Wywrotka dostawcza
IFA H3A 4x2
Wywrotka dostawcza
IFA H3A 4x2
Stała cena Podatek VAT nie podlegający zgłoszeniu
9 000 €
Rok produkcji
1955
Stan
Używane
Lokalizacja
Bovenden 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane dotyczące maszyny
Cena i lokalizacja
Stała cena Podatek VAT nie podlegający zgłoszeniu
9 000 €
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Alte Bundesstraße 48, 37120 Bovenden, Niemcy

Zadzwoń
Dane techniczne
- Przebieg:
- 1 000 km
- Moc:
- 59 kW (80,22 KM)
- Rodzaj paliwa:
- diesel
- Typ przekładni:
- mechaniczny
- Konfiguracja osi:
- 4x2
- Rozstaw osi:
- 3 250 mm
- Masa całkowita:
- 7 080 kg
- Masa własna:
- 3 580 kg
- Maksymalna waga ładunku:
- 3 500 kg
- Pierwsza rejestracja:
- 01/1955
- Długość przestrzeni ładunkowej:
- 3 400 mm
- Szerokość przestrzeni ładunkowej:
- 2 150 mm
- Wysokość przestrzeni ładunkowej:
- 550 mm
- Kolor:
- zielony
- Kabin kierowcy:
- kabina dzienna
- Zawieszenie:
- stal
- Rozmiar opony:
- 8.25-20
- Liczba miejsc:
- 2
- Wyposażenie:
- kabina, zaczep do przyczepy
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A18028331
- Numer referencyjny:
- 1955
- Ostatnio aktualizowane:
- 24.06.2025
Opis
Lokalizacja pojazdu: Bovenden, Tablica rejestracyjna: dom, skrzynia biegów 5-biegowa, resor piórowy, zaczep do przyczepy z instalacją powietrzną, świetlną i hydrauliczną.
Prsdpfevhg Hnex Agzoc
Rozstaw osi: 3250 mm. Zabudowa: historyczna ciężarówka z wywrotką trójstronną. Silnik wysokoprężny z komorą wirową typ EM4-20, 4-cylindrowy (rzędowy), 6024 cm³, chłodzony wodą, niesynchronizowana skrzynia biegów 5-biegowa. Maksymalna prędkość: 60 km/h.
Model następca H3 to ciężarówka H3A. Została zaprezentowana publicznie podczas Wiosennych Targów w Lipsku w 1949 roku i produkowana od połowy 1950 do 1956 roku w Zwickauer VEB Kraftfahrzeugwerk HORCH początkowo jako ciężarówka skrzyniowa. H3A była całkowicie nową konstrukcją jako długonosa ciężarówka z silnikiem Diesla. Rozwój silnika wysokoprężnego opierał się na wcześniejszej konstrukcji firmy VOMAG. Podczas Wiosennych Targów w Lipsku H3A pojawił się jako ciągnik siodłowy z naczepą cysterną, a kolejne warianty obejmowały wywrotkę trójstronną, pojazd do przewozu bydła, ciągnik drogowy, autocysternę oraz specjalistyczne zabudowy dla poczty i Czerwonego Krzyża, a także jako samochód meblowy. Na bazie podwozia H3A w zakładach LOWA w Budziszynie wyprodukowano ok. 180 autobusów czołowych H3B. Głównym obszarem zastosowań był sektor cywilny, ale pojazdy były też wykorzystywane przez policję ludową i wojsko (NVA). Pojazd ex Dörr Spedition. Zastrzega się możliwość pomyłek! DANE DOTYCZĄCE WYPOSAŻENIA BEZ GWARANCJI, zmiany, sprzedaż pośrednia oraz błędy zastrzeżone!
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Prsdpfevhg Hnex Agzoc
Rozstaw osi: 3250 mm. Zabudowa: historyczna ciężarówka z wywrotką trójstronną. Silnik wysokoprężny z komorą wirową typ EM4-20, 4-cylindrowy (rzędowy), 6024 cm³, chłodzony wodą, niesynchronizowana skrzynia biegów 5-biegowa. Maksymalna prędkość: 60 km/h.
Model następca H3 to ciężarówka H3A. Została zaprezentowana publicznie podczas Wiosennych Targów w Lipsku w 1949 roku i produkowana od połowy 1950 do 1956 roku w Zwickauer VEB Kraftfahrzeugwerk HORCH początkowo jako ciężarówka skrzyniowa. H3A była całkowicie nową konstrukcją jako długonosa ciężarówka z silnikiem Diesla. Rozwój silnika wysokoprężnego opierał się na wcześniejszej konstrukcji firmy VOMAG. Podczas Wiosennych Targów w Lipsku H3A pojawił się jako ciągnik siodłowy z naczepą cysterną, a kolejne warianty obejmowały wywrotkę trójstronną, pojazd do przewozu bydła, ciągnik drogowy, autocysternę oraz specjalistyczne zabudowy dla poczty i Czerwonego Krzyża, a także jako samochód meblowy. Na bazie podwozia H3A w zakładach LOWA w Budziszynie wyprodukowano ok. 180 autobusów czołowych H3B. Głównym obszarem zastosowań był sektor cywilny, ale pojazdy były też wykorzystywane przez policję ludową i wojsko (NVA). Pojazd ex Dörr Spedition. Zastrzega się możliwość pomyłek! DANE DOTYCZĄCE WYPOSAŻENIA BEZ GWARANCJI, zmiany, sprzedaż pośrednia oraz błędy zastrzeżone!
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2002
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 551 8... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd












