Naczepa z podestem roboczymES-GE
5-Achs-Ballastauflieger
Naczepa z podestem roboczym
ES-GE
5-Achs-Ballastauflieger
Stan
Nowe
Lokalizacja
Essen 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane dotyczące maszyny
- Opis/nazwa maszyny:
- Naczepa z podestem roboczym
- Producent:
- ES-GE
- Model:
- 5-Achs-Ballastauflieger
- Stan:
- nowe
Cena i lokalizacja
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Heegstraße 6-8, 45356 Essen, Niemcy
Zadzwoń
Dane techniczne
- Masa całkowita:
- 76 500 kg
- Maksymalna waga ładunku:
- 63 960 kg
- Konfiguracja osi:
- 3 osie
- Całkowita szerokość:
- 2 550 mm
- Wyposażenie:
- ABS
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A19520576
- Numer referencyjny:
- 36505
- Ostatnio aktualizowane:
- 02.09.2025
Opis
Nasz pełen asortyment pojazdów dostępnych od ręki lub w krótkim terminie znajdziesz na naszej stronie internetowej.
Wyciąg z wyposażenia. Kompletne wyposażenie na zapytanie.
Podwozie:
* Konstrukcja spawana z wysokiej jakości profili stalowych z przelotowymi poprzecznicami, przystosowana do wysokich obciążeń punktowych
* Rama zewnętrzna z profilu stalowego UNP
Urządzenie sprzęgające / obciążenie siodła:
* Sworzeń królewski 2 cale
* Technicznie dopuszczalne obciążenie siodła 26 500 kg
Zabezpieczenie przed wjazdem pod naczepę:
* Zgodnie z normami UE, wykonanie przykręcane
Boczne zabezpieczenie przeciwnajazdowe:
* Zgodnie z wymogami UE
Podpory siodła:
* Podpory siodła z obsługą jednostronną, nośność ok. 66 t/udźwig ok. 24 t
Fpedjwx Dcaspfx Ab Nen
Osie:
* 5 x 10 t agregat osiowy pneumatyczny, marki SAF, z hamulcem bębnowym ok. 400 x 200 mm
* ABS
* Koła centrowane centralnie, 10-otworowe, ET 0
* Całkowity skok zawieszenia pneumatycznego ok. 200 mm: podnoszenie ok. 140 mm, opuszczanie ok. 60 mm, sterowanie poprzez zawór obrotowy z funkcją blokowania
Układ kierowniczy:
* 1 oś skrętna przednia, 2. oś sztywna, 3., 4. i 5. oś z mechanicznym wymuszonym skrętem (Tridec)
* Punkty smarowania wyprowadzone centralnie na zewnątrz
Podnoszenie osi:
* Pierwsza i druga oś automatycznie podnoszona, z dodatkowym wyłącznikiem na podwoziu
Układ hamulcowy:
* Dwururowy pneumatyczny układ hamulcowy zgodny z UE z EBS i RSS, automatyczna regulacja zależna od obciążenia, marki Wabco 4S/3M
* Cylindry sprężynowe jako hamulec postojowy
* Zabezpieczone przed zamianą głowice sprzęgające montowane na belce czołowej, bez przewodu do pojazdu silnikowego
* Zbiornik powietrza z aluminium
Ogumienie:
* 10 x 445/65 R22.5 164J na feldze 11.75 x 22,5 ET 0 – marka według naszego wyboru
TPMS:
* Monitorowanie ciśnienia w oponach
* TPMS zgodny z ECE R141, z transmisją danych do pojazdu silnikowego
Błotniki:
* Zgodne z UE, 1. oś z przodu, 2. oś z tyłu, 3., 4. i 5. oś po jednym błotniku z PVC 1/4 z przodu i z tyłu
* Błotniki tylne z chlapaczami
Zabezpieczenie ładunku:
* 5 par składanych uchwytów mocujących, rozmieszczonych równomiernie (siła ciągu ok. 14 t)
* 11 par blach zaczepowych wspawanych w ramę zewnętrzną (siła ciągu ok. 3 t)
* 10 par uchwytów mocujących w bocznej ramie zewnętrznej, rozmieszczonych równomiernie (siła ciągu ok. 8 t)
Kieszenie burtowe:
* 10 par kieszeni burtowych wpuszczonych w ramę zewnętrzną
* 6 par kieszeni burtowych wpuszczonych w podłogę (na zewnętrznym dźwigarze podłużnym)
Burty wtykowe:
* 16 ocynkowanych burt wtykowych, ok. 80 x 80 x 8 mm, długość użytkowa ok. 850 mm
Magazyn burt:
* Po jednej stronie przed ścianą czołową magazyn na 8 burt wtykowych ok. 80/80 mm
Ściana czołowa:
* Przykręcane słupy narożne wypełnione aluminiowymi profilami zamkniętymi, od wewnątrz na całej szerokości i wysokości blacha najazdowa ze stali
Podłoga:
* Ok. 28 mm podłoga z twardego drewna Z wpuszczana w ramę zewnętrzną, na równi
Instalacja świetlna:
* Zgodna z UE, 24V z lampami wielokomorowymi
* LED-owe lampy boczne obrysowe
* LED-owe światła pozycyjne białe z przodu
* LED-owe światła obrysowe z tyłu
* Oświetlenie tablicy rejestracyjnej
* 1x15 i 2x7-stykowe gniazdo elektryczne na belce czołowej
Wyposażenie:
* 2 kliny pod koła z uchwytami
* Tablica ostrzegawcza ECE 70
* Reflektor roboczy na wsporniku lamp (włączany biegiem wstecznym)
* Uchwyt na lampę ostrzegawczą z tyłu (wraz z lampą)
* Po jednej drabince wejściowej z lewej i z prawej strony, montowane na stałe z boku, w tym zdejmowana
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Wyciąg z wyposażenia. Kompletne wyposażenie na zapytanie.
Podwozie:
* Konstrukcja spawana z wysokiej jakości profili stalowych z przelotowymi poprzecznicami, przystosowana do wysokich obciążeń punktowych
* Rama zewnętrzna z profilu stalowego UNP
Urządzenie sprzęgające / obciążenie siodła:
* Sworzeń królewski 2 cale
* Technicznie dopuszczalne obciążenie siodła 26 500 kg
Zabezpieczenie przed wjazdem pod naczepę:
* Zgodnie z normami UE, wykonanie przykręcane
Boczne zabezpieczenie przeciwnajazdowe:
* Zgodnie z wymogami UE
Podpory siodła:
* Podpory siodła z obsługą jednostronną, nośność ok. 66 t/udźwig ok. 24 t
Fpedjwx Dcaspfx Ab Nen
Osie:
* 5 x 10 t agregat osiowy pneumatyczny, marki SAF, z hamulcem bębnowym ok. 400 x 200 mm
* ABS
* Koła centrowane centralnie, 10-otworowe, ET 0
* Całkowity skok zawieszenia pneumatycznego ok. 200 mm: podnoszenie ok. 140 mm, opuszczanie ok. 60 mm, sterowanie poprzez zawór obrotowy z funkcją blokowania
Układ kierowniczy:
* 1 oś skrętna przednia, 2. oś sztywna, 3., 4. i 5. oś z mechanicznym wymuszonym skrętem (Tridec)
* Punkty smarowania wyprowadzone centralnie na zewnątrz
Podnoszenie osi:
* Pierwsza i druga oś automatycznie podnoszona, z dodatkowym wyłącznikiem na podwoziu
Układ hamulcowy:
* Dwururowy pneumatyczny układ hamulcowy zgodny z UE z EBS i RSS, automatyczna regulacja zależna od obciążenia, marki Wabco 4S/3M
* Cylindry sprężynowe jako hamulec postojowy
* Zabezpieczone przed zamianą głowice sprzęgające montowane na belce czołowej, bez przewodu do pojazdu silnikowego
* Zbiornik powietrza z aluminium
Ogumienie:
* 10 x 445/65 R22.5 164J na feldze 11.75 x 22,5 ET 0 – marka według naszego wyboru
TPMS:
* Monitorowanie ciśnienia w oponach
* TPMS zgodny z ECE R141, z transmisją danych do pojazdu silnikowego
Błotniki:
* Zgodne z UE, 1. oś z przodu, 2. oś z tyłu, 3., 4. i 5. oś po jednym błotniku z PVC 1/4 z przodu i z tyłu
* Błotniki tylne z chlapaczami
Zabezpieczenie ładunku:
* 5 par składanych uchwytów mocujących, rozmieszczonych równomiernie (siła ciągu ok. 14 t)
* 11 par blach zaczepowych wspawanych w ramę zewnętrzną (siła ciągu ok. 3 t)
* 10 par uchwytów mocujących w bocznej ramie zewnętrznej, rozmieszczonych równomiernie (siła ciągu ok. 8 t)
Kieszenie burtowe:
* 10 par kieszeni burtowych wpuszczonych w ramę zewnętrzną
* 6 par kieszeni burtowych wpuszczonych w podłogę (na zewnętrznym dźwigarze podłużnym)
Burty wtykowe:
* 16 ocynkowanych burt wtykowych, ok. 80 x 80 x 8 mm, długość użytkowa ok. 850 mm
Magazyn burt:
* Po jednej stronie przed ścianą czołową magazyn na 8 burt wtykowych ok. 80/80 mm
Ściana czołowa:
* Przykręcane słupy narożne wypełnione aluminiowymi profilami zamkniętymi, od wewnątrz na całej szerokości i wysokości blacha najazdowa ze stali
Podłoga:
* Ok. 28 mm podłoga z twardego drewna Z wpuszczana w ramę zewnętrzną, na równi
Instalacja świetlna:
* Zgodna z UE, 24V z lampami wielokomorowymi
* LED-owe lampy boczne obrysowe
* LED-owe światła pozycyjne białe z przodu
* LED-owe światła obrysowe z tyłu
* Oświetlenie tablicy rejestracyjnej
* 1x15 i 2x7-stykowe gniazdo elektryczne na belce czołowej
Wyposażenie:
* 2 kliny pod koła z uchwytami
* Tablica ostrzegawcza ECE 70
* Reflektor roboczy na wsporniku lamp (włączany biegiem wstecznym)
* Uchwyt na lampę ostrzegawczą z tyłu (wraz z lampą)
* Po jednej drabince wejściowej z lewej i z prawej strony, montowane na stałe z boku, w tym zdejmowana
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2003
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 201 8... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd