Naczepa niskopodwoziowaFAYMONVILLE
MAX Trailer MAX100 Semi-Tieflader Hebebett
Naczepa niskopodwoziowa
FAYMONVILLE
MAX Trailer MAX100 Semi-Tieflader Hebebett
Stan
Nowe
Lokalizacja
Essen 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane dotyczące maszyny
Cena i lokalizacja
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Heegstraße 6-8, 45356 Essen, Niemcy
Zadzwoń
Dane techniczne
- Masa całkowita:
- 48 000 kg
- Maksymalna waga ładunku:
- 37 075 kg
- Konfiguracja osi:
- 3 osie
- Całkowita szerokość:
- 2 540 mm
- Wyposażenie:
- ABS
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A19870155
- Numer referencyjny:
- 36797
- Ostatnio aktualizowane:
- 30.08.2025
Opis
Nasz pełny asortyment pojazdów dostępnych od ręki lub w krótkim terminie znajdą Państwo na naszej stronie internetowej.
Wyciąg z wyposażenia. Pełne wyposażenie na życzenie.
Łabędzia szyja:
- Łabędzia szyja z ukośnymi narożnikami z przodu ok. 45° oraz tylnym ścięciem ok. 750 mm x 10°
- 3 pary pierścieni mocujących (LC 5.000 daN)
- Nawierzchnia z twardego drewna, grubość ok. 30 mm
Powierzchnia ładunkowa:
- Powierzchnia za łabędzią szyją podnoszona i opuszczana hydraulicznie, długość ok. 2.800 mm
- Tylne ścięcie ok. 1.000 mm x 8°
- 6 par zewnętrznych, składanych pierścieni mocujących (LC 5.000 daN)
- 2 pary zewnętrznych, składanych pierścieni mocujących (LC 10.000 daN)
- 1 para wewnętrznych, składanych pierścieni mocujących na przednim centralnym dźwigarze (LC 10.000 daN)
- Wycięcia w zewnętrznej ramie powierzchni ładunkowej do mocowania pasów spinających (LC 2.000 daN)
- Nawierzchnia z kraty C40/4 (nacisk punktowy ok. 2,3 t na powierzchni ok. 20 x 20 cm)
- Nad osiami nawierzchnia z blachy ryflowanej
Dwuczęściowe rampy stalowe:
- Para ocynkowanych, dwuczęściowych ramp stalowych, ok. 2.750 + 1.400 x 800 mm
- Z kratą C40/4 (nacisk punktowy ok. 2,2 t na powierzchni 20 x 20 cm)
- Rampy z hydraulicznie składanymi i rozkładanymi elementami
- Hydrauliczny podnośnik przesuwny
- Maksymalne obciążenie na parę: ok. 40.000 kg
- Zgodnie z rozporządzeniem 1230/2012/UE rampy o długości mniejszej niż 300 mm nie są wliczane do długości pojazdu w pozycji transportowej
Podpory siodłowe:
- Podpory siodłowe JOST
Osie:
- Osie i zawieszenie BPW
- 2 osie sztywne, 1 oś skrętna z funkcją śledzenia
- Techniczny udźwig osi: po 12.000 kg
- Elektromagnetyczna blokada cofania aktywowana biegiem wstecznym i manualnie
- Pneumatyczne zawieszenie z zaworem podnoszenia i opuszczania
- Narzędzia do obsługi osi
Układ hamulcowy:
- Układ hamulcowy WABCO zgodny z normami UE z systemem EBS-E (2S2M), bez przewodów połączeniowych z ciągnikiem siodłowym
Ogumienie:
- Opony 235/75 R 17.5 3PMSF – marka do wyboru
- System monitorowania ciśnienia w oponach TPMS zgodny z ECE R 141. Transmisja danych do pojazdu silnikowego przez standardowe złącze EBS według ISO 11992. Aby wyświetlić informacje, pojazd ciągnący musi mieć możliwość odbierania i pokazywania tych danych
Konstrukcja stalowa:
- Konstrukcja stalowa z wysokowytrzymałych stali drobnoziarnistych
- Gatunki stali: S355J2+N/S355MC
Instalacja elektryczna:
- Instalacja elektryczna zgodnie z normami UE
- Oświetlenie 24 V ASPÖCK-NORDIK (ASS3)
- Wszystkie boczne lampy obrysowe LED świecą zgodnie z kierunkowskazami
- Skrzynka rozdzielcza ASPÖCK-UNIBOX z przodu z gniazdami 24N, 24S oraz 15-pinowym
Lakierowanie:
- Kompletna konstrukcja stalowa po spawaniu automatycznie śrutowana systemem turbinowym
Dkodpfx Asw Tprnoacju
- Drugie śrutowanie korundem dla optymalnej przyczepności powłok malarskich
- Metalizacja całej ramy pojazdu ZINACOR 850 (85% cynku/15% aluminium) dla najlepszej ochrony antykorozyjnej
- Lakierowanie końcowe dwuwarstwowe, jednokolorowe w RAL 3002 czerwony karminowy
- Felgi w kolorze srebrnoszarym
- Tył pojazdu metalizowany i lakierowany na RAL 9010 (czysta biel)
- Nie ma możliwości lakieru metalicznego
- Powłoka malarska testowana w komorze solnej wg normy ISO 9227-NSS
- Uszczelnianie pustych przestrzeni specjalnym woskiem
Wyposażenie dodatkowe w cenie:
- 2" sworzeń królewski
- Ocynkowana stalowa przednia ściana, ok. 400 mm wysokości
- Ocynkowane, składane podpory pod tylnym ścięciem powierzchni ładunkowej
- Uchwyt do lampy ostrzegawczej
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Wyciąg z wyposażenia. Pełne wyposażenie na życzenie.
Łabędzia szyja:
- Łabędzia szyja z ukośnymi narożnikami z przodu ok. 45° oraz tylnym ścięciem ok. 750 mm x 10°
- 3 pary pierścieni mocujących (LC 5.000 daN)
- Nawierzchnia z twardego drewna, grubość ok. 30 mm
Powierzchnia ładunkowa:
- Powierzchnia za łabędzią szyją podnoszona i opuszczana hydraulicznie, długość ok. 2.800 mm
- Tylne ścięcie ok. 1.000 mm x 8°
- 6 par zewnętrznych, składanych pierścieni mocujących (LC 5.000 daN)
- 2 pary zewnętrznych, składanych pierścieni mocujących (LC 10.000 daN)
- 1 para wewnętrznych, składanych pierścieni mocujących na przednim centralnym dźwigarze (LC 10.000 daN)
- Wycięcia w zewnętrznej ramie powierzchni ładunkowej do mocowania pasów spinających (LC 2.000 daN)
- Nawierzchnia z kraty C40/4 (nacisk punktowy ok. 2,3 t na powierzchni ok. 20 x 20 cm)
- Nad osiami nawierzchnia z blachy ryflowanej
Dwuczęściowe rampy stalowe:
- Para ocynkowanych, dwuczęściowych ramp stalowych, ok. 2.750 + 1.400 x 800 mm
- Z kratą C40/4 (nacisk punktowy ok. 2,2 t na powierzchni 20 x 20 cm)
- Rampy z hydraulicznie składanymi i rozkładanymi elementami
- Hydrauliczny podnośnik przesuwny
- Maksymalne obciążenie na parę: ok. 40.000 kg
- Zgodnie z rozporządzeniem 1230/2012/UE rampy o długości mniejszej niż 300 mm nie są wliczane do długości pojazdu w pozycji transportowej
Podpory siodłowe:
- Podpory siodłowe JOST
Osie:
- Osie i zawieszenie BPW
- 2 osie sztywne, 1 oś skrętna z funkcją śledzenia
- Techniczny udźwig osi: po 12.000 kg
- Elektromagnetyczna blokada cofania aktywowana biegiem wstecznym i manualnie
- Pneumatyczne zawieszenie z zaworem podnoszenia i opuszczania
- Narzędzia do obsługi osi
Układ hamulcowy:
- Układ hamulcowy WABCO zgodny z normami UE z systemem EBS-E (2S2M), bez przewodów połączeniowych z ciągnikiem siodłowym
Ogumienie:
- Opony 235/75 R 17.5 3PMSF – marka do wyboru
- System monitorowania ciśnienia w oponach TPMS zgodny z ECE R 141. Transmisja danych do pojazdu silnikowego przez standardowe złącze EBS według ISO 11992. Aby wyświetlić informacje, pojazd ciągnący musi mieć możliwość odbierania i pokazywania tych danych
Konstrukcja stalowa:
- Konstrukcja stalowa z wysokowytrzymałych stali drobnoziarnistych
- Gatunki stali: S355J2+N/S355MC
Instalacja elektryczna:
- Instalacja elektryczna zgodnie z normami UE
- Oświetlenie 24 V ASPÖCK-NORDIK (ASS3)
- Wszystkie boczne lampy obrysowe LED świecą zgodnie z kierunkowskazami
- Skrzynka rozdzielcza ASPÖCK-UNIBOX z przodu z gniazdami 24N, 24S oraz 15-pinowym
Lakierowanie:
- Kompletna konstrukcja stalowa po spawaniu automatycznie śrutowana systemem turbinowym
Dkodpfx Asw Tprnoacju
- Drugie śrutowanie korundem dla optymalnej przyczepności powłok malarskich
- Metalizacja całej ramy pojazdu ZINACOR 850 (85% cynku/15% aluminium) dla najlepszej ochrony antykorozyjnej
- Lakierowanie końcowe dwuwarstwowe, jednokolorowe w RAL 3002 czerwony karminowy
- Felgi w kolorze srebrnoszarym
- Tył pojazdu metalizowany i lakierowany na RAL 9010 (czysta biel)
- Nie ma możliwości lakieru metalicznego
- Powłoka malarska testowana w komorze solnej wg normy ISO 9227-NSS
- Uszczelnianie pustych przestrzeni specjalnym woskiem
Wyposażenie dodatkowe w cenie:
- 2" sworzeń królewski
- Ocynkowana stalowa przednia ściana, ok. 400 mm wysokości
- Ocynkowane, składane podpory pod tylnym ścięciem powierzchni ładunkowej
- Uchwyt do lampy ostrzegawczej
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2003
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 201 8... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd