Wywrotka dostawcza
IFA H3A 4x2
Wywrotka dostawcza
IFA H3A 4x2
Stała cena Podatek VAT nie podlegający zgłoszeniu
9 000 €
Rok produkcji
1955
Stan
Używane
Lokalizacja
Bovenden 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane dotyczące maszyny
Cena i lokalizacja
Stała cena Podatek VAT nie podlegający zgłoszeniu
9 000 €
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Alte Bundesstraße 48, 37120 Bovenden, Niemcy

Zadzwoń
Dane techniczne
- Przebieg:
- 1 001 km
- Moc:
- 59 kW (80,22 KM)
- Rodzaj paliwa:
- diesel
- Typ przekładni:
- mechaniczny
- Konfiguracja osi:
- 4x2
- Rozstaw osi:
- 3 250 mm
- Masa całkowita:
- 7 080 kg
- Masa własna:
- 3 580 kg
- Maksymalna waga ładunku:
- 3 500 kg
- Pierwsza rejestracja:
- 01/1955
- Długość przestrzeni ładunkowej:
- 3 400 mm
- Szerokość przestrzeni ładunkowej:
- 2 150 mm
- Wysokość przestrzeni ładunkowej:
- 550 mm
- Kolor:
- zielony
- Kabin kierowcy:
- kabina dzienna
- Zawieszenie:
- stal
- Rozmiar opony:
- 8.25-20
- Wyposażenie:
- kabina, zaczep do przyczepy
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A18028446
- Numer referencyjny:
- 1752
- Ostatnio aktualizowane:
- 24.06.2025
Opis
Lokalizacja pojazdu: Bovenden, zarejestrowany, buda, 5-biegowa manualna skrzynia biegów, resory piórowe, zaczep holowniczy z instalacją pneumatyczną, świetlną i hydrauliczną. Rozstaw osi: 3250 mm. Zabudowa: Ciężarówka zabytkowa – wywrotka trójstronna. Silnik Diesla o pośrednim wtrysku – typ EM4-20, 4-cylindrowy (rzędowy), 6024 cm³, chłodzony wodą, niesynchronizowana, 5-biegowa skrzynia biegów, prędkość maksymalna: 60 km/h. Następcą modelu H3 był H3A, zaprezentowany publicznie podczas Wiosennych Targów Lipskich w 1949 r. i produkowany od połowy 1950 do 1956 r. w zakładzie VEB Kraftfahrzeugwerk HORCH w Zwickau, początkowo jako klasyczna ciężarówka z otwartą skrzynią. H3A był całkowicie nową konstrukcją w układzie z długą maską i silnikiem wysokoprężnym. Rozwój silnika diesla oparty był na projekcie firmy VOMAG. Na Wiosennych Targach Lipskich H3A pojawił się również jako ciągnik siodłowy z cysterną, a ponadto produkowano wersje, takie jak wywrotki trójstronne, auta do transportu bydła, ciągniki drogowe, autocysterny oraz specjalne zabudowy dla poczty i Czerwonego Krzyża, jak również jako meblowóz. Na bazie podwozia H3A w zakładzie LOWA w Bautzen wyprodukowano ok. 180 autobusów czołowych H3B. Główne zastosowania dotyczyły sektora cywilnego, ale pojazd był używany także przez Policję Ludową, wojska wewnętrzne (później NVA). Pojazd pochodzi ze spedycji Dörr. Możliwość pomyłki zastrzeżona! Informacje o wyposażeniu bez gwarancji. Zmiany, sprzedaż pośrednia i błędy zastrzeżone!
Pjdpjvhg R Tsfx Agzsrc
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Pjdpjvhg R Tsfx Agzsrc
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2002
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 551 8... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd












