Naczepa z podestem roboczymES-GE
3-Achs-Ballastauflieger
Naczepa z podestem roboczym
ES-GE
3-Achs-Ballastauflieger
Stan
Nowe
Lokalizacja
Essen 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane dotyczące maszyny
- Opis/nazwa maszyny:
- Naczepa z podestem roboczym
- Producent:
- ES-GE
- Model:
- 3-Achs-Ballastauflieger
- Stan:
- nowe
Cena i lokalizacja
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Heegstraße 6-8, 45356 Essen, Niemcy
Zadzwoń
Dane techniczne
- Masa całkowita:
- 45 000 kg
- Maksymalna waga ładunku:
- 40 230 kg
- Konfiguracja osi:
- 3 osie
- Całkowita szerokość:
- 2 550 mm
- Wyposażenie:
- ABS
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A20317885
- Numer referencyjny:
- 36967
- Ostatnio aktualizowane:
- 23.10.2025
Opis
Cały nasz aktualny stan pojazdów, dostępnych od ręki lub w krótkim terminie, znajdą Państwo na naszej stronie internetowej.
Wycinek wyposażenia. Pełna specyfikacja na zapytanie.
Podwozie:
* Konstrukcja spawana z wysokiej jakości profili stalowych z przekładanymi poprzecznymi belkami profilowymi. Przystosowana do wysokich obciążeń punktowych.
Układ sprzęgu:
* Sworzeń królewski 2" (również przystosowany do 3,5")
Osłona przeciwnajazdowa:
* Zgodnie z normą UE, wersja przykręcana
Osłona boczna:
* Zgodna z normą UE
Podpory siodła:
* Podpory z obsługą jednostronną (ok. 50 t statycznie), obsługa tylko przy opuszczonym zawieszeniu pneumatycznym
Osie:
* 3 x 9 t agregat osi pneumatycznych, marka SAF
* Hamulce tarczowe ok. 430 x 45 mm
* ABS
* Piasta centrująca, 10 otworów, ET 120
* Całkowity skok zawieszenia pneumatycznego ok. 200 mm (unoszenie ok. 140 mm, opuszczanie ok. 60 mm)
* Sterowanie za pomocą zaworu obrotowego z funkcją blokady
Podnoszenie osi:
* Pierwsza i ostatnia oś podnoszona, w pełni automatyczna regulacja w zależności od obciążenia
* Wspomaganie rozruchu przez przycisk w kabinie (gniazdo 15-pinowe PIN12, przycisk nie w zestawie)
Układ hamulcowy:
* Dwuobwodowy pneumatyczny układ hamulcowy zgodny z UE z EBS i RSS, automatyczna regulacja w zależności od obciążenia
* Cylindry sprężynowe jako hamulec postojowy
* Zabezpieczone przed zamianą głowice sprzęgające, montowane na belce czołowej, bez przewodu do samochodu, marka według wyboru
Ogumienie:
* 6 sztuk, 385/65 R22.5 160J na feldze 11.75 x 22,5 ET 120
Błotniki:
* Zgodnie z normą UE, kompletne błotniki PVC przed i za agregatem osi
Zabezpieczenie ładunku:
* 6 par składanych pierścieni mocujących, rozmieszczonych równomiernie (siła ciągu ok. 8 t)
* W ramie zewnętrznej co ok. 500 mm otwory na pasy spinające
* Kieszenie na słupki 80x50: - 5 par wbudowanych w ramę zewnętrzną, - 3 pary w podłodze ładunkowej
Słupki wsuwane:
* 10 sztuk z ocynkowanej rury ok. 80 x 50 x 4 mm
Ściana czołowa:
* Przykręcane narożniki wypełnione profilami aluminiowymi, wewnątrz stalowa płyta najazdowa na całą szerokość i wysokość
Magazyn słupków:
* Wewnątrz przy ścianie czołowej magazyn na 20 słupków wsuwanych
Podłoga:
* Ok. 28 mm podłoga z twardego drewna Z, wpuszczona w ramę zewnętrzną
Instalacja świetlna:
* Zgodnie z normą UE, 24 V z lampami wielokomorowymi
* LED boczne światła obrysowe
* LED białe światła pozycyjne z przodu
Laodpoxpbz Sofx Ab Njh
* LED tylne światła obrysowe, oświetlenie tablicy rejestracyjnej
* 1 x gniazdo 15-pinowe i 2 x 7-pinowe na belce czołowej
Wyposażenie:
* Kliny pod koła z uchwytem, podwójny
* Tablice ostrzegawcze zgodnie z ECE 70
* 2 szt. LED reflektory robocze na belce lamp (włączane na wstecznym)
* Uchwyty na światło obrotowe z tyłu (w tym lampa obrotowa)
* 2 szt. stałe drabinki boczne
* Skrzynka stalowa przed ścianą czołową, ok. 400 mm wysokości
* Smart Board do przełączania drugiej wysokości jazdy
* 2 LED reflektory robocze nad STW, włączane
* 2 LED reflektory robocze na wysokości podpór (włączane na wstecznym)
* 2 LED reflektory robocze na belce lamp (włączane na wstecznym)
Lakierowanie:
* Podwozie i ściana czołowa piaskowane i wysokiej jakości wykończone
* Podwozie: ocynkowane ogniowo + RAL 3002 karminowy czerwony
* Ściana czołowa: RAL 3002 karminowy czerwony
* Narożniki ściany czołowej: ocynkowane ogniowo
* Piasty: KTL czarne
* Felgi: srebrne
* Osłona przeciwnajazdowa: biała (RAL 9010)
* Elementy dodatkowe: ocynkowane/KTL czarne
* Zwracamy uwagę, że ze względu na wielkość podwozia i wy
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Wycinek wyposażenia. Pełna specyfikacja na zapytanie.
Podwozie:
* Konstrukcja spawana z wysokiej jakości profili stalowych z przekładanymi poprzecznymi belkami profilowymi. Przystosowana do wysokich obciążeń punktowych.
Układ sprzęgu:
* Sworzeń królewski 2" (również przystosowany do 3,5")
Osłona przeciwnajazdowa:
* Zgodnie z normą UE, wersja przykręcana
Osłona boczna:
* Zgodna z normą UE
Podpory siodła:
* Podpory z obsługą jednostronną (ok. 50 t statycznie), obsługa tylko przy opuszczonym zawieszeniu pneumatycznym
Osie:
* 3 x 9 t agregat osi pneumatycznych, marka SAF
* Hamulce tarczowe ok. 430 x 45 mm
* ABS
* Piasta centrująca, 10 otworów, ET 120
* Całkowity skok zawieszenia pneumatycznego ok. 200 mm (unoszenie ok. 140 mm, opuszczanie ok. 60 mm)
* Sterowanie za pomocą zaworu obrotowego z funkcją blokady
Podnoszenie osi:
* Pierwsza i ostatnia oś podnoszona, w pełni automatyczna regulacja w zależności od obciążenia
* Wspomaganie rozruchu przez przycisk w kabinie (gniazdo 15-pinowe PIN12, przycisk nie w zestawie)
Układ hamulcowy:
* Dwuobwodowy pneumatyczny układ hamulcowy zgodny z UE z EBS i RSS, automatyczna regulacja w zależności od obciążenia
* Cylindry sprężynowe jako hamulec postojowy
* Zabezpieczone przed zamianą głowice sprzęgające, montowane na belce czołowej, bez przewodu do samochodu, marka według wyboru
Ogumienie:
* 6 sztuk, 385/65 R22.5 160J na feldze 11.75 x 22,5 ET 120
Błotniki:
* Zgodnie z normą UE, kompletne błotniki PVC przed i za agregatem osi
Zabezpieczenie ładunku:
* 6 par składanych pierścieni mocujących, rozmieszczonych równomiernie (siła ciągu ok. 8 t)
* W ramie zewnętrznej co ok. 500 mm otwory na pasy spinające
* Kieszenie na słupki 80x50: - 5 par wbudowanych w ramę zewnętrzną, - 3 pary w podłodze ładunkowej
Słupki wsuwane:
* 10 sztuk z ocynkowanej rury ok. 80 x 50 x 4 mm
Ściana czołowa:
* Przykręcane narożniki wypełnione profilami aluminiowymi, wewnątrz stalowa płyta najazdowa na całą szerokość i wysokość
Magazyn słupków:
* Wewnątrz przy ścianie czołowej magazyn na 20 słupków wsuwanych
Podłoga:
* Ok. 28 mm podłoga z twardego drewna Z, wpuszczona w ramę zewnętrzną
Instalacja świetlna:
* Zgodnie z normą UE, 24 V z lampami wielokomorowymi
* LED boczne światła obrysowe
* LED białe światła pozycyjne z przodu
Laodpoxpbz Sofx Ab Njh
* LED tylne światła obrysowe, oświetlenie tablicy rejestracyjnej
* 1 x gniazdo 15-pinowe i 2 x 7-pinowe na belce czołowej
Wyposażenie:
* Kliny pod koła z uchwytem, podwójny
* Tablice ostrzegawcze zgodnie z ECE 70
* 2 szt. LED reflektory robocze na belce lamp (włączane na wstecznym)
* Uchwyty na światło obrotowe z tyłu (w tym lampa obrotowa)
* 2 szt. stałe drabinki boczne
* Skrzynka stalowa przed ścianą czołową, ok. 400 mm wysokości
* Smart Board do przełączania drugiej wysokości jazdy
* 2 LED reflektory robocze nad STW, włączane
* 2 LED reflektory robocze na wysokości podpór (włączane na wstecznym)
* 2 LED reflektory robocze na belce lamp (włączane na wstecznym)
Lakierowanie:
* Podwozie i ściana czołowa piaskowane i wysokiej jakości wykończone
* Podwozie: ocynkowane ogniowo + RAL 3002 karminowy czerwony
* Ściana czołowa: RAL 3002 karminowy czerwony
* Narożniki ściany czołowej: ocynkowane ogniowo
* Piasty: KTL czarne
* Felgi: srebrne
* Osłona przeciwnajazdowa: biała (RAL 9010)
* Elementy dodatkowe: ocynkowane/KTL czarne
* Zwracamy uwagę, że ze względu na wielkość podwozia i wy
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2003
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 201 8... ogłoszenia
Te ogłoszenia również mogą cię zainteresować.
Ogłoszenia

841 km
Naczepa z podestem roboczym
ES-GE3-Achs-Ballastauflieger
ES-GE3-Achs-Ballastauflieger
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd