Naczepa z podestem roboczymKÖGEL
3-Achs-Mega Chassis, Bordwände
Naczepa z podestem roboczym
KÖGEL
3-Achs-Mega Chassis, Bordwände
Stan
Nowe
Lokalizacja
Essen 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane dotyczące maszyny
Cena i lokalizacja
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Heegstraße 6-8, 45356 Essen, Niemcy
Zadzwoń
Dane techniczne
- Masa całkowita:
- 39 000 kg
- Maksymalna waga ładunku:
- 32 480 kg
- Konfiguracja osi:
- 3 osie
- Całkowita szerokość:
- 2 550 mm
- Wyposażenie:
- ABS
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A19684106
- Numer referencyjny:
- 36476
- Ostatnio aktualizowane:
- 29.08.2025
Opis
Nasz pełen asortyment pojazdów, dostępnych od ręki oraz z krótkim terminem dostawy, znajdą Państwo na naszej stronie internetowej.
Wycinek wyposażenia. Pełna specyfikacja na zapytanie.
Rama
* Regularna rama drabinowa wykonana ze stali lekkiej z przezroczystymi poprzeczkami
* Płyta sprzęgająca o grubości ok. 8 mm, z siodłem dwuzaczepowym wg DIN 74080 / ISO 337
Podwozie
* Mechanizm podnoszenia osi na osi
* Automatyczne, zależne od obciążenia sterowanie podnoszeniem osi
* Wspomaganie ruszania: aktywacja poprzez 3x hamulec, 30% przeciążenia do prędkości 25 km/h
* Agregat trójosiowy BPW ECO Air z hamulcami tarczowymi Ø ok. 430 mm, głębokość osadzenia ok. 120 mm
* Zawieszenie pneumatyczne z zakresem podnoszenia ok. 180 mm
Opony pojazdu
* Koła z wewnętrznymi czujnikami zgodnie z UN ECE R141
* Ogumienie 6x 385/65 R 22,5 UNIROYAL TH 50
* 6 obręczy stalowych 22,5 x 11.75, głębokość osadzenia ok. 120 mm (ET 120)
Elementy podwozia
* Góry podporowe (marka według wyboru Kögel) mechaniczne z belką wyrównującą, nośność ok. 24 t, obsługa jednostronna z prawej strony
* System ochrony przed rozpryskami (tłumienie mgły wodnej) zgodnie z rozporządzeniem (UE) nr 109/2011 dla agregatu trzyosiowego z ogumieniem 385/65 R22,5: 1 para błotników ćwierćokrągłych przed osiami, 1 para prostych błotników z chlapaczami między 1. a 2. osią oraz 1 para ćwierćokrągłych błotników z chlapaczami za osiami
* Boczne zabezpieczenie według ECE-R73
* 2 plastikowe, wodoszczelne skrzynki narzędziowe, wymiary (wewnętrzne) ok. 545 x 400 x 400 mm
Gkodpsw E A Emjfx Ab Njc
* Tylna, prawa, rozsuwana drabina wejściowa
* Wysoki sztywny tylny zderzak stalowy zgodnie z ECE-R58
* Po jednej parze wysuwanych tablic ostrzegawczych dla ładunków ponadgabarytowych, odblaskowe czerwono-białe, z oświetleniem LED, przewodem spiralnym i złączem. Montaż z przodu i z tyłu pojazdu
Układ hamulcowy / pneumatyka
* System Wabco EBS 2S/2M z programem stabilności (zawiera funkcję ABS/ALB), złącze EBS ISO 7638 (bez przewodów łączących), hamulec postojowy jako hamulec sprężynowy, zewnętrzne złącza pneumatyczne oraz zewnętrzny port diagnostyczny EBS przez złącze ISO 7638
* Pneumatyka zawieszenia zawiera 1 zawór podnoszenia/opuszczania, zamontowany po lewej stronie za agregatem osiowym. Pozycja jazdy ustawia się automatycznie
* 2 zabezpieczone głowice sprzęgające z przodu ISO 1728
* Zbiornik powietrza dla układu hamulcowego i zasobnika powietrza ze stali (EN 286-2)
Podłoga
* Podłoga płytowa o grubości ok. 30 mm, fugowana dookoła
* Kieszenie rurkowe na kwadratowe słupki wsuwane ok. 80 x 80 mm, rozmieszczenie wg rysunku J9: 8 listew z kieszeniami na słupki (18 kieszeni na listwę: po 4 na zewnątrz + 10 pośrodku)
Ściana przednia
* Miejsce na maks. 14 kwadratowych słupków wsuwanych ok. 80 x 80 mm (długość ok. 1.990 mm) na wewnętrznej ścianie przedniej
* Ściana przednia ok. 2.000 mm wysokości z narożnikami objętościowymi ze stali, z profilowaną blachą stalową, przykręcona/przytwierdzona do ramy
* 2 pary punktów mocowania (dopuszczalna siła mocowania ok. 1.000 kg na pierścień) na przegrodzie przedniej zgodnie z EN 12640
Ściany boczne
* Zewnętrzna rama stalowa VarioFix z otworami
* 24 pary uchwytów mocujących w ramie zewnętrznej (zgodnie z EN 12640), dopuszczalna siła ciągu ok. 5.000 kg na pierścień
Odboje
* 1 para odbojów stalowych ok. 160 x 85 x 85 mm zamontowana na zewnętrznej płycie końcowej ramy
* Poprzeczny kątownik stalowy ocynkowany jako ochrona przed wózkiem widłowym oraz środkowy ochraniacz zamka, zamontowany na końcowej płycie
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Wycinek wyposażenia. Pełna specyfikacja na zapytanie.
Rama
* Regularna rama drabinowa wykonana ze stali lekkiej z przezroczystymi poprzeczkami
* Płyta sprzęgająca o grubości ok. 8 mm, z siodłem dwuzaczepowym wg DIN 74080 / ISO 337
Podwozie
* Mechanizm podnoszenia osi na osi
* Automatyczne, zależne od obciążenia sterowanie podnoszeniem osi
* Wspomaganie ruszania: aktywacja poprzez 3x hamulec, 30% przeciążenia do prędkości 25 km/h
* Agregat trójosiowy BPW ECO Air z hamulcami tarczowymi Ø ok. 430 mm, głębokość osadzenia ok. 120 mm
* Zawieszenie pneumatyczne z zakresem podnoszenia ok. 180 mm
Opony pojazdu
* Koła z wewnętrznymi czujnikami zgodnie z UN ECE R141
* Ogumienie 6x 385/65 R 22,5 UNIROYAL TH 50
* 6 obręczy stalowych 22,5 x 11.75, głębokość osadzenia ok. 120 mm (ET 120)
Elementy podwozia
* Góry podporowe (marka według wyboru Kögel) mechaniczne z belką wyrównującą, nośność ok. 24 t, obsługa jednostronna z prawej strony
* System ochrony przed rozpryskami (tłumienie mgły wodnej) zgodnie z rozporządzeniem (UE) nr 109/2011 dla agregatu trzyosiowego z ogumieniem 385/65 R22,5: 1 para błotników ćwierćokrągłych przed osiami, 1 para prostych błotników z chlapaczami między 1. a 2. osią oraz 1 para ćwierćokrągłych błotników z chlapaczami za osiami
* Boczne zabezpieczenie według ECE-R73
* 2 plastikowe, wodoszczelne skrzynki narzędziowe, wymiary (wewnętrzne) ok. 545 x 400 x 400 mm
Gkodpsw E A Emjfx Ab Njc
* Tylna, prawa, rozsuwana drabina wejściowa
* Wysoki sztywny tylny zderzak stalowy zgodnie z ECE-R58
* Po jednej parze wysuwanych tablic ostrzegawczych dla ładunków ponadgabarytowych, odblaskowe czerwono-białe, z oświetleniem LED, przewodem spiralnym i złączem. Montaż z przodu i z tyłu pojazdu
Układ hamulcowy / pneumatyka
* System Wabco EBS 2S/2M z programem stabilności (zawiera funkcję ABS/ALB), złącze EBS ISO 7638 (bez przewodów łączących), hamulec postojowy jako hamulec sprężynowy, zewnętrzne złącza pneumatyczne oraz zewnętrzny port diagnostyczny EBS przez złącze ISO 7638
* Pneumatyka zawieszenia zawiera 1 zawór podnoszenia/opuszczania, zamontowany po lewej stronie za agregatem osiowym. Pozycja jazdy ustawia się automatycznie
* 2 zabezpieczone głowice sprzęgające z przodu ISO 1728
* Zbiornik powietrza dla układu hamulcowego i zasobnika powietrza ze stali (EN 286-2)
Podłoga
* Podłoga płytowa o grubości ok. 30 mm, fugowana dookoła
* Kieszenie rurkowe na kwadratowe słupki wsuwane ok. 80 x 80 mm, rozmieszczenie wg rysunku J9: 8 listew z kieszeniami na słupki (18 kieszeni na listwę: po 4 na zewnątrz + 10 pośrodku)
Ściana przednia
* Miejsce na maks. 14 kwadratowych słupków wsuwanych ok. 80 x 80 mm (długość ok. 1.990 mm) na wewnętrznej ścianie przedniej
* Ściana przednia ok. 2.000 mm wysokości z narożnikami objętościowymi ze stali, z profilowaną blachą stalową, przykręcona/przytwierdzona do ramy
* 2 pary punktów mocowania (dopuszczalna siła mocowania ok. 1.000 kg na pierścień) na przegrodzie przedniej zgodnie z EN 12640
Ściany boczne
* Zewnętrzna rama stalowa VarioFix z otworami
* 24 pary uchwytów mocujących w ramie zewnętrznej (zgodnie z EN 12640), dopuszczalna siła ciągu ok. 5.000 kg na pierścień
Odboje
* 1 para odbojów stalowych ok. 160 x 85 x 85 mm zamontowana na zewnętrznej płycie końcowej ramy
* Poprzeczny kątownik stalowy ocynkowany jako ochrona przed wózkiem widłowym oraz środkowy ochraniacz zamka, zamontowany na końcowej płycie
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2003
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 201 8... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd