LakierniaPony Luxury Coating
Pony L11000 (11x5x5)
Lakiernia
Pony Luxury Coating
Pony L11000 (11x5x5)
Rok produkcji
2025
Stan
Nowe
Lokalizacja
Würzburg 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane dotyczące maszyny
- Opis/nazwa maszyny:
- Lakiernia
- Producent:
- Pony Luxury Coating
- Model:
- Pony L11000 (11x5x5)
- Rok produkcji:
- 2025
- Stan:
- nowe
- Sprawność:
- w pełni sprawny
Cena i lokalizacja
- Lokalizacja:
- Schulstr 3, 97084 Würzburg, Deutschland

Zadzwoń
Dane techniczne
- Całkowita wysokość:
- 5 600 mm
- Całkowita długość:
- 11 200 mm
- Całkowita szerokość:
- 5 100 mm
- Rodzaj prądu wejściowego:
- trójfazowy
- Okres gwarancji:
- 24 miesiące
- Wysokość wewnętrzna:
- 4 970 mm
- Długość wewnętrzna:
- 11 000 mm
- Temperatura:
- 80 °C
- Szerokość wewnętrzna:
- 5 000 mm
- Zapotrzebowanie na powietrze:
- 52 000 m³/h
- Napięcie wejściowe:
- 380 V
- Moc grzewcza:
- 250 kW (339,91 KM)
- Moc:
- 45 kW (61,18 KM)
- Paliwo:
- skroplony gaz ropopochodny (LPG)
- Częstotliwość wejściowa:
- 50 Hz
- Zużycie energii:
- 45 kWh
- Grubość izolacji:
- 50 mm
- Moc znamionowa:
- 250 kW (339,91 KM)
- Grubość blachy stalowej (maks.):
- 2 mm
- Wyposażenie:
- oświetlenie
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A19572531
- Ostatnio aktualizowane:
- 07.10.2025
Opis
* Moduł przygotowania powietrza:
Moduł przygotowania powietrza to system recyrkulacji, który dostarcza do kabiny przefiltrowane, świeże powietrze i odprowadza zużyte powietrze podczas procesu lakierowania. Ogrzewa powietrze do 60 °C, miesza powietrze zużyte z 10% świeżego powietrza za pomocą automatycznego systemu wieloklapowego i ponownie je podgrzewa, zanim zostanie skierowane z powrotem do kabiny. Powietrze ogrzewane jest przez palnik i wymiennik ciepła, oba wykonane z wysokiej jakości stali nierdzewnej 304, umieszczone w jednostce świeżego powietrza. Podczas lakierowania powietrze jest dwukrotnie filtrowane (przez filtr frontowy i sufitowy) zanim trafi do kabiny. Zanieczyszczone powietrze również przechodzi przez dwa filtry (filtr wlotowy i wylotowy), zanim opuści jednostkę wyciągową. Moduły przygotowania powietrza są izolowane podobnie jak ściany boczne, aby zminimalizować straty ciepła, a dzięki gumowym uszczelkom na pokrywach są chronione przed możliwymi wibracjami i hałasem. Odpływ powietrza regulowany jest poprzez klapę w kanale wylotu powietrza, która pomaga kontrolować ciśnienie wewnątrz kabiny.
*ZASADY FUNKCJONOWANIA KABINY:
Procesy kabinowe są sterowane za pomocą panelu sterowania, który zarządza następującymi etapami:
*PROCES LAKIEROWANIA:
Podczas lakierowania 100% świeżego powietrza jest zasysane z zewnątrz i przechodzi przez filtry frontowe, zanim w temperaturze zewnętrznej trafi do komory dystrybucyjnej. Następnie powietrze jest usuwane przez jednostkę wyciągową. Filtry podłogowe (farbostop) zatrzymują cząsteczki farby, a powietrze przepływa przez ostatnie filtry wywiewowe zanim zostanie odprowadzone na zewnątrz.
*PROCES ODPAROWYWANIA:
Po zakończeniu lakierowania kabina pracuje jeszcze ok. 15 minut, aby usunąć pozostałości rozpuszczalników i rozcieńczalników. Podczas tego procesu w kabinie cyrkuluje świeże powietrze z zewnątrz.
*PROCES SUSZENIA:
W tej fazie 80% powietrza przepływającego przez kabinę jest podgrzewane do 60 °C i dostarczane do kabiny przez rozdzielacz. Ponieważ 20% rozpuszczalników jest usuwanych podczas suszenia, rozpuszczalnik jest wydalany wraz z tym powietrzem. Przemysłowe lakiery są zwykle suszone w temperaturze 60 °C, ale temperaturę kabiny można w razie potrzeby regulować z poziomu panelu sterowania.
*PROCES CHŁODZENIA:
Nedpfxowzl Hxj Abwewp
Po 30-minutowym procesie suszenia cewka jest dezaktywowana z panelu sterowania, pneumatyczna klapa się zamyka, a system wyciągowy ponownie się uruchamia. W 5-minutowej fazie schładzania świeże powietrze z zewnątrz cyrkuluje w kabinie, po czym system automatycznie się wyłącza.
SPRZĘT ELEKTRYCZNY I ELEKTRONICZNY:
Te panele sterownicze kontrolują funkcje i pracę urządzeń oraz maszyn zamontowanych w kabinie. Szafa sterownicza wykonana jest z trwałej, ocynkowanej blachy oraz profili stalowych i jest całkowicie zamknięta w celu ochrony przed kurzem i wilgocią.
Urządzenia elektryczne i panele rozdzielcze:
• Szafa sterownicza zawiera niezbędne komponenty, takie jak wyłączniki, bezpieczniki, lampki sygnalizacyjne, przekaźniki termiczne, styczniki i łączniki.
• Przewody odporne na wysoką temperaturę stosowane są do połączeń sygnałowych i sterujących między szafą a silnikami lub innymi urządzeniami elektrycznymi.
• Okablowanie zaprojektowano w taki sposób, by możliwe było ewentualne przeniesienie kabiny.
• Urządzenia robocze pracują z napięciem 380 V 50 Hz, natomiast urządzenia sterujące – 220 V.
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Moduł przygotowania powietrza to system recyrkulacji, który dostarcza do kabiny przefiltrowane, świeże powietrze i odprowadza zużyte powietrze podczas procesu lakierowania. Ogrzewa powietrze do 60 °C, miesza powietrze zużyte z 10% świeżego powietrza za pomocą automatycznego systemu wieloklapowego i ponownie je podgrzewa, zanim zostanie skierowane z powrotem do kabiny. Powietrze ogrzewane jest przez palnik i wymiennik ciepła, oba wykonane z wysokiej jakości stali nierdzewnej 304, umieszczone w jednostce świeżego powietrza. Podczas lakierowania powietrze jest dwukrotnie filtrowane (przez filtr frontowy i sufitowy) zanim trafi do kabiny. Zanieczyszczone powietrze również przechodzi przez dwa filtry (filtr wlotowy i wylotowy), zanim opuści jednostkę wyciągową. Moduły przygotowania powietrza są izolowane podobnie jak ściany boczne, aby zminimalizować straty ciepła, a dzięki gumowym uszczelkom na pokrywach są chronione przed możliwymi wibracjami i hałasem. Odpływ powietrza regulowany jest poprzez klapę w kanale wylotu powietrza, która pomaga kontrolować ciśnienie wewnątrz kabiny.
*ZASADY FUNKCJONOWANIA KABINY:
Procesy kabinowe są sterowane za pomocą panelu sterowania, który zarządza następującymi etapami:
*PROCES LAKIEROWANIA:
Podczas lakierowania 100% świeżego powietrza jest zasysane z zewnątrz i przechodzi przez filtry frontowe, zanim w temperaturze zewnętrznej trafi do komory dystrybucyjnej. Następnie powietrze jest usuwane przez jednostkę wyciągową. Filtry podłogowe (farbostop) zatrzymują cząsteczki farby, a powietrze przepływa przez ostatnie filtry wywiewowe zanim zostanie odprowadzone na zewnątrz.
*PROCES ODPAROWYWANIA:
Po zakończeniu lakierowania kabina pracuje jeszcze ok. 15 minut, aby usunąć pozostałości rozpuszczalników i rozcieńczalników. Podczas tego procesu w kabinie cyrkuluje świeże powietrze z zewnątrz.
*PROCES SUSZENIA:
W tej fazie 80% powietrza przepływającego przez kabinę jest podgrzewane do 60 °C i dostarczane do kabiny przez rozdzielacz. Ponieważ 20% rozpuszczalników jest usuwanych podczas suszenia, rozpuszczalnik jest wydalany wraz z tym powietrzem. Przemysłowe lakiery są zwykle suszone w temperaturze 60 °C, ale temperaturę kabiny można w razie potrzeby regulować z poziomu panelu sterowania.
*PROCES CHŁODZENIA:
Nedpfxowzl Hxj Abwewp
Po 30-minutowym procesie suszenia cewka jest dezaktywowana z panelu sterowania, pneumatyczna klapa się zamyka, a system wyciągowy ponownie się uruchamia. W 5-minutowej fazie schładzania świeże powietrze z zewnątrz cyrkuluje w kabinie, po czym system automatycznie się wyłącza.
SPRZĘT ELEKTRYCZNY I ELEKTRONICZNY:
Te panele sterownicze kontrolują funkcje i pracę urządzeń oraz maszyn zamontowanych w kabinie. Szafa sterownicza wykonana jest z trwałej, ocynkowanej blachy oraz profili stalowych i jest całkowicie zamknięta w celu ochrony przed kurzem i wilgocią.
Urządzenia elektryczne i panele rozdzielcze:
• Szafa sterownicza zawiera niezbędne komponenty, takie jak wyłączniki, bezpieczniki, lampki sygnalizacyjne, przekaźniki termiczne, styczniki i łączniki.
• Przewody odporne na wysoką temperaturę stosowane są do połączeń sygnałowych i sterujących między szafą a silnikami lub innymi urządzeniami elektrycznymi.
• Okablowanie zaprojektowano w taki sposób, by możliwe było ewentualne przeniesienie kabiny.
• Urządzenia robocze pracują z napięciem 380 V 50 Hz, natomiast urządzenia sterujące – 220 V.
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dokumenty
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 176 7... ogłoszenia
Te ogłoszenia również mogą cię zainteresować.
Ogłoszenia
Velen
837 km
Narzędzia ręczne
HBMKrimpzange Akku
HBMKrimpzange Akku
Ogłoszenia
Großenlüder
685 km
Piaskarka, hala do piaskowania
Oliver Fritz GmbH & Co. KGStrahlhaus Easy 10mx5mx5m LxBxH
Oliver Fritz GmbH & Co. KGStrahlhaus Easy 10mx5mx5m LxBxH
Ogłoszenia
Wielka Nieszawka
129 km
SUWNICA BRAMOWA, GANTRY CRANE 5T - NOWY
WNM Sp. Z O.O.
WNM Sp. Z O.O.
Ogłoszenia
Büyükkayacık OSB
1 872 km
Pojazd niskopodwoziowy
GVN Trailer3 Axle Hydraulic Platform Lowbed
GVN Trailer3 Axle Hydraulic Platform Lowbed
Ogłoszenia
Parma
1 021 km
Naczepa niskopodwoziowa maszyn budowlanych
CEYLAN carrellone rampe idrauliche nuovo
CEYLAN carrellone rampe idrauliche nuovo
Ogłoszenia
Nettetal
893 km
Piec proszkowy
KM IndustrieserviceElektro Kammerofen KM Pro
KM IndustrieserviceElektro Kammerofen KM Pro
Ogłoszenia
Malax
1 233 km
Giardini GST UV tunel suszący
GiardinaGST 1401/3+2
GiardinaGST 1401/3+2
Ogłoszenia
Włochy
1 139 km
System wykańczania farbą
HAS KİM İNŞAAT VE MAKİNE KİMYEVİ MADDE SPowder Coating Plant - Automatic
HAS KİM İNŞAAT VE MAKİNE KİMYEVİ MADDE SPowder Coating Plant - Automatic
Ogłoszenia
Büyükkayacık OSB
1 872 km
Pojazd niskopodwoziowy
GVN Trailer3 Axle Tramex Platform Lowbed
GVN Trailer3 Axle Tramex Platform Lowbed
Ogłoszenia
Möttingen
699 km
System Malowania Proszkowego dla Przemy.
SAPI GmbH PulverbeschichtungsanlageKomplettsystem für industrielle
SAPI GmbH PulverbeschichtungsanlageKomplettsystem für industrielle
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd




















































































