Naczepa niskopodwoziowaDINKEL
3-Achs-Jumbotieflader - 2tlg. Rampen
Naczepa niskopodwoziowa
DINKEL
3-Achs-Jumbotieflader - 2tlg. Rampen
Stan
Nowe
Lokalizacja
Essen 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane dotyczące maszyny
Cena i lokalizacja
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Heegstraße 6-8, 45356 Essen, Niemcy
Zadzwoń
Dane techniczne
- Masa całkowita:
- 48 000 kg
- Maksymalna waga ładunku:
- 37 500 kg
- Konfiguracja osi:
- 3 osie
- Całkowita szerokość:
- 2 550 mm
- Wyposażenie:
- ABS
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A19520586
- Numer referencyjny:
- 36339
- Ostatnio aktualizowane:
- 29.08.2025
Opis
Cały nasz aktualny asortyment pojazdów, dostępnych od ręki lub w krótkim terminie, znajdziesz na naszej stronie internetowej.
Wycinek wyposażenia. Pełne wyposażenie na zapytanie.
Podwozie, obniżane:
* Specjalna rama ze stali o wysokiej wytrzymałości na drobnoziarnistej stali elektrycznie spawanej w miejscach łączenia
* Solidny zewnętrzny profil ramy
* Układ 3-osiowy
* Osłony kół nad osiami z systemem ograniczającym rozprysk wody
* Wszystkie elementy stalowe piaskowane
* Boczne zabezpieczenia przed najechaniem z anodowanego aluminium zamontowane
* Podwyższona punktowa nośność ok. 30.000 kg na ok. 5.000 mm
* Specjalna konstrukcja w obszarze obniżenia ramy zapewniająca maksymalną długość zagłębienia pod łabędzią szyją w połączeniu z podporami AluLeg
* Podpory opadające zamiast teleskopowych, maksymalny promień skrętu ciągnika siodłowego 2.100 mm
Nadwozie specjalne z rozszerzeniem stojaków tylnych:
* DINKEL – nadwozie specjalne
* Samonośny pas dachowy aluminiowy/profil ok. 100 x 100 mm, przesuwany dach z plastikowymi klapami
* Tylne stojaki rozszerzane do ok. 4.200 mm (tylko do załadunku i rozładunku)
* Trzy przesuwane stojaki z każdej strony z odciążeniem gumowym
* Dodatkowe blokady stojaków środkowych na pasie dachowym i w pozycji postojowej, za pomocą linki i rygla sprężynowego
* DINKEL – dach podnoszony, regulowany mechanicznie
* Wysokość podnoszonego dachu ok. 400 mm, obsługiwana z obu stron lub jednostronnie, bez otwierania przeciwnej strony
* Dodatkowa regulacja wysokości ok. 480 mm w odstępach co ok. 40 mm, regulacja wysokości w stojakach
* Przednie przykrycie na ścianie czołowej umożliwiające jazdę pod plandeką do wysokości całkowitej 4.400 mm
* Po bokach cztery rzędy sztaplowalnych aluminiowych listew ok. 150 mm, dolne kieszenie na 450, powyżej cztery rzędy pojedynczych kieszeni
* W wysokim pokładzie tylko 3 rzędy listew wsuwanych z równomiernymi odstępami
Podłoga:
* Ok. 27 mm, specjalnie wodoodporna, klejona sklejka bukowa, powierzchnia antypoślizgowa
* W obszarze nadkoli blacha stalowa. Przystosowana do wjazdu wózkiem widłowym wg normy DIN
* Zewnętrzna rama z licującą powierzchnią
Hamulce:
* Pneumatyczny system hamulcowy WABCO z EBS zgodny z normą EG 71/320 EWG, w tym PREV (zawór bezpieczeństwa parkowania i odblokowania). Siłowniki sprężynowe jako hamulec postojowy
* Wabco Smart Board z licznikiem kilometrów i wskaźnikiem obciążenia osi
* Zawiera system monitorowania ciśnienia w oponach WABCO
Osie:
* 3 x 10.000 kg SAF z hamulcami bębnowymi w wersji niskopodwoziowej
* Zawieszenie pneumatyczne z funkcją podnoszenia i opuszczania, całkowity skok ok. 230 mm
* Trzecia oś jako samoskrętna oś podporowa ze sterowaniem elektrycznym i mechanicznym
Koła bliźniacze:
* 235/75 R 17,5, 12-warstwowe. Marka premium według naszego wyboru, w tym uchwyt na koło zapasowe
Oświetlenie:
* Zgodnie z normą EG wraz z bocznymi światłami LED
* Lampy pozycyjne LED
* 2 dodatkowe reflektory cofania
* 2 reflektory robocze przy wewnętrznej ścianie czołowej, na górze
Lakierowanie:
* Rama z nadwoziem w kolorze RAL (RAL 3002)
* Stojaki środkowe, osie malowane KTL na czarno
* Stojaki narożne ocynkowane ogniowo
* Elementy plastikowe czarne
* Ocynkowane ogniowo elementy bez lakieru
* Felgi w kolorze srebrnym fabrycznym
* Nadwozie w kolorze RAL, jednokolorowe
Wyposażenie dodatkowe w cenie:
* Pneumatyczne zawieszenie w wersji ECAS, obsługa z naczepy
Dwsdpfx Aaewx Dcmscoc
* Stojaki środkowe z dodatkową blokadą na pasie dachowym, sterowanie linką z dołu
* Odblokowanie ramy przesuwneg
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Wycinek wyposażenia. Pełne wyposażenie na zapytanie.
Podwozie, obniżane:
* Specjalna rama ze stali o wysokiej wytrzymałości na drobnoziarnistej stali elektrycznie spawanej w miejscach łączenia
* Solidny zewnętrzny profil ramy
* Układ 3-osiowy
* Osłony kół nad osiami z systemem ograniczającym rozprysk wody
* Wszystkie elementy stalowe piaskowane
* Boczne zabezpieczenia przed najechaniem z anodowanego aluminium zamontowane
* Podwyższona punktowa nośność ok. 30.000 kg na ok. 5.000 mm
* Specjalna konstrukcja w obszarze obniżenia ramy zapewniająca maksymalną długość zagłębienia pod łabędzią szyją w połączeniu z podporami AluLeg
* Podpory opadające zamiast teleskopowych, maksymalny promień skrętu ciągnika siodłowego 2.100 mm
Nadwozie specjalne z rozszerzeniem stojaków tylnych:
* DINKEL – nadwozie specjalne
* Samonośny pas dachowy aluminiowy/profil ok. 100 x 100 mm, przesuwany dach z plastikowymi klapami
* Tylne stojaki rozszerzane do ok. 4.200 mm (tylko do załadunku i rozładunku)
* Trzy przesuwane stojaki z każdej strony z odciążeniem gumowym
* Dodatkowe blokady stojaków środkowych na pasie dachowym i w pozycji postojowej, za pomocą linki i rygla sprężynowego
* DINKEL – dach podnoszony, regulowany mechanicznie
* Wysokość podnoszonego dachu ok. 400 mm, obsługiwana z obu stron lub jednostronnie, bez otwierania przeciwnej strony
* Dodatkowa regulacja wysokości ok. 480 mm w odstępach co ok. 40 mm, regulacja wysokości w stojakach
* Przednie przykrycie na ścianie czołowej umożliwiające jazdę pod plandeką do wysokości całkowitej 4.400 mm
* Po bokach cztery rzędy sztaplowalnych aluminiowych listew ok. 150 mm, dolne kieszenie na 450, powyżej cztery rzędy pojedynczych kieszeni
* W wysokim pokładzie tylko 3 rzędy listew wsuwanych z równomiernymi odstępami
Podłoga:
* Ok. 27 mm, specjalnie wodoodporna, klejona sklejka bukowa, powierzchnia antypoślizgowa
* W obszarze nadkoli blacha stalowa. Przystosowana do wjazdu wózkiem widłowym wg normy DIN
* Zewnętrzna rama z licującą powierzchnią
Hamulce:
* Pneumatyczny system hamulcowy WABCO z EBS zgodny z normą EG 71/320 EWG, w tym PREV (zawór bezpieczeństwa parkowania i odblokowania). Siłowniki sprężynowe jako hamulec postojowy
* Wabco Smart Board z licznikiem kilometrów i wskaźnikiem obciążenia osi
* Zawiera system monitorowania ciśnienia w oponach WABCO
Osie:
* 3 x 10.000 kg SAF z hamulcami bębnowymi w wersji niskopodwoziowej
* Zawieszenie pneumatyczne z funkcją podnoszenia i opuszczania, całkowity skok ok. 230 mm
* Trzecia oś jako samoskrętna oś podporowa ze sterowaniem elektrycznym i mechanicznym
Koła bliźniacze:
* 235/75 R 17,5, 12-warstwowe. Marka premium według naszego wyboru, w tym uchwyt na koło zapasowe
Oświetlenie:
* Zgodnie z normą EG wraz z bocznymi światłami LED
* Lampy pozycyjne LED
* 2 dodatkowe reflektory cofania
* 2 reflektory robocze przy wewnętrznej ścianie czołowej, na górze
Lakierowanie:
* Rama z nadwoziem w kolorze RAL (RAL 3002)
* Stojaki środkowe, osie malowane KTL na czarno
* Stojaki narożne ocynkowane ogniowo
* Elementy plastikowe czarne
* Ocynkowane ogniowo elementy bez lakieru
* Felgi w kolorze srebrnym fabrycznym
* Nadwozie w kolorze RAL, jednokolorowe
Wyposażenie dodatkowe w cenie:
* Pneumatyczne zawieszenie w wersji ECAS, obsługa z naczepy
Dwsdpfx Aaewx Dcmscoc
* Stojaki środkowe z dodatkową blokadą na pasie dachowym, sterowanie linką z dołu
* Odblokowanie ramy przesuwneg
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2003
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 201 8... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd