Ciężarówka ciężkiego typuVOLVO
FH 500 8x4 Kran F820 RA2.27 Jib & Winde Sofort
Ciężarówka ciężkiego typu
VOLVO
FH 500 8x4 Kran F820 RA2.27 Jib & Winde Sofort
Stała cena bez VATu
459 800 €
Rok produkcji
2025
Stan
Nowe
Lokalizacja
Petershagen 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane dotyczące maszyny
Cena i lokalizacja
Stała cena bez VATu
459 800 €
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Auf der Tappenau 15, 32469 Petershagen, Niemcy

Zadzwoń
Dane techniczne
- Przebieg:
- 500 km
- Moc:
- 368 kW (500,34 KM)
- Masa całkowita:
- 32 000 kg
- Rodzaj paliwa:
- diesel
- Kolor:
- biały
- Konfiguracja osi:
- 3 osie
- Hamulce:
- retarder
- Typ przekładni:
- automatyczny
- Klasa emisji:
- Euro 6
- Wyposażenie:
- ABS, elektroniczny program stabilizacji (ESP), filtr sadzy, klimatyzacja, ogrzewanie postojowe
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A20288045
- Numer referencyjny:
- W10930
- Ostatnio aktualizowane:
- 27.11.2025
Opis
Volvo FH 500 8x4 z żurawiem F820 RA2.27 z wysięgnikiem (jibem) i wciągarką, ciągnik siodłowy, dostępny od ręki
Zdejmowana platforma z burtami
Wymiary: 4400 x 2500 x 600 mm
Siodło / regulowane
Volvo:
- Nowy model
- Kabina sypialna FH
- Rozstaw osi 4600 mm
- Emisja spalin zgodna z Euro 6 poziom E, z SCR, filtrem cząstek stałych i recyrkulacją spalin
- Silnik wysokoprężny 12,8 l, 510 KM/375 kW, 2550 Nm
- Hamulec silnikowy Volvo Engine Brake+ (VEB+). Moc hamowania 510 KM/375 kW (D13K)
- Spełnia przepisy ADR dotyczące hamulców
- I-Shift AT2612F, zautomatyzowana skrzynia biegów 12-biegowa (bieg bezpośredni), maks. moment wejściowy: 2 652 Nm
- Oś tylna RSS1370A, jedno przełożenie, 13 t obciążenia osi, DMC zestawu 70 t
- Opony AA: 315/70R22.5
- Przełożenie napędowej osi: 2,85 : 1
- Zbiornik paliwa z prawej aluminium 330 l, D-shape, wys. 710 mm, dł. 830 mm
- Zbiornik AdBlue z lewej, pojemność użytkowa 64 l
- Kluczyk do zamykania zbiornika
- Osłona wylewki zbiornika, zabezpieczenie przed przelewaniem
- Tłumik skierowany do tyłu
- 2 składane kliny pod koła, montaż transportowy
- Oświetlenie obrysowe tylne i boczne
- Belka podłączenia przyczepy D-wartość = 190 kN, rozstaw otworów G-150/G-260
- Belka podłączenia przyczepy do końca ramy 85 mm
- Długość ramy tylnej: 4395 mm (liczona od osi napędowej/pierwszej osi napędowej)
- Zaczep przyczepy Rockinger 400 G-150 (należy uwzględnić D-wartość/maks. masę przyczepy!)
- Elektryczne złącze do naczepy/przyczepy, 15-pin
- Złącze Duomatic do przyczepy/naczepy
- Złącza przyczepy na środku
- Postojowy hamulec przyczepy (aktywny do 7 km/h)
- Tylna osłona przeciwnajazdowa, aluminium, stała, cienka
- 4x Opony VA 385/55R22.5 Continental, Hybrid HS3+, klasa oporu toczenia: C, oś kierowana
- 4x Opony AA 315/70R22.5 Continental, Hybrid HD3, klasa oporu toczenia: C, osie napędowe
- 2x Opony NLA 385/55R22.5 Continental, Hybrid HS3+, klasa oporu toczenia: C, oś wleczona
- Pompa odpowietrzająca elektryczna
Nedpfx Absxnfvqowewp
- Sterowanie skrzynią biegów/I-Shift przez panel przy siedzeniu kierowcy
- Tryby jazdy I-Shift: Standard, Performance i Economy
- Automatyczny powrót do trybu ekonomicznego
- Brak manualnych interwencji w trybie automatycznym, bez kickdown
- Tempomat (Cruise Control)
- Chłodnica oleju skrzyni biegów, podstawowa, woda/olej
- Sprężarka powietrza 2-cylindrowa, 1100 l/min, dla pojazdów/zestawów o zwiększonym zapotrzebowaniu na powietrze
- Pobór powietrza przód, standardowy filtr powietrza
- Alternator 150A/4200W
- Hałas zewnętrzny wg ECE R51.03 Faza 2, certyfikat emisji hałasu, tabliczka L
- Zamknięta wentylacja skrzyni korbowej
- Podwójny filtr paliwa przy silniku, wzmocniony dla paliw niskiej jakości (np. Europa Wschodnia)
- Filtr paliwa z separatorem wody
- Przystawka odbioru mocy (średnioobrotowa PTR-DM) z boku skrzyni, wyjście 1 DIN z tyłu do pompy
- Wyjście na skrzyni, maks. moc 600 Nm
- Wyposażenie Dynamic: fotele materiałowe niebieskie/ciemnoniebieskie, wykończenie wnętrza szare
- Fotel kierowcy komfortowy, pneumatyczny, podgrzewany, pas w fotelu
- Fotel pasażera standardowy, pneumatyczny
- Dolne łóżko składane 2000x815/740/660 mm (środek/góra/dół) z siatką zabezpieczającą
- Ogrzewanie postojowe kabiny, moc 2 kW
- Schowek pod łóżkiem
- Lodówka z zamrażalnikiem 33 l pod łóżkiem
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Zdejmowana platforma z burtami
Wymiary: 4400 x 2500 x 600 mm
Siodło / regulowane
Volvo:
- Nowy model
- Kabina sypialna FH
- Rozstaw osi 4600 mm
- Emisja spalin zgodna z Euro 6 poziom E, z SCR, filtrem cząstek stałych i recyrkulacją spalin
- Silnik wysokoprężny 12,8 l, 510 KM/375 kW, 2550 Nm
- Hamulec silnikowy Volvo Engine Brake+ (VEB+). Moc hamowania 510 KM/375 kW (D13K)
- Spełnia przepisy ADR dotyczące hamulców
- I-Shift AT2612F, zautomatyzowana skrzynia biegów 12-biegowa (bieg bezpośredni), maks. moment wejściowy: 2 652 Nm
- Oś tylna RSS1370A, jedno przełożenie, 13 t obciążenia osi, DMC zestawu 70 t
- Opony AA: 315/70R22.5
- Przełożenie napędowej osi: 2,85 : 1
- Zbiornik paliwa z prawej aluminium 330 l, D-shape, wys. 710 mm, dł. 830 mm
- Zbiornik AdBlue z lewej, pojemność użytkowa 64 l
- Kluczyk do zamykania zbiornika
- Osłona wylewki zbiornika, zabezpieczenie przed przelewaniem
- Tłumik skierowany do tyłu
- 2 składane kliny pod koła, montaż transportowy
- Oświetlenie obrysowe tylne i boczne
- Belka podłączenia przyczepy D-wartość = 190 kN, rozstaw otworów G-150/G-260
- Belka podłączenia przyczepy do końca ramy 85 mm
- Długość ramy tylnej: 4395 mm (liczona od osi napędowej/pierwszej osi napędowej)
- Zaczep przyczepy Rockinger 400 G-150 (należy uwzględnić D-wartość/maks. masę przyczepy!)
- Elektryczne złącze do naczepy/przyczepy, 15-pin
- Złącze Duomatic do przyczepy/naczepy
- Złącza przyczepy na środku
- Postojowy hamulec przyczepy (aktywny do 7 km/h)
- Tylna osłona przeciwnajazdowa, aluminium, stała, cienka
- 4x Opony VA 385/55R22.5 Continental, Hybrid HS3+, klasa oporu toczenia: C, oś kierowana
- 4x Opony AA 315/70R22.5 Continental, Hybrid HD3, klasa oporu toczenia: C, osie napędowe
- 2x Opony NLA 385/55R22.5 Continental, Hybrid HS3+, klasa oporu toczenia: C, oś wleczona
- Pompa odpowietrzająca elektryczna
Nedpfx Absxnfvqowewp
- Sterowanie skrzynią biegów/I-Shift przez panel przy siedzeniu kierowcy
- Tryby jazdy I-Shift: Standard, Performance i Economy
- Automatyczny powrót do trybu ekonomicznego
- Brak manualnych interwencji w trybie automatycznym, bez kickdown
- Tempomat (Cruise Control)
- Chłodnica oleju skrzyni biegów, podstawowa, woda/olej
- Sprężarka powietrza 2-cylindrowa, 1100 l/min, dla pojazdów/zestawów o zwiększonym zapotrzebowaniu na powietrze
- Pobór powietrza przód, standardowy filtr powietrza
- Alternator 150A/4200W
- Hałas zewnętrzny wg ECE R51.03 Faza 2, certyfikat emisji hałasu, tabliczka L
- Zamknięta wentylacja skrzyni korbowej
- Podwójny filtr paliwa przy silniku, wzmocniony dla paliw niskiej jakości (np. Europa Wschodnia)
- Filtr paliwa z separatorem wody
- Przystawka odbioru mocy (średnioobrotowa PTR-DM) z boku skrzyni, wyjście 1 DIN z tyłu do pompy
- Wyjście na skrzyni, maks. moc 600 Nm
- Wyposażenie Dynamic: fotele materiałowe niebieskie/ciemnoniebieskie, wykończenie wnętrza szare
- Fotel kierowcy komfortowy, pneumatyczny, podgrzewany, pas w fotelu
- Fotel pasażera standardowy, pneumatyczny
- Dolne łóżko składane 2000x815/740/660 mm (środek/góra/dół) z siatką zabezpieczającą
- Ogrzewanie postojowe kabiny, moc 2 kW
- Schowek pod łóżkiem
- Lodówka z zamrażalnikiem 33 l pod łóżkiem
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 5704 ... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd






























