Naczepa otwarta z plandekąKÖGEL
Schiebeplane Lasi+Getränke Zertifikat (wenig km)
Naczepa otwarta z plandeką
KÖGEL
Schiebeplane Lasi+Getränke Zertifikat (wenig km)
Stała cena bez VATu
17 780 €
Stan
Używane
Lokalizacja
Korschenbroich-Glehn 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane dotyczące maszyny
Cena i lokalizacja
Stała cena bez VATu
17 780 €
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Dieselstr. 9, 41352 Korschenbroich-Glehn, Niemcy
Zadzwoń
Dane techniczne
- Konfiguracja osi:
- 3 osie
- Pierwsza rejestracja:
- 04/2022
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A16755471
- Numer referencyjny:
- 1020
- Ostatnio aktualizowane:
- 17.10.2025
Opis
Pojazd dostępny w wielu egzemplarzach!
Podwozie i osprzęt:
Spawana konstrukcja ramowa ze stali. Wymienny sworzeń królewski 2" (wymiary wg UE, odpowiedni dla ciągnika siodłowego z pneumatycznym zawieszeniem osi 2-osiowego, wysokość siodła niezaładowanego 1.130-1.250 mm *proszę zwrócić uwagę na całkowitą wysokość, maksymalny promień skrętu tyłu ciężarówki 1.900 mm). Z tyłu dwa duże odboje gumowe oraz belka ochronna z płaskownika w poprzek i pionie. Jeden rozsuwany stopień wejściowy z tyłu po prawej, mechaniczne podpory 24 tony z obsługą z jednej strony, niskonakładowe w utrzymaniu, 4 krótkie błotniki PVC, z tyłu z chlapaczami, ochrona przed najazdem = zderzak, boczna ochrona przeciwnajazdowa, podłużny uchwyt na tablicę rejestracyjną, 2 kliny pod koła.
Osie i zawieszenie BPW:
Agregat osi z zawieszeniem pneumatycznym z niskonakładowymi osiami, 3x9 t sztywne, rozstaw osi 2 x 1.310 mm z tarczowymi hamulcami 430 mm, zawieszenie pneumatyczne z funkcją podnoszenia i opuszczania.
Obręcze i ogumienie:
6 stalowych felg, 10-otworowych, kompletne ogumienie 6x rozmiar 385/65 R 22,5 ok. 80-90%.
Układ hamulcowy:
Instalacja EBS 2S/2M, dwururowy pneumatyczny układ hamulcowy, hamulec postojowy ze sprężyną, bez przewodów połączeniowych i węży do ciężarówki.
Platforma ładunkowa i podłoga:
Wymiary wewnętrzne platformy ok. 13.650/2.480 mm lub pomiędzy prowadnicami a słupkami środkowymi ok. 2.300 mm, szerokość całkowita ok. 2.550 mm, całkowita wysokość niezaładowanego pojazdu ok. 4.000-4.050 mm, wewnętrzna wysokość przestrzeni ładunkowej ok. 2.730-2.780 mm albo boczna wysokość załadunku pod prowadnicą i portalowa wysokość załadunku ok. 2.670 mm przy/ponad wysokości siodła 1.150 mm (inna wysokość siodła oznacza proporcjonalną zmianę całkowitej wysokości pojazdu, ale nie wysokości ładunkowej). Wysokość załadunku = ok. 125 mm powyżej wysokości siodła. Podłoga z płyty antypoślizgowej HD, płyty antypoślizgowe ok. 30 mm z wkładką omega na 8 podłużnych belkach wsporczych, wytrzymałość na bardzo wysokie obciążenia punktowe, wyrównana z ramą zewnętrzną. 13 par wpuszczanych zaczepów mocujących zgodnych z UVV. Rama zewnętrzna Vario Fix stalowa, 2 pary pierścieni mocujących na tylnych narożnikach służących do ukośnego zabezpieczenia ładunku.
Burty:
Stała aluminiowa ściana przednia z profili zamkniętych na wysokości dachu. Z tyłu podwójne drzwi na całą wysokość przestrzeni ładunkowej z dwoma wewnętrznymi ryglami obrotowymi i uszczelnieniem Sea-Lok, po obu bokach przesuwne plandeki PVC z poziomymi i pionowymi wzmocnieniami pasami, ze wszystkimi dolnymi pasami mocującymi, hakami i napinaczami ze stali nierdzewnej oraz przednim i tylnym ryglem prętowym, z przodu z napinaczem.
Słupki i kłonice:
2 stałe przednie słupki narożne do wysokości dachu, lekko wystające bocznie, 6 słupków środkowych na wysokości dachu, łamane lub przesuwane na całej długości platformy, z tyłu przykręcana stalowa rama portalowa pod podwójne drzwi, górna belka poprzeczna z przesuwanym do przodu dachem Edscha. 3 rzędy kieszeni na szczeble 25 mm: pierwszy rząd na dole 460 mm, potem 3x100 mm, odstępy pomiędzy ok. 160/450/450mm bez szczebli.
Iiedpot Um Etefx Ab Nsh
Konstrukcja dachu:
Przesuwne rusztowanie dachu przesuwane do przodu, złożone w przestrzeni ładunkowej, bez nachylenia, z rolkami prowadzącymi pionowymi i poziomymi – bez zakleszczania. Po obu bokach specjalne aluminiowe profile prowadzące do plandek przesuwnych i kłonic, wysokość konstrukcyjna ok. 100 mm lub ok. 120 mm z wygiętą do góry uszczelką PVC, dach z pland
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Podwozie i osprzęt:
Spawana konstrukcja ramowa ze stali. Wymienny sworzeń królewski 2" (wymiary wg UE, odpowiedni dla ciągnika siodłowego z pneumatycznym zawieszeniem osi 2-osiowego, wysokość siodła niezaładowanego 1.130-1.250 mm *proszę zwrócić uwagę na całkowitą wysokość, maksymalny promień skrętu tyłu ciężarówki 1.900 mm). Z tyłu dwa duże odboje gumowe oraz belka ochronna z płaskownika w poprzek i pionie. Jeden rozsuwany stopień wejściowy z tyłu po prawej, mechaniczne podpory 24 tony z obsługą z jednej strony, niskonakładowe w utrzymaniu, 4 krótkie błotniki PVC, z tyłu z chlapaczami, ochrona przed najazdem = zderzak, boczna ochrona przeciwnajazdowa, podłużny uchwyt na tablicę rejestracyjną, 2 kliny pod koła.
Osie i zawieszenie BPW:
Agregat osi z zawieszeniem pneumatycznym z niskonakładowymi osiami, 3x9 t sztywne, rozstaw osi 2 x 1.310 mm z tarczowymi hamulcami 430 mm, zawieszenie pneumatyczne z funkcją podnoszenia i opuszczania.
Obręcze i ogumienie:
6 stalowych felg, 10-otworowych, kompletne ogumienie 6x rozmiar 385/65 R 22,5 ok. 80-90%.
Układ hamulcowy:
Instalacja EBS 2S/2M, dwururowy pneumatyczny układ hamulcowy, hamulec postojowy ze sprężyną, bez przewodów połączeniowych i węży do ciężarówki.
Platforma ładunkowa i podłoga:
Wymiary wewnętrzne platformy ok. 13.650/2.480 mm lub pomiędzy prowadnicami a słupkami środkowymi ok. 2.300 mm, szerokość całkowita ok. 2.550 mm, całkowita wysokość niezaładowanego pojazdu ok. 4.000-4.050 mm, wewnętrzna wysokość przestrzeni ładunkowej ok. 2.730-2.780 mm albo boczna wysokość załadunku pod prowadnicą i portalowa wysokość załadunku ok. 2.670 mm przy/ponad wysokości siodła 1.150 mm (inna wysokość siodła oznacza proporcjonalną zmianę całkowitej wysokości pojazdu, ale nie wysokości ładunkowej). Wysokość załadunku = ok. 125 mm powyżej wysokości siodła. Podłoga z płyty antypoślizgowej HD, płyty antypoślizgowe ok. 30 mm z wkładką omega na 8 podłużnych belkach wsporczych, wytrzymałość na bardzo wysokie obciążenia punktowe, wyrównana z ramą zewnętrzną. 13 par wpuszczanych zaczepów mocujących zgodnych z UVV. Rama zewnętrzna Vario Fix stalowa, 2 pary pierścieni mocujących na tylnych narożnikach służących do ukośnego zabezpieczenia ładunku.
Burty:
Stała aluminiowa ściana przednia z profili zamkniętych na wysokości dachu. Z tyłu podwójne drzwi na całą wysokość przestrzeni ładunkowej z dwoma wewnętrznymi ryglami obrotowymi i uszczelnieniem Sea-Lok, po obu bokach przesuwne plandeki PVC z poziomymi i pionowymi wzmocnieniami pasami, ze wszystkimi dolnymi pasami mocującymi, hakami i napinaczami ze stali nierdzewnej oraz przednim i tylnym ryglem prętowym, z przodu z napinaczem.
Słupki i kłonice:
2 stałe przednie słupki narożne do wysokości dachu, lekko wystające bocznie, 6 słupków środkowych na wysokości dachu, łamane lub przesuwane na całej długości platformy, z tyłu przykręcana stalowa rama portalowa pod podwójne drzwi, górna belka poprzeczna z przesuwanym do przodu dachem Edscha. 3 rzędy kieszeni na szczeble 25 mm: pierwszy rząd na dole 460 mm, potem 3x100 mm, odstępy pomiędzy ok. 160/450/450mm bez szczebli.
Iiedpot Um Etefx Ab Nsh
Konstrukcja dachu:
Przesuwne rusztowanie dachu przesuwane do przodu, złożone w przestrzeni ładunkowej, bez nachylenia, z rolkami prowadzącymi pionowymi i poziomymi – bez zakleszczania. Po obu bokach specjalne aluminiowe profile prowadzące do plandek przesuwnych i kłonic, wysokość konstrukcyjna ok. 100 mm lub ok. 120 mm z wygiętą do góry uszczelką PVC, dach z pland
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2002
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 2182 ... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd