WywrotkaFliegl
TSK 100 4,5m
Wywrotka
Fliegl
TSK 100 4,5m
Stała cena bez VATu
21 980 €
Stan
Nowe
Lokalizacja
Triptis 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane dotyczące maszyny
- Opis/nazwa maszyny:
- Wywrotka
- Producent:
- Fliegl
- Model:
- TSK 100 4,5m
- Numer seryjny:
- ac4e8c4b4fd368b58adf3c5d3
- Stan:
- nowe
Cena i lokalizacja
Stała cena bez VATu
21 980 €
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Oberpöllnitzer Straße 8, 07819 Triptis, Niemcy

Zadzwoń
Dane techniczne
- Masa własna:
- 2 860 kg
- Maksymalna waga ładunku:
- 7 040 kg
- Masa całkowita:
- 9 900 kg
- Konfiguracja osi:
- 2 osie
- Rozmiar opony:
- 235 / 75 r 17,5
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A8265479
- Numer referencyjny:
- 20588095
- Ostatnio aktualizowane:
- 22.10.2024
Opis
Dalsze informacje
Podwozie centralnoosiowej przyczepy wywrotki
Spawana konstrukcja stalowa, nieprzerwana oś wywrotu z tyłu z łożyskowaniem kulowym 80 mm
Podpora z przekładnią z przodu
Składane podpory tylne
2 kliny pod koła z uchwytami
Osłona przeciwnajazdowa stalowa
Błotniki pełnej szerokości z tyłu (nie dotyczy wersji z uchwytem na wózek widłowy)
Błotniki ćwiartkowe
Zamykana skrzynia na najazdy pod skrzynią ładunkową
1 para ramp o długości 3 000 mm, szerokości 360 mm, nośności na parę 4 000 kg (listwa zaczepowa do ramp z tyłu)
Urządzenie sprzęgające przyczepy centralnoosiowej
Dyszel z atestowanym oczkiem Ø40 mm
Dyszel regulowany wysokościowo wrzecionem, maks. zakres regulacji 300 mm
Osie i zawieszenie
Osie GFA lub BPW - do wyboru przez producenta, z łożyskami stożkowymi i hamulcem typu S-cam
Osie/podwozie laserowo ustawione - zmniejszenie zużycia opon i zużycia paliwa
Zawieszenie paraboliczne z bezobsługowym mocowaniem stal-guma i mechanicznym wyrównywaczem obciążenia osi (kompensator dźwigniowy)
Koła i opony
235/75 R17,5 - według wyboru producenta
Felgi stalowe, kolor srebrny fabryczny
Układ hamulcowy
Dwururowy pneumatyczny układ hamulcowy, kolorowe prowadzenie przewodów dla łatwej obsługi
Mechaniczny hamulec postojowy wrzecionowy
Zbiornik powietrza zintegrowany
ABS i ALB, z gniazdem ABS z przodu, z kablem połączeniowym
Uwaga: Przyczepa może być holowana tylko przez pojazdy zapewniające działanie systemu ABS!
2 bezpieczne głowice sprzęgające z przodu, z przewodami połączeniowymi do ciągnika
Elektryka
24 V, tylne lampy wielokomorowe, boczne żółte światła LED
2 białe światła pozycyjne z przodu
2 biało-czerwone światła pozycyjne z tyłu
2 × 7-pinowe bezpieczne wtyczki z przodu, z kablem połączeniowym
Układ hydrauliczny
Trójstronny układ wywrotu, hydrauliczny wielotłokowy siłownik z ogranicznikiem skoku i liną zabezpieczającą
Siłownik niskociśnieniowy do 170 bar, bez dławika – w razie potrzeby należy go zamontować w pojeździe
Kdodpfei Ri Eisx Adrjw
Złącze hydrauliczne SVK NW 10/3 wraz z przewodem połączeniowym
Sterowanie hydrauliczne przez przystawkę odbioru mocy pojazdu
Skrzynia wywrotu
Stabilna skrzynia wywrotu z podłogą z blachy stalowej 4 mm, burty stalowe, burty boczne pełne, opuszczane, nieprzegubowe, bez centralnego ryglowania od dołu; tylne słupki wsuwane, tylna burta opuszczana, wahliwa, z centralnym ryglowaniem od dołu
Długość skrzyni ok. 4 500 mm, burty boczne z 5 zawiasami na dole
Szerokość skrzyni 2 420 mm
5 par uchwytów mocujących w podłodze, każdy po 5 ton
Wskazówki eksploatacyjne
Podana masa całkowita jest możliwa technicznie, w zależności od ładunku może nie zostać osiągnięta przy zachowaniu dopuszczalnego nacisku na oś/podporę/naczepę. (Nieprawidłowe rozłożenie ładunku może powodować złe właściwości jezdne i prowadzenie przyczepy)
Kraj rejestracji/tablice
Kraj rejestracji: Niemcy
z odbiorem i opinią DEKRA (wg §13 EG-FGV)
Całodobowa infolinia serwisowa
Przygotowanie do montażu tablicy rejestracyjnej jednorzędowej
Oznakowanie konturowe taśmą odblaskową wg ECE R 048, białe z boku i czerwone z tyłu
Lakierowanie
Rama cynkowana ogniowo i pasywowana, 15 lat gwarancji na perforację korozyjną
Burty/skrzynia RAL 9010 czysta biel
Uwaga! Wnętrze skrzyni tylko podkładowane, jeśli wersja z lakierowaniem skrzyni!
Uwaga! Zdjęcia archiwalne.
Dostępna również OD RĘKI wersja ze skrzynią 5 m!
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Podwozie centralnoosiowej przyczepy wywrotki
Spawana konstrukcja stalowa, nieprzerwana oś wywrotu z tyłu z łożyskowaniem kulowym 80 mm
Podpora z przekładnią z przodu
Składane podpory tylne
2 kliny pod koła z uchwytami
Osłona przeciwnajazdowa stalowa
Błotniki pełnej szerokości z tyłu (nie dotyczy wersji z uchwytem na wózek widłowy)
Błotniki ćwiartkowe
Zamykana skrzynia na najazdy pod skrzynią ładunkową
1 para ramp o długości 3 000 mm, szerokości 360 mm, nośności na parę 4 000 kg (listwa zaczepowa do ramp z tyłu)
Urządzenie sprzęgające przyczepy centralnoosiowej
Dyszel z atestowanym oczkiem Ø40 mm
Dyszel regulowany wysokościowo wrzecionem, maks. zakres regulacji 300 mm
Osie i zawieszenie
Osie GFA lub BPW - do wyboru przez producenta, z łożyskami stożkowymi i hamulcem typu S-cam
Osie/podwozie laserowo ustawione - zmniejszenie zużycia opon i zużycia paliwa
Zawieszenie paraboliczne z bezobsługowym mocowaniem stal-guma i mechanicznym wyrównywaczem obciążenia osi (kompensator dźwigniowy)
Koła i opony
235/75 R17,5 - według wyboru producenta
Felgi stalowe, kolor srebrny fabryczny
Układ hamulcowy
Dwururowy pneumatyczny układ hamulcowy, kolorowe prowadzenie przewodów dla łatwej obsługi
Mechaniczny hamulec postojowy wrzecionowy
Zbiornik powietrza zintegrowany
ABS i ALB, z gniazdem ABS z przodu, z kablem połączeniowym
Uwaga: Przyczepa może być holowana tylko przez pojazdy zapewniające działanie systemu ABS!
2 bezpieczne głowice sprzęgające z przodu, z przewodami połączeniowymi do ciągnika
Elektryka
24 V, tylne lampy wielokomorowe, boczne żółte światła LED
2 białe światła pozycyjne z przodu
2 biało-czerwone światła pozycyjne z tyłu
2 × 7-pinowe bezpieczne wtyczki z przodu, z kablem połączeniowym
Układ hydrauliczny
Trójstronny układ wywrotu, hydrauliczny wielotłokowy siłownik z ogranicznikiem skoku i liną zabezpieczającą
Siłownik niskociśnieniowy do 170 bar, bez dławika – w razie potrzeby należy go zamontować w pojeździe
Kdodpfei Ri Eisx Adrjw
Złącze hydrauliczne SVK NW 10/3 wraz z przewodem połączeniowym
Sterowanie hydrauliczne przez przystawkę odbioru mocy pojazdu
Skrzynia wywrotu
Stabilna skrzynia wywrotu z podłogą z blachy stalowej 4 mm, burty stalowe, burty boczne pełne, opuszczane, nieprzegubowe, bez centralnego ryglowania od dołu; tylne słupki wsuwane, tylna burta opuszczana, wahliwa, z centralnym ryglowaniem od dołu
Długość skrzyni ok. 4 500 mm, burty boczne z 5 zawiasami na dole
Szerokość skrzyni 2 420 mm
5 par uchwytów mocujących w podłodze, każdy po 5 ton
Wskazówki eksploatacyjne
Podana masa całkowita jest możliwa technicznie, w zależności od ładunku może nie zostać osiągnięta przy zachowaniu dopuszczalnego nacisku na oś/podporę/naczepę. (Nieprawidłowe rozłożenie ładunku może powodować złe właściwości jezdne i prowadzenie przyczepy)
Kraj rejestracji/tablice
Kraj rejestracji: Niemcy
z odbiorem i opinią DEKRA (wg §13 EG-FGV)
Całodobowa infolinia serwisowa
Przygotowanie do montażu tablicy rejestracyjnej jednorzędowej
Oznakowanie konturowe taśmą odblaskową wg ECE R 048, białe z boku i czerwone z tyłu
Lakierowanie
Rama cynkowana ogniowo i pasywowana, 15 lat gwarancji na perforację korozyjną
Burty/skrzynia RAL 9010 czysta biel
Uwaga! Wnętrze skrzyni tylko podkładowane, jeśli wersja z lakierowaniem skrzyni!
Uwaga! Zdjęcia archiwalne.
Dostępna również OD RĘKI wersja ze skrzynią 5 m!
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 36482... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd




