Naczepa niskopodwoziowaFAYMONVILLE
MAX 710 Tiefbett 2+4 PA ATX
Naczepa niskopodwoziowa
FAYMONVILLE
MAX 710 Tiefbett 2+4 PA ATX
Stan
Nowe
Lokalizacja
Essen 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane dotyczące maszyny
Cena i lokalizacja
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Heegstraße 6-8, 45356 Essen, Niemcy
Zadzwoń
Sprzedaż maszyn

Czy już zamieściłeś ogłoszenie o swojej używanej maszynie?
Sprzedawaj przez Machineseeker bez prowizji.
Więcej o sprzedaży maszyn
Więcej o sprzedaży maszyn
Dane techniczne
- Masa całkowita:
- 102 000 kg
- Maksymalna waga ładunku:
- 73 090 kg
- Konfiguracja osi:
- 3 osie
- Wyposażenie:
- ABS
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A19973840
- Numer referencyjny:
- 36908
- Ostatnio aktualizowane:
- 12.09.2025
Opis
Pełen asortyment naszych pojazdów dostępnych od ręki oraz w krótkich terminach znajdą Państwo na naszej stronie internetowej. Wycinek wyposażenia. Pełna specyfikacja dostępna na życzenie.
Crodpfexbv Auex Adhjh
Gęsia szyja:
* Gęsia szyja unoszona/opuszczana i zdejmowana hydraulicznie
* Długość ok. 3.650 mm. Dla ciągników siodłowych: 6x4 lub 8x4
2-osiowe kompaktowe podwozie przednie:
* Uchwyt hakowy z przodu i z tyłu. Długość: ok. 2.200 mm
* Szerokość podwozia: ok. 2.850 mm
Pokład zagłębiony (tiefbett):
* Zagłębione podwozie ATX-A z teleskopowymi podłużnicami w niskiej zabudowie, z trwałym podłogą z twardego drewna, grubość ok. 50 mm
* Z przejezdnymi hakami mostkowymi z przodu oraz sprzęgiem sworzniowo-ucho z tyłu
* Szerokość podstawowa: ok. 2.850 mm
* Długość ok. 7.150 mm
* Wysokość podłużnicy: ok. 300 mm
* Szerokość podłużnicy: ok. 650 mm
* Wysokość załadunku ok. 450 mm przy prześwicie ok. 150 mm
4-osiowe tylne podwozie:
* Mechaniczny sprzęg sworzniowo-ucho do montażu pokładu zagłębionego z przodu
* Belka końcowa z tyłu
* Szerokość podwozia: ok. 2.850 mm
* Długość podwozia: ok. 5.480 mm
2-osiowe podwozie przednie:
* Oś wahliwa, wszystkie osie sterowane hydro-mechanicznie
* Zawór awaryjny (przecięcie przewodu) na cylindrze wyrównawczym osi z automatyczną funkcją RESET
* Cylindry hydrauliczne z zaworami odcinającymi i bolcami zabezpieczającymi w pozycji podniesionej
* Ostateczne lakierowanie osi podwójną warstwą lakieru dwuskładnikowego, jednobarwnie w kolorze MB7350 Novagrau
* Techniczna nośność osi: ok. 14.640 kg (62 km/h)
* Hydrauliczne wyrównanie osi
4-osiowe tylne podwozie:
* Oś wahliwa, wszystkie osie sterowane hydro-mechanicznie
* Zawór awaryjny (przecięcie przewodu) na cylindrze wyrównawczym osi z automatyczną funkcją RESET
* Cylindry hydrauliczne z zaworami odcinającymi i bolcami zabezpieczającymi w pozycji podniesionej
* Ostateczne lakierowanie osi podwójną warstwą lakieru dwuskładnikowego, jednobarwnie w kolorze MB7350 Novagrau
* Techniczna nośność osi: 14.640 kg (62 km/h)
* Hydrauliczne wyrównanie osi
Ogumienie:
* Ogumienie według wyboru producenta (M+S) 285/70 R19.5
* Indeks nośności 150/148J
Lakierowanie:
* Cała konstrukcja stalowa po spawaniu automatycznie śrutowana urządzeniem z wirnikiem
* Drugie śrutowanie korundem dla optymalnej przyczepności powłoki lakierniczej
* Metalizacja HRM całej ramy pojazdu powłoką ZINACOR 850 (85% cynku/15% aluminium)
* Lakier nawierzchniowy dwuwarstwowy, dwuskładnikowy, jednobarwny w RAL 3002 karminowej czerwieni, zgodnie z systemem RAL 841GL
W zestawie następujące akcesoria:
* Stalowa ściana czołowa, ok. 400 mm wysokości
* Na gęsiej szyi mocowane burty aluminiowe boczne i tylna, ok. 400 mm wysokości
* Sworzeń królewski 3,5 cala
* Złącze hydrauliczne do samochodu ciężarowego z regulatorem przepływu (20 l/min), w tym wysięgnik do zawieszenia przewodów zasilających
* Zbiornik ciągnika siodłowego musi mieć min. 80 l
* Z zaczepami MAX Trailer, w przeciwnym razie zaczepy dostarczane przez klienta loco fabryka
* Centralne smarowanie BEKA-MAX dla gęsiej szyi ze smarem uniwersalnym NLGI-2
* Wielozłącza hydrauliczne na gęsiej szyi
* Przednie podwozie z osobnym wyjściem powietrza do klucza pneumatycznego
* Centralne smarowanie BEKA-MAX dla 2-osiowego podwozia ze smarem NLGI-2
* Przygotowanie do zamocowania śrubowych uchwytów kontenerowych na 1 x 20' lub 1 x 30' na zewnętrznych belkach
* Bez blokad kontenerów
* Prowadnice na zewnętrznych belkach platformy do montażu składanych poszerzeń
* Centralne smarowanie BEKA-M
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Crodpfexbv Auex Adhjh
Gęsia szyja:
* Gęsia szyja unoszona/opuszczana i zdejmowana hydraulicznie
* Długość ok. 3.650 mm. Dla ciągników siodłowych: 6x4 lub 8x4
2-osiowe kompaktowe podwozie przednie:
* Uchwyt hakowy z przodu i z tyłu. Długość: ok. 2.200 mm
* Szerokość podwozia: ok. 2.850 mm
Pokład zagłębiony (tiefbett):
* Zagłębione podwozie ATX-A z teleskopowymi podłużnicami w niskiej zabudowie, z trwałym podłogą z twardego drewna, grubość ok. 50 mm
* Z przejezdnymi hakami mostkowymi z przodu oraz sprzęgiem sworzniowo-ucho z tyłu
* Szerokość podstawowa: ok. 2.850 mm
* Długość ok. 7.150 mm
* Wysokość podłużnicy: ok. 300 mm
* Szerokość podłużnicy: ok. 650 mm
* Wysokość załadunku ok. 450 mm przy prześwicie ok. 150 mm
4-osiowe tylne podwozie:
* Mechaniczny sprzęg sworzniowo-ucho do montażu pokładu zagłębionego z przodu
* Belka końcowa z tyłu
* Szerokość podwozia: ok. 2.850 mm
* Długość podwozia: ok. 5.480 mm
2-osiowe podwozie przednie:
* Oś wahliwa, wszystkie osie sterowane hydro-mechanicznie
* Zawór awaryjny (przecięcie przewodu) na cylindrze wyrównawczym osi z automatyczną funkcją RESET
* Cylindry hydrauliczne z zaworami odcinającymi i bolcami zabezpieczającymi w pozycji podniesionej
* Ostateczne lakierowanie osi podwójną warstwą lakieru dwuskładnikowego, jednobarwnie w kolorze MB7350 Novagrau
* Techniczna nośność osi: ok. 14.640 kg (62 km/h)
* Hydrauliczne wyrównanie osi
4-osiowe tylne podwozie:
* Oś wahliwa, wszystkie osie sterowane hydro-mechanicznie
* Zawór awaryjny (przecięcie przewodu) na cylindrze wyrównawczym osi z automatyczną funkcją RESET
* Cylindry hydrauliczne z zaworami odcinającymi i bolcami zabezpieczającymi w pozycji podniesionej
* Ostateczne lakierowanie osi podwójną warstwą lakieru dwuskładnikowego, jednobarwnie w kolorze MB7350 Novagrau
* Techniczna nośność osi: 14.640 kg (62 km/h)
* Hydrauliczne wyrównanie osi
Ogumienie:
* Ogumienie według wyboru producenta (M+S) 285/70 R19.5
* Indeks nośności 150/148J
Lakierowanie:
* Cała konstrukcja stalowa po spawaniu automatycznie śrutowana urządzeniem z wirnikiem
* Drugie śrutowanie korundem dla optymalnej przyczepności powłoki lakierniczej
* Metalizacja HRM całej ramy pojazdu powłoką ZINACOR 850 (85% cynku/15% aluminium)
* Lakier nawierzchniowy dwuwarstwowy, dwuskładnikowy, jednobarwny w RAL 3002 karminowej czerwieni, zgodnie z systemem RAL 841GL
W zestawie następujące akcesoria:
* Stalowa ściana czołowa, ok. 400 mm wysokości
* Na gęsiej szyi mocowane burty aluminiowe boczne i tylna, ok. 400 mm wysokości
* Sworzeń królewski 3,5 cala
* Złącze hydrauliczne do samochodu ciężarowego z regulatorem przepływu (20 l/min), w tym wysięgnik do zawieszenia przewodów zasilających
* Zbiornik ciągnika siodłowego musi mieć min. 80 l
* Z zaczepami MAX Trailer, w przeciwnym razie zaczepy dostarczane przez klienta loco fabryka
* Centralne smarowanie BEKA-MAX dla gęsiej szyi ze smarem uniwersalnym NLGI-2
* Wielozłącza hydrauliczne na gęsiej szyi
* Przednie podwozie z osobnym wyjściem powietrza do klucza pneumatycznego
* Centralne smarowanie BEKA-MAX dla 2-osiowego podwozia ze smarem NLGI-2
* Przygotowanie do zamocowania śrubowych uchwytów kontenerowych na 1 x 20' lub 1 x 30' na zewnętrznych belkach
* Bez blokad kontenerów
* Prowadnice na zewnętrznych belkach platformy do montażu składanych poszerzeń
* Centralne smarowanie BEKA-M
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2003
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 201 8... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd