pneumatyczny układ hamulcowy, kolorowe prowadzenie przewodów ułatwiające serwis
Hamulec postojowy ze sprężyną
2 niezamienne głowice sprzęgające z przodu, bez przewodu łączącego
EBS, elektroniczny układ hamulcowy z gniazdem EBS z przodu, bez kabla połączeniowego
Uwaga: naczepa może być ciągnięta wyłącznie przez pojazdy z zapewnioną funkcjonalnością ABS!
Z zaworem podnoszenia i opuszczania
System stabilizacji jazdy pojazdu
Koła i opony
385/65 R22.5
Felgi stalowe, kolor fabryczny srebrny
Elektryka
24 V, lampy wielokomorowe, boczne żółte oświetlenie LED
2 białe światła pozycyjne z przodu
2 biało-czerwone światła pozycyjne z tyłu
2 x 7-pinowe niezamienne gniazda z przodu, bez kabla łączącego
Hydraulika
Cylinder niskociśnieniowy max. 170 bar, najmniejszy stopień hartowany chromem, z złączką HDK stałą, NW 48 mm (bez przewodu)
Sterowanie hydrauliczne za pośrednictwem przystawki odbioru mocy ciężarówki
Skrzynia
Okrągła skrzynia wywrotki stalowa w wersji light Master Agrar Design, wykonana z wysoko odpornej na ścieranie stali HB 400/450. Pochyła ściana przednia z zewnętrznym siłownikiem hydraulicznym i wejściem na ścianie przedniej
Greenline – stożkowy, aerodynamiczny kształt skrzyni
Zewnętrzne uchwyty na szuflę i szczotkę z przodu
Tylny portal na membranę
Tylny portal aluminiowy na zawieszeniu wahadłowym z podwójnym zawiasem i dwudzielnymi drzwiami 1/2 na 1/2, u góry z przegubowym ramieniem, z jednym zsuwem ziarna na każde drzwi
Z zewnętrznym zamkiem obrotowym i mechaniczną blokadą na dole,
Boczne ściany grubości 3 mm na całej długości, podłoga 3 mm, zoptymalizowana pod względem zużycia i wagi konstrukcja,
Gkedpfx Aoi Rizfob Noc
Podest z wejściem, blacha przyłączeniowa do powietrza/elektryki i hamulca z dużą ilością miejsca dla wygody obsługi
Plandeka zwijana składowana jednostronnie po stronie FR-prawej, z centralnym zamkiem po stronie FR-lewej
Wskazówki eksploatacyjne
Przy transporcie soli, wapna itp. zalecamy cylinder wywrotu z hartowaną chromowaną tłocznią, aby nie został uszkodzony przez materiał i nie rdzewiał
Podana masa całkowita jest technicznie możliwa – w zależności od ładunku nie zawsze można ją osiągnąć ze względu na ograniczenia nacisków osiowych i siodłowych (możliwe pogorszenie prowadzenia i właściwości jezdnych przy nieprawidłowym rozkładzie obciążenia)
Kraj rejestracji/tablice
Niemcy
Zezwolenie według EG 2007/46
Wytrzymałość zabudowy wg EN 12642
Całodobow
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Podwozie naczepy wywrotki
Spawana konstrukcja ze stali drobnoziarnistej, w wersji Basic lekkiej konstrukcji, płyta siodła z wymiennym sworzniem królewskim 2", opatentowane wygięcie przedniej ściany końcowej (Curved Front),
24 t 2-biegowa podporowa winda z jednostronnym sterowaniem, z prostą dolną częścią, bez kompensacji przesuwu
Kliny pod koła z uchwytem
Składana belka zabezpieczająca przed wjechaniem pod pojazd
Błotniki półmuszlowe
Zintegrowany uchwyt błotnika, powierzchnia odporna na kamienie
Z chlapaczami antyrozbryzgowymi tylko na ostatniej osi
Drążek plandeki z uchwytem
Hak holowniczy z tyłu
Osie i zawieszenie
Osie z hamulcami tarczowymi SAF
Osie / podwozie mierzone laserowo – obniżenie zużycia opon i paliwa
Osie w wersji offroad
Zawieszenie pneumatyczne
1. oś automatycznie podnoszona, w tym wymuszony opuszczanie i wspomaganie ruszania, uruchamiane 3-krotnym hamowaniem (wspomaganie ruszania działa do przekroczenia obciążenia osi o 30% i przy prędkości do 25 km/h)
Mechanizm podnoszenia osi cynkowany ogniowo, 10 lat gwarancji na perforację korozyjną
Układ hamulcowy
Dwurozwojowy pneumatyczny układ hamulcowy, kolorowe prowadzenie przewodów ułatwiające serwis
Hamulec postojowy ze sprężyną
2 niezamienne głowice sprzęgające z przodu, bez przewodu łączącego
EBS, elektroniczny układ hamulcowy z gniazdem EBS z przodu, bez kabla połączeniowego
Uwaga: naczepa może być ciągnięta wyłącznie przez pojazdy z zapewnioną funkcjonalnością ABS!
Z zaworem podnoszenia i opuszczania
System stabilizacji jazdy pojazdu
Koła i opony
385/65 R22.5
Felgi stalowe, kolor fabryczny srebrny
Elektryka
24 V, lampy wielokomorowe, boczne żółte oświetlenie LED
2 białe światła pozycyjne z przodu
2 biało-czerwone światła pozycyjne z tyłu
2 x 7-pinowe niezamienne gniazda z przodu, bez kabla łączącego
Hydraulika
Cylinder niskociśnieniowy max. 170 bar, najmniejszy stopień hartowany chromem, z złączką HDK stałą, NW 48 mm (bez przewodu)
Sterowanie hydrauliczne za pośrednictwem przystawki odbioru mocy ciężarówki
Skrzynia
Okrągła skrzynia wywrotki stalowa w wersji light Master Agrar Design, wykonana z wysoko odpornej na ścieranie stali HB 400/450. Pochyła ściana przednia z zewnętrznym siłownikiem hydraulicznym i wejściem na ścianie przedniej
Greenline – stożkowy, aerodynamiczny kształt skrzyni
Zewnętrzne uchwyty na szuflę i szczotkę z przodu
Tylny portal na membranę
Tylny portal aluminiowy na zawieszeniu wahadłowym z podwójnym zawiasem i dwudzielnymi drzwiami 1/2 na 1/2, u góry z przegubowym ramieniem, z jednym zsuwem ziarna na każde drzwi
Z zewnętrznym zamkiem obrotowym i mechaniczną blokadą na dole,
Boczne ściany grubości 3 mm na całej długości, podłoga 3 mm, zoptymalizowana pod względem zużycia i wagi konstrukcja,
Gkedpfx Aoi Rizfob Noc
Podest z wejściem, blacha przyłączeniowa do powietrza/elektryki i hamulca z dużą ilością miejsca dla wygody obsługi
Plandeka zwijana składowana jednostronnie po stronie FR-prawej, z centralnym zamkiem po stronie FR-lewej
Wskazówki eksploatacyjne
Przy transporcie soli, wapna itp. zalecamy cylinder wywrotu z hartowaną chromowaną tłocznią, aby nie został uszkodzony przez materiał i nie rdzewiał
Podana masa całkowita jest technicznie możliwa – w zależności od ładunku nie zawsze można ją osiągnąć ze względu na ograniczenia nacisków osiowych i siodłowych (możliwe pogorszenie prowadzenia i właściwości jezdnych przy nieprawidłowym rozkładzie obciążenia)
Kraj rejestracji/tablice
Niemcy
Zezwolenie według EG 2007/46
Wytrzymałość zabudowy wg EN 12642
Całodobow
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2006
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 36482... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd