Ciężarówka ciężkiego typuVOLVO
FMX 540 6x2 mit Kran Fassi F545.2.28
Ciężarówka ciężkiego typu
VOLVO
FMX 540 6x2 mit Kran Fassi F545.2.28
Stała cena bez VATu
360 000 €
Stan
Nowe
Lokalizacja
Petershagen 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane dotyczące maszyny
Cena i lokalizacja
Stała cena bez VATu
360 000 €
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Auf der Tappenau 15, 32469 Petershagen, Niemcy
Zadzwoń
Dane techniczne
- Przebieg:
- 50 km
- Moc:
- 405 kW (550,65 KM)
- Masa całkowita:
- 26 000 kg
- Rodzaj paliwa:
- diesel
- Kolor:
- biały
- Konfiguracja osi:
- 3 osie
- Typ przekładni:
- automatyczny
- Wyposażenie:
- ABS, filtr sadzy, klimatyzacja, ogrzewanie postojowe, system nawigacji
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A18499751
- Ostatnio aktualizowane:
- 13.08.2025
Opis
MX 540 6x2 podwozie CHH-MED, tylna oś skrętna hydraulicznie, pojedyncze ogumienie.
Zastosowanie:
- Do dobrych nawierzchni drogowych
- Transport dystrybucyjny
- Topografia w większości płaska
- Temperatura otoczenia do +40°C, powyżej +40°C maks. 25 h/rok
- Temperatura otoczenia do -25°C, poniżej -25°C maks. 25 h/rok
- Wysokość środka ciężkości (nadbudowa i ładunek) ok. 0,5–1 m nad górną krawędzią ramy
- Czyste drogi, maks. 10% zabrudzone
- Podwozie skrzyniowe bez przygotowań
- Dopuszczalna masa całkowita zestawu technicznie: 60 t (zwrócić uwagę na uciąg zaczepu!)
- Pojazd do zabudów specjalnych
- Pojazd przystosowany do montażu żurawia za kabiną
- Lusterka dostosowane do szerokości zabudowy 2600 mm
Główne komponenty:
- Nowy model
- Wysokość ramy: MED (średnia); dokładne wymiary zgodnie z VBI/WIS
- Elektrohydraulicznie skrętna oś tylna, pojedyncze koła
- Kabina kierowcy FMX do ruchu dalekobieżnego, wersja bezpieczeństwa
- Rozstaw osi 3200 mm
- Norma emisji spalin Euro 6, poziom E, SCR, filtr cząstek stałych, recyrkulacja spalin
- Silnik wysokoprężny 12,8 l, 551 KM/405 kW, 2 652 Nm
- Hamulec silnikowy Volvo Engine Brake+ (VEB+), 510 KM/375 kW (D13K)
- Spełnia regulacje ADR dotyczące hamulców
- I-Shift AT2612F, zautomatyzowana skrzynia 12-biegowa (bieg bezpośredni), maks. moment wejściowy: 2 652 Nm
- Podnoszona oś
- Tylna oś RSS1370A, prosta, nośność 13 t, GZG 70 t
- Opony osi przedniej 315/80R22.5
- Przełożenie osi napędowej 3,08:1
- Napęd na olej napędowy
Pakiety wyposażenia:
- Pakiet komfortu kierowcy
- Centralny zamek z pilotem w kluczyku
- Dwa podłokietniki w fotelu kierowcy
- Klimatyzacja automatyczna z czujnikiem nasłonecznienia
- Podłokietniki obite winylem
- Okno dachowe i wyjście awaryjne, otwierane ręcznie (przyciemniane)
- Pakiet informacyjno-multimedialny z nawigacją
- Radio AM/FM (analogowe)
- Złącze USB
Zabudowa:
- Siodło z urządzeniem przesuwanym, samosmarujące (typ Jost JSK), zamontowane na ramie pomocniczej
- Osłona przedniego podparcia z logo FASSI (grawerowana/blacha gładka)
- Kamera cofania w pełni zamontowana
- Wykonanie wszystkich niezbędnych prac podwoziowych do montażu żurawia, demontaż i montaż podzespołów, układu wydechowego, zbiorników itp., dostosowanie ramy pojazdu
Dkjdpfxovywgie Aacou
- Wszystkie prace zgodnie z wytycznymi producenta podwozia, w najwyższej jakości
- Kompletna zabudowa zaprojektowanej i wyprodukowanej samodzielnie specjalnej ramy pomocniczej z drobnoziarnistej stali, pod żuraw i zabudowę. Solidnie spawana i przykręcona do ramy pojazdu, gwarantuje ekstremalną sztywność skrętną i stabilność pojazdu z żurawiem. Konstrukcja ramy pomocniczej – wyróżnik na rynku. Wykonanie najwyższej jakości, lakierowana na kolor ramy
- Montaż/skręcenie żurawia i głównego wspornika pod ramę pomocniczą. Instalacja wszystkich przyłączy hydraulicznych i elektrycznych. Miejsce montażu: przód
- Skrzynia w konstrukcji stalowej/spawanej, zdejmowana
- Długość ok. 330 cm, szerokość ok. 248 cm
- Skrzynia lakierowana w kolorze RAL (kolor ramy)
- Zdejmowane burty aluminiowe marki Suer, wysokość 600 mm, anodowane, ze stopniami, odpinane słupki Kinngripp
- Standardowa podłoga skrzyni z blachy ryflowanej stalowej 4 mm, lakierowana w RAL
- 6 szt. wpuszczanych uchwytów mocujących 2000 daN na stronę w profilu z elastyczną aranżacją
- 4 uchwyty do mocowania łańcuchów 6500 daN (2 z przodu, 2 z tyłu zabudowy)
- Solidna ściana czołowa z ramy spawanej, stal 4 mm i 5 haków na akcesoria.
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Zastosowanie:
- Do dobrych nawierzchni drogowych
- Transport dystrybucyjny
- Topografia w większości płaska
- Temperatura otoczenia do +40°C, powyżej +40°C maks. 25 h/rok
- Temperatura otoczenia do -25°C, poniżej -25°C maks. 25 h/rok
- Wysokość środka ciężkości (nadbudowa i ładunek) ok. 0,5–1 m nad górną krawędzią ramy
- Czyste drogi, maks. 10% zabrudzone
- Podwozie skrzyniowe bez przygotowań
- Dopuszczalna masa całkowita zestawu technicznie: 60 t (zwrócić uwagę na uciąg zaczepu!)
- Pojazd do zabudów specjalnych
- Pojazd przystosowany do montażu żurawia za kabiną
- Lusterka dostosowane do szerokości zabudowy 2600 mm
Główne komponenty:
- Nowy model
- Wysokość ramy: MED (średnia); dokładne wymiary zgodnie z VBI/WIS
- Elektrohydraulicznie skrętna oś tylna, pojedyncze koła
- Kabina kierowcy FMX do ruchu dalekobieżnego, wersja bezpieczeństwa
- Rozstaw osi 3200 mm
- Norma emisji spalin Euro 6, poziom E, SCR, filtr cząstek stałych, recyrkulacja spalin
- Silnik wysokoprężny 12,8 l, 551 KM/405 kW, 2 652 Nm
- Hamulec silnikowy Volvo Engine Brake+ (VEB+), 510 KM/375 kW (D13K)
- Spełnia regulacje ADR dotyczące hamulców
- I-Shift AT2612F, zautomatyzowana skrzynia 12-biegowa (bieg bezpośredni), maks. moment wejściowy: 2 652 Nm
- Podnoszona oś
- Tylna oś RSS1370A, prosta, nośność 13 t, GZG 70 t
- Opony osi przedniej 315/80R22.5
- Przełożenie osi napędowej 3,08:1
- Napęd na olej napędowy
Pakiety wyposażenia:
- Pakiet komfortu kierowcy
- Centralny zamek z pilotem w kluczyku
- Dwa podłokietniki w fotelu kierowcy
- Klimatyzacja automatyczna z czujnikiem nasłonecznienia
- Podłokietniki obite winylem
- Okno dachowe i wyjście awaryjne, otwierane ręcznie (przyciemniane)
- Pakiet informacyjno-multimedialny z nawigacją
- Radio AM/FM (analogowe)
- Złącze USB
Zabudowa:
- Siodło z urządzeniem przesuwanym, samosmarujące (typ Jost JSK), zamontowane na ramie pomocniczej
- Osłona przedniego podparcia z logo FASSI (grawerowana/blacha gładka)
- Kamera cofania w pełni zamontowana
- Wykonanie wszystkich niezbędnych prac podwoziowych do montażu żurawia, demontaż i montaż podzespołów, układu wydechowego, zbiorników itp., dostosowanie ramy pojazdu
Dkjdpfxovywgie Aacou
- Wszystkie prace zgodnie z wytycznymi producenta podwozia, w najwyższej jakości
- Kompletna zabudowa zaprojektowanej i wyprodukowanej samodzielnie specjalnej ramy pomocniczej z drobnoziarnistej stali, pod żuraw i zabudowę. Solidnie spawana i przykręcona do ramy pojazdu, gwarantuje ekstremalną sztywność skrętną i stabilność pojazdu z żurawiem. Konstrukcja ramy pomocniczej – wyróżnik na rynku. Wykonanie najwyższej jakości, lakierowana na kolor ramy
- Montaż/skręcenie żurawia i głównego wspornika pod ramę pomocniczą. Instalacja wszystkich przyłączy hydraulicznych i elektrycznych. Miejsce montażu: przód
- Skrzynia w konstrukcji stalowej/spawanej, zdejmowana
- Długość ok. 330 cm, szerokość ok. 248 cm
- Skrzynia lakierowana w kolorze RAL (kolor ramy)
- Zdejmowane burty aluminiowe marki Suer, wysokość 600 mm, anodowane, ze stopniami, odpinane słupki Kinngripp
- Standardowa podłoga skrzyni z blachy ryflowanej stalowej 4 mm, lakierowana w RAL
- 6 szt. wpuszczanych uchwytów mocujących 2000 daN na stronę w profilu z elastyczną aranżacją
- 4 uchwyty do mocowania łańcuchów 6500 daN (2 z przodu, 2 z tyłu zabudowy)
- Solidna ściana czołowa z ramy spawanej, stal 4 mm i 5 haków na akcesoria.
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2005
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 5704 ... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd