InneMERCEDES-BENZ
211 CDI lang Feuerwehr MTW 9-Sitzer *TÜV 9-2026*
Inne
MERCEDES-BENZ
211 CDI lang Feuerwehr MTW 9-Sitzer *TÜV 9-2026*
Stała cena Podatek VAT nie podlegający zgłoszeniu
11 950 €
Rok produkcji
2002
Stan
Używane
Lokalizacja
Wuppertal-Cronenberg 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane dotyczące maszyny
Cena i lokalizacja
Stała cena Podatek VAT nie podlegający zgłoszeniu
11 950 €
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Zum Tal 53 (Einfahrt Hülsen), 42349 Wuppertal-Cronenberg, Niemcy
Zadzwoń
Dane techniczne
- Przebieg:
- 173 000 km
- Moc:
- 80 kW (108,77 KM)
- Pierwsza rejestracja:
- 09/2002
- Masa całkowita:
- 2 950 kg
- Rodzaj paliwa:
- diesel
- Kolor:
- czerwony
- Następna inspekcja (TÜV):
- 09/2026
- Typ przekładni:
- mechaniczny
- Klasa emisji:
- Euro 3
- Całkowita długość:
- 5 645 mm
- Całkowita szerokość:
- 1 933 mm
- Całkowita wysokość:
- 2 460 mm
- Liczba miejsc:
- 9
- Wyposażenie:
- ABS, centralny zamek, klimatyzacja, ogrzewanie postojowe
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A18368221
- Numer referencyjny:
- 2074
- Ostatnio aktualizowane:
- 26.08.2025
Opis
2. właściciel.
Zadbany niemiecki pojazd strażacki.
Przegląd techniczny (TÜV) przy przebiegu 172 108 km NOWY, ważny do 09/2026.
9 miejsc siedzących, wytrzymała skóra sztuczna, wszystkie siedzenia w dobrym stanie.
Markiza THULE OMNISTOR, typ 2932, niemal nowa, zamontowana po raz pierwszy w 2019 r., po prawej stronie pojazdu.
Kula holownicza z wbudowanym hakiem (ładowność przyczepy z hamulcem 2000 kg).
Fedevuv A Sopfx Ab Nsgh
Początkowo pojazd służył jako bus dla osób niepełnosprawnych, w 2012 został kompletnie przebudowany i włączony do służby jako pojazd strażacki. W tym momencie Sprinter miał już przebieg 132 000 km i został oceniony jako używany pojazd bez zastrzeżeń przez DEKRA. Ekspertyza jest dostępna, wówczas spełnione zostały całkowicie kryteria DEKRA-SIEGEL.
Nie stwierdzono wtedy szkód powypadkowych, a pojazd straży pożarnej do dziś nie doznał żadnych uszkodzeń.
Od 2012 roku pojazd był przypisany do niewielkiej ochotniczej straży pożarnej i przez większość czasu przechowywany był w garażu.
Pojazd jest serwisowany zgodnie z książką serwisową i jest wyraźnie wolny od korozji. Nie są znane żadne usterki.
Sprinter posiada jak na tamte czasy bardzo bogate oryginalne wyposażenie fabryczne:
Klimatyzacja.
Ogrzewanie postojowe.
Poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera.
Centralny zamek (2 kluczyki z pilotem w zestawie).
ABS i ASR.
Wspomaganie kierownicy.
Radio/kaseta.
Elektryczne szyby.
Elektrycznie regulowane lusterka zewnętrzne.
Silnik Euro 3.
5-biegowa manualna skrzynia biegów.
W zestawie komplet dopasowanych łańcuchów śniegowych.
Instalacja sygnalizacji specjalnej: Hella RTK 6-SL z przednimi światłami błyskowymi oraz funkcją komunikatów przez mikrofon ręczny.
Oznakowanie konturowe boczne i tylne.
Zasilanie zewnętrzne przez złącze CEE po lewej stronie za drzwiami kierowcy.
Dodatkowo na podeście fotela kierowcy zamontowane jest gniazdo NATO.
Pierwotnie zarejestrowany jako „samochód osobowy zamknięty”, od 2012 zarejestrowany w urzędzie jako „pojazd specjalny – pojazd strażacki – samochód dowodzenia ELF1”.
Dzięki swojemu bardzo dobremu stanowi pojazd nadaje się nadal i z pewnością przez długi czas jako MTW, MZF lub ELW.
Masa własna: 1933 kg.
Dopuszczalna masa całkowita: 2950 kg.
Dostępna jest ekspertyza TÜV SÜD z 2015 r. odnośnie zwiększenia dopuszczalnej masy całkowitej tego Sprintera do 3400 kg. Jednak ta zmiana nie została dotychczas wpisana do dowodu rejestracyjnego.
Oferta skierowana wyłącznie do przedsiębiorców lub instytucji publicznych. Sprzedaż zastrzeżona do czasu wcześniejszego zbycia, dane mogą ulec zmianie.
Sprzedaż w Niemczech i całej UE według §25a niem. ustawy o VAT, sprzedaż na zasadzie marży – bez doliczania podatku VAT, brutto = netto.
W przypadku eksportu do krajów trzecich zastrzegamy sobie prawo do pobrania kaucji na poczet dokumentów wywozowych.
Model 211 CDI dostępny od ręki, gotowy do natychmiastowego użytku.
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Zadbany niemiecki pojazd strażacki.
Przegląd techniczny (TÜV) przy przebiegu 172 108 km NOWY, ważny do 09/2026.
9 miejsc siedzących, wytrzymała skóra sztuczna, wszystkie siedzenia w dobrym stanie.
Markiza THULE OMNISTOR, typ 2932, niemal nowa, zamontowana po raz pierwszy w 2019 r., po prawej stronie pojazdu.
Kula holownicza z wbudowanym hakiem (ładowność przyczepy z hamulcem 2000 kg).
Fedevuv A Sopfx Ab Nsgh
Początkowo pojazd służył jako bus dla osób niepełnosprawnych, w 2012 został kompletnie przebudowany i włączony do służby jako pojazd strażacki. W tym momencie Sprinter miał już przebieg 132 000 km i został oceniony jako używany pojazd bez zastrzeżeń przez DEKRA. Ekspertyza jest dostępna, wówczas spełnione zostały całkowicie kryteria DEKRA-SIEGEL.
Nie stwierdzono wtedy szkód powypadkowych, a pojazd straży pożarnej do dziś nie doznał żadnych uszkodzeń.
Od 2012 roku pojazd był przypisany do niewielkiej ochotniczej straży pożarnej i przez większość czasu przechowywany był w garażu.
Pojazd jest serwisowany zgodnie z książką serwisową i jest wyraźnie wolny od korozji. Nie są znane żadne usterki.
Sprinter posiada jak na tamte czasy bardzo bogate oryginalne wyposażenie fabryczne:
Klimatyzacja.
Ogrzewanie postojowe.
Poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera.
Centralny zamek (2 kluczyki z pilotem w zestawie).
ABS i ASR.
Wspomaganie kierownicy.
Radio/kaseta.
Elektryczne szyby.
Elektrycznie regulowane lusterka zewnętrzne.
Silnik Euro 3.
5-biegowa manualna skrzynia biegów.
W zestawie komplet dopasowanych łańcuchów śniegowych.
Instalacja sygnalizacji specjalnej: Hella RTK 6-SL z przednimi światłami błyskowymi oraz funkcją komunikatów przez mikrofon ręczny.
Oznakowanie konturowe boczne i tylne.
Zasilanie zewnętrzne przez złącze CEE po lewej stronie za drzwiami kierowcy.
Dodatkowo na podeście fotela kierowcy zamontowane jest gniazdo NATO.
Pierwotnie zarejestrowany jako „samochód osobowy zamknięty”, od 2012 zarejestrowany w urzędzie jako „pojazd specjalny – pojazd strażacki – samochód dowodzenia ELF1”.
Dzięki swojemu bardzo dobremu stanowi pojazd nadaje się nadal i z pewnością przez długi czas jako MTW, MZF lub ELW.
Masa własna: 1933 kg.
Dopuszczalna masa całkowita: 2950 kg.
Dostępna jest ekspertyza TÜV SÜD z 2015 r. odnośnie zwiększenia dopuszczalnej masy całkowitej tego Sprintera do 3400 kg. Jednak ta zmiana nie została dotychczas wpisana do dowodu rejestracyjnego.
Oferta skierowana wyłącznie do przedsiębiorców lub instytucji publicznych. Sprzedaż zastrzeżona do czasu wcześniejszego zbycia, dane mogą ulec zmianie.
Sprzedaż w Niemczech i całej UE według §25a niem. ustawy o VAT, sprzedaż na zasadzie marży – bez doliczania podatku VAT, brutto = netto.
W przypadku eksportu do krajów trzecich zastrzegamy sobie prawo do pobrania kaucji na poczet dokumentów wywozowych.
Model 211 CDI dostępny od ręki, gotowy do natychmiastowego użytku.
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2005
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 202 7... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd