Naczepa z podestem roboczymFAYMONVILLE
MAX Trailer MAX200 Sattelanhänger Megatrailer
Naczepa z podestem roboczym
FAYMONVILLE
MAX Trailer MAX200 Sattelanhänger Megatrailer
Stan
Nowe
Lokalizacja
Essen 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane dotyczące maszyny
Cena i lokalizacja
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Heegstraße 6-8, 45356 Essen, Niemcy

Zadzwoń
Dane techniczne
- Maksymalna waga ładunku:
- 36 245 kg
- Masa całkowita:
- 45 000 kg
- Konfiguracja osi:
- 3 osie
- Całkowita szerokość:
- 2 540 mm
- Wyposażenie:
- ABS
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A19870125
- Numer referencyjny:
- 36796
- Ostatnio aktualizowane:
- 26.11.2025
Opis
Cały nasz asortyment pojazdów dostępnych od ręki i w krótkich terminach znajdą Państwo na naszej stronie internetowej.
Wyciąg z wyposażenia. Pełna specyfikacja na życzenie.
Powierzchnia ładunkowa:
* Podłoga z twardego drewna ze ścięciem tylnym ok. 1.000 mm x 8°
* 2 pary pierścieni mocujących (LC 5.000 daN)
* 1 para pierścieni mocujących (LC 10.000 daN)
* 6 par pierścieni mocujących odchylanych na zewnątrz (LC 5.000 daN)
* 2 pary pierścieni mocujących odchylanych na zewnątrz (LC 10.000 daN)
* Wcięcia w zewnętrznej ramie powierzchni ładunkowej do mocowania pasów spinających (LC 2.000 daN)
Podpory siodłowe:
* Mechaniczne podpory siodłowe JOST z dwubiegową przekładnią, udźwig ok. 24 t (obciążenie próbne ok. 50 t)
Osie:
* Osie BPW, zawieszenie pneumatyczne
* Hamulce tarczowe (ok. 377 mm)
* Funkcja podnoszenia/opuszczania (ET 120)
* Narzędzia do osi
Ogumienie:
* Opony 435/50 R 19.5 – marka według wyboru
Bljdsw Tpqqopfx Ah Djr
* TPMS – układ kontroli ciśnienia w oponach zgodnie z ECE R 141. Transmisja danych do pojazdu silnikowego poprzez standardowy interfejs EBS wg ISO 11992. Aby poprawnie wyświetlać dane, pojazd silnikowy musi umożliwiać ich odbiór i prezentację.
Układ hamulcowy:
* Układ hamulcowy Wabco zgodny z przepisami UE z EBS-E (2S2M), bez przewodów do ciągnika siodłowego
Konstrukcja stalowa:
* Konstrukcja stalowa z wysokowytrzymałych stali drobnoziarnistych
* Gatunki stali: S355J2+N/S355MC (granica plastyczności 355 MPa) S690QL/S700MC (granica plastyczności 690 MPa)
Instalacja elektryczna:
* Instalacja elektryczna zgodna z przepisami UE
* Oświetlenie 24 V ASPÖCK-NORDIK (ASS3)
* Wszystkie boczne światła odblaskowe LED migają wraz z kierunkowskazem
* ASPÖCK-UNIBOX na listwie przyłączeniowej z przodu z gniazdami 24N, 24S oraz złączem 15-polowym zgodnie z ISO: 24N ISO-1185, 24S ISO-3731, 15-polowe ISO-12098
Lakierowanie:
* Cała konstrukcja stalowa po spawaniu automatycznie śrutowana
* Drugie śrutowanie korundem dla optymalnej przyczepności powłoki
* Metalizacja HRM całego podwozia pojazdu ZINACOR 850 (85% cynku / 15% aluminium) dla najlepszej ochrony przed korozją
* Końcowe lakierowanie dwoma warstwami lakieru 2K, jednokolorowy, RAL 3002 karminowoczerwony, system RAL 841GL
* Tył metalizowany i lakierowany na RAL 9010 (czysta biel)
* System lakierowania testowany w teście mgły solnej według ISO 9227-NSS
* Uszczelnianie wnęk specjalnym woskiem
* Brak możliwości lakieru metalicznego
W zestawie następujące wyposażenie dodatkowe:
* Żółto-czerwone szybkozłącza powietrza na ocynkowanej listwie przyłączeniowej z przodu
* 4 kliny pod koła z uchwytami
* Sworzeń królewski 2 cale
* Podłoga ładunkowa z wytrzymałego drewna twardego
* 1 uchwyt na koło zapasowe pod powierzchnią ładunkową po prawej stronie kierunku jazdy
* Ocynkowane podpory odchylane pod ścięciem powierzchni ładunkowej
* 9 par kieszeni na słupki 100 x 50 mm w zewnętrznej ramie powierzchni ładunkowej
* Ocynkowana stalowa przednia ściana (EN12642-XL), wysokość ok. 1.600 mm
* Na belce centralnej warstwa piasku lakierowana jako zabezpieczenie antypoślizgowe
* 1 skrzynka narzędziowa INOX poprzecznie pod powierzchnią ładunkową, ok. 1.000 x 400 x 2.500 mm
* 6 par gniazd kontenerowych WADER w powierzchni ładunkowej, na 1x 20' kontener, 2x 20' kontenery lub 1x 40' kontener
* 3 pary listew z kieszeniami na słupki montowane poprzecznie w powierzchni ładunkowej na słupki 100 x 50 mm
* Półka na maks. 9 par słupków 100 x 50 mm przykręcona po wewnętrznej stronie przedniej ściany
* 2 skrzynki narzędziowe INOX pod p
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Wyciąg z wyposażenia. Pełna specyfikacja na życzenie.
Powierzchnia ładunkowa:
* Podłoga z twardego drewna ze ścięciem tylnym ok. 1.000 mm x 8°
* 2 pary pierścieni mocujących (LC 5.000 daN)
* 1 para pierścieni mocujących (LC 10.000 daN)
* 6 par pierścieni mocujących odchylanych na zewnątrz (LC 5.000 daN)
* 2 pary pierścieni mocujących odchylanych na zewnątrz (LC 10.000 daN)
* Wcięcia w zewnętrznej ramie powierzchni ładunkowej do mocowania pasów spinających (LC 2.000 daN)
Podpory siodłowe:
* Mechaniczne podpory siodłowe JOST z dwubiegową przekładnią, udźwig ok. 24 t (obciążenie próbne ok. 50 t)
Osie:
* Osie BPW, zawieszenie pneumatyczne
* Hamulce tarczowe (ok. 377 mm)
* Funkcja podnoszenia/opuszczania (ET 120)
* Narzędzia do osi
Ogumienie:
* Opony 435/50 R 19.5 – marka według wyboru
Bljdsw Tpqqopfx Ah Djr
* TPMS – układ kontroli ciśnienia w oponach zgodnie z ECE R 141. Transmisja danych do pojazdu silnikowego poprzez standardowy interfejs EBS wg ISO 11992. Aby poprawnie wyświetlać dane, pojazd silnikowy musi umożliwiać ich odbiór i prezentację.
Układ hamulcowy:
* Układ hamulcowy Wabco zgodny z przepisami UE z EBS-E (2S2M), bez przewodów do ciągnika siodłowego
Konstrukcja stalowa:
* Konstrukcja stalowa z wysokowytrzymałych stali drobnoziarnistych
* Gatunki stali: S355J2+N/S355MC (granica plastyczności 355 MPa) S690QL/S700MC (granica plastyczności 690 MPa)
Instalacja elektryczna:
* Instalacja elektryczna zgodna z przepisami UE
* Oświetlenie 24 V ASPÖCK-NORDIK (ASS3)
* Wszystkie boczne światła odblaskowe LED migają wraz z kierunkowskazem
* ASPÖCK-UNIBOX na listwie przyłączeniowej z przodu z gniazdami 24N, 24S oraz złączem 15-polowym zgodnie z ISO: 24N ISO-1185, 24S ISO-3731, 15-polowe ISO-12098
Lakierowanie:
* Cała konstrukcja stalowa po spawaniu automatycznie śrutowana
* Drugie śrutowanie korundem dla optymalnej przyczepności powłoki
* Metalizacja HRM całego podwozia pojazdu ZINACOR 850 (85% cynku / 15% aluminium) dla najlepszej ochrony przed korozją
* Końcowe lakierowanie dwoma warstwami lakieru 2K, jednokolorowy, RAL 3002 karminowoczerwony, system RAL 841GL
* Tył metalizowany i lakierowany na RAL 9010 (czysta biel)
* System lakierowania testowany w teście mgły solnej według ISO 9227-NSS
* Uszczelnianie wnęk specjalnym woskiem
* Brak możliwości lakieru metalicznego
W zestawie następujące wyposażenie dodatkowe:
* Żółto-czerwone szybkozłącza powietrza na ocynkowanej listwie przyłączeniowej z przodu
* 4 kliny pod koła z uchwytami
* Sworzeń królewski 2 cale
* Podłoga ładunkowa z wytrzymałego drewna twardego
* 1 uchwyt na koło zapasowe pod powierzchnią ładunkową po prawej stronie kierunku jazdy
* Ocynkowane podpory odchylane pod ścięciem powierzchni ładunkowej
* 9 par kieszeni na słupki 100 x 50 mm w zewnętrznej ramie powierzchni ładunkowej
* Ocynkowana stalowa przednia ściana (EN12642-XL), wysokość ok. 1.600 mm
* Na belce centralnej warstwa piasku lakierowana jako zabezpieczenie antypoślizgowe
* 1 skrzynka narzędziowa INOX poprzecznie pod powierzchnią ładunkową, ok. 1.000 x 400 x 2.500 mm
* 6 par gniazd kontenerowych WADER w powierzchni ładunkowej, na 1x 20' kontener, 2x 20' kontenery lub 1x 40' kontener
* 3 pary listew z kieszeniami na słupki montowane poprzecznie w powierzchni ładunkowej na słupki 100 x 50 mm
* Półka na maks. 9 par słupków 100 x 50 mm przykręcona po wewnętrznej stronie przedniej ściany
* 2 skrzynki narzędziowe INOX pod p
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2003
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 201 8... ogłoszenia
Te ogłoszenia również mogą cię zainteresować.
Ogłoszenia
Essen
841 km
Naczepa z podestem roboczym
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX200 Sattelanhänger Megatrailer
FAYMONVILLEMAX Trailer MAX200 Sattelanhänger Megatrailer
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd
















