Wywrotka dostawcza
IFA H3A 4x2

Stała cena Podatek VAT nie podlegający zgłoszeniu
9 000 €
Rok produkcji
1955
Stan
Używane
Lokalizacja
Bovenden Niemcy
Wywrotka dostawcza  IFA H3A  4x2
Wywrotka dostawcza  IFA H3A  4x2
Wywrotka dostawcza  IFA H3A  4x2
Wywrotka dostawcza  IFA H3A  4x2
Wywrotka dostawcza  IFA H3A  4x2
Wywrotka dostawcza  IFA H3A  4x2
more Images
 IFA H3A  4x2
 IFA H3A  4x2
 IFA H3A  4x2
 IFA H3A  4x2
 IFA H3A  4x2
 IFA H3A  4x2
Pokaż obrazy
Pokaż mapę

Dane dotyczące maszyny

Opis/nazwa maszyny:
Wywrotka dostawcza
Model:
IFA H3A 4x2
Rok produkcji:
1955
Stan:
używany

Cena i lokalizacja

Stała cena Podatek VAT nie podlegający zgłoszeniu
9 000 €
Lokalizacja sprzedawcy:
Alte Bundesstraße 48, 37120 Bovenden, Niemcy Niemcy
Zadzwoń

Dane techniczne

Przebieg:
1 001 km
Moc:
59 kW (80,22 KM)
Rodzaj paliwa:
diesel
Typ przekładni:
mechaniczny
Konfiguracja osi:
4x2
Rozstaw osi:
3 250 mm
Masa całkowita:
7 080 kg
Masa własna:
3 580 kg
Maksymalna waga ładunku:
3 500 kg
Pierwsza rejestracja:
01/1955
Długość przestrzeni ładunkowej:
3 400 mm
Szerokość przestrzeni ładunkowej:
2 150 mm
Wysokość przestrzeni ładunkowej:
550 mm
Kolor:
zielony
Kabin kierowcy:
kabina dzienna
Zawieszenie:
stal
Rozmiar opony:
8.25-20
Wyposażenie:
kabina, zaczep do przyczepy

Szczegóły oferty

Identyfikator ogłoszenia:
A18028446
Numer referencyjny:
1752
Ostatnio aktualizowane:
24.06.2025

Opis

Lokalizacja pojazdu: Bovenden, zarejestrowany, buda, 5-biegowa manualna skrzynia biegów, resory piórowe, zaczep holowniczy z instalacją pneumatyczną, świetlną i hydrauliczną. Rozstaw osi: 3250 mm. Zabudowa: Ciężarówka zabytkowa – wywrotka trójstronna. Silnik Diesla o pośrednim wtrysku – typ EM4-20, 4-cylindrowy (rzędowy), 6024 cm³, chłodzony wodą, niesynchronizowana, 5-biegowa skrzynia biegów, prędkość maksymalna: 60 km/h. Następcą modelu H3 był H3A, zaprezentowany publicznie podczas Wiosennych Targów Lipskich w 1949 r. i produkowany od połowy 1950 do 1956 r. w zakładzie VEB Kraftfahrzeugwerk HORCH w Zwickau, początkowo jako klasyczna ciężarówka z otwartą skrzynią. H3A był całkowicie nową konstrukcją w układzie z długą maską i silnikiem wysokoprężnym. Rozwój silnika diesla oparty był na projekcie firmy VOMAG. Na Wiosennych Targach Lipskich H3A pojawił się również jako ciągnik siodłowy z cysterną, a ponadto produkowano wersje, takie jak wywrotki trójstronne, auta do transportu bydła, ciągniki drogowe, autocysterny oraz specjalne zabudowy dla poczty i Czerwonego Krzyża, jak również jako meblowóz. Na bazie podwozia H3A w zakładzie LOWA w Bautzen wyprodukowano ok. 180 autobusów czołowych H3B. Główne zastosowania dotyczyły sektora cywilnego, ale pojazd był używany także przez Policję Ludową, wojska wewnętrzne (później NVA). Pojazd pochodzi ze spedycji Dörr. Możliwość pomyłki zastrzeżona! Informacje o wyposażeniu bez gwarancji. Zmiany, sprzedaż pośrednia i błędy zastrzeżone!
Pjdpjvhg R Tsfx Agzsrc

Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.

Dostawca

Zarejestrowany od: 2002

2 299 Ogłoszenia online

Zadzwoń

Wyślij zapytanie

Krajus 
Niemcy
Austria
Szwajcaria
Stany Zjednoczone
Zjednoczone Królestwo
Francja
Belgia
Hiszpania
Meksyk
Włochy
Holandia
Polska
Rosja
Białoruś
Ukraina
Estonia
Turcja
Nowa Zelandia
Irlandia
Czechy
Dania
Finlandia
Szwecja
Norwegia
Luksemburg
Grecja
Litwa
Łotwa
Islandia
Portugalia
Brazylia
Wenezuela
Argentyna
Węgry
Słowacja
Rumunia
Mołdawia
Słowenia
Serbia
Czarnogóra
Albania
Chorwacja
Bułgaria
Macedonia Północna
Bośnia i Hercegowina
Izrael
Egipt
Maroko
Indie
Indonezja
Korea Południowa
Japonia
Tajlandia
Malezja
Wietnam
China
Tajwan
Iran
Bangladesz
Afganistan
Wskazówka: Twoje zapytanie zostanie przekazane wszystkim sprzedawcom w kategorii maszyn. Dzięki temu możesz otrzymać bardzo wiele ofert.
Nie można było wysłać zapytania. Proszę spróbować ponownie później.

Telefon & Fax

+49 551 8... ogłoszenia