Naczepa niskopodwoziowaSCHWARZMÜLLER
Tieflader mit gekröpftem Plateau
Naczepa niskopodwoziowa
SCHWARZMÜLLER
Tieflader mit gekröpftem Plateau
Stan
Nowe
Lokalizacja
Essen 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane dotyczące maszyny
Cena i lokalizacja
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Heegstraße 6-8, 45356 Essen, Niemcy
Zadzwoń
Dane techniczne
- Masa całkowita:
- 30 000 kg
- Maksymalna waga ładunku:
- 23 800 kg
- Konfiguracja osi:
- 3 osie
- Całkowita szerokość:
- 2 550 mm
- Wyposażenie:
- ABS
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A19520596
- Numer referencyjny:
- 36246
- Ostatnio aktualizowane:
- 04.09.2025
Opis
Cały nasz asortyment pojazdów dostępnych od ręki lub w krótkim terminie znajdą Państwo na naszej stronie internetowej.
Wyciąg z wyposażenia. Pełna specyfikacja na życzenie.
Wagi:
* Dopuszczalna masa całkowita: 24 t
* Masa całkowita techniczna: 30 t
Wymiary:
* ok. 2.100 mm = podwyższony podest przedni z inkluzywą obniżenia ramy, zaokrąglone rogi
* ok. 5.350 mm = platforma niskopodwoziowa – płaska powierzchnia ładunkowa
* ok. 850 mm = tylna pochylnia najazdowa
* Szerokość całkowita ok. 2.550 mm (lub z poszerzeniami ok. 3.000 mm)
* Wysokość załadunkowa (załadowany) ok. 870 mm
* Przy zestawie z pojazdem ciągnącym należy pamiętać o przestrzeganiu dozwolonej prawem wysokości i długości zestawu!
Rama:
* Spawana konstrukcja stalowa z przednim obniżeniem ramy oraz tylną pochyłością
* Pochylnia najazdowa z zagłębieniem na łyżkę koparki pośrodku = tylne wgłębienie między dźwigarami, ok. 2.300 mm długości
* Zintegrowane w ramie zewnętrznej: 5 par zaczepów mocujących ok. 4 t (4x w niskopodwoziu i 1x na podwyższonym podeście)
* 7 par wpuszczanych, wysuwanych uchwytów mocujących ok. 10 t (4x w niskopodwoziu, 1x w pochylnia najazdowa, 2x na podwyższonym podeście)
* Standardowy wieniec kulowy obrotowy
Elementy do ramy:
* Po obu stronach niskopodwozia wysuwane poszerzenia z deskami z miękkiego drewna ok. 50 mm (rozstaw kół przewożonych maszyn budowlanych nie może przekraczać szerokości ramy zewnętrznej ok. 2.550 mm)
* 4 pary uchwytów mocujących ok. 10 t składanych do góry, rozmieszczenie: 1 para z przodu na podwyższonym podeście, w obrębie dźwigarów; 1 para skrajnie z tyłu w zagłębieniu na łyżkę po lewej i prawej stronie; 1 para z przodu na podeście przed obniżeniem, w obrębie dźwigarów; 1 para z tyłu niskopodwozia przed pochylnia najazdowa, w zagłębieniu na łyżkę z lewej i prawej strony.
Układ sprzęgu:
* Stały dyszel z przegubowym oczkiem ok. 40 + 50 mm, konstrukcja wygięta, tuleje samosmarujące, sprężyna dyszla z napinaczem
* Wysokość sprzęgu do samochodu ciężarowego ok. 830 mm do ok. 1.030 mm
* Długość dyszla ok. 1.800 mm
Podpory:
* 2 automatyczne podpory składane z tyłu
Osie:
* 3 osie SAF niskopodwoziowe z zawieszeniem pneumatycznym i hamulcami bębnowymi
* Nośność 11 t/oś
* Hamulec z wałkiem S o wymiarach ok. 300/200 mm
* Automatyczny korektor siły hamowania
Koła:
* 12 opon 235/75 R 17,5, 141J, marka według wyboru fabryki
* 12 stalowych felg 6,75 x 17,5, z odsadzeniem, kolor srebrny
Guedjwx Dcyopfx Ab Njh
Układ hamulcowy/zawieszenie:
* Dwururowy układ hamulcowy pneumatyczny wg dyrektywy EKG R13
* Układ hamulcowy marki Wabco
* System EBS 4S3M, czujniki na 1. i 2. osi
* RSS/RSP – program stabilizujący
* Hamulec postojowy sprężynowy na 2. i 3. osi
* Zbiorniki powietrza stalowe
* Przewody hamulcowe i pneumatyczne ze złączami pojedynczymi żółty/czerwony
* Przewód EBS/ABS
* Gumowe uchwyty mocujące do kabli EBS oraz elektrycznych
* Zawieszenie pneumatyczne z funkcją podnoszenia i opuszczania (tylko na tylnej osi), automatyczna regulacja poziomu jazdy od 15 km/h (RTR), z ogranicznikiem osi na przedniej osi
Podłoga:
* Miękkie drewno ok. 50 mm, impregnowane, ok. 5–10 mm powyżej górnej krawędzi ramy; stalowa nakładka ryflowana nad kołami
Rampy:
* 2 składane, jednoczęściowe rampy podjazdowe ze stali lekkiej, długość ok. 2.800 mm, szerokość ok. 750 mm, podłoga z drewna twardego ok. 35 mm, impregnowana
* Szerokość ramp regulowana w zakresie od ok. 350 mm do maks. szerokości całkowitej ok. 3.000 mm
* Rampy blokowane w położeniu transportowym za pomocą łańcuchów z napinaczami
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Wyciąg z wyposażenia. Pełna specyfikacja na życzenie.
Wagi:
* Dopuszczalna masa całkowita: 24 t
* Masa całkowita techniczna: 30 t
Wymiary:
* ok. 2.100 mm = podwyższony podest przedni z inkluzywą obniżenia ramy, zaokrąglone rogi
* ok. 5.350 mm = platforma niskopodwoziowa – płaska powierzchnia ładunkowa
* ok. 850 mm = tylna pochylnia najazdowa
* Szerokość całkowita ok. 2.550 mm (lub z poszerzeniami ok. 3.000 mm)
* Wysokość załadunkowa (załadowany) ok. 870 mm
* Przy zestawie z pojazdem ciągnącym należy pamiętać o przestrzeganiu dozwolonej prawem wysokości i długości zestawu!
Rama:
* Spawana konstrukcja stalowa z przednim obniżeniem ramy oraz tylną pochyłością
* Pochylnia najazdowa z zagłębieniem na łyżkę koparki pośrodku = tylne wgłębienie między dźwigarami, ok. 2.300 mm długości
* Zintegrowane w ramie zewnętrznej: 5 par zaczepów mocujących ok. 4 t (4x w niskopodwoziu i 1x na podwyższonym podeście)
* 7 par wpuszczanych, wysuwanych uchwytów mocujących ok. 10 t (4x w niskopodwoziu, 1x w pochylnia najazdowa, 2x na podwyższonym podeście)
* Standardowy wieniec kulowy obrotowy
Elementy do ramy:
* Po obu stronach niskopodwozia wysuwane poszerzenia z deskami z miękkiego drewna ok. 50 mm (rozstaw kół przewożonych maszyn budowlanych nie może przekraczać szerokości ramy zewnętrznej ok. 2.550 mm)
* 4 pary uchwytów mocujących ok. 10 t składanych do góry, rozmieszczenie: 1 para z przodu na podwyższonym podeście, w obrębie dźwigarów; 1 para skrajnie z tyłu w zagłębieniu na łyżkę po lewej i prawej stronie; 1 para z przodu na podeście przed obniżeniem, w obrębie dźwigarów; 1 para z tyłu niskopodwozia przed pochylnia najazdowa, w zagłębieniu na łyżkę z lewej i prawej strony.
Układ sprzęgu:
* Stały dyszel z przegubowym oczkiem ok. 40 + 50 mm, konstrukcja wygięta, tuleje samosmarujące, sprężyna dyszla z napinaczem
* Wysokość sprzęgu do samochodu ciężarowego ok. 830 mm do ok. 1.030 mm
* Długość dyszla ok. 1.800 mm
Podpory:
* 2 automatyczne podpory składane z tyłu
Osie:
* 3 osie SAF niskopodwoziowe z zawieszeniem pneumatycznym i hamulcami bębnowymi
* Nośność 11 t/oś
* Hamulec z wałkiem S o wymiarach ok. 300/200 mm
* Automatyczny korektor siły hamowania
Koła:
* 12 opon 235/75 R 17,5, 141J, marka według wyboru fabryki
* 12 stalowych felg 6,75 x 17,5, z odsadzeniem, kolor srebrny
Guedjwx Dcyopfx Ab Njh
Układ hamulcowy/zawieszenie:
* Dwururowy układ hamulcowy pneumatyczny wg dyrektywy EKG R13
* Układ hamulcowy marki Wabco
* System EBS 4S3M, czujniki na 1. i 2. osi
* RSS/RSP – program stabilizujący
* Hamulec postojowy sprężynowy na 2. i 3. osi
* Zbiorniki powietrza stalowe
* Przewody hamulcowe i pneumatyczne ze złączami pojedynczymi żółty/czerwony
* Przewód EBS/ABS
* Gumowe uchwyty mocujące do kabli EBS oraz elektrycznych
* Zawieszenie pneumatyczne z funkcją podnoszenia i opuszczania (tylko na tylnej osi), automatyczna regulacja poziomu jazdy od 15 km/h (RTR), z ogranicznikiem osi na przedniej osi
Podłoga:
* Miękkie drewno ok. 50 mm, impregnowane, ok. 5–10 mm powyżej górnej krawędzi ramy; stalowa nakładka ryflowana nad kołami
Rampy:
* 2 składane, jednoczęściowe rampy podjazdowe ze stali lekkiej, długość ok. 2.800 mm, szerokość ok. 750 mm, podłoga z drewna twardego ok. 35 mm, impregnowana
* Szerokość ramp regulowana w zakresie od ok. 350 mm do maks. szerokości całkowitej ok. 3.000 mm
* Rampy blokowane w położeniu transportowym za pomocą łańcuchów z napinaczami
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2003
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 201 8... ogłoszenia
Te ogłoszenia również mogą cię zainteresować.
Ogłoszenia

841 km
Naczepa niskopodwoziowa
SCHWARZMÜLLERTieflader mit gekröpftem Plateau
SCHWARZMÜLLERTieflader mit gekröpftem Plateau
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd