Naczepa z podestem roboczymKÖGEL
3-Achs-Mega Chassis
Naczepa z podestem roboczym
KÖGEL
3-Achs-Mega Chassis
Stała cena bez VATu
29 750 €
Stan
Używane
Lokalizacja
Essen 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane dotyczące maszyny
Cena i lokalizacja
Stała cena bez VATu
29 750 €
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Heegstraße 6-8, 45356 Essen, Niemcy
Zadzwoń
Dane techniczne
- Masa całkowita:
- 39 000 kg
- Maksymalna waga ładunku:
- 33 000 kg
- Konfiguracja osi:
- 3 osie
- Pierwsza rejestracja:
- 06/2024
- Następna inspekcja (TÜV):
- 06/2025
- Całkowita szerokość:
- 2 550 mm
- Wyposażenie:
- ABS
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A18469411
- Numer referencyjny:
- 31931
- Ostatnio aktualizowane:
- 29.08.2025
Opis
Cały nasz asortyment pojazdów dostępnych od ręki i w krótkim terminie znajdą Państwo na naszej stronie internetowej.
Wyciąg z wyposażenia. Pełne wyposażenie dostępne na życzenie.
Rama:
– Standardowa rama drabinowa, lekka konstrukcja stalowa ze wsuwanymi poprzeczkami
– Z wyprężeniem ramy podwozia
– Blacha osłonowa między ramą zewnętrzną a podłużnicą jako ochrona opon tylnych ciągnika siodłowego
– Płyta sprzęgła o grubości ok. 8 mm, z bolcem siodłowym 2” wg DIN 74080 / ISO 337
Podwozie:
– Podnoszenie osi na osi 1
– Trzyosiowy agregat BPW ECO Air z hamulcami tarczowymi Ø ok. 370 mm, ET120
– Pneumatyczne zawieszenie o skoku ok. 260 mm
Ogumienie pojazdu:
– Ogumienie 6x 445/45 R 19,5, 160J
Elementy dodatkowe podwozia:
– Podpory siodłowe mechaniczne z samopoziomującą stopą, udźwig ok. 24 t, obsługa z jednej strony, od prawej
– Składane beznarzędziowo boczne osłony zabezpieczające po prawej i lewej stronie
– Uchwyt koła zapasowego z windą, w tym zestaw mocujący, montowany za agregatem osiowym
– Uchwyt na 16 kwadratowych rur wtykanych ok. 80 x 80 x 1 990 mm, montaż boczny na podłużnicy po lewej i prawej stronie
– Skrzynka narzędziowa z tworzywa sztucznego, wodoszczelna, wymiary (wewnętrzne): ok. 545 x 400 x 400 mm, montaż lewa strona tylna
– Drabinka wejściowa z tyłu, po prawej, teleskopowa
Układ hamulcowy / pneumatyka:
– Układ EBS 2S/2M ze stabilizacją (zawiera funkcje ABS/ALB), złącze EBS ISO 7638 (bez przewodów połączeniowych)
– Hamulec postojowy sprężynowy
– Zewnętrzne przyłącza pneumatyczne oraz zewnętrzne złącze diagnostyczne EBS przez ISO 7638
– Układ EBS WABCO
– Pneumatyka zawieszenia z jednym zaworem podnoszenia/opuszczania, montowanym po lewej za agregatem osi. Pozycja jazdy ustawiana automatycznie
– Dwa niesymetryczne głowice sprzęgające z przodu ISO 1728
– Zbiornik powietrza układu hamulcowego i rezerwy wykonany ze stali (EN 286-2)
Podłoga:
– Płyta podłogowa ok. 30 mm, wielowarstwowa, wodoodporna sklejka
– Tylna część podłogi fugowana
– Kieszenie na słupki kwadratowe ok. 80 x 80 mm, rozmieszczenie wg rys. J9: 8 listew (18 kieszeni każda, po 4 zewnętrzne + 10 centralnych)
Ściana przednia:
– Ściana przednia ok. 2 000 mm z profilowanych blach stalowych, mocowana śrubami lub nitowana do ramy, dwa pary punktów mocujących (siła dozwolona ok. 1 000 kg na pierścień) zgodnie z EN 12640. Uwaga: Przy używaniu ściany przedniej do mocowania ładunku należy stosować odpowiednie pasy, jeśli pojazd pracuje bez bocznych i tylnych bortów/klap/drzwi!
Ściana boczna:
– Zewnętrzna rama stalowa VarioFix z otworami
Gkjdpfxovxyvde Ab Noc
– Bez uchwytów na słupki
– 24 pary ucha mocującego w zewnętrznej ramie (wg EN 12640), dozwolona siła pociągowa ok. 5 000 kg na pierścień
Elektryka/Elektronika:
– Belka lampowa ze stali, powyżej belki antynajazdowej
– Pakiet KÖGEL LUXIMA Premium: oświetlenie tablicy LED, światła obrysowe oraz odblaski LED z przodu, migające LED boczne, złącza Superseal i bagnetowe lamp
– 2 światła obrysowe na wysięgnikach, montowane do lamp zespolonych
– 2 lampy zespolone tylne
– Skrzynka adapterowa zamontowana na stałe z 2x 7-polowymi gniazdami (1 x ISO 1185 / 1x ISO 3731, 24 V-N / 24 V-S) oraz 15-polowym gniazdem ISO 12098
– Kompaktowa pomarańczowa lampa ostrzegawcza LED z rurką montażową, zamocowana do belki lampowej. Wyłącznik w lampie
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Wyciąg z wyposażenia. Pełne wyposażenie dostępne na życzenie.
Rama:
– Standardowa rama drabinowa, lekka konstrukcja stalowa ze wsuwanymi poprzeczkami
– Z wyprężeniem ramy podwozia
– Blacha osłonowa między ramą zewnętrzną a podłużnicą jako ochrona opon tylnych ciągnika siodłowego
– Płyta sprzęgła o grubości ok. 8 mm, z bolcem siodłowym 2” wg DIN 74080 / ISO 337
Podwozie:
– Podnoszenie osi na osi 1
– Trzyosiowy agregat BPW ECO Air z hamulcami tarczowymi Ø ok. 370 mm, ET120
– Pneumatyczne zawieszenie o skoku ok. 260 mm
Ogumienie pojazdu:
– Ogumienie 6x 445/45 R 19,5, 160J
Elementy dodatkowe podwozia:
– Podpory siodłowe mechaniczne z samopoziomującą stopą, udźwig ok. 24 t, obsługa z jednej strony, od prawej
– Składane beznarzędziowo boczne osłony zabezpieczające po prawej i lewej stronie
– Uchwyt koła zapasowego z windą, w tym zestaw mocujący, montowany za agregatem osiowym
– Uchwyt na 16 kwadratowych rur wtykanych ok. 80 x 80 x 1 990 mm, montaż boczny na podłużnicy po lewej i prawej stronie
– Skrzynka narzędziowa z tworzywa sztucznego, wodoszczelna, wymiary (wewnętrzne): ok. 545 x 400 x 400 mm, montaż lewa strona tylna
– Drabinka wejściowa z tyłu, po prawej, teleskopowa
Układ hamulcowy / pneumatyka:
– Układ EBS 2S/2M ze stabilizacją (zawiera funkcje ABS/ALB), złącze EBS ISO 7638 (bez przewodów połączeniowych)
– Hamulec postojowy sprężynowy
– Zewnętrzne przyłącza pneumatyczne oraz zewnętrzne złącze diagnostyczne EBS przez ISO 7638
– Układ EBS WABCO
– Pneumatyka zawieszenia z jednym zaworem podnoszenia/opuszczania, montowanym po lewej za agregatem osi. Pozycja jazdy ustawiana automatycznie
– Dwa niesymetryczne głowice sprzęgające z przodu ISO 1728
– Zbiornik powietrza układu hamulcowego i rezerwy wykonany ze stali (EN 286-2)
Podłoga:
– Płyta podłogowa ok. 30 mm, wielowarstwowa, wodoodporna sklejka
– Tylna część podłogi fugowana
– Kieszenie na słupki kwadratowe ok. 80 x 80 mm, rozmieszczenie wg rys. J9: 8 listew (18 kieszeni każda, po 4 zewnętrzne + 10 centralnych)
Ściana przednia:
– Ściana przednia ok. 2 000 mm z profilowanych blach stalowych, mocowana śrubami lub nitowana do ramy, dwa pary punktów mocujących (siła dozwolona ok. 1 000 kg na pierścień) zgodnie z EN 12640. Uwaga: Przy używaniu ściany przedniej do mocowania ładunku należy stosować odpowiednie pasy, jeśli pojazd pracuje bez bocznych i tylnych bortów/klap/drzwi!
Ściana boczna:
– Zewnętrzna rama stalowa VarioFix z otworami
Gkjdpfxovxyvde Ab Noc
– Bez uchwytów na słupki
– 24 pary ucha mocującego w zewnętrznej ramie (wg EN 12640), dozwolona siła pociągowa ok. 5 000 kg na pierścień
Elektryka/Elektronika:
– Belka lampowa ze stali, powyżej belki antynajazdowej
– Pakiet KÖGEL LUXIMA Premium: oświetlenie tablicy LED, światła obrysowe oraz odblaski LED z przodu, migające LED boczne, złącza Superseal i bagnetowe lamp
– 2 światła obrysowe na wysięgnikach, montowane do lamp zespolonych
– 2 lampy zespolone tylne
– Skrzynka adapterowa zamontowana na stałe z 2x 7-polowymi gniazdami (1 x ISO 1185 / 1x ISO 3731, 24 V-N / 24 V-S) oraz 15-polowym gniazdem ISO 12098
– Kompaktowa pomarańczowa lampa ostrzegawcza LED z rurką montażową, zamocowana do belki lampowej. Wyłącznik w lampie
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2003
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 201 8... ogłoszenia
Te ogłoszenia również mogą cię zainteresować.
Ogłoszenia

841 km
Naczepa z podestem roboczym
KÖGEL3-Achs-Mega Chassis, Bordwände
KÖGEL3-Achs-Mega Chassis, Bordwände
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd