Tokarka cncFAT BMWF-MACH
TURMN630x2000
Tokarka cnc
FAT BMWF-MACH
TURMN630x2000
EXW Cena początkowa bez VATu
96 000 €
Rok produkcji
2025
Stan
Nowe
Lokalizacja
Wrocław 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane dotyczące maszyny
- Opis/nazwa maszyny:
- Tokarka cnc
- Producent:
- FAT BMWF-MACH
- Model:
- TURMN630x2000
- Numer seryjny:
- BMWF241003
- Rok produkcji:
- 2025
- Stan:
- nowe
- Godziny eksploatacji:
- 100 h
Cena i lokalizacja
EXW Cena początkowa bez VATu
96 000 €
- Lokalizacja:
- Stargardzka 3, 54-156 Wrocław, PL
- Wynajem:
- jest możliwy
Zadzwoń
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A18767156
- Numer referencyjny:
- 241003
- Ostatnio aktualizowane:
- 29.09.2025
Opis
Mamy przyjemność przedstawić wyjątkową ofertę na tokarkę sterowaną numerycznie. Oferowana tokarka to model FAT TUR 630MN x 2000, wyprodukowany w 2001 roku, który przeszedł gruntowny remont w 2024 roku. Tokarka wyposażona jest w nowy system sterowania SIEMENS 828D. Przyjazne dla użytkownika środowisko programistyczne, wraz z możliwościami symulacji procesów i wbudowaną dokumentacją, pozwala na znaczne skrócenie czasu potrzebnego na wprowadzenie nowej części do produkcji. W efekcie oferujemy obrabiarkę ze wszystkimi atrybutami nowoczesnych maszyn CNC w atrakcyjnej cenie.
Jednocześnie zapewniamy szerokie wsparcie klienta, w tym uruchomienie i wdrożenie maszyny, serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, szkolenia z programowania i obsługi maszyny, a także pomoc we wdrażaniu technologii i produkcji części.
Główne cechy tokarki TUR MN:
• Standard europejski – tokarka zbudowana jest z najwyższej jakości podzespołów.
• Sztywne i szerokie łoże – zapewnia wysoką sztywność, co przekłada się na doskonałą jakość wykończenia powierzchni.
• Utwardzane i szlifowane komponenty – łoże i koła zębate są hartowane i szlifowane w celu zwiększenia trwałości.
• Precyzyjne śruby kulowe – gwarantują wysoką dokładność obróbki.
• Głowica wrzeciona – dwustopniowa, do 2500 obr./min, z wysokim momentem obrotowym do precyzyjnej i ciężkiej obróbki.
• System sterowania – nowy sterownik Siemens 828D.
• Zamknięta przestrzeń robocza – zapewnia bezpieczeństwo i komfort operatora.
Tryby pracy maszyny:
• Tryb ręczny (JOG) – używany głównie do ustawiania maszyny, pomiaru narzędzi, przygotowania przedmiotu obrabianego,
planowania procesu i prostych operacji toczenia.
• Tryb półautomatyczny (MDI) – umożliwia wykonywanie sekwencji poleceń G-code za pośrednictwem wiersza poleceń.
• Tryb automatyczny (Auto) – w pełni zautomatyzowana operacja oparta na wygenerowanym programie G-code, wykorzystująca cykle obróbki i/lub rysunki konturów z określonymi parametrami części i obróbki.
Kluczowe cechy interfejsu operatora:
• Przyjazny dla użytkownika i intuicyjny system sterowania z wbudowaną dokumentacją.
• Zapisywanie i pobieranie plików za pośrednictwem portu USB. • Graficzna symulacja obróbki przed i w trakcie procesu toczenia.
• Toczenie konturowe – możliwość rysowania kształtów części na panelu sterowania przy użyciu podstawowych elementów geometrycznych (linii, krzywych, łuków) i obliczania niezdefiniowanych kroków.
• Obróbka przy użyciu cykli, konturów i/lub kodu G w jednym programie, z możliwością tworzenia podprogramów.
• Wykonywanie programów zgodnych z normami kodowania ISO/DIN.
Zakres remontu:
• Szlifowanie łoża.
• Renowacja ślizgów i suportu (nowe powłoki ślizgowe).
• Regulacja geometrii maszyny (skrobanie).
• Wymiana wszystkich łożysk (głowica wrzeciona, oś X, oś Z, koniek).
• Wymiana śrub kulowych osi X i Z.
• Wymiana całego układu smarowania.
• Wymiana pasków napędowych.
• Montaż nowych silników Siemens osi X i Z.
• Montaż nowego układu sterowania Siemens 828D.
Djdpfx Adev R Dlyohocn
• Całkowite ponowne okablowanie, w tym podzespoły szafy sterowniczej.
• Inspekcja konika.
• Ponowne malowanie maszyny.
• Wymiana zużytych podzespołów mechanicznych (koła zębate w głowicy wrzeciona).
Jednocześnie zapewniamy szerokie wsparcie klienta, w tym uruchomienie i wdrożenie maszyny, serwis gwarancyjny i pogwarancyjny, szkolenia z programowania i obsługi maszyny, a także pomoc we wdrażaniu technologii i produkcji części.
Główne cechy tokarki TUR MN:
• Standard europejski – tokarka zbudowana jest z najwyższej jakości podzespołów.
• Sztywne i szerokie łoże – zapewnia wysoką sztywność, co przekłada się na doskonałą jakość wykończenia powierzchni.
• Utwardzane i szlifowane komponenty – łoże i koła zębate są hartowane i szlifowane w celu zwiększenia trwałości.
• Precyzyjne śruby kulowe – gwarantują wysoką dokładność obróbki.
• Głowica wrzeciona – dwustopniowa, do 2500 obr./min, z wysokim momentem obrotowym do precyzyjnej i ciężkiej obróbki.
• System sterowania – nowy sterownik Siemens 828D.
• Zamknięta przestrzeń robocza – zapewnia bezpieczeństwo i komfort operatora.
Tryby pracy maszyny:
• Tryb ręczny (JOG) – używany głównie do ustawiania maszyny, pomiaru narzędzi, przygotowania przedmiotu obrabianego,
planowania procesu i prostych operacji toczenia.
• Tryb półautomatyczny (MDI) – umożliwia wykonywanie sekwencji poleceń G-code za pośrednictwem wiersza poleceń.
• Tryb automatyczny (Auto) – w pełni zautomatyzowana operacja oparta na wygenerowanym programie G-code, wykorzystująca cykle obróbki i/lub rysunki konturów z określonymi parametrami części i obróbki.
Kluczowe cechy interfejsu operatora:
• Przyjazny dla użytkownika i intuicyjny system sterowania z wbudowaną dokumentacją.
• Zapisywanie i pobieranie plików za pośrednictwem portu USB. • Graficzna symulacja obróbki przed i w trakcie procesu toczenia.
• Toczenie konturowe – możliwość rysowania kształtów części na panelu sterowania przy użyciu podstawowych elementów geometrycznych (linii, krzywych, łuków) i obliczania niezdefiniowanych kroków.
• Obróbka przy użyciu cykli, konturów i/lub kodu G w jednym programie, z możliwością tworzenia podprogramów.
• Wykonywanie programów zgodnych z normami kodowania ISO/DIN.
Zakres remontu:
• Szlifowanie łoża.
• Renowacja ślizgów i suportu (nowe powłoki ślizgowe).
• Regulacja geometrii maszyny (skrobanie).
• Wymiana wszystkich łożysk (głowica wrzeciona, oś X, oś Z, koniek).
• Wymiana śrub kulowych osi X i Z.
• Wymiana całego układu smarowania.
• Wymiana pasków napędowych.
• Montaż nowych silników Siemens osi X i Z.
• Montaż nowego układu sterowania Siemens 828D.
Djdpfx Adev R Dlyohocn
• Całkowite ponowne okablowanie, w tym podzespoły szafy sterowniczej.
• Inspekcja konika.
• Ponowne malowanie maszyny.
• Wymiana zużytych podzespołów mechanicznych (koła zębate w głowicy wrzeciona).
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2025
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+48 696 4... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd