Niska ładowaczNooteboom
EURO 60-03 / LOW LOADER / TIEFLADER
Niska ładowacz
Nooteboom
EURO 60-03 / LOW LOADER / TIEFLADER
Cena początkowa bez VATu
22 900 €
Rok produkcji
1998
Stan
Używane
Lokalizacja
Gilze 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane dotyczące maszyny
Cena i lokalizacja
Cena początkowa bez VATu
22 900 €
- Lokalizacja:
- Gilze, Holandia

Zadzwoń
Dane techniczne
- Konfiguracja osi:
- 3 osie
- Pierwsza rejestracja:
- 04/1998
- Całkowita długość:
- 16 300 mm
- Całkowita szerokość:
- 2 750 mm
- Zawieszenie:
- hydraulika
- Rozmiar opony:
- 285/70R19.5
- Rozstaw osi:
- 14 030 mm
- Kolor:
- czerwony
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A20676400
- Numer referencyjny:
- St_7082
- Ostatnio aktualizowane:
- 04.12.2025
Opis
Maksymalna masa techniczna: 60 000 kg.
Maksymalne obciążenie siodła: 24 000 kg.
Maksymalne obciążenie osi: 36 000 kg.
Odległość od sprzęgu przyczepy do końca przyczepy: 1495 cm.
Długość powierzchni ładunkowej: 800 cm.
Szerokość powierzchni ładunkowej: 274 cm.
Wysokość powierzchni ładunkowej: 50 cm.
Zdalne sterowanie skrętem.
Zawieszenie hydrauliczne.
Bljdpfxjx A U Huo Ah Dsr
= Dodatkowe informacje =
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 285/70R19.5
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie hydrauliczne
Tylną oś 1: podwójne ogumienie; skrętna; bieżnik lewej strony wewnętrznej: 40%; bieżnik lewej strony zewnętrznej: 40%; bieżnik prawej strony wewnętrznej: 40%; bieżnik prawej strony zewnętrznej: 40%
Tylną oś 2: podwójne ogumienie; skrętna; bieżnik lewej strony wewnętrznej: 40%; bieżnik lewej strony zewnętrznej: 40%; bieżnik prawej strony wewnętrznej: 40%; bieżnik prawej strony zewnętrznej: 40%
Tylną oś 3: podwójne ogumienie; skrętna; bieżnik lewej strony wewnętrznej: 40%; bieżnik lewej strony zewnętrznej: 40%; bieżnik prawej strony wewnętrznej: 40%; bieżnik prawej strony zewnętrznej: 40%
Masy
Masa własna: 14 840 kg
Ładowność: 45 160 kg
DMC: 60 000 kg
Identyfikacja
Numer typu: EURO 60-03 / LOW LOADER / TIEFLADER
= Informacje o firmie =
WSZYSTKIE CENY SĄ NETTO, PRZEZNACZONE NA EKSPORT. Joris Versteijnen (NL-DE-EN), Wouter Greutink (NL-DE-EN-ES-IT), Mówimy po rosyjsku. Dokładamy wszelkich starań, aby informacje były poprawne, jednak z zamieszczonych treści nie wynikają żadne prawa.
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Maksymalne obciążenie siodła: 24 000 kg.
Maksymalne obciążenie osi: 36 000 kg.
Odległość od sprzęgu przyczepy do końca przyczepy: 1495 cm.
Długość powierzchni ładunkowej: 800 cm.
Szerokość powierzchni ładunkowej: 274 cm.
Wysokość powierzchni ładunkowej: 50 cm.
Zdalne sterowanie skrętem.
Zawieszenie hydrauliczne.
Bljdpfxjx A U Huo Ah Dsr
= Dodatkowe informacje =
Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 285/70R19.5
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie hydrauliczne
Tylną oś 1: podwójne ogumienie; skrętna; bieżnik lewej strony wewnętrznej: 40%; bieżnik lewej strony zewnętrznej: 40%; bieżnik prawej strony wewnętrznej: 40%; bieżnik prawej strony zewnętrznej: 40%
Tylną oś 2: podwójne ogumienie; skrętna; bieżnik lewej strony wewnętrznej: 40%; bieżnik lewej strony zewnętrznej: 40%; bieżnik prawej strony wewnętrznej: 40%; bieżnik prawej strony zewnętrznej: 40%
Tylną oś 3: podwójne ogumienie; skrętna; bieżnik lewej strony wewnętrznej: 40%; bieżnik lewej strony zewnętrznej: 40%; bieżnik prawej strony wewnętrznej: 40%; bieżnik prawej strony zewnętrznej: 40%
Masy
Masa własna: 14 840 kg
Ładowność: 45 160 kg
DMC: 60 000 kg
Identyfikacja
Numer typu: EURO 60-03 / LOW LOADER / TIEFLADER
= Informacje o firmie =
WSZYSTKIE CENY SĄ NETTO, PRZEZNACZONE NA EKSPORT. Joris Versteijnen (NL-DE-EN), Wouter Greutink (NL-DE-EN-ES-IT), Mówimy po rosyjsku. Dokładamy wszelkich starań, aby informacje były poprawne, jednak z zamieszczonych treści nie wynikają żadne prawa.
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2018
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+31 161 2... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd






























