Elektryczny wózek widłowy 2,5 t Triplex z wolnym podnośnikiemSCHORR
RR25FL480E 2500 kg 4,8m Stapler
Elektryczny wózek widłowy 2,5 t Triplex z wolnym podnośnikiem
SCHORR
RR25FL480E 2500 kg 4,8m Stapler
Stała cena bez VATu
20 999 €
Rok produkcji
2024
Stan
Nowe
Lokalizacja
Schüttorf 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane dotyczące maszyny
- Opis/nazwa maszyny:
- Elektryczny wózek widłowy 2,5 t Triplex z wolnym podnośnikiem
- Producent:
- SCHORR
- Rok produkcji:
- 2024
- Stan:
- nowe
Cena i lokalizacja
Stała cena bez VATu
20 999 €
- Lokalizacja:
- Handelsweg 3 – 5, 48465 Schüttorf, DE
Zadzwoń
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A13297639
- Ostatnio aktualizowane:
- 17.06.2025
Opis
Elektryczny wózek widłowy SCHORR RR25FL480E o udźwigu 2500 kg, wysokości podnoszenia 4,8 m (maszt triplex) i technologii litowo-jonowej.
Elektryczny wózek widłowy SCHORR jest wyposażony w silnik synchroniczny z magnesami trwałymi (PMSM). W porównaniu z konwencjonalnymi silnikami, silnik PMSM zapewnia większą oszczędność energii i maksymalizuje czas pracy akumulatora o 10% w optymalnych scenariuszach operacyjnych.
Nasz elektryczny wózek widłowy został zaprojektowany z myślą o wykorzystaniu technologii litowej i jest standardowo wyposażony w wymienny akumulator litowo-jonowy 80 V/150 Ah. Umożliwia on również spontaniczne ładowanie pośrednie (ładowanie okazjonalne) i jest bezobsługowy. Akumulator można ładować z normalnego gniazdka 230 V bez konieczności jego wyjmowania.
Dzięki niewielkiemu promieniowi skrętu, wynoszącemu zaledwie 2250 mm, wózkiem można łatwo manewrować nawet w ciasnych przestrzeniach i wąskich przejściach.
Gksdpspz H Uisfx Ab Nsc
Elektryczny wózek widłowy SCHORR:
-- Maszt triplex 4,8 m
-- w pełni swobodny udźwig
-- W zestawie akumulator litowo-jonowy i wewnętrzna ładowarka
-- Uniwersalny wózek do użytku wewnątrz i na zewnątrz budynków
-- Wyjmowany akumulator litowo-jonowy - szczególnie praktyczny w przypadku pracy wielozmianowej
-- Możliwość ładowania okazjonalnego / pośredniego za pomocą akumulatora litowo-jonowego
-- Ergonomiczny obszar roboczy umożliwia bezpieczną i niemęczącą pracę
-- Zintegrowana ładowarka umożliwia ładowanie za pomocą zwykłego gniazdka elektrycznego 230 V
Dane techniczne:
-- Producent: SCHORR
-- Oznaczenie typu producenta: RR25FL480E
-- Napęd: Elektryczny
-- Obsługa: Siedząca
-- Udźwig znamionowy: 2500 kg
-- Odległość środka ciężkości: 500 mm
-- Odległość między środkami ładunku: 495 mm
-- Rozstaw osi: 1650 mm
-- Masa własna: 4620 kg
-- Nacisk na oś z ładunkiem (przód/tył): 5815/940 kg
-- Nacisk na oś bez obciążenia (przód/tył): 1805/2450 kg
-- Opony: Twarda guma, niebrudzące / niebrudzące opony
-- Rozmiar opon, przód: 7.00-12
-- Rozmiar opon, tył: 18X7-8
-- Koła, liczba przód/tył (x = napędzane): 2x/ 2
-- Rozstaw kół, przód: 975 mm
-- Rozstaw kół, tył: 955 mm
-- Nachylenie masztu/wózka widłowego przód/tył: 6/10
-- wysokość masztu wsuniętego: 2220 mm
-- wysokość swobodnego podnoszenia: 1655 mm
-- Skok: 4800 mm
-- Wysokość masztu po wysunięciu: 5825 mm
-- Wysokość zadaszenia (kabiny): 2550 mm
-- Wysokość siedziska związana z wysokością SIP/stojaka: 1110 mm
-- Wysokość sprzęgu: 295 mm
-- Długość całkowita: 3725 mm
-- Długość wraz z oparciem wideł: 2550 mm
-- Szerokość całkowita: 1154 mm
-- Wymiary wideł DIN ISO 2331: 40x122x1070 mm
-- Karetka wideł ISO 2328, klasa/typ A, B: 2A
-- Szerokość karetki wideł: 1040 mm
-- Prześwit z ładunkiem pod masztem: 120 mm
-- Prześwit na środku rozstawu osi: 150 mm
-- Szerokość korytarza z paletą 1000×1200 w poprzek: 3945 mm
-- Szerokość korytarza z paletą 800×1200 w poprzek: 4145 mm
-- Promień skrętu: 2250 mm
-- Prędkość jazdy z ładunkiem/bez ładunku: 11/12 km/h
-- Prędkość podnoszenia z ładunkiem/bez ładunku: 0,29/0,36 m/s
-- Prędkość opuszczania z/bez obciążenia: 0,4/0,43 m/s
-- maks. Maksymalna zdolność pokonywania wzniesień z/bez obciążenia: 15/15
-- Hamulec roboczy: hydrauliczny
-- Hamulec postojowy: mechaniczny
-- Silnik trakcyjny, moc S2 60 min: 8 kW
-- Silnik podnoszenia, moc przy S3 15%: 16 kW
-- Napięcie akumulatora/pojemność znamionowa: 80 V / 150 Ah
-- Wersja układu kierowniczego: hydrauliczny
-- Poziom ciśnienia akustycznego L pAZ (pozycja kierowcy): < 74 dB(A)
Oferujemy
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Elektryczny wózek widłowy SCHORR jest wyposażony w silnik synchroniczny z magnesami trwałymi (PMSM). W porównaniu z konwencjonalnymi silnikami, silnik PMSM zapewnia większą oszczędność energii i maksymalizuje czas pracy akumulatora o 10% w optymalnych scenariuszach operacyjnych.
Nasz elektryczny wózek widłowy został zaprojektowany z myślą o wykorzystaniu technologii litowej i jest standardowo wyposażony w wymienny akumulator litowo-jonowy 80 V/150 Ah. Umożliwia on również spontaniczne ładowanie pośrednie (ładowanie okazjonalne) i jest bezobsługowy. Akumulator można ładować z normalnego gniazdka 230 V bez konieczności jego wyjmowania.
Dzięki niewielkiemu promieniowi skrętu, wynoszącemu zaledwie 2250 mm, wózkiem można łatwo manewrować nawet w ciasnych przestrzeniach i wąskich przejściach.
Gksdpspz H Uisfx Ab Nsc
Elektryczny wózek widłowy SCHORR:
-- Maszt triplex 4,8 m
-- w pełni swobodny udźwig
-- W zestawie akumulator litowo-jonowy i wewnętrzna ładowarka
-- Uniwersalny wózek do użytku wewnątrz i na zewnątrz budynków
-- Wyjmowany akumulator litowo-jonowy - szczególnie praktyczny w przypadku pracy wielozmianowej
-- Możliwość ładowania okazjonalnego / pośredniego za pomocą akumulatora litowo-jonowego
-- Ergonomiczny obszar roboczy umożliwia bezpieczną i niemęczącą pracę
-- Zintegrowana ładowarka umożliwia ładowanie za pomocą zwykłego gniazdka elektrycznego 230 V
Dane techniczne:
-- Producent: SCHORR
-- Oznaczenie typu producenta: RR25FL480E
-- Napęd: Elektryczny
-- Obsługa: Siedząca
-- Udźwig znamionowy: 2500 kg
-- Odległość środka ciężkości: 500 mm
-- Odległość między środkami ładunku: 495 mm
-- Rozstaw osi: 1650 mm
-- Masa własna: 4620 kg
-- Nacisk na oś z ładunkiem (przód/tył): 5815/940 kg
-- Nacisk na oś bez obciążenia (przód/tył): 1805/2450 kg
-- Opony: Twarda guma, niebrudzące / niebrudzące opony
-- Rozmiar opon, przód: 7.00-12
-- Rozmiar opon, tył: 18X7-8
-- Koła, liczba przód/tył (x = napędzane): 2x/ 2
-- Rozstaw kół, przód: 975 mm
-- Rozstaw kół, tył: 955 mm
-- Nachylenie masztu/wózka widłowego przód/tył: 6/10
-- wysokość masztu wsuniętego: 2220 mm
-- wysokość swobodnego podnoszenia: 1655 mm
-- Skok: 4800 mm
-- Wysokość masztu po wysunięciu: 5825 mm
-- Wysokość zadaszenia (kabiny): 2550 mm
-- Wysokość siedziska związana z wysokością SIP/stojaka: 1110 mm
-- Wysokość sprzęgu: 295 mm
-- Długość całkowita: 3725 mm
-- Długość wraz z oparciem wideł: 2550 mm
-- Szerokość całkowita: 1154 mm
-- Wymiary wideł DIN ISO 2331: 40x122x1070 mm
-- Karetka wideł ISO 2328, klasa/typ A, B: 2A
-- Szerokość karetki wideł: 1040 mm
-- Prześwit z ładunkiem pod masztem: 120 mm
-- Prześwit na środku rozstawu osi: 150 mm
-- Szerokość korytarza z paletą 1000×1200 w poprzek: 3945 mm
-- Szerokość korytarza z paletą 800×1200 w poprzek: 4145 mm
-- Promień skrętu: 2250 mm
-- Prędkość jazdy z ładunkiem/bez ładunku: 11/12 km/h
-- Prędkość podnoszenia z ładunkiem/bez ładunku: 0,29/0,36 m/s
-- Prędkość opuszczania z/bez obciążenia: 0,4/0,43 m/s
-- maks. Maksymalna zdolność pokonywania wzniesień z/bez obciążenia: 15/15
-- Hamulec roboczy: hydrauliczny
-- Hamulec postojowy: mechaniczny
-- Silnik trakcyjny, moc S2 60 min: 8 kW
-- Silnik podnoszenia, moc przy S3 15%: 16 kW
-- Napięcie akumulatora/pojemność znamionowa: 80 V / 150 Ah
-- Wersja układu kierowniczego: hydrauliczny
-- Poziom ciśnienia akustycznego L pAZ (pozycja kierowcy): < 74 dB(A)
Oferujemy
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2022
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 5923 ... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd