Naczepa niskopodwoziowaFAYMONVILLE
MAX Trailer MAX810 Semi-Tieflader 2+6 PA-X
Naczepa niskopodwoziowa
FAYMONVILLE
MAX Trailer MAX810 Semi-Tieflader 2+6 PA-X
Stan
Nowe
Lokalizacja
Essen 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane dotyczące maszyny
Cena i lokalizacja
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Heegstraße 6-8, 45356 Essen, Niemcy

Zadzwoń
Dane techniczne
- Maksymalna waga ładunku:
- 98 290 kg
- Masa całkowita:
- 126 000 kg
- Konfiguracja osi:
- 3 osie
- Całkowita szerokość:
- 2 750 mm
- Wyposażenie:
- ABS
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A20308825
- Numer referencyjny:
- 37106
- Ostatnio aktualizowane:
- 22.10.2025
Opis
Nasz pełny asortyment pojazdów dostępnych od ręki i w krótkich terminach znajdą Państwo na naszej stronie internetowej.
Wyciąg z wyposażenia. Pełna specyfikacja dostępna na zapytanie.
Siodło łabędzia:
* Siodło łabędzia hydraulicznie podnoszone/opuszczane oraz odczepiane. Długość ok. 3.650 mm
* 2 pary uchylnych na zewnątrz pierścieni mocujących (LC 5.000 daN)
* 2 pary pierścieni mocujących na siodle łabędzia (LC 10.600 daN)
* 1 para pierścieni mocujących pośrodku siodła łabędzia (LC 10.600 daN)
* Dla ciągników siodłowych: 6 x 4 lub 8 x 4
2-osiowe podwozie czołowe:
* Sprzęg zaczepowy bolcowo-łapkowy z przodu i z tyłu. Długość: ok. 2.970 mm
* Szerokość podwozia: ok. 2.750 mm
* 1 para pierścieni mocujących (LC 10.000 daN) w ramie zewnętrznej
* 2 pary pierścieni mocujących (LC 10.000 daN) na belce centralnej
Platforma ładunkowa:
* 6-osiowa teleskopowa platforma ładunkowa ze sprzęgiem bolcowo-łapkowym z przodu i ścięciem ok. 500 mm x 8° z tyłu, długość: ok. 11.000 mm
* Technicznie wysuwana o ok. 7.700 mm
* Rozstaw osi: ok. 1.500 mm
* 7 par pierścieni mocujących wzdłuż belki centralnej (LC 10.000 daN)
Oś wahliwa – 2-osiowe podwozie:
* OŚ WAHLIWA, wszystkie osie hydro-mechanicznie sterowane wymuszenie
* Zawór przeciwpęknięciowy na cylindrze wyrównującym oś z automatycznym resetowaniem
* Cylindry hydrauliczne z zaworami odcinającymi i wtyczką zabezpieczającą unieruchomienie w pozycji podniesionej
* Techniczne obciążenie osi: każda po 13.740 kg (30 km/h)
* Hydrauliczne wyrównanie osi
Oś wahliwa – 6-osiowa platforma:
* OŚ WAHLIWA, wszystkie osie hydro-mechanicznie sterowane wymuszenie
* Zawór przeciwpęknięciowy na cylindrze wyrównującym oś z automatycznym resetowaniem
* Cylindry hydrauliczne z zaworami odcinającymi i wtyczką zabezpieczającą unieruchomienie w pozycji podniesionej
* Techniczne obciążenie osi: każda po 13.740 kg (30 km/h)
* Hydrauliczne wyrównanie osi
Ogumienie:
* 24 x marka według naszego wyboru (M+S) 245/70 R17.5 indeks nośności 143/141L (146/146F)
Lakierowanie:
* Metalizacja całego podwozia HRM powłoką ZINACOR 850 (85% cynku/15% aluminium) dla najlepszego zabezpieczenia przed korozją
* Lakier nawierzchniowy: 2 warstwy farby 2K, jeden kolor RAL 3002 karminowy czerwony
* Tył metalizowany i lakierowany w RAL 9010 (czysta biel)
Opcje w cenie:
* Przyłącze hydrauliczne do ciężarówki z regulatorem (20 l/min), z wysięgnikiem do zawieszenia przewodów zasilających, zbiornik ciągnika musi mieć min. 80 l
* Z końcówkami sprzęgającymi MAX Trailer, w innym przypadku końcówki klient dostarcza we własnym zakresie EXW
* Sworzeń królewski 3,5 cala
* Stalowa ścianka przednia o wysokości ok. 400 mm
* Nakładane burty i tylna ściana na siodle łabędzia, wysokość ok. 400 mm, wykonanie anodowane
* Gniazdo do obsługi sterowania osią skrętną na siodle łabędzia za pomocą przewodowego pilota z przyciskami i kontrolą toru jazdy osi (bez instalacji w ciągniku)
* Dźwignia obsługi na siodle łabędzia zabezpieczona uchylną osłoną
Hodpfx Aexn E I Hjf Sew
* Oświetlenie obsługi na siodle łabędzia z włącznikiem/wyłącznikiem
* Centralne smarowanie BEKA-MAX dla siodła łabędzia ze standardowym smarem NLGI-2
* Złącza hydrauliczne od siodła do naczepy z szybkozłączkami gwintowanymi
* Centralne smarowanie BEKA-MAX dla 2-osiowego podwozia ze smarem NLGI-2
* Listwy kieszeniowe do słupków poprzecznych w podłodze platformy na słupki ok. 100 x 50 mm
* Powierzchnia podwozia z powłoką antypoślizgową z piaskiem
* Hydrauliczny sworzeń sprzęgający
* Centralne smarowanie BEKA-MAX dla platformy ze smar
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Wyciąg z wyposażenia. Pełna specyfikacja dostępna na zapytanie.
Siodło łabędzia:
* Siodło łabędzia hydraulicznie podnoszone/opuszczane oraz odczepiane. Długość ok. 3.650 mm
* 2 pary uchylnych na zewnątrz pierścieni mocujących (LC 5.000 daN)
* 2 pary pierścieni mocujących na siodle łabędzia (LC 10.600 daN)
* 1 para pierścieni mocujących pośrodku siodła łabędzia (LC 10.600 daN)
* Dla ciągników siodłowych: 6 x 4 lub 8 x 4
2-osiowe podwozie czołowe:
* Sprzęg zaczepowy bolcowo-łapkowy z przodu i z tyłu. Długość: ok. 2.970 mm
* Szerokość podwozia: ok. 2.750 mm
* 1 para pierścieni mocujących (LC 10.000 daN) w ramie zewnętrznej
* 2 pary pierścieni mocujących (LC 10.000 daN) na belce centralnej
Platforma ładunkowa:
* 6-osiowa teleskopowa platforma ładunkowa ze sprzęgiem bolcowo-łapkowym z przodu i ścięciem ok. 500 mm x 8° z tyłu, długość: ok. 11.000 mm
* Technicznie wysuwana o ok. 7.700 mm
* Rozstaw osi: ok. 1.500 mm
* 7 par pierścieni mocujących wzdłuż belki centralnej (LC 10.000 daN)
Oś wahliwa – 2-osiowe podwozie:
* OŚ WAHLIWA, wszystkie osie hydro-mechanicznie sterowane wymuszenie
* Zawór przeciwpęknięciowy na cylindrze wyrównującym oś z automatycznym resetowaniem
* Cylindry hydrauliczne z zaworami odcinającymi i wtyczką zabezpieczającą unieruchomienie w pozycji podniesionej
* Techniczne obciążenie osi: każda po 13.740 kg (30 km/h)
* Hydrauliczne wyrównanie osi
Oś wahliwa – 6-osiowa platforma:
* OŚ WAHLIWA, wszystkie osie hydro-mechanicznie sterowane wymuszenie
* Zawór przeciwpęknięciowy na cylindrze wyrównującym oś z automatycznym resetowaniem
* Cylindry hydrauliczne z zaworami odcinającymi i wtyczką zabezpieczającą unieruchomienie w pozycji podniesionej
* Techniczne obciążenie osi: każda po 13.740 kg (30 km/h)
* Hydrauliczne wyrównanie osi
Ogumienie:
* 24 x marka według naszego wyboru (M+S) 245/70 R17.5 indeks nośności 143/141L (146/146F)
Lakierowanie:
* Metalizacja całego podwozia HRM powłoką ZINACOR 850 (85% cynku/15% aluminium) dla najlepszego zabezpieczenia przed korozją
* Lakier nawierzchniowy: 2 warstwy farby 2K, jeden kolor RAL 3002 karminowy czerwony
* Tył metalizowany i lakierowany w RAL 9010 (czysta biel)
Opcje w cenie:
* Przyłącze hydrauliczne do ciężarówki z regulatorem (20 l/min), z wysięgnikiem do zawieszenia przewodów zasilających, zbiornik ciągnika musi mieć min. 80 l
* Z końcówkami sprzęgającymi MAX Trailer, w innym przypadku końcówki klient dostarcza we własnym zakresie EXW
* Sworzeń królewski 3,5 cala
* Stalowa ścianka przednia o wysokości ok. 400 mm
* Nakładane burty i tylna ściana na siodle łabędzia, wysokość ok. 400 mm, wykonanie anodowane
* Gniazdo do obsługi sterowania osią skrętną na siodle łabędzia za pomocą przewodowego pilota z przyciskami i kontrolą toru jazdy osi (bez instalacji w ciągniku)
* Dźwignia obsługi na siodle łabędzia zabezpieczona uchylną osłoną
Hodpfx Aexn E I Hjf Sew
* Oświetlenie obsługi na siodle łabędzia z włącznikiem/wyłącznikiem
* Centralne smarowanie BEKA-MAX dla siodła łabędzia ze standardowym smarem NLGI-2
* Złącza hydrauliczne od siodła do naczepy z szybkozłączkami gwintowanymi
* Centralne smarowanie BEKA-MAX dla 2-osiowego podwozia ze smarem NLGI-2
* Listwy kieszeniowe do słupków poprzecznych w podłodze platformy na słupki ok. 100 x 50 mm
* Powierzchnia podwozia z powłoką antypoślizgową z piaskiem
* Hydrauliczny sworzeń sprzęgający
* Centralne smarowanie BEKA-MAX dla platformy ze smar
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2003
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 201 8... ogłoszenia
Te ogłoszenia również mogą cię zainteresować.
Ogłoszenia
Essen
841 km
Naczepa niskopodwoziowa
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX810 Semi-Tieflader 2+6 PA-X
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX810 Semi-Tieflader 2+6 PA-X
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd






