Naczepa wywrotkaSTAS
V-9.70 WD light 53m³
Naczepa wywrotka
STAS
V-9.70 WD light 53m³
Stała cena bez VATu
38 880 €
Stan
Używane
Lokalizacja
Korschenbroich-Glehn 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane dotyczące maszyny
Cena i lokalizacja
Stała cena bez VATu
38 880 €
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Dieselstr. 9, 41352 Korschenbroich-Glehn, Niemcy
Zadzwoń
Sprzedaż maszyn

Znalazłeś nową maszynę? Teraz zamień stare na gotówkę.
Osiągnij najlepszą cenę dzięki Machineseeker.
Więcej o sprzedaży maszyn
Więcej o sprzedaży maszyn
Dane techniczne
- Konfiguracja osi:
- 3 osie
- Długość przestrzeni ładunkowej:
- 9 700 mm
- Szerokość przestrzeni ładunkowej:
- 2 480 mm
- Wysokość przestrzeni ładunkowej:
- 2 200 mm
- Objętość przestrzeni ładunkowej:
- 53 m³
- Pierwsza rejestracja:
- 06/2022
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A20074550
- Numer referencyjny:
- 00429
- Ostatnio aktualizowane:
- 26.09.2025
Opis
Podwozie w wersji lekkiej
W aluminium (15-6-12)
Gjdpfx Abjxfyb Aj Nebu
Dwa w pełni automatycznie spawane podłużnice I z poprzecznymi belkami spawanymi. Szerokość ramy 1.600 mm
Osie i zawieszenie
Hamulce tarczowe 430 mm
Zespoły osi SAF (CD) 3x9t ze stabilizacją, miechy powietrzne centralnie mocowane do podłużnicy ramy, pierwsza oś podnoszona z funkcją wspomagania ruszania i ręcznym wymuszonym opuszczaniem, Smart Board Infocenter, zawór podnoszenia/opuszczania, wskaźnik zużycia okładzin hamulcowych BVA, automatyczne obniżanie podczas kiprowania
Ogumienie i koła
6 kół z oponami w rozmiarze 385/65 R 22,5 – do wyboru producenta, z felgami aluminiowymi Alcoa DuraBright 11,75 x 22,5 ET120, śruby UNI do felg aluminiowych, nakrętki na koła
Podpory siodła
Mechaniczne podpory dwubiegowe, nośność 2x20t, z przegubową stopą do zawieszenia pneumatycznego. Układ hamulcowy zgodny z normą E.G., system dwuprzewodowy Wabco, hamulec postojowy ze sprężynami działający na dwie osie oraz Wabco EBS-E 2S/2M z RSS (Roll Stability System) z modułatorem premium, Wabco Smartboard Infocenter, aluminiowy zbiornik powietrza
Instalacja elektryczna
Zgodnie z wymogami STVZO, 4 lampy trzykomorowe (2×2) typ Aspöck, instalacja 24V z gniazdem 2x7 oraz 1x15-pin, boczne światła obrysowe, 2 przełączane LED Pro Rock reflektory robocze, po 2 reflektory LED z boku i z tyłu. Wszystkie przewody powietrzne i elektryczne prowadzone w osłonach z tworzywa sztucznego!
Wywrotka/nadwozie – "wodoszczelna" mulda
Wnętrze całkowicie spawane. Mulda aluminiowa, burty wykonane z profili o grubości 30 mm (2-3 mm) szerokość 600 mm, spawane, podłoga z odpornej na ścieranie wysokowytrzymałej blachy o grubości 8 mm (5383H34/HB 110) z profilowaną krawędzią 45° do bocznej ściany, przednia ściana wzmocniona 4 mm, prosta, tylna ściana jako klapa wahadłowa prosta z uszczelką gumową LL, dodatkowo 2 zamki boczne i 4 dolne, 4 pneumatyczne siłowniki (2 otwierające, 2 zamykające), odboje gumowe przy przedniej ścianie,
Układ hydrauliczny - siłownik wywrotu z zawieszeniem "w koszu"
Siłownik hydrauliczny montowany przy ścianie czołowej, ciśnienie robocze 150 bar, marka Edbro, ok. 2,5 m węża hydraulicznego, szybkozłącze 1", kąt wywrotu ok. 48°
Wyposażenie dodatkowe
6 błotników Parlok, pełne fartuchy przeciwbłotne na całej szerokości pojazdu, ALU uchwyt koła zapasowego, boczna składana osłona przeciwnajazdowa prawa, duża skrzynka narzędziowa typ 860, aluminiowa drabina ok. 3 m, środkowo podwyższona o ok. 150 mm, dodatkowy centralny uchwyt na bowdeny do zamocowania maks. 2 bowdenów i zwiększenia szerokości załadunku, plandeka rolowana ze środkowym pasem świetlnym i wzmocnieniami w miejscach narażonych na zużycie, ciężar ok. 900 g/m2, system plandeki rolowanej z szybkim zamkiem, linka gumowa wokół tylnej krawędzi plandeki z dwoma zaczepami mocowana na ruchomym łuku tylnym, pomost na ramie w kolorze ramy, zakończenie plandeki z tyłu z gumową linką spawaną przeciwdziałającą przedostawaniu się wody, solidna składana aluminiowa osłona przeciwnajazdowa, fartuchy przeciwbłotne "Clear-Pass" 2" przy błotnikach zgodnie z normami EG, boczny uchwyt na łopatę, miotłę i skrobak montowany nad osiami, itd...
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
W aluminium (15-6-12)
Gjdpfx Abjxfyb Aj Nebu
Dwa w pełni automatycznie spawane podłużnice I z poprzecznymi belkami spawanymi. Szerokość ramy 1.600 mm
Osie i zawieszenie
Hamulce tarczowe 430 mm
Zespoły osi SAF (CD) 3x9t ze stabilizacją, miechy powietrzne centralnie mocowane do podłużnicy ramy, pierwsza oś podnoszona z funkcją wspomagania ruszania i ręcznym wymuszonym opuszczaniem, Smart Board Infocenter, zawór podnoszenia/opuszczania, wskaźnik zużycia okładzin hamulcowych BVA, automatyczne obniżanie podczas kiprowania
Ogumienie i koła
6 kół z oponami w rozmiarze 385/65 R 22,5 – do wyboru producenta, z felgami aluminiowymi Alcoa DuraBright 11,75 x 22,5 ET120, śruby UNI do felg aluminiowych, nakrętki na koła
Podpory siodła
Mechaniczne podpory dwubiegowe, nośność 2x20t, z przegubową stopą do zawieszenia pneumatycznego. Układ hamulcowy zgodny z normą E.G., system dwuprzewodowy Wabco, hamulec postojowy ze sprężynami działający na dwie osie oraz Wabco EBS-E 2S/2M z RSS (Roll Stability System) z modułatorem premium, Wabco Smartboard Infocenter, aluminiowy zbiornik powietrza
Instalacja elektryczna
Zgodnie z wymogami STVZO, 4 lampy trzykomorowe (2×2) typ Aspöck, instalacja 24V z gniazdem 2x7 oraz 1x15-pin, boczne światła obrysowe, 2 przełączane LED Pro Rock reflektory robocze, po 2 reflektory LED z boku i z tyłu. Wszystkie przewody powietrzne i elektryczne prowadzone w osłonach z tworzywa sztucznego!
Wywrotka/nadwozie – "wodoszczelna" mulda
Wnętrze całkowicie spawane. Mulda aluminiowa, burty wykonane z profili o grubości 30 mm (2-3 mm) szerokość 600 mm, spawane, podłoga z odpornej na ścieranie wysokowytrzymałej blachy o grubości 8 mm (5383H34/HB 110) z profilowaną krawędzią 45° do bocznej ściany, przednia ściana wzmocniona 4 mm, prosta, tylna ściana jako klapa wahadłowa prosta z uszczelką gumową LL, dodatkowo 2 zamki boczne i 4 dolne, 4 pneumatyczne siłowniki (2 otwierające, 2 zamykające), odboje gumowe przy przedniej ścianie,
Układ hydrauliczny - siłownik wywrotu z zawieszeniem "w koszu"
Siłownik hydrauliczny montowany przy ścianie czołowej, ciśnienie robocze 150 bar, marka Edbro, ok. 2,5 m węża hydraulicznego, szybkozłącze 1", kąt wywrotu ok. 48°
Wyposażenie dodatkowe
6 błotników Parlok, pełne fartuchy przeciwbłotne na całej szerokości pojazdu, ALU uchwyt koła zapasowego, boczna składana osłona przeciwnajazdowa prawa, duża skrzynka narzędziowa typ 860, aluminiowa drabina ok. 3 m, środkowo podwyższona o ok. 150 mm, dodatkowy centralny uchwyt na bowdeny do zamocowania maks. 2 bowdenów i zwiększenia szerokości załadunku, plandeka rolowana ze środkowym pasem świetlnym i wzmocnieniami w miejscach narażonych na zużycie, ciężar ok. 900 g/m2, system plandeki rolowanej z szybkim zamkiem, linka gumowa wokół tylnej krawędzi plandeki z dwoma zaczepami mocowana na ruchomym łuku tylnym, pomost na ramie w kolorze ramy, zakończenie plandeki z tyłu z gumową linką spawaną przeciwdziałającą przedostawaniu się wody, solidna składana aluminiowa osłona przeciwnajazdowa, fartuchy przeciwbłotne "Clear-Pass" 2" przy błotnikach zgodnie z normami EG, boczny uchwyt na łopatę, miotłę i skrobak montowany nad osiami, itd...
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2002
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 2182 ... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd