Naczepa otwarta z plandekąKÖGEL
3-Achs-Cargo-Coil-Pritschensattelanhänger
Naczepa otwarta z plandeką
KÖGEL
3-Achs-Cargo-Coil-Pritschensattelanhänger
Stała cena bez VATu
31 950 €
Stan
Używane
Lokalizacja
Essen 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane dotyczące maszyny
Cena i lokalizacja
Stała cena bez VATu
31 950 €
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Heegstraße 6-8, 45356 Essen, Niemcy
Zadzwoń
Dane techniczne
- Masa całkowita:
- 42 000 kg
- Maksymalna waga ładunku:
- 34 200 kg
- Konfiguracja osi:
- 3 osie
- Długość przestrzeni ładunkowej:
- 13 620 mm
- Szerokość przestrzeni ładunkowej:
- 2 480 mm
- Pierwsza rejestracja:
- 05/2023
- Następna inspekcja (TÜV):
- 06/2025
- Całkowita szerokość:
- 2 550 mm
- Wyposażenie:
- ABS
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A18149246
- Numer referencyjny:
- 31998
- Ostatnio aktualizowane:
- 29.08.2025
Opis
Nasz pełny asortyment pojazdów dostępnych od ręki i w krótkim terminie znajdą Państwo na naszej stronie internetowej.
Wyciąg z wyposażenia. Pełne wyposażenie na zapytanie.
Rama
* Regularna rama drabinowa typu lekka, stalowa, z poprzecznicami przechodzącymi przez całą szerokość
* Obciążenie rozłożone max. 30 t równomiernie na ok. 1,5 m w okolicy środka ładunku
* Płyta sprzęgająca ok. 8 mm grubości, z czopem siodłowym 2" według DIN 74080 / ISO 337
* Zagłębienie na kręgi stalowe (coilmulda) o długości ok. 9.000 mm (zgodnie z wytyczną VDI 2700), do kręgów o średnicy od min. 900 mm do max. 2.100 mm
Podwozie
* Mechanizm podnoszenia osi na osi 1
* Sterowanie podnoszeniem osi w pełni automatyczne, zależne od obciążenia
Asystent ruszania
* Aktywacja przez 3x hamulec, 30% przeciążenia aż do prędkości 25 km/h
* Obsługa na podwoziu przez przełącznik
* Dodatkowo możliwa obsługa z kabiny kierowcy (niezbędny przełącznik w kabinie - PIN 12)
Trzyosiowy zestaw SAF INTRADISC
* z hamulcami tarczowymi Ø ok. 430 mm, ET 120
* Pneumatyczne zawieszenie z skokiem ok. 180 mm
Ogumienie pojazdu
* 6x 385/65 R 22,5, 160J
* 6 stalowych felg 22,5 x 11,75, ET ok. 120 mm (ET 120)
Osprzęt podwozia
* Mechaniczne podpory siodłowe z podstawą wyrównującą, udźwig 24 t, obsługa z jednej strony po prawej w kierunku jazdy
* System ochrony przed rozbryzgiem (ograniczanie mgły wodnej) zgodnie z Rozporządzeniem UE nr 109/2011 przy trójosiowym zestawie z ogumieniem 385/65 R22,5, składający się z 1 pary błotników ćwiartkowych przed osiami, 1 pary prostych błotników z chlapaczami między 1. a 2. osią oraz 1 pary błotników ćwiartkowych z chlapaczami za osiami
* Boczne urządzenie zabezpieczające według ECE-R73
* Schowek na 8 rur kwadratowych wsuwanych, wymiary ok. 340 x 220 x 2.150 mm, montaż za zestawem osi
Guodpsvl N N Tofx Ab Njh
* 2 skrzynki narzędziowe z tworzywa sztucznego, wodoodporne, wymiary wewnętrzne ok. 545 x 400 x 400 mm, montaż z tyłu po 1 z lewej i prawej stronie
Układ hamulcowy / pneumatyczny
* Instalacja EBS 2S/2M z programem stabilizacji (zawiera funkcję ABS/ALB)
* Pneumatyczne zawieszenie z 1 zaworem podnoszenia i opuszczania, montowanym po lewej za zestawem osi
* Pozycja jazdy ustawiana automatycznie
Podłoga
* Montaż po obu stronach
* Listwy oporowe do palet – stal, z otworami VarioFix, montowane śrubami po lewej i prawej, szerokość ok. 2.468 mm (wysokość ładunkowa wewnętrzna pod zewnętrzną podłużnicą zmniejsza się o ok. 20 mm)
* Podłoga z płyt ok. 30 mm grubości, sklejka wielowarstwowa, wycięcie w obszarze zagłębienia na kręgi
* Ściany boczne zagłębienia na kręgi wyłożone sklejką ok. 18 mm
* Całkowite pokrycie zagłębienia na kręgi z drewna, podłoga z płyt ok. 27 mm grubości
* Kieszenie na wsuwki kwadratowe ok. 80 x 80 mm, rozmieszczenie według rys. A2, 2 pary na podłużnicy w 1. i 2. pozycji, 8 par w ramie zewnętrznej
* 8 par kieszeni w zagłębieniu na kręgi na wsuwki kwadratowe ok. 80 x 80 mm, rozmieszczenie: 1 para na przodzie zagłębienia, 2–7 para według rysunku seryjnego, 8 para na końcu zagłębienia
Zabudowa
* Szybkozaciskowy przedni system napinania plandeki bocznej z wałkami napinającymi i dźwignią przekładniową
* Szybkozaciskowy tylny system napinania plandeki bocznej z wałkami napinającymi i grzechotką
* Spełnia wytrzymałość zabudowy według EN 12642 XL (VDI 2700), testowane dla ładowności ok. 27.000 kg
Tylna ściana
* Podwójne skrzydłowe aluminiowe drzwi portalowe, ok. 2.630 mm wewnątrz
* 4 zintegrowane zamknięcia prętowe (2 lewe, 2 prawe)
* Słupki narożne po obu stronach odch
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Wyciąg z wyposażenia. Pełne wyposażenie na zapytanie.
Rama
* Regularna rama drabinowa typu lekka, stalowa, z poprzecznicami przechodzącymi przez całą szerokość
* Obciążenie rozłożone max. 30 t równomiernie na ok. 1,5 m w okolicy środka ładunku
* Płyta sprzęgająca ok. 8 mm grubości, z czopem siodłowym 2" według DIN 74080 / ISO 337
* Zagłębienie na kręgi stalowe (coilmulda) o długości ok. 9.000 mm (zgodnie z wytyczną VDI 2700), do kręgów o średnicy od min. 900 mm do max. 2.100 mm
Podwozie
* Mechanizm podnoszenia osi na osi 1
* Sterowanie podnoszeniem osi w pełni automatyczne, zależne od obciążenia
Asystent ruszania
* Aktywacja przez 3x hamulec, 30% przeciążenia aż do prędkości 25 km/h
* Obsługa na podwoziu przez przełącznik
* Dodatkowo możliwa obsługa z kabiny kierowcy (niezbędny przełącznik w kabinie - PIN 12)
Trzyosiowy zestaw SAF INTRADISC
* z hamulcami tarczowymi Ø ok. 430 mm, ET 120
* Pneumatyczne zawieszenie z skokiem ok. 180 mm
Ogumienie pojazdu
* 6x 385/65 R 22,5, 160J
* 6 stalowych felg 22,5 x 11,75, ET ok. 120 mm (ET 120)
Osprzęt podwozia
* Mechaniczne podpory siodłowe z podstawą wyrównującą, udźwig 24 t, obsługa z jednej strony po prawej w kierunku jazdy
* System ochrony przed rozbryzgiem (ograniczanie mgły wodnej) zgodnie z Rozporządzeniem UE nr 109/2011 przy trójosiowym zestawie z ogumieniem 385/65 R22,5, składający się z 1 pary błotników ćwiartkowych przed osiami, 1 pary prostych błotników z chlapaczami między 1. a 2. osią oraz 1 pary błotników ćwiartkowych z chlapaczami za osiami
* Boczne urządzenie zabezpieczające według ECE-R73
* Schowek na 8 rur kwadratowych wsuwanych, wymiary ok. 340 x 220 x 2.150 mm, montaż za zestawem osi
Guodpsvl N N Tofx Ab Njh
* 2 skrzynki narzędziowe z tworzywa sztucznego, wodoodporne, wymiary wewnętrzne ok. 545 x 400 x 400 mm, montaż z tyłu po 1 z lewej i prawej stronie
Układ hamulcowy / pneumatyczny
* Instalacja EBS 2S/2M z programem stabilizacji (zawiera funkcję ABS/ALB)
* Pneumatyczne zawieszenie z 1 zaworem podnoszenia i opuszczania, montowanym po lewej za zestawem osi
* Pozycja jazdy ustawiana automatycznie
Podłoga
* Montaż po obu stronach
* Listwy oporowe do palet – stal, z otworami VarioFix, montowane śrubami po lewej i prawej, szerokość ok. 2.468 mm (wysokość ładunkowa wewnętrzna pod zewnętrzną podłużnicą zmniejsza się o ok. 20 mm)
* Podłoga z płyt ok. 30 mm grubości, sklejka wielowarstwowa, wycięcie w obszarze zagłębienia na kręgi
* Ściany boczne zagłębienia na kręgi wyłożone sklejką ok. 18 mm
* Całkowite pokrycie zagłębienia na kręgi z drewna, podłoga z płyt ok. 27 mm grubości
* Kieszenie na wsuwki kwadratowe ok. 80 x 80 mm, rozmieszczenie według rys. A2, 2 pary na podłużnicy w 1. i 2. pozycji, 8 par w ramie zewnętrznej
* 8 par kieszeni w zagłębieniu na kręgi na wsuwki kwadratowe ok. 80 x 80 mm, rozmieszczenie: 1 para na przodzie zagłębienia, 2–7 para według rysunku seryjnego, 8 para na końcu zagłębienia
Zabudowa
* Szybkozaciskowy przedni system napinania plandeki bocznej z wałkami napinającymi i dźwignią przekładniową
* Szybkozaciskowy tylny system napinania plandeki bocznej z wałkami napinającymi i grzechotką
* Spełnia wytrzymałość zabudowy według EN 12642 XL (VDI 2700), testowane dla ładowności ok. 27.000 kg
Tylna ściana
* Podwójne skrzydłowe aluminiowe drzwi portalowe, ok. 2.630 mm wewnątrz
* 4 zintegrowane zamknięcia prętowe (2 lewe, 2 prawe)
* Słupki narożne po obu stronach odch
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2003
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 201 8... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd