Standardowy ciągnik siodłowyMAN
TGX 18.520 GX 4x2 BL SA Euro 6 Sofort Verfügbar
Standardowy ciągnik siodłowy
MAN
TGX 18.520 GX 4x2 BL SA Euro 6 Sofort Verfügbar
Stała cena bez VATu
104 900 €
Rok produkcji
2025
Stan
Nowe
Lokalizacja
Petershagen 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane dotyczące maszyny
Cena i lokalizacja
Stała cena bez VATu
104 900 €
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Auf der Tappenau 15, 32469 Petershagen, Niemcy

Zadzwoń
Dane techniczne
- Przebieg:
- 100 km
- Moc:
- 382 kW (519,37 KM)
- Rodzaj paliwa:
- diesel
- Masa całkowita:
- 18 000 kg
- Konfiguracja osi:
- 2 osie
- Hamulce:
- retarder
- Kolor:
- szary
- Typ przekładni:
- automatyczny
- Wyposażenie:
- ABS, elektroniczny program stabilizacji (ESP), klimatyzacja, ogrzewanie postojowe, system nawigacji
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A20477275
- Numer referencyjny:
- 11839
- Ostatnio aktualizowane:
- 14.11.2025
Opis
MAN TGX 18.520 GX 4x2 BL SA ? Euro 6e ? 520 KM ? Najlepsza ciężarówka dalekobieżna!
Dostępny od ręki!
* Numer podwozia: WMA06KZZ9SM955972
* Rok produkcji: 2025
* Rodzaj pojazdu: ciągnik siodłowy (4x2)
* Kabina: GX ? największa wersja (szeroka, długa, bardzo wysoka)
* Kierownica: po lewej stronie
* Norma emisji spalin: Euro 6e
* Przeznaczenie: transport dalekobieżny
----Silnik i napęd MAN D2676 LFAX, rzędowy 6-cylindrowy
* Pojemność: 12 419 cm³
* Moc: 382 kW (520 KM)
* Maks. moment obrotowy: 2 650 Nm
* Skrzynia biegów: MAN TipMatic 12.28 OD z retarderem 35
* Napęd osi: oś tylna napędzana na stałe, oś hipoidalna
* Przełożenie osi: i = 3,08
----Podwozie i osie Oś przednia: 7 500 kg, resor paraboliczny (1-piórowy), kierowana
* Oś tylna: 13 000 kg, zawieszenie pneumatyczne
* Hamulce tarczowe na obu osiach
* Promień skrętu: ok. 14,9 m
* Dolny zderzak przedni
----Koła i ogumienie Felgi przód: 11.75x22.5 (10-otworów)
* Felgi tył: 9.00x22.5 (10-otworów)
* Opony przód: 385/55 R22.5 (oś prowadząca)
* Opony tył: 315/70 R22.5 (oś napędowa)
Kodjxu Sm Njpfx Afksnd
----Układ paliwowy Zbiornik paliwa: aluminium, lewy 370 l + prawy 490 l (razem 860 l)
* Zbiornik AdBlue: plastikowy, 80 l
* Układ wydechowy: prawy bok, wylot ku dołowi
* Dolot powietrza: za kabiną, wysoko wyprowadzony
----Wymiary Rozstaw osi: 3 600 mm
* Długość całkowita: ok. 6 000 mm
* Szerokość: 2 440 mm
* Wysokość (bez ładunku): 3 917 mm
* Wysokość siodła: 1 130 mm (bez ładunku)
* Tylny zwis ramy: 800 mm
* Prześwit: ok. 202 mm
----Masy Masa DMC: 18 000 kg
* Masa całkowita zestawu: 45 000 kg
* Oś przednia: 7 500 kg
* Oś tylna: 13 000 kg
----Elektryka i złącza Akumulatory: 2x 12 V / 210 Ah (bezobsługowe, AGM)
* Alternator: 28 V / 120 A (3 360 W)
* Gniazdo ABS dla naczepy za kabiną
* Siodło: JOST JSK 42 K0 (2 cale)
----PTO / Hydraulika PTO: ZF NH/4c, zależny od skrzyni biegów
* Kierunek obrotów: lewy, moment obrotowy 430 Nm
* Instalacja hydrauliczna: niezamontowana, ale przygotowana (możliwość dołożenia)
----Komfort i wyposażenie Duża kabina GX z maksymalną przestrzenią
* Pneumatyczne zawieszenie tylne dla wysokiego komfortu jazdy
* Resor paraboliczny z przodu dla stabilności
* Retarder dla bezobsługowego hamowania
* Kolor: Ice Grey Metallic (srebrnoszary)
* Klimatyzacja postojowa: brak
* Dolny zderzak przedni, błotniki przód i tył
----Najważniejsze cechy Mocny silnik Euro 6e o mocy 520 KM
* MAN TipMatic z wbudowanym retarderem
* Duża kabina GX ? maksymalny komfort
* Dwa duże zbiorniki aluminiowe (860 litrów)
* Tylne zawieszenie pneumatyczne, przód resor paraboliczny
* Przygotowanie pod hydraulikę
* Siodło JOST JSK 42 K0
* Idealny do transportu dalekobieżnego ? topowa specyfikacja techniczna
Dodatkowe informacje udzielimy na życzenie.
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostępny od ręki!
* Numer podwozia: WMA06KZZ9SM955972
* Rok produkcji: 2025
* Rodzaj pojazdu: ciągnik siodłowy (4x2)
* Kabina: GX ? największa wersja (szeroka, długa, bardzo wysoka)
* Kierownica: po lewej stronie
* Norma emisji spalin: Euro 6e
* Przeznaczenie: transport dalekobieżny
----Silnik i napęd MAN D2676 LFAX, rzędowy 6-cylindrowy
* Pojemność: 12 419 cm³
* Moc: 382 kW (520 KM)
* Maks. moment obrotowy: 2 650 Nm
* Skrzynia biegów: MAN TipMatic 12.28 OD z retarderem 35
* Napęd osi: oś tylna napędzana na stałe, oś hipoidalna
* Przełożenie osi: i = 3,08
----Podwozie i osie Oś przednia: 7 500 kg, resor paraboliczny (1-piórowy), kierowana
* Oś tylna: 13 000 kg, zawieszenie pneumatyczne
* Hamulce tarczowe na obu osiach
* Promień skrętu: ok. 14,9 m
* Dolny zderzak przedni
----Koła i ogumienie Felgi przód: 11.75x22.5 (10-otworów)
* Felgi tył: 9.00x22.5 (10-otworów)
* Opony przód: 385/55 R22.5 (oś prowadząca)
* Opony tył: 315/70 R22.5 (oś napędowa)
Kodjxu Sm Njpfx Afksnd
----Układ paliwowy Zbiornik paliwa: aluminium, lewy 370 l + prawy 490 l (razem 860 l)
* Zbiornik AdBlue: plastikowy, 80 l
* Układ wydechowy: prawy bok, wylot ku dołowi
* Dolot powietrza: za kabiną, wysoko wyprowadzony
----Wymiary Rozstaw osi: 3 600 mm
* Długość całkowita: ok. 6 000 mm
* Szerokość: 2 440 mm
* Wysokość (bez ładunku): 3 917 mm
* Wysokość siodła: 1 130 mm (bez ładunku)
* Tylny zwis ramy: 800 mm
* Prześwit: ok. 202 mm
----Masy Masa DMC: 18 000 kg
* Masa całkowita zestawu: 45 000 kg
* Oś przednia: 7 500 kg
* Oś tylna: 13 000 kg
----Elektryka i złącza Akumulatory: 2x 12 V / 210 Ah (bezobsługowe, AGM)
* Alternator: 28 V / 120 A (3 360 W)
* Gniazdo ABS dla naczepy za kabiną
* Siodło: JOST JSK 42 K0 (2 cale)
----PTO / Hydraulika PTO: ZF NH/4c, zależny od skrzyni biegów
* Kierunek obrotów: lewy, moment obrotowy 430 Nm
* Instalacja hydrauliczna: niezamontowana, ale przygotowana (możliwość dołożenia)
----Komfort i wyposażenie Duża kabina GX z maksymalną przestrzenią
* Pneumatyczne zawieszenie tylne dla wysokiego komfortu jazdy
* Resor paraboliczny z przodu dla stabilności
* Retarder dla bezobsługowego hamowania
* Kolor: Ice Grey Metallic (srebrnoszary)
* Klimatyzacja postojowa: brak
* Dolny zderzak przedni, błotniki przód i tył
----Najważniejsze cechy Mocny silnik Euro 6e o mocy 520 KM
* MAN TipMatic z wbudowanym retarderem
* Duża kabina GX ? maksymalny komfort
* Dwa duże zbiorniki aluminiowe (860 litrów)
* Tylne zawieszenie pneumatyczne, przód resor paraboliczny
* Przygotowanie pod hydraulikę
* Siodło JOST JSK 42 K0
* Idealny do transportu dalekobieżnego ? topowa specyfikacja techniczna
Dodatkowe informacje udzielimy na życzenie.
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2005
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 5704 ... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd








































