Naczepa niskopodwoziowaFAYMONVILLE
MAX Trailer MAX110 Semi-Tieflader
Naczepa niskopodwoziowa
FAYMONVILLE
MAX Trailer MAX110 Semi-Tieflader
Stan
Nowe
Lokalizacja
Essen 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane dotyczące maszyny
Cena i lokalizacja
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Heegstraße 6-8, 45356 Essen, Niemcy
Zadzwoń
Dane techniczne
- Masa całkowita:
- 63 000 kg
- Maksymalna waga ładunku:
- 48 305 kg
- Konfiguracja osi:
- 3 osie
- Wyposażenie:
- ABS
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A19870160
- Numer referencyjny:
- 36579
- Ostatnio aktualizowane:
- 30.08.2025
Opis
Nasz pełny stan pojazdów dostępnych od ręki oraz w krótkich terminach znajdą Państwo na naszej stronie internetowej.
Wypis z wyposażenia. Pełna specyfikacja na zapytanie.
Szyja łabędzia:
* Szyja łabędzia ze skośnymi narożnikami z przodu ok. 45° oraz tylnym ścięciem ok. 750 mm x 10°
* 3 pary pierścieni mocujących (LC 5.000 daN)
* Poszycie z drewna twardego, ok. 30 mm grubości
Fedpew Tprusfx Ab Nopn
Platforma ładunkowa:
* Podwójnie wysuwana platforma z tylnym ścięciem ok. 500 mm x 8°
* 5 par odchylanych na zewnątrz pierścieni mocujących (LC 5.000 daN)
* 4 pary odchylanych na zewnątrz pierścieni mocujących (LC 10.000 daN)
* 1 para mocowań leżących z przodu powierzchni ładunkowej (LC 10.000 daN)
* 1 stół pośredni ok. 250 mm
* Wycięcia w zewnętrznej ramie platformy do mocowania pasów spinających (LC 2.000 daN)
* Poszycie z drewna twardego ok. 48 mm grubości, ponad osiami podłoga z blachy ryflowanej
Osie:
* Osie BPW, hydro-mechaniczne, wymuszone kierowanie
* Techniczne obciążenie osi: po 12.000 kg
* Zawieszenie pneumatyczne z zaworem podnoszenia i opuszczania
* Narzędzia osiowe
Ogumienie:
* Ogumienie 245/70 R 17.5 3PMSF, indeks nośności (146/146 F)
* Marka według naszego wyboru.
* System monitorowania ciśnienia w oponach TPMS zgodnie z ECE R 141
* Przesył danych do pojazdu silnikowego przez standardowe złącze EBS wg ISO 11992
* Aby wyświetlić dane poprawnie, pojazd musi być zdolny do ich przetwarzania i wyświetlania
Podpory siodła:
* Podpory siodłowe JOST (mechaniczne) z dwubiegową przekładnią, udźwig ok. 24 t (ok. 50 t testowanego obciążenia)
Układ hamulcowy:
* Układ hamulcowy zgodnie z przepisami UE z EBS-E (4S3M), bez przewodów do ciągnika siodłowego
Konstrukcja stalowa:
* Konstrukcja stalowa z wysokowytrzymałych stali drobnoziarnistych
* Gatunki stali: S355J2+N/S355MC (granica plastyczności 355 MPa), S690QL/S700MC (granica plastyczności 690 MPa)
Instalacja elektryczna:
* Instalacja elektryczna zgodna z przepisami UE
* Oświetlenie 24 V ASPÖCK-NORDIK (ASS3)
* Wszystkie boczne światła obrysowe LED migają razem z kierunkowskazem
* ASPÖCK-UNIBOX na listwie przyłączeniowej z przodu z gniazdami 24N, 24S i 15-stykowym zgodnie z ISO: 24N ISO-1185, 24S ISO-3731, 15-stykowe ISO-12098
Lakierowanie:
* Cała konstrukcja stalowa po spawaniu śrutowana automatycznie
* Drugie śrutowanie korundem dla optymalnej przyczepności systemu powłokowego
* Metalizacja HRM całego podwozia ZINACOR 850 (85% cynku/15% aluminium) dla najlepszego zabezpieczenia antykorozyjnego
* Wykończenie lakiernicze: 2 warstwy lakieru 2K w kolorze RAL 3002 karminowa czerwień, wg systemu RAL 841GL
* Felgi w kolorze srebrnym
* Tylna część metalizowana i lakierowana w kolorze RAL 9010 (czysta biel)
* Lakier metaliczny niedostępny
* System powłokowy testowany w komorze solnej wg ISO 9227-NSS
* Uszczelnianie wnęk specjalnym woskiem
W zestawie następujące wyposażenie dodatkowe:
* Sworzeń królewski 2 cale
* Ocynkowana przednia ściana stalowa, ok. 400 mm wysokości
* Na ocynkowanej listwie przyłączeniowej z przodu żółto-czerwone szybkozłącza powietrza
* 4 kliny pod koła z uchwytami przy przedniej ścianie
* Uchwyt na koło zapasowe przed przednią ścianą
* Agregat elektrohydrauliczny
* Sterowanie osiami z przodu i z tyłu za pomocą przewodowego pilota z przyciskami, z kontrolą prowadzenia osi (bez instalacji w ciągniku siodłowym)
* Na szyi łabędziej aluminiowe burty boczne i tylne, wsuwane, ok. 2.440 x 400 mm (dł. x wys.)
* Tylne ocynkowane słupki wsuwane są demontowalne (długość zabudowy ok. 2.560 mm)
* Skrzynk
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Wypis z wyposażenia. Pełna specyfikacja na zapytanie.
Szyja łabędzia:
* Szyja łabędzia ze skośnymi narożnikami z przodu ok. 45° oraz tylnym ścięciem ok. 750 mm x 10°
* 3 pary pierścieni mocujących (LC 5.000 daN)
* Poszycie z drewna twardego, ok. 30 mm grubości
Fedpew Tprusfx Ab Nopn
Platforma ładunkowa:
* Podwójnie wysuwana platforma z tylnym ścięciem ok. 500 mm x 8°
* 5 par odchylanych na zewnątrz pierścieni mocujących (LC 5.000 daN)
* 4 pary odchylanych na zewnątrz pierścieni mocujących (LC 10.000 daN)
* 1 para mocowań leżących z przodu powierzchni ładunkowej (LC 10.000 daN)
* 1 stół pośredni ok. 250 mm
* Wycięcia w zewnętrznej ramie platformy do mocowania pasów spinających (LC 2.000 daN)
* Poszycie z drewna twardego ok. 48 mm grubości, ponad osiami podłoga z blachy ryflowanej
Osie:
* Osie BPW, hydro-mechaniczne, wymuszone kierowanie
* Techniczne obciążenie osi: po 12.000 kg
* Zawieszenie pneumatyczne z zaworem podnoszenia i opuszczania
* Narzędzia osiowe
Ogumienie:
* Ogumienie 245/70 R 17.5 3PMSF, indeks nośności (146/146 F)
* Marka według naszego wyboru.
* System monitorowania ciśnienia w oponach TPMS zgodnie z ECE R 141
* Przesył danych do pojazdu silnikowego przez standardowe złącze EBS wg ISO 11992
* Aby wyświetlić dane poprawnie, pojazd musi być zdolny do ich przetwarzania i wyświetlania
Podpory siodła:
* Podpory siodłowe JOST (mechaniczne) z dwubiegową przekładnią, udźwig ok. 24 t (ok. 50 t testowanego obciążenia)
Układ hamulcowy:
* Układ hamulcowy zgodnie z przepisami UE z EBS-E (4S3M), bez przewodów do ciągnika siodłowego
Konstrukcja stalowa:
* Konstrukcja stalowa z wysokowytrzymałych stali drobnoziarnistych
* Gatunki stali: S355J2+N/S355MC (granica plastyczności 355 MPa), S690QL/S700MC (granica plastyczności 690 MPa)
Instalacja elektryczna:
* Instalacja elektryczna zgodna z przepisami UE
* Oświetlenie 24 V ASPÖCK-NORDIK (ASS3)
* Wszystkie boczne światła obrysowe LED migają razem z kierunkowskazem
* ASPÖCK-UNIBOX na listwie przyłączeniowej z przodu z gniazdami 24N, 24S i 15-stykowym zgodnie z ISO: 24N ISO-1185, 24S ISO-3731, 15-stykowe ISO-12098
Lakierowanie:
* Cała konstrukcja stalowa po spawaniu śrutowana automatycznie
* Drugie śrutowanie korundem dla optymalnej przyczepności systemu powłokowego
* Metalizacja HRM całego podwozia ZINACOR 850 (85% cynku/15% aluminium) dla najlepszego zabezpieczenia antykorozyjnego
* Wykończenie lakiernicze: 2 warstwy lakieru 2K w kolorze RAL 3002 karminowa czerwień, wg systemu RAL 841GL
* Felgi w kolorze srebrnym
* Tylna część metalizowana i lakierowana w kolorze RAL 9010 (czysta biel)
* Lakier metaliczny niedostępny
* System powłokowy testowany w komorze solnej wg ISO 9227-NSS
* Uszczelnianie wnęk specjalnym woskiem
W zestawie następujące wyposażenie dodatkowe:
* Sworzeń królewski 2 cale
* Ocynkowana przednia ściana stalowa, ok. 400 mm wysokości
* Na ocynkowanej listwie przyłączeniowej z przodu żółto-czerwone szybkozłącza powietrza
* 4 kliny pod koła z uchwytami przy przedniej ścianie
* Uchwyt na koło zapasowe przed przednią ścianą
* Agregat elektrohydrauliczny
* Sterowanie osiami z przodu i z tyłu za pomocą przewodowego pilota z przyciskami, z kontrolą prowadzenia osi (bez instalacji w ciągniku siodłowym)
* Na szyi łabędziej aluminiowe burty boczne i tylne, wsuwane, ok. 2.440 x 400 mm (dł. x wys.)
* Tylne ocynkowane słupki wsuwane są demontowalne (długość zabudowy ok. 2.560 mm)
* Skrzynk
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2003
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 201 8... ogłoszenia
Te ogłoszenia również mogą cię zainteresować.
Ogłoszenia

841 km
Naczepa niskopodwoziowa
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX110 Semi-Tieflader
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX110 Semi-Tieflader
Ogłoszenia

841 km
Naczepa niskopodwoziowa
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX110 Semi-Tieflader
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX110 Semi-Tieflader
Ogłoszenia

841 km
Naczepa niskopodwoziowa
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX110 Semi-Tieflader
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX110 Semi-Tieflader
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd