Naczepa wywrotkaFLIEGL
Sattelkipper Stahl- 27cbm
Naczepa wywrotka
FLIEGL
Sattelkipper Stahl- 27cbm
EXW Stała cena bez VATu
35 900 €
Rok produkcji
2025
Stan
Używane
Lokalizacja
Triptis 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane dotyczące maszyny
- Opis/nazwa maszyny:
- Naczepa wywrotka
- Producent:
- FLIEGL
- Numer seryjny:
- WFDFLT2350203671
- Rok produkcji:
- 2025
- Stan:
- dobry, jak nowy (używany)
- sprawność:
- w pełni sprawny
Cena i lokalizacja
EXW Stała cena bez VATu
35 900 €
- Lokalizacja:
- Oberpöllnitzer Straße 8, 07819 Triptis, DE
- Wynajem:
- jest możliwy
Zadzwoń
Sprzedaż maszyn

Znalazłeś nową maszynę? Teraz zamień stare na gotówkę.
Osiągnij najlepszą cenę dzięki Machineseeker.
Więcej o sprzedaży maszyn
Więcej o sprzedaży maszyn
Dane techniczne
- Masa całkowita:
- 32 000 kg
- Masa własna:
- 5 228 kg
- Maksymalna waga ładunku:
- 26 772 kg
- Długość przestrzeni ładunkowej:
- 7 200 mm
- Szerokość przestrzeni ładunkowej:
- 2 550 mm
- Wysokość przestrzeni ładunkowej:
- 1 600 mm
- Objętość przestrzeni ładunkowej:
- 27 m³
- Pierwsza rejestracja:
- 04/2025
- Następna inspekcja (TÜV):
- 04/2026
- Zawieszenie:
- podnośnik pneumatyczny
- Kolor:
- czarny
- Rozmiar opony:
- 385/65 R22.5"
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A19997885
- Numer referencyjny:
- 72538
- Ostatnio aktualizowane:
- 15.09.2025
Opis
Podwozie naczepy wywrotki
Spawana konstrukcja ze stali drobnoziarnistej, płyta siodłowa z wymiennym sworzniem królewskim 2''
Zakładany opatentowany przedni łukowy panel
24 t, dwubiegowa podporowa korba z jednostronną obsługą, z półokrągłą podstawą i prostą płytą przyłączeniową, z kompensacją przesunięcia
Odpinanie pod obciążeniem nie jest możliwe, w stanie odpiętym pojazd musi być ustawiony pod kątem do tyłu.
Wolny promień obrotu z tyłu ok. 2100 mm w pozycji tylnej i ok. 2600 mm w pozycji przedniej!
2 kliny pod koła z uchwytami
Boczne zabezpieczenie przeciwnajazdowe z aluminium
Tylny zabezpieczenie przeciwnajazdowe pneumatycznie składane, obsługiwane przełącznikiem w kabinie ciężarówki na PIN 14 (bez instalacji w pojeździe ciężarowym) i manualnie przy naczepie,
Błotniki typu półmuszla
z fartuchami antyrozpryskowymi tylko na ostatniej osi
Hak holowniczy z tyłu (nie dotyczy wersji Revolution)
Osie i zawieszenie
Osie SAF z hamulcami tarczowymi o średnicy tarczy 430 mm
Osie w wersji terenowej
"Oś/podwozie zmierzone laserowo" - redukcja zużycia opon i zużycia paliwa
Zawieszenie pneumatyczne
Manometr do miechów powietrznych
Pierwsza oś automatycznie podnoszona, dodatkowo obsługiwana elektrycznie z kabiny, z wymuszonym opuszczeniem i funkcją wspomagania ruszania, bez instalacji w ciężarówce
"Ocynkowany mechanizm podnoszenia osi"
Hydraulika
Siłownik niskociśnieniowy max. 170 bar, najmniejszy stopień chromowany na twardo, z szybkozłączką HDK, stała część, NW 48 mm
(bez przewodów elastycznych)
Obsługa hydrauliczna poprzez przystawkę odbioru mocy pojazdu ciężarowego
Przyłącze hydrauliczne z przewodem elastycznym i szybkozłączem HDK NW = 48 mm z nakrętką radełkowaną
Skrzynia
Stalowa skrzynia okrągła „Stone Master Design” z bardzo odpornych na ścieranie stali HB 400/450. Ściana przednia pochylona z zewnętrznym mocowaniem siłownika hydraulicznego.
Wnętrze ze stopniami przy ścianie przedniej.
Greenline – stożkowy, aerodynamiczny kształt skrzyni
Uchwyty na łopatę i miotłę na zewnątrz przedniej ściany.
Membranowa tylna ściana
Tylna ściana jako hydraulicznie podnoszona klapa z dużym otworem do góry, prześwit ok. 2200 mm
Pokrowiec ochronny na tylną klapę.
Tylna ściana z uszczelką gumową – uwaga! Brak gwarancji na szczelność!
Uwaga! Odporność na temperaturę do maks. 170°C!
Crsdpfx Ajxclg Sodhsh
Boczne ściany o grubości 4 mm na całej długości, podłoga 4/5 mm, konstrukcja zoptymalizowana pod kątem zużycia i masy.
Fliegl S.T.E.P. – obrotowy podest z przodu z rozkładaną drabinką na boczne wejście po lewej stronie FR, tylko w połączeniu z "Flip Top" przesuwanym dachem
Bez izolacji – nie drukuje się
"Flip Top" przesuwany dach, automatyczny zamek tylny jako składany pałąk. Dach montowany z przodu. Pokrywa z napędem elektrycznym, 7-polowe gniazdo (gniazdo ładowania) z przodu bez kabla połączeniowego (przyporządkowanie pinów: Pin1: +/ Pin3:- ), w zestawie oddzielne gniazdo do ciągnika, bez instalacji w ciężarówce, sterowanie z naczepy i pilotem zdalnego sterowania.
Przewód spiralny 7-żyłowy do ciężarówki dla przesuwnego dachu, gniazdo musi być dostępne w ciężarówce (przyporządkowanie pinów: Pin1: +/ Pin3:- )
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Spawana konstrukcja ze stali drobnoziarnistej, płyta siodłowa z wymiennym sworzniem królewskim 2''
Zakładany opatentowany przedni łukowy panel
24 t, dwubiegowa podporowa korba z jednostronną obsługą, z półokrągłą podstawą i prostą płytą przyłączeniową, z kompensacją przesunięcia
Odpinanie pod obciążeniem nie jest możliwe, w stanie odpiętym pojazd musi być ustawiony pod kątem do tyłu.
Wolny promień obrotu z tyłu ok. 2100 mm w pozycji tylnej i ok. 2600 mm w pozycji przedniej!
2 kliny pod koła z uchwytami
Boczne zabezpieczenie przeciwnajazdowe z aluminium
Tylny zabezpieczenie przeciwnajazdowe pneumatycznie składane, obsługiwane przełącznikiem w kabinie ciężarówki na PIN 14 (bez instalacji w pojeździe ciężarowym) i manualnie przy naczepie,
Błotniki typu półmuszla
z fartuchami antyrozpryskowymi tylko na ostatniej osi
Hak holowniczy z tyłu (nie dotyczy wersji Revolution)
Osie i zawieszenie
Osie SAF z hamulcami tarczowymi o średnicy tarczy 430 mm
Osie w wersji terenowej
"Oś/podwozie zmierzone laserowo" - redukcja zużycia opon i zużycia paliwa
Zawieszenie pneumatyczne
Manometr do miechów powietrznych
Pierwsza oś automatycznie podnoszona, dodatkowo obsługiwana elektrycznie z kabiny, z wymuszonym opuszczeniem i funkcją wspomagania ruszania, bez instalacji w ciężarówce
"Ocynkowany mechanizm podnoszenia osi"
Hydraulika
Siłownik niskociśnieniowy max. 170 bar, najmniejszy stopień chromowany na twardo, z szybkozłączką HDK, stała część, NW 48 mm
(bez przewodów elastycznych)
Obsługa hydrauliczna poprzez przystawkę odbioru mocy pojazdu ciężarowego
Przyłącze hydrauliczne z przewodem elastycznym i szybkozłączem HDK NW = 48 mm z nakrętką radełkowaną
Skrzynia
Stalowa skrzynia okrągła „Stone Master Design” z bardzo odpornych na ścieranie stali HB 400/450. Ściana przednia pochylona z zewnętrznym mocowaniem siłownika hydraulicznego.
Wnętrze ze stopniami przy ścianie przedniej.
Greenline – stożkowy, aerodynamiczny kształt skrzyni
Uchwyty na łopatę i miotłę na zewnątrz przedniej ściany.
Membranowa tylna ściana
Tylna ściana jako hydraulicznie podnoszona klapa z dużym otworem do góry, prześwit ok. 2200 mm
Pokrowiec ochronny na tylną klapę.
Tylna ściana z uszczelką gumową – uwaga! Brak gwarancji na szczelność!
Uwaga! Odporność na temperaturę do maks. 170°C!
Crsdpfx Ajxclg Sodhsh
Boczne ściany o grubości 4 mm na całej długości, podłoga 4/5 mm, konstrukcja zoptymalizowana pod kątem zużycia i masy.
Fliegl S.T.E.P. – obrotowy podest z przodu z rozkładaną drabinką na boczne wejście po lewej stronie FR, tylko w połączeniu z "Flip Top" przesuwanym dachem
Bez izolacji – nie drukuje się
"Flip Top" przesuwany dach, automatyczny zamek tylny jako składany pałąk. Dach montowany z przodu. Pokrywa z napędem elektrycznym, 7-polowe gniazdo (gniazdo ładowania) z przodu bez kabla połączeniowego (przyporządkowanie pinów: Pin1: +/ Pin3:- ), w zestawie oddzielne gniazdo do ciągnika, bez instalacji w ciężarówce, sterowanie z naczepy i pilotem zdalnego sterowania.
Przewód spiralny 7-żyłowy do ciężarówki dla przesuwnego dachu, gniazdo musi być dostępne w ciężarówce (przyporządkowanie pinów: Pin1: +/ Pin3:- )
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2006
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 36482... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd