Naczepa niskopodwoziowaDINKEL
4-Achs-Jumbotieflader - doppelte Rampen
Naczepa niskopodwoziowa
DINKEL
4-Achs-Jumbotieflader - doppelte Rampen
Stan
Nowe
Lokalizacja
Essen 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane dotyczące maszyny
Cena i lokalizacja
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Heegstraße 6-8, 45356 Essen, Niemcy
Zadzwoń
Dane techniczne
- Masa całkowita:
- 58 000 kg
- Maksymalna waga ładunku:
- 45 250 kg
- Konfiguracja osi:
- 3 osie
- Całkowita szerokość:
- 2 550 mm
- Wyposażenie:
- ABS
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A19520551
- Numer referencyjny:
- 36341
- Ostatnio aktualizowane:
- 29.08.2025
Opis
Cały nasz asortyment pojazdów dostępnych od ręki i w krótkich terminach znajdziesz na naszej stronie internetowej.
Wypis z wyposażenia. Pełna specyfikacja na zapytanie.
Podwozie, gięte:
* Rama specjalna ze stali wysokogatunkowej, spawana elektrycznie w punktach łączenia
* Odpowiednio wymiarowana rama zewnętrzna. Układ 4-osiowy
* Osłony kół nad osiami z tłumieniem rozprysku
* Wszystkie elementy stalowe śrutowane
Dodjwx Dbijpfx Adhjcn
* Boczne zabezpieczenie przed najechaniem wykonane z anodowanego aluminium
* Podwyższone obciążenie punktowe ok. 30 000 kg na ok. 4 000 mm
* W części giętej specjalna konstrukcja — dla maksymalnej długości niskiego pokładu w połączeniu z podporami AluLeg zamiast teleskopowych podpór, maksymalny tylny promień skrętu ciągnika siodłowego ok. 2 100 mm
Nadbudowa specjalna z poszerzeniem tylnych słupków:
* Nadbudowa specjalna marki DINKEL
* Samonośny pas dachowy z aluminium / profil ok. 120 x 100 mm, przesuwany dach z plastikowymi klapami
* Słupki tylne rozkładane do załadunku i rozładunku do ok. 4 200 mm szerokości
* Po trzy przesuwne słupki na stronę z odciążeniem na gumach
* Dodatkowe blokady słupków środkowych w pasie dachowym i położenie parkingowe, obsługa linką i ryglem sprężynowym
* Dach podnoszony DINKEL — regulowany mechanicznie na wysokość
* Wysokość podnoszonego dachu ok. 400 mm, obsługa dwustronna lub jednostronna bez konieczności otwierania przeciwnej strony
* Dodatkowo regulacja wysokości o ok. 480 mm co ok. 40 mm, regulacja w słupkach
* Przednie nakrycie przy ścianie czołowej dla jazdy z plandeką do całkowitej wysokości ok. 4 400 mm
* Z boku cztery rzędy układanych jedna na drugiej aluminiowych listew ok. 150 mm, na dole kieszenie 450, powyżej 4 rzędy pojedynczych kieszeni. W wyższym pokładzie tylko 3 rzędy szczebli wsuwanych, odstępy równomiernie rozłożone
Podłoga:
* ok. 27 mm specjalnie wodoodporne sklejki bukowe z powierzchnią antypoślizgową
* W obszarze nad kołami blacha stalowa, przejezdna dla wózków widłowych zgodnie z normą DIN
* Rama zewnętrzna z równą powierzchnią
Hamulce:
* Instalacja hamulcowa pneumatyczna WABCO z EBS zgodnie z normą 71/320 EWG, w tym PREV (zawór bezpieczeństwa parkowania)
* Siłowniki sprężynowe jako hamulec postojowy
* Wabco Smart Board z licznikiem kilometrów i wskaźnikiem obciążenia agregatu
* W zestawie system monitorowania ciśnienia w oponach WABCO
Osie:
* 4 x 10 000 kg SAF z hamulcami bębnowymi w wersji niskopodwoziowej
* Zawieszenie pneumatyczne z funkcją podnoszenia i opuszczania, łączny skok ok. 230 mm
* Trzecia i czwarta oś jako oś wleczona skrętna z blokadą elektryczną i mechaniczną
Bliźniacze ogumienie:
* 235/75 R 17,5, — 16-warstwowe. Marka według naszego wyboru, z uchwytem na koło zapasowe
* Bez koła zapasowego
Oświetlenie:
* zgodnie z normą EG, w tym boczne lampy LED
* Lampy pozycyjne w technologii LED
* 2 dodatkowe światła cofania
* 2 lampy robocze na wewnętrznej ścianie czołowej, u góry
Lakierowanie:
* Podwozie i nadbudowa malowane jednolicie, RAL 3002 czerwony karminowy
* Słupki środkowe, osie powłoka KTL czarna
* Słupki narożne ocynkowane ogniowo
* Części z tworzywa sztucznego czarne
* Elementy ocynkowane nie lakierowane
* Obręcze kół srebrne fabryczne
Wyposażenie dodatkowe w cenie:
* 15-pinowa instalacja elektryczna
* Zawieszenie pneumatyczne w wersji ECAS, sterowanie przy naczepie
* Tablice sygnalizacyjne „ponadgabaryt” z przodu i z tyłu, ocynkowane, z bezstopniową regulacją teleskopową i lampami konturowymi, gniazda do lamp ostrzegawczych (małe tablice)
* Dodat
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Wypis z wyposażenia. Pełna specyfikacja na zapytanie.
Podwozie, gięte:
* Rama specjalna ze stali wysokogatunkowej, spawana elektrycznie w punktach łączenia
* Odpowiednio wymiarowana rama zewnętrzna. Układ 4-osiowy
* Osłony kół nad osiami z tłumieniem rozprysku
* Wszystkie elementy stalowe śrutowane
Dodjwx Dbijpfx Adhjcn
* Boczne zabezpieczenie przed najechaniem wykonane z anodowanego aluminium
* Podwyższone obciążenie punktowe ok. 30 000 kg na ok. 4 000 mm
* W części giętej specjalna konstrukcja — dla maksymalnej długości niskiego pokładu w połączeniu z podporami AluLeg zamiast teleskopowych podpór, maksymalny tylny promień skrętu ciągnika siodłowego ok. 2 100 mm
Nadbudowa specjalna z poszerzeniem tylnych słupków:
* Nadbudowa specjalna marki DINKEL
* Samonośny pas dachowy z aluminium / profil ok. 120 x 100 mm, przesuwany dach z plastikowymi klapami
* Słupki tylne rozkładane do załadunku i rozładunku do ok. 4 200 mm szerokości
* Po trzy przesuwne słupki na stronę z odciążeniem na gumach
* Dodatkowe blokady słupków środkowych w pasie dachowym i położenie parkingowe, obsługa linką i ryglem sprężynowym
* Dach podnoszony DINKEL — regulowany mechanicznie na wysokość
* Wysokość podnoszonego dachu ok. 400 mm, obsługa dwustronna lub jednostronna bez konieczności otwierania przeciwnej strony
* Dodatkowo regulacja wysokości o ok. 480 mm co ok. 40 mm, regulacja w słupkach
* Przednie nakrycie przy ścianie czołowej dla jazdy z plandeką do całkowitej wysokości ok. 4 400 mm
* Z boku cztery rzędy układanych jedna na drugiej aluminiowych listew ok. 150 mm, na dole kieszenie 450, powyżej 4 rzędy pojedynczych kieszeni. W wyższym pokładzie tylko 3 rzędy szczebli wsuwanych, odstępy równomiernie rozłożone
Podłoga:
* ok. 27 mm specjalnie wodoodporne sklejki bukowe z powierzchnią antypoślizgową
* W obszarze nad kołami blacha stalowa, przejezdna dla wózków widłowych zgodnie z normą DIN
* Rama zewnętrzna z równą powierzchnią
Hamulce:
* Instalacja hamulcowa pneumatyczna WABCO z EBS zgodnie z normą 71/320 EWG, w tym PREV (zawór bezpieczeństwa parkowania)
* Siłowniki sprężynowe jako hamulec postojowy
* Wabco Smart Board z licznikiem kilometrów i wskaźnikiem obciążenia agregatu
* W zestawie system monitorowania ciśnienia w oponach WABCO
Osie:
* 4 x 10 000 kg SAF z hamulcami bębnowymi w wersji niskopodwoziowej
* Zawieszenie pneumatyczne z funkcją podnoszenia i opuszczania, łączny skok ok. 230 mm
* Trzecia i czwarta oś jako oś wleczona skrętna z blokadą elektryczną i mechaniczną
Bliźniacze ogumienie:
* 235/75 R 17,5, — 16-warstwowe. Marka według naszego wyboru, z uchwytem na koło zapasowe
* Bez koła zapasowego
Oświetlenie:
* zgodnie z normą EG, w tym boczne lampy LED
* Lampy pozycyjne w technologii LED
* 2 dodatkowe światła cofania
* 2 lampy robocze na wewnętrznej ścianie czołowej, u góry
Lakierowanie:
* Podwozie i nadbudowa malowane jednolicie, RAL 3002 czerwony karminowy
* Słupki środkowe, osie powłoka KTL czarna
* Słupki narożne ocynkowane ogniowo
* Części z tworzywa sztucznego czarne
* Elementy ocynkowane nie lakierowane
* Obręcze kół srebrne fabryczne
Wyposażenie dodatkowe w cenie:
* 15-pinowa instalacja elektryczna
* Zawieszenie pneumatyczne w wersji ECAS, sterowanie przy naczepie
* Tablice sygnalizacyjne „ponadgabaryt” z przodu i z tyłu, ocynkowane, z bezstopniową regulacją teleskopową i lampami konturowymi, gniazda do lamp ostrzegawczych (małe tablice)
* Dodat
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2003
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 201 8... ogłoszenia
Te ogłoszenia również mogą cię zainteresować.
Ogłoszenia

841 km
Naczepa niskopodwoziowa
DINKEL4-Achs-Jumbotieflader - doppelte Rampen
DINKEL4-Achs-Jumbotieflader - doppelte Rampen
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd