Wywrotka dostawcza
IFA H3A 4x2

Stała cena Podatek VAT nie podlegający zgłoszeniu
9 000 €
Rok produkcji
1955
Stan
Używane
Lokalizacja
Bovenden Niemcy
Wywrotka dostawcza  IFA H3A  4x2
Wywrotka dostawcza  IFA H3A  4x2
Wywrotka dostawcza  IFA H3A  4x2
Wywrotka dostawcza  IFA H3A  4x2
Wywrotka dostawcza  IFA H3A  4x2
Wywrotka dostawcza  IFA H3A  4x2
more Images
 IFA H3A  4x2
 IFA H3A  4x2
 IFA H3A  4x2
 IFA H3A  4x2
 IFA H3A  4x2
 IFA H3A  4x2
Pokaż obrazy
Pokaż mapę

Dane dotyczące maszyny

Opis/nazwa maszyny:
Wywrotka dostawcza
Model:
IFA H3A 4x2
Rok produkcji:
1955
Stan:
używany

Cena i lokalizacja

Stała cena Podatek VAT nie podlegający zgłoszeniu
9 000 €
Lokalizacja sprzedawcy:
Alte Bundesstraße 48, 37120 Bovenden, Niemcy Niemcy
Zadzwoń

Dane techniczne

Przebieg:
1 000 km
Moc:
59 kW (80,22 KM)
Rodzaj paliwa:
diesel
Typ przekładni:
mechaniczny
Konfiguracja osi:
4x2
Rozstaw osi:
3 250 mm
Masa całkowita:
7 080 kg
Masa własna:
3 580 kg
Maksymalna waga ładunku:
3 500 kg
Pierwsza rejestracja:
01/1955
Długość przestrzeni ładunkowej:
3 400 mm
Szerokość przestrzeni ładunkowej:
2 150 mm
Wysokość przestrzeni ładunkowej:
550 mm
Kolor:
zielony
Kabin kierowcy:
kabina dzienna
Zawieszenie:
stal
Rozmiar opony:
8.25-20
Liczba miejsc:
2
Wyposażenie:
kabina, zaczep do przyczepy

Szczegóły oferty

Identyfikator ogłoszenia:
A18028331
Numer referencyjny:
1955
Ostatnio aktualizowane:
24.06.2025

Opis

Lokalizacja pojazdu: Bovenden, Tablica rejestracyjna: dom, skrzynia biegów 5-biegowa, resor piórowy, zaczep do przyczepy z instalacją powietrzną, świetlną i hydrauliczną.
Prsdpfevhg Hnex Agzoc
Rozstaw osi: 3250 mm. Zabudowa: historyczna ciężarówka z wywrotką trójstronną. Silnik wysokoprężny z komorą wirową typ EM4-20, 4-cylindrowy (rzędowy), 6024 cm³, chłodzony wodą, niesynchronizowana skrzynia biegów 5-biegowa. Maksymalna prędkość: 60 km/h.

Model następca H3 to ciężarówka H3A. Została zaprezentowana publicznie podczas Wiosennych Targów w Lipsku w 1949 roku i produkowana od połowy 1950 do 1956 roku w Zwickauer VEB Kraftfahrzeugwerk HORCH początkowo jako ciężarówka skrzyniowa. H3A była całkowicie nową konstrukcją jako długonosa ciężarówka z silnikiem Diesla. Rozwój silnika wysokoprężnego opierał się na wcześniejszej konstrukcji firmy VOMAG. Podczas Wiosennych Targów w Lipsku H3A pojawił się jako ciągnik siodłowy z naczepą cysterną, a kolejne warianty obejmowały wywrotkę trójstronną, pojazd do przewozu bydła, ciągnik drogowy, autocysternę oraz specjalistyczne zabudowy dla poczty i Czerwonego Krzyża, a także jako samochód meblowy. Na bazie podwozia H3A w zakładach LOWA w Budziszynie wyprodukowano ok. 180 autobusów czołowych H3B. Głównym obszarem zastosowań był sektor cywilny, ale pojazdy były też wykorzystywane przez policję ludową i wojsko (NVA). Pojazd ex Dörr Spedition. Zastrzega się możliwość pomyłek! DANE DOTYCZĄCE WYPOSAŻENIA BEZ GWARANCJI, zmiany, sprzedaż pośrednia oraz błędy zastrzeżone!

Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.

Dostawca

Zarejestrowany od: 2002

2 299 Ogłoszenia online

Zadzwoń

Wyślij zapytanie

Krajus 
Niemcy
Austria
Szwajcaria
Stany Zjednoczone
Zjednoczone Królestwo
Francja
Belgia
Hiszpania
Meksyk
Włochy
Holandia
Polska
Rosja
Białoruś
Ukraina
Estonia
Turcja
Nowa Zelandia
Irlandia
Czechy
Dania
Finlandia
Szwecja
Norwegia
Luksemburg
Grecja
Litwa
Łotwa
Islandia
Portugalia
Brazylia
Wenezuela
Argentyna
Węgry
Słowacja
Rumunia
Mołdawia
Słowenia
Serbia
Czarnogóra
Albania
Chorwacja
Bułgaria
Macedonia Północna
Bośnia i Hercegowina
Izrael
Egipt
Maroko
Indie
Indonezja
Korea Południowa
Japonia
Tajlandia
Malezja
Wietnam
China
Tajwan
Iran
Bangladesz
Afganistan
Wskazówka: Twoje zapytanie zostanie przekazane wszystkim sprzedawcom w kategorii maszyn. Dzięki temu możesz otrzymać bardzo wiele ofert.
Nie można było wysłać zapytania. Proszę spróbować ponownie później.

Telefon & Fax

+49 551 8... ogłoszenia