ELEKTRYCZNY WÓZEK WIDŁOWYKalmar
ECG 80-9
ELEKTRYCZNY WÓZEK WIDŁOWY
Kalmar
ECG 80-9
Cena początkowa bez VATu
185 000 €
Rok produkcji
2021
Stan
Używane
Lokalizacja
Crailsheim 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane dotyczące maszyny
- Opis/nazwa maszyny:
- ELEKTRYCZNY WÓZEK WIDŁOWY
- Producent:
- Kalmar
- Model:
- ECG 80-9
- Rok produkcji:
- 2021
- Stan:
- używany
Cena i lokalizacja
Cena początkowa bez VATu
185 000 €
- Lokalizacja:
- Crailsheim
- Wynajem:
- jest możliwy
Zadzwoń
Dane techniczne
- Ładowność:
- 8 000 kg
- Wysokość podnoszenia:
- 4 215 mm
- Całkowita długość:
- 6 550 mm
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A20046990
- Numer referencyjny:
- g06299
- Ostatnio aktualizowane:
- 22.09.2025
Opis
· Odległość środka ładunku 900 mm
· Wysokość siedziska, kabina EGO 1440 mm
· Odległość obciążenia 760 mm
· Rozstaw kół (c-c), przód – tył 1500 – 1360 mm
· Promień skrętu na zewnątrz 3700 mm
· Promień skrętu, wewnątrz 300 mm
· Wysokość z odchyleniem kabiny, maks. kabina EGO 3020 mm
· Szerokość z odchyleniem kabiny, maks. kabina EGO 3225 mm
· Min. szerokość korytarza przy układaniu w stosy pod kątem 90° 6450 mm
· Wysokość podnoszenia 3500 mm
· Pochylenie masztu do przodu – do tyłu a – ß 6-9 stopni
· Nacisk na oś przednią bez obciążenia 5500 kg
· Nacisk na oś przednią przy obciążeniu znormalizowanym 18400
· Nacisk na tylną oś bez obciążenia 6200 kg
· Nacisk na oś tylną przy obciążeniu znormalizowanym 1300
· Wymiary hamulców przód – tył 8.25-R15 – 8.25-R15 tum
· Ciśnienie powietrza przód – tył 1,0 – 1,0 MPa
· Typ układu kierowniczego – hydrauliczne wspomaganie kierownicy
· Typ układu hamulcowego roboczego – koła hamowane: Hamulce wielotarczowe chłodzone olejem – koła napędowe
· Typ układu hamulca postojowego – koła hamowane Suchy, sprężynowy hamulec tarczowy – koła napędowe
· Ciśnienie hydrauliczne Max. 20 MPa
· Ilość oleju hydraulicznego 155 l
· Most napędowy – mechanizm różnicowy i zwolnica w piaście
· Silnik trakcyjny, moc godzinowa 2 x 11 kW
· Monitorowanie prędkości, zasada – stopnie: MOSFET wysokiej częstotliwości, AC – bezstopniowe
· Silnik pompy hydraulicznej, cykl pracy – przełożenie obciążenia: 1 x 42 kW – S3 15%
· Hamulce silnika pompy, cykl pracy – współczynnik obciążenia 1 x 4,2 kW – S3 15%
· Monitorowanie pompy, zasada – stopień MOSFET wysokiej częstotliwości, AC – bezstopniowy
· Prędkość podnoszenia bez obciążenia 0,32 m/s
· przy obciążeniu znormalizowanym 0,31 m/s
· Prędkość opuszczania bez obciążenia 0,45 m/s
Cjdpfxexd Hfre Ag Aerh
· przy obciążeniu znormalizowanym 0,50 m/s
· Prędkość jazdy, do przodu i do tyłu bez obciążenia 15 km/h
· przy obciążeniu normalizowanym 13 km/h
· Zdolność wspinania, max. bez obciążenia 37%
· przy obciążeniu normalizowanym 21%
· Zdolność pokonywania wzniesień przy 2 km/h bez obciążenia 29%
· przy obciążeniu normalizowanym 16%
· Siła rozciągająca 40 kN
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
· Wysokość siedziska, kabina EGO 1440 mm
· Odległość obciążenia 760 mm
· Rozstaw kół (c-c), przód – tył 1500 – 1360 mm
· Promień skrętu na zewnątrz 3700 mm
· Promień skrętu, wewnątrz 300 mm
· Wysokość z odchyleniem kabiny, maks. kabina EGO 3020 mm
· Szerokość z odchyleniem kabiny, maks. kabina EGO 3225 mm
· Min. szerokość korytarza przy układaniu w stosy pod kątem 90° 6450 mm
· Wysokość podnoszenia 3500 mm
· Pochylenie masztu do przodu – do tyłu a – ß 6-9 stopni
· Nacisk na oś przednią bez obciążenia 5500 kg
· Nacisk na oś przednią przy obciążeniu znormalizowanym 18400
· Nacisk na tylną oś bez obciążenia 6200 kg
· Nacisk na oś tylną przy obciążeniu znormalizowanym 1300
· Wymiary hamulców przód – tył 8.25-R15 – 8.25-R15 tum
· Ciśnienie powietrza przód – tył 1,0 – 1,0 MPa
· Typ układu kierowniczego – hydrauliczne wspomaganie kierownicy
· Typ układu hamulcowego roboczego – koła hamowane: Hamulce wielotarczowe chłodzone olejem – koła napędowe
· Typ układu hamulca postojowego – koła hamowane Suchy, sprężynowy hamulec tarczowy – koła napędowe
· Ciśnienie hydrauliczne Max. 20 MPa
· Ilość oleju hydraulicznego 155 l
· Most napędowy – mechanizm różnicowy i zwolnica w piaście
· Silnik trakcyjny, moc godzinowa 2 x 11 kW
· Monitorowanie prędkości, zasada – stopnie: MOSFET wysokiej częstotliwości, AC – bezstopniowe
· Silnik pompy hydraulicznej, cykl pracy – przełożenie obciążenia: 1 x 42 kW – S3 15%
· Hamulce silnika pompy, cykl pracy – współczynnik obciążenia 1 x 4,2 kW – S3 15%
· Monitorowanie pompy, zasada – stopień MOSFET wysokiej częstotliwości, AC – bezstopniowy
· Prędkość podnoszenia bez obciążenia 0,32 m/s
· przy obciążeniu znormalizowanym 0,31 m/s
· Prędkość opuszczania bez obciążenia 0,45 m/s
Cjdpfxexd Hfre Ag Aerh
· przy obciążeniu znormalizowanym 0,50 m/s
· Prędkość jazdy, do przodu i do tyłu bez obciążenia 15 km/h
· przy obciążeniu normalizowanym 13 km/h
· Zdolność wspinania, max. bez obciążenia 37%
· przy obciążeniu normalizowanym 21%
· Zdolność pokonywania wzniesień przy 2 km/h bez obciążenia 29%
· przy obciążeniu normalizowanym 16%
· Siła rozciągająca 40 kN
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2018
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 7951 ... ogłoszenia
Te ogłoszenia również mogą cię zainteresować.
Ogłoszenia

650 km
Wózek widłowy 4-kołowy
KalmarECG80-9
KalmarECG80-9
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd