Naczepa otwarta z plandekąWIELTON
Curtain Master Stand. BAHNVERLADEFÄHIG Code P386
Naczepa otwarta z plandeką
WIELTON
Curtain Master Stand. BAHNVERLADEFÄHIG Code P386
Stała cena bez VATu
23 500 €
Stan
Używane
Lokalizacja
Heilbronn 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane dotyczące maszyny
Cena i lokalizacja
Stała cena bez VATu
23 500 €
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Alexander-Baumann-Str. 70, 74078 Heilbronn, Niemcy
Zadzwoń
Dane techniczne
- Masa całkowita:
- 36 000 kg
- Maksymalna waga ładunku:
- 29 441 kg
- Konfiguracja osi:
- 3 osie
- Pierwsza rejestracja:
- 05/2023
- Następna inspekcja (TÜV):
- 05/2024
- Całkowita szerokość:
- 2 550 mm
- Całkowita wysokość:
- 4 000 mm
- Wyposażenie:
- ABS
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A15254389
- Numer referencyjny:
- 1800571
- Ostatnio aktualizowane:
- 09.07.2025
Opis
* Wysokość siodła: 1120 mm
* Boczne wysokości załadunku przy podnoszonym dachu oraz wysokość wewnętrzna 2750: 2655 mm
* Boczne wysokości załadunku bez podnoszonego dachu oraz wysokość wewnętrzna 2750: 2610 mm
* Długość całkowita: 13 830 mm
* Długość platformy wewnętrznej: 13 620 mm
* Szerokość całkowita: 2550 mm
* Szerokość platformy wewnętrznej: 2480 mm
* Szerokość wewnętrzna między słupkami: 2480 mm
* Szerokość wewnętrzna między podłużnicami (bez podnoszonego dachu): 2480 mm
* Szerokość wewnętrzna między podłużnicami (z podnoszonym dachem): 2430 mm
* Wysokość siodła: 105 mm
* Rozstaw osi: 1310 mm
* Rozstaw osi – sworzeń królewski – 1. oś: 6390 mm
* Dopuszczalna technicznie masa całkowita: 42 000 kg
* Dopuszczalna technicznie masa osi: 9000 kg
* Dopuszczalny nacisk na siodło: 15 000 kg
* Wysokość zewnętrzna: 3975 mm
* Masa własna: 6559 kg
* Certyfikat kolejowy: P386
Hnjdervu Nzspfx Ab Nju
Podwozie:
* Belka oświetleniowa ze stali
* 19 par pierścieni mocujących; podłoga ze sklejki antypoślizgowej 30 mm, nośność 7,5 t + stalowa blacha ryflowana z tyłu o głębokości ok. 270 mm
* Rolki odbojnikowe z tyłu (WIELTON)
* Ogranicznik palet z otworami do mocowania
* Stalowy tylny zabezpieczenie przeciwnajazdowe
* Kompozytowe zabezpieczenie boczne oraz podnoszone tylne zabezpieczenie przeciwnajazdowe
Osie i zawieszenie:
* Liczba osi: 3
* Osie sztywne
* Osie tarczowe SAF 3x9000 kg 22,5, hamulce tarczowe KNORR, średnica tarcz 430 mm
* Wysokość siodła: 1120 mm
* Hubodometr
* Nogi podporowe: SAF Hercules, 2-biegowe, do pełnego obciążenia
Felgi:
* 6x felga stalowa 22,5-11,75 ET-120
* Nakładki ochronne na nakrętki kół
Opony:
* 6x opona 385-65-22,5
Inne wyposażenie podwozia:
* Składana tablica TIR
* 8 pasów spinających z grzechotką, wytrzymałość 7 t
* Gaśnica 6 kg
* 4 pary ucha do mocowania na statkach
* 2 kliny z mocowaniami
* Składana tablica A
* Składana tablica ADR
* Skrzynka na gaśnicę na ścianie czołowej
* Skrzynka narzędziowa – 165 l
* Numer kodu kolejowego: P 386
* Boczne wysokości załadunku i.L.: 2530 mm
* Wysokość wewnętrzna i.L. pod dachem: 2575 mm
Nadwozie:
* Dach podnoszony (0, +50)
* Nadstawki burtowe – 7 rzędów
* Plandeki boczne z oczkami (min. 24 napinacze do plandek)
* System napinania plandeki z przodu z klapą i zabezpieczeniem linką celno-skarbową (wersja TIR), system napinania z tyłu
* Napinacze do plandek z dodatkowymi blokadami
* Wersja celna na ramie zewnętrznej z zamkiem bezpieczeństwa
* Dach przesuwny jednostronny, tył–przód EDSCHA HYBRID (wersja TIR)
* Aluminiowa ściana przednia z oczkami celno-skarbowymi
* Tylna ściana jako aluminiowe drzwi dwuskrzydłowe
* Sklejka antypoślizgowa 6 mm, H=1500 mm
* 2x przezroczyste kieszenie na tablice ADR
Lakierowanie, inne wyposażenie:
* Malowanie dwustronne (proszkowe) ściany czołowej, drzwi, słupków narożnych
* Dodatkowe malowanie w kolorze RAL5002 (ultramaryna)
Elektryka:
* 2x7-pinowe + 1x15-pinowe złącze (EBS), bez przewodów do ciągnika
* Oświetlenie Hella LED EASYCONN
Wyposażenie Rail / Intermodal:
* Osie z wydłużonymi miechami powietrznymi i dopasowaniem ramy pod podnośnik typu Huckepack z krawędzią chwytakową zgodnie z wytycznymi firmy Bach
* Numer kodu kolejowego: P 386
* Rolki odbojnikowe z tyłu, prawa i lewa strona
* Punkty mocowania RoRo Ferry Intermodal
* 5-krotny kod ILU zamocowany na plandekach po lewej i prawej stronie, na ścianie przedniej, tylnej oraz dachu
* Pozycje boczne oznaczone na żółto w rejonie krawędzi chwytakowej (kolej)
* Plandeki boczne z 24 napinaczami, zgodnie z wymogami kolei
*
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
* Boczne wysokości załadunku przy podnoszonym dachu oraz wysokość wewnętrzna 2750: 2655 mm
* Boczne wysokości załadunku bez podnoszonego dachu oraz wysokość wewnętrzna 2750: 2610 mm
* Długość całkowita: 13 830 mm
* Długość platformy wewnętrznej: 13 620 mm
* Szerokość całkowita: 2550 mm
* Szerokość platformy wewnętrznej: 2480 mm
* Szerokość wewnętrzna między słupkami: 2480 mm
* Szerokość wewnętrzna między podłużnicami (bez podnoszonego dachu): 2480 mm
* Szerokość wewnętrzna między podłużnicami (z podnoszonym dachem): 2430 mm
* Wysokość siodła: 105 mm
* Rozstaw osi: 1310 mm
* Rozstaw osi – sworzeń królewski – 1. oś: 6390 mm
* Dopuszczalna technicznie masa całkowita: 42 000 kg
* Dopuszczalna technicznie masa osi: 9000 kg
* Dopuszczalny nacisk na siodło: 15 000 kg
* Wysokość zewnętrzna: 3975 mm
* Masa własna: 6559 kg
* Certyfikat kolejowy: P386
Hnjdervu Nzspfx Ab Nju
Podwozie:
* Belka oświetleniowa ze stali
* 19 par pierścieni mocujących; podłoga ze sklejki antypoślizgowej 30 mm, nośność 7,5 t + stalowa blacha ryflowana z tyłu o głębokości ok. 270 mm
* Rolki odbojnikowe z tyłu (WIELTON)
* Ogranicznik palet z otworami do mocowania
* Stalowy tylny zabezpieczenie przeciwnajazdowe
* Kompozytowe zabezpieczenie boczne oraz podnoszone tylne zabezpieczenie przeciwnajazdowe
Osie i zawieszenie:
* Liczba osi: 3
* Osie sztywne
* Osie tarczowe SAF 3x9000 kg 22,5, hamulce tarczowe KNORR, średnica tarcz 430 mm
* Wysokość siodła: 1120 mm
* Hubodometr
* Nogi podporowe: SAF Hercules, 2-biegowe, do pełnego obciążenia
Felgi:
* 6x felga stalowa 22,5-11,75 ET-120
* Nakładki ochronne na nakrętki kół
Opony:
* 6x opona 385-65-22,5
Inne wyposażenie podwozia:
* Składana tablica TIR
* 8 pasów spinających z grzechotką, wytrzymałość 7 t
* Gaśnica 6 kg
* 4 pary ucha do mocowania na statkach
* 2 kliny z mocowaniami
* Składana tablica A
* Składana tablica ADR
* Skrzynka na gaśnicę na ścianie czołowej
* Skrzynka narzędziowa – 165 l
* Numer kodu kolejowego: P 386
* Boczne wysokości załadunku i.L.: 2530 mm
* Wysokość wewnętrzna i.L. pod dachem: 2575 mm
Nadwozie:
* Dach podnoszony (0, +50)
* Nadstawki burtowe – 7 rzędów
* Plandeki boczne z oczkami (min. 24 napinacze do plandek)
* System napinania plandeki z przodu z klapą i zabezpieczeniem linką celno-skarbową (wersja TIR), system napinania z tyłu
* Napinacze do plandek z dodatkowymi blokadami
* Wersja celna na ramie zewnętrznej z zamkiem bezpieczeństwa
* Dach przesuwny jednostronny, tył–przód EDSCHA HYBRID (wersja TIR)
* Aluminiowa ściana przednia z oczkami celno-skarbowymi
* Tylna ściana jako aluminiowe drzwi dwuskrzydłowe
* Sklejka antypoślizgowa 6 mm, H=1500 mm
* 2x przezroczyste kieszenie na tablice ADR
Lakierowanie, inne wyposażenie:
* Malowanie dwustronne (proszkowe) ściany czołowej, drzwi, słupków narożnych
* Dodatkowe malowanie w kolorze RAL5002 (ultramaryna)
Elektryka:
* 2x7-pinowe + 1x15-pinowe złącze (EBS), bez przewodów do ciągnika
* Oświetlenie Hella LED EASYCONN
Wyposażenie Rail / Intermodal:
* Osie z wydłużonymi miechami powietrznymi i dopasowaniem ramy pod podnośnik typu Huckepack z krawędzią chwytakową zgodnie z wytycznymi firmy Bach
* Numer kodu kolejowego: P 386
* Rolki odbojnikowe z tyłu, prawa i lewa strona
* Punkty mocowania RoRo Ferry Intermodal
* 5-krotny kod ILU zamocowany na plandekach po lewej i prawej stronie, na ścianie przedniej, tylnej oraz dachu
* Pozycje boczne oznaczone na żółto w rejonie krawędzi chwytakowej (kolej)
* Plandeki boczne z 24 napinaczami, zgodnie z wymogami kolei
*
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2008
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 7131 ... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd