WywrotkaFliegl
DHKA 390 38 m³
Wywrotka
Fliegl
DHKA 390 38 m³
Stała cena bez VATu
42 300 €
Stan
Nowe
Lokalizacja
Triptis 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane dotyczące maszyny
- Opis/nazwa maszyny:
- Wywrotka
- Producent:
- Fliegl
- Model:
- DHKA 390 38 m³
- Numer seryjny:
- 92df8e9d6c187f34b20298f39
- Stan:
- nowe
Cena i lokalizacja
Stała cena bez VATu
42 300 €
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Oberpöllnitzer Straße 8, 07819 Triptis, Niemcy

Zadzwoń
Dane techniczne
- Masa własna:
- 4 900 kg
- Masa całkowita:
- 35 000 kg
- Konfiguracja osi:
- 3 osie
- Rozmiar opony:
- 385/65 r22,5²
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A8265404
- Numer referencyjny:
- 20589738
- Ostatnio aktualizowane:
- 22.10.2024
Opis
Dalsze informacje
Podwozie naczepy wywrotki
Spawana konstrukcja ze stali drobnoziarnistej, lekka konstrukcja, płyta siodłowa z wymiennym 2-calowym królem.
Zakrzywione, opatentowane zamknięcie przednie.
Centralnie umieszczona teleskopowa podpora, odstawienie naczepy z ładunkiem niemożliwe, po odczepieniu pojazd musi stać skośnie do tyłu.
2 kliny pod koła z uchwytami
Składana osłona przed wjechaniem pod pojazd
Błotniki półmuszlowe
Bsdpfx Ahoi Riz Rj Delr
Zintegrowany uchwyt błotnika – powierzchnia odporna na kamienie
Z chlapaczami Antispray tylko na ostatniej osi
1 drążek do plandeki z uchwytem
2 haki holownicze z tyłu
Osie i zawieszenie
Osie SAF z hamulcami tarczowymi, średnica tarczy 430 mm
Oś/fahrwerk mierzone laserowo – redukcja zużycia opon i spalania
Osie w wersji off-road
Pneumatyczne zawieszenie
1. oś automatycznie podnoszona, z wymuszoną regulacją i wspomaganiem ruszania, aktywacja trzykrotnym naciśnięciem hamulca (wspomaganie działa do przekroczenia nacisku osi o 30% i prędkości maks. 25 km/h)
Mechanizm podnoszenia osi ocynkowany ogniowo – gwarancja 10 lat na perforację korozyjną
Układ hamulcowy
Dwururowy pneumatyczny układ hamulcowy, kolorowe prowadzenie przewodów dla łatwiejszego serwisu.
Hamulec postojowy ze sprężyną naciskową
2 zabezpieczone przed zamianą głowice sprzęgające z przodu, bez przewodu łączącego
EBS – elektroniczny system hamowania z gniazdem EBS z przodu, bez kabla przyłączeniowego
Uwaga: Przyczepa może być ciągnięta tylko przez pojazdy ciągnące zapewniające działanie ABS!
Z zaworem podnoszenia i opuszczania
System stabilizacji toru jazdy pojazdu
Koła i opony
385/65 R22.5 – marka według wyboru producenta
Felgi stalowe, lakier fabryczny srebrny
Elektryka
24 V, lampy wielokomorowe, boczne oświetlenie LED żółte
2 białe światła obrysowe z przodu
2 lampy obrysowe biało-czerwone z tyłu
2 bezpieczne, 7-pinowe gniazda z przodu, bez kabla
Hydraulika
Niskociśnieniowy cylinder max. 170 bar, najcienszy stopień hartowany chromem, z mufą śrubową HDK, część stała, NW 48 mm (bez przewodu)
Sterowanie hydrauliczne poprzez wyjście odbioru mocy pojazdu
Wywrotka
Konstrukcja skrzyni aluminiowa z wysokiej jakości stali odpornej na ścieranie, czoło 5 mm grubości, ścianki boczne z zewnętrznymi ściankami komorowymi 30 mm, szczelnie spawane, z profilem górnym odpornym na materiał sypki. Wewnątrz wejście na przedniej ścianie (nie w połączeniu z Cramaro).
Uchwyt na łopatę i miotłę na zewnątrz przedniej ściany.
Greenline – stożkowy i aerodynamiczny kształt skrzyni
Tylna ściana membranowa
Tylna ściana jako wahadłowa klapa z podwójnym zawiasem, zewnętrzna, z podwójnym ryglowaniem
Tylna ściana z uszczelką gumową
Uwaga! Odporność na temperaturę maks. 170°C!
Podłoga o grubości 6 mm na całej długości
Podest z wejściem, blacha montażowa na powietrze/elektrykę i hamulec z dużą przestrzenią dla optymalnej obsługi
Plandeka rolowana składana jednostronnie na prawo patrząc w kierunku jazdy, z centralnym ryglowaniem po lewej stronie
Wskazówki eksploatacyjne
W przypadku przewozu soli, wapnia itp. zalecamy siłownik wywrotu z twardochromowanym tłoczyskiem, aby zapobiec uszkodzeniom i korozji.
Podana masa całkowita jest możliwości techniczną; zależnie od ładunku, osiągnięcie dopuszczalnej masy całkowitej z zachowaniem obciążeń osi, siodła i podparcia może być niemożliwe. (Możliwe pogorszenie prowadzenia na drodze oraz właściwości jezdnych przez nieprawidłowy rozkład ładunku)
Kraj rejestracji/tabliczka
Niemcy
Zatwierdzenie wg EG 2007/46
24/7 infolinia serwisowa
Przygotowana do mocow
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Podwozie naczepy wywrotki
Spawana konstrukcja ze stali drobnoziarnistej, lekka konstrukcja, płyta siodłowa z wymiennym 2-calowym królem.
Zakrzywione, opatentowane zamknięcie przednie.
Centralnie umieszczona teleskopowa podpora, odstawienie naczepy z ładunkiem niemożliwe, po odczepieniu pojazd musi stać skośnie do tyłu.
2 kliny pod koła z uchwytami
Składana osłona przed wjechaniem pod pojazd
Błotniki półmuszlowe
Bsdpfx Ahoi Riz Rj Delr
Zintegrowany uchwyt błotnika – powierzchnia odporna na kamienie
Z chlapaczami Antispray tylko na ostatniej osi
1 drążek do plandeki z uchwytem
2 haki holownicze z tyłu
Osie i zawieszenie
Osie SAF z hamulcami tarczowymi, średnica tarczy 430 mm
Oś/fahrwerk mierzone laserowo – redukcja zużycia opon i spalania
Osie w wersji off-road
Pneumatyczne zawieszenie
1. oś automatycznie podnoszona, z wymuszoną regulacją i wspomaganiem ruszania, aktywacja trzykrotnym naciśnięciem hamulca (wspomaganie działa do przekroczenia nacisku osi o 30% i prędkości maks. 25 km/h)
Mechanizm podnoszenia osi ocynkowany ogniowo – gwarancja 10 lat na perforację korozyjną
Układ hamulcowy
Dwururowy pneumatyczny układ hamulcowy, kolorowe prowadzenie przewodów dla łatwiejszego serwisu.
Hamulec postojowy ze sprężyną naciskową
2 zabezpieczone przed zamianą głowice sprzęgające z przodu, bez przewodu łączącego
EBS – elektroniczny system hamowania z gniazdem EBS z przodu, bez kabla przyłączeniowego
Uwaga: Przyczepa może być ciągnięta tylko przez pojazdy ciągnące zapewniające działanie ABS!
Z zaworem podnoszenia i opuszczania
System stabilizacji toru jazdy pojazdu
Koła i opony
385/65 R22.5 – marka według wyboru producenta
Felgi stalowe, lakier fabryczny srebrny
Elektryka
24 V, lampy wielokomorowe, boczne oświetlenie LED żółte
2 białe światła obrysowe z przodu
2 lampy obrysowe biało-czerwone z tyłu
2 bezpieczne, 7-pinowe gniazda z przodu, bez kabla
Hydraulika
Niskociśnieniowy cylinder max. 170 bar, najcienszy stopień hartowany chromem, z mufą śrubową HDK, część stała, NW 48 mm (bez przewodu)
Sterowanie hydrauliczne poprzez wyjście odbioru mocy pojazdu
Wywrotka
Konstrukcja skrzyni aluminiowa z wysokiej jakości stali odpornej na ścieranie, czoło 5 mm grubości, ścianki boczne z zewnętrznymi ściankami komorowymi 30 mm, szczelnie spawane, z profilem górnym odpornym na materiał sypki. Wewnątrz wejście na przedniej ścianie (nie w połączeniu z Cramaro).
Uchwyt na łopatę i miotłę na zewnątrz przedniej ściany.
Greenline – stożkowy i aerodynamiczny kształt skrzyni
Tylna ściana membranowa
Tylna ściana jako wahadłowa klapa z podwójnym zawiasem, zewnętrzna, z podwójnym ryglowaniem
Tylna ściana z uszczelką gumową
Uwaga! Odporność na temperaturę maks. 170°C!
Podłoga o grubości 6 mm na całej długości
Podest z wejściem, blacha montażowa na powietrze/elektrykę i hamulec z dużą przestrzenią dla optymalnej obsługi
Plandeka rolowana składana jednostronnie na prawo patrząc w kierunku jazdy, z centralnym ryglowaniem po lewej stronie
Wskazówki eksploatacyjne
W przypadku przewozu soli, wapnia itp. zalecamy siłownik wywrotu z twardochromowanym tłoczyskiem, aby zapobiec uszkodzeniom i korozji.
Podana masa całkowita jest możliwości techniczną; zależnie od ładunku, osiągnięcie dopuszczalnej masy całkowitej z zachowaniem obciążeń osi, siodła i podparcia może być niemożliwe. (Możliwe pogorszenie prowadzenia na drodze oraz właściwości jezdnych przez nieprawidłowy rozkład ładunku)
Kraj rejestracji/tabliczka
Niemcy
Zatwierdzenie wg EG 2007/46
24/7 infolinia serwisowa
Przygotowana do mocow
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2006
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 36482... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd






