Naczepa z podestem roboczymFAYMONVILLE
MAX Trailer MAX210 Telesattel Megatrailer
Naczepa z podestem roboczym
FAYMONVILLE
MAX Trailer MAX210 Telesattel Megatrailer
Stan
Nowe
Lokalizacja
Essen 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane dotyczące maszyny
Cena i lokalizacja
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Heegstraße 6-8, 45356 Essen, Niemcy
Zadzwoń
Sprzedaż maszyn

Czy już zamieściłeś ogłoszenie o swojej używanej maszynie?
Sprzedawaj przez Machineseeker bez prowizji.
Więcej o sprzedaży maszyn
Więcej o sprzedaży maszyn
Dane techniczne
- Masa całkowita:
- 48 000 kg
- Maksymalna waga ładunku:
- 34 660 kg
- Konfiguracja osi:
- 3 osie
- Całkowita szerokość:
- 2 540 mm
- Wyposażenie:
- ABS
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A9409538
- Numer referencyjny:
- 31533
- Ostatnio aktualizowane:
- 29.08.2025
Opis
Cały nasz aktualny asortyment pojazdów dostępnych od ręki i w krótkim terminie znajdziesz na naszej stronie internetowej.
Wyciąg z wyposażenia. Pełna specyfikacja dostępna na życzenie.
Powierzchnia ładunkowa
* w wersji podwójnie wysuwanej z pneumatycznym zamkiem
* 2 pary leżących pierścieni mocujących (LC 5 000 daN)
* 1 para leżących pierścieni mocujących (LC 10 000 daN)
* 7 par rozkładanych na zewnątrz pierścieni mocujących (LC 5 000 daN)
* 3 pary rozkładanych na zewnątrz pierścieni mocujących (LC 10 000 daN)
* Wycinki w zewnętrznej ramie powierzchni ładunkowej do zaczepiania pasów (LC 2 000 daN)
Podpory siodła
* Podpory siodła JOST (mechaniczne) z dwubiegową przekładnią do ok. 24 t udźwigu (ok. 50 t nacisku testowego)
Ogumienie
* 235/75 R 17.5 3PMSF
Osie
* Osie BPW sterowane hydro-mechanicznie
* Zawieszenie pneumatyczne z zaworem podnoszenia i opuszczania
Układ hamulcowy
* Zgodnie z przepisami UE z EBS-E (2S2M), bez przewodów połączeniowych do ciągnika siodłowego
Konstrukcja stalowa
* Ze stali o wysokiej wytrzymałości drobnoziarnistej. Gatunki stali: S355J2+N/S355MC (granica plastyczności 355MPa), S690QL/S700MC (granica plastyczności 690MPa)
Lakierowanie
* Najwyższej jakości i trwała ochrona antykorozyjna standardowo śrutowanej ramy spawanej, zagwarantowana przez 2-komponentowy podkład cynkowy (2K)
* Wysokiej jakości 2-komponentowa powłoka lakiernicza w kolorze RAL 3002 czerwony karminowy
* Tył pojazdu metalizowany i lakierowany w RAL 9010 (czysta biel)
* Obręcze w kolorze srebrnym
Wyposażenie dodatkowe
* Sterowanie osiami z przodu i z tyłu za pomocą pilota kablowego z przyciskami, z kontrolą toru jazdy (bez montażu w ciągniku siodłowym)
* Agregat elektrohydrauliczny
Dcjdpfx Adjk Ugacohjn
* 4 kliny z uchwytami na przedniej ścianie
* Sworzeń królewski 2 cale
* Na ocynkowanej listwie złącznej z przodu żółto-czerwone złącza powietrzne
* Żółte taśmy odblaskowe zgodnie z przepisami UE po bokach, na wysuwie oraz z tyłu naczepy
* Europejskie tablice odblaskowe (czerwono-żółte) z tyłu naczepy
* Osłona przeciwbłotna z tyłu naczepy
* Instrukcja obsługi i opis na pendrive'ie USB
* Powierzchnia ładunkowa z wytrzymałą podłogą z twardego drewna
* 10 par kieszeni na słupki 100 x 50 mm w zewnętrznej ramie powierzchni ładunkowej
* Uchwyt na lampę ostrzegawczą obrotową z tyłu naczepy
* Ocynkowane podpory pod ścięciem powierzchni ładunkowej
* Uchwyt na lampę ostrzegawczą z tyłu naczepy
* Listwa do zawieszania aluminiowych ramp najazdowych z tyłu pojazdu
* Naklejki z ograniczeniem prędkości 80 km/h z tyłu i po obu stronach
* Manometr do ustalania obciążeń osi wraz z diagramem obciążeń
* Ocynkowana stalowa ściana czołowa (EN12642-XL), ok. 1.600 mm wysokości
* Centralne smarowanie z 2 pompami BEKAMAX (Pico) ze smarem uniwersalnym NLGI-2 i zdejmowaną osłoną pomp
* Przewód spiralny do zasilania agregatu elektrohydraulicznego i/lub elektrycznej wciągarki (ok. 35 mm², ok. 3,5 m długości, max. 250 A) między naczepą a ciągnikiem siodłowym ze złączem (NATO-NATO)
* Warstwa piasku lakierowana na centralnej belce jako zabezpieczenie przed poślizgiem
* 6 par gniazd WADER na kontenery w powierzchni ładunkowej, na 1 x 20' kontener, 2 x 20' kontenery lub 1 x 40' kontener, dodatkowe miejsce blokujące w wysuwie na kontener 45'
* 5 par kieszeni na słupki zamontowane poprzecznie w powierzchni ładunkowej, na słupki 100 x 50 mm
* Schowek na max. 9 par słupków ok. 100x50 mm, wewnątrz przy ścianie czołowej
* Skrzynka narzędziowa INOX, ok. 1.500 x 390 x 810 mm pod powierzchnią ładunkową po l
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Wyciąg z wyposażenia. Pełna specyfikacja dostępna na życzenie.
Powierzchnia ładunkowa
* w wersji podwójnie wysuwanej z pneumatycznym zamkiem
* 2 pary leżących pierścieni mocujących (LC 5 000 daN)
* 1 para leżących pierścieni mocujących (LC 10 000 daN)
* 7 par rozkładanych na zewnątrz pierścieni mocujących (LC 5 000 daN)
* 3 pary rozkładanych na zewnątrz pierścieni mocujących (LC 10 000 daN)
* Wycinki w zewnętrznej ramie powierzchni ładunkowej do zaczepiania pasów (LC 2 000 daN)
Podpory siodła
* Podpory siodła JOST (mechaniczne) z dwubiegową przekładnią do ok. 24 t udźwigu (ok. 50 t nacisku testowego)
Ogumienie
* 235/75 R 17.5 3PMSF
Osie
* Osie BPW sterowane hydro-mechanicznie
* Zawieszenie pneumatyczne z zaworem podnoszenia i opuszczania
Układ hamulcowy
* Zgodnie z przepisami UE z EBS-E (2S2M), bez przewodów połączeniowych do ciągnika siodłowego
Konstrukcja stalowa
* Ze stali o wysokiej wytrzymałości drobnoziarnistej. Gatunki stali: S355J2+N/S355MC (granica plastyczności 355MPa), S690QL/S700MC (granica plastyczności 690MPa)
Lakierowanie
* Najwyższej jakości i trwała ochrona antykorozyjna standardowo śrutowanej ramy spawanej, zagwarantowana przez 2-komponentowy podkład cynkowy (2K)
* Wysokiej jakości 2-komponentowa powłoka lakiernicza w kolorze RAL 3002 czerwony karminowy
* Tył pojazdu metalizowany i lakierowany w RAL 9010 (czysta biel)
* Obręcze w kolorze srebrnym
Wyposażenie dodatkowe
* Sterowanie osiami z przodu i z tyłu za pomocą pilota kablowego z przyciskami, z kontrolą toru jazdy (bez montażu w ciągniku siodłowym)
* Agregat elektrohydrauliczny
Dcjdpfx Adjk Ugacohjn
* 4 kliny z uchwytami na przedniej ścianie
* Sworzeń królewski 2 cale
* Na ocynkowanej listwie złącznej z przodu żółto-czerwone złącza powietrzne
* Żółte taśmy odblaskowe zgodnie z przepisami UE po bokach, na wysuwie oraz z tyłu naczepy
* Europejskie tablice odblaskowe (czerwono-żółte) z tyłu naczepy
* Osłona przeciwbłotna z tyłu naczepy
* Instrukcja obsługi i opis na pendrive'ie USB
* Powierzchnia ładunkowa z wytrzymałą podłogą z twardego drewna
* 10 par kieszeni na słupki 100 x 50 mm w zewnętrznej ramie powierzchni ładunkowej
* Uchwyt na lampę ostrzegawczą obrotową z tyłu naczepy
* Ocynkowane podpory pod ścięciem powierzchni ładunkowej
* Uchwyt na lampę ostrzegawczą z tyłu naczepy
* Listwa do zawieszania aluminiowych ramp najazdowych z tyłu pojazdu
* Naklejki z ograniczeniem prędkości 80 km/h z tyłu i po obu stronach
* Manometr do ustalania obciążeń osi wraz z diagramem obciążeń
* Ocynkowana stalowa ściana czołowa (EN12642-XL), ok. 1.600 mm wysokości
* Centralne smarowanie z 2 pompami BEKAMAX (Pico) ze smarem uniwersalnym NLGI-2 i zdejmowaną osłoną pomp
* Przewód spiralny do zasilania agregatu elektrohydraulicznego i/lub elektrycznej wciągarki (ok. 35 mm², ok. 3,5 m długości, max. 250 A) między naczepą a ciągnikiem siodłowym ze złączem (NATO-NATO)
* Warstwa piasku lakierowana na centralnej belce jako zabezpieczenie przed poślizgiem
* 6 par gniazd WADER na kontenery w powierzchni ładunkowej, na 1 x 20' kontener, 2 x 20' kontenery lub 1 x 40' kontener, dodatkowe miejsce blokujące w wysuwie na kontener 45'
* 5 par kieszeni na słupki zamontowane poprzecznie w powierzchni ładunkowej, na słupki 100 x 50 mm
* Schowek na max. 9 par słupków ok. 100x50 mm, wewnątrz przy ścianie czołowej
* Skrzynka narzędziowa INOX, ok. 1.500 x 390 x 810 mm pod powierzchnią ładunkową po l
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2003
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 201 8... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd