Wywrotka dostawczaISUZU
NPR Aut. 5.2 Ltr. Absetzkipper+Winterdienstausr.
Wywrotka dostawcza
ISUZU
NPR Aut. 5.2 Ltr. Absetzkipper+Winterdienstausr.
Stan
Nowe
Lokalizacja
Bad Tennstedt 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane dotyczące maszyny
Cena i lokalizacja
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Bahnhofstrasse 74a, 99955 Bad Tennstedt, Niemcy
Zadzwoń
Dane techniczne
- Moc:
- 140 kW (190,35 KM)
- Rodzaj paliwa:
- diesel
- Typ przekładni:
- automatyczny
- Masa całkowita:
- 7 490 kg
- Klasa emisji:
- Euro 6
- Kolor:
- biały
- Liczba miejsc:
- 3
- Wyposażenie:
- ABS, centralny zamek, filtr sadzy, klimatyzacja
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A15470326
- Numer referencyjny:
- I - 288 - W
- Ostatnio aktualizowane:
- 25.06.2025
Opis
Państwa autoryzowany dealer ISUZU – specjalista z zakresu kompetencji, serwisu i doradztwa – oferuje:
ISUZU NPR z automatyczną skrzynią biegów z konwerterem momentu obrotowego + zabudowa hakowa JOTHA 5518 do kontenerów od 3 do 10 m³ + wyposażenie do zimowego utrzymania dróg
3 lata gwarancji na podwozie od dnia pierwszej rejestracji lub do 100 000 km
Ładowność: 3 260 kg przy DMC 7 490 kg lub 4 270 kg przy DMC 8 500 kg
Wyposażenie:
- 5,2-litrowy turbodiesel z bezpośrednim wtryskiem Common Rail, 140 kW / 190 KM, EURO VI OBD-E (maks. moment obrotowy 510 Nm przy 1 600–2 800 obr./min)
- Filtr cząstek stałych z systemem DPD i AdBlue (system samoczynnego czyszczenia umożliwiający regenerację bez wizyty w serwisie, dzięki nowej technologii regeneracji DPD – wskazuje potrzebę aktywacji; wystarczy nacisnąć przycisk DPD i system samoczynnie oczyszcza się w 20 minut)
- Zautomatyzowana skrzynia biegów (NEES II) – 6 biegów, bezobsługowe i płynne ruszanie dzięki wbudowanemu konwerterowi. Możliwość ręcznej, sekwencyjnej zmiany przełożeń przy drążku. Kierowca może, w zależności od obciążenia, wybrać przyciskiem ruszanie z 1. lub 2. biegu.
- Hamulec silnikowy, tempomat
- Resory piórowe przód (maks. nacisk osi 3 100 kg), tył (maks. nacisk osi 5 800 kg)
- Ogumienie 215/75 R17.5 M+S
- ABS z EBD i elektronicznym systemem kontroli trakcji tylnej osi (ASR)
- Elektroniczny system kontroli stabilności pojazdu (EVSC)
- Asystent pasa ruchu
- Asystent hamowania awaryjnego
- Rozstaw osi 3 365 mm
- Klimatyzacja
- Amortyzowany fotel kierowcy, podwójna kanapa pasażera, kabina 3-osobowa
- Elektryczne szyby, elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne
- Elektroniczna blokada rozruchu, centralny zamek z pilotem
- Radio z Bluetooth, cyfrowy tachograf EG 4.0 (GNNS)
- Światła przeciwmgielne, światła do jazdy dziennej, czujnik zmierzchu
- Poduszki powietrzne kierowcy i pasażera, zagłówki
- Regulowana (wysokość/nachylenie) kierownica, lusterko wewnętrzne
- Koło zapasowe z uchwytem na zabudowie
Wyposażenie dodatkowe:
- Konserwacja podwozia i ramy
- Zaczep kulowy – uciąg przyczepy 3,5 t (maks. masa zespołu pojazdów 11 000 kg)
- Tylny reflektor roboczy LED przy osłonie
- Dodatkowe światła LED z funkcją mijania oraz kierunkowskazy na dachu kabiny
- Oświetlenie ostrzegawcze obrotowe, teleskopowe
- Oznakowanie ostrzegawcze w kolorze czerwono-białym
- Instalacja hydrauliczna napędzana od silnika z 2 funkcjami podwójnego działania przód i 1 obwodem tył, napęd z zależnej od silnika bliźniaczej pompy zębatej, chłodnica oleju z kontrolą temperatury i wentylatorem, przedni podnośnik hydrauliczny FIEDLER z płytą szybkiego montażu
Zabudowa:
Skiploader JOTHA CombiCon 5518
- solidna konstrukcja i najwyższa jakość wykonania gwarantująca trwałość
- Przeznaczony do transportu i opróżniania kontenerów standardowych 3–10 m³ zgodnie z DIN 30720 oraz płaskich pojemników JOTHA FL 1830
- Udźwig 5 500 kg, udźwig przy 800 mm pod poziomem 3 900 kg, udźwig z wysuniętym teleskopem 3 300 kg
- Kolor: antracytowy
- Mechanizm wychyłu z 2 wysięgnikami, poprzeczną osią i zawieszeniem łańcuchowym
- Ramiona teleskopowe sterowane niezależnie, zakres podnoszenia 1 000 mm
Dcsdpfxor Ed D As Adhsn
- Regulowane podpory
- Łańcuchy: 8 mm z hakami bezpieczeństwa, regulowana długość
- Hak wywrotu sterowany hydraulicznie
- Blok sterujący z przodu na podłużnicy zabudowy
- Zawór szybkiego podnoszenia ramion, zawory ręczne z systemem Load Sensing do precyzyjnego sterowania wszystkimi funkcjami
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
ISUZU NPR z automatyczną skrzynią biegów z konwerterem momentu obrotowego + zabudowa hakowa JOTHA 5518 do kontenerów od 3 do 10 m³ + wyposażenie do zimowego utrzymania dróg
3 lata gwarancji na podwozie od dnia pierwszej rejestracji lub do 100 000 km
Ładowność: 3 260 kg przy DMC 7 490 kg lub 4 270 kg przy DMC 8 500 kg
Wyposażenie:
- 5,2-litrowy turbodiesel z bezpośrednim wtryskiem Common Rail, 140 kW / 190 KM, EURO VI OBD-E (maks. moment obrotowy 510 Nm przy 1 600–2 800 obr./min)
- Filtr cząstek stałych z systemem DPD i AdBlue (system samoczynnego czyszczenia umożliwiający regenerację bez wizyty w serwisie, dzięki nowej technologii regeneracji DPD – wskazuje potrzebę aktywacji; wystarczy nacisnąć przycisk DPD i system samoczynnie oczyszcza się w 20 minut)
- Zautomatyzowana skrzynia biegów (NEES II) – 6 biegów, bezobsługowe i płynne ruszanie dzięki wbudowanemu konwerterowi. Możliwość ręcznej, sekwencyjnej zmiany przełożeń przy drążku. Kierowca może, w zależności od obciążenia, wybrać przyciskiem ruszanie z 1. lub 2. biegu.
- Hamulec silnikowy, tempomat
- Resory piórowe przód (maks. nacisk osi 3 100 kg), tył (maks. nacisk osi 5 800 kg)
- Ogumienie 215/75 R17.5 M+S
- ABS z EBD i elektronicznym systemem kontroli trakcji tylnej osi (ASR)
- Elektroniczny system kontroli stabilności pojazdu (EVSC)
- Asystent pasa ruchu
- Asystent hamowania awaryjnego
- Rozstaw osi 3 365 mm
- Klimatyzacja
- Amortyzowany fotel kierowcy, podwójna kanapa pasażera, kabina 3-osobowa
- Elektryczne szyby, elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne
- Elektroniczna blokada rozruchu, centralny zamek z pilotem
- Radio z Bluetooth, cyfrowy tachograf EG 4.0 (GNNS)
- Światła przeciwmgielne, światła do jazdy dziennej, czujnik zmierzchu
- Poduszki powietrzne kierowcy i pasażera, zagłówki
- Regulowana (wysokość/nachylenie) kierownica, lusterko wewnętrzne
- Koło zapasowe z uchwytem na zabudowie
Wyposażenie dodatkowe:
- Konserwacja podwozia i ramy
- Zaczep kulowy – uciąg przyczepy 3,5 t (maks. masa zespołu pojazdów 11 000 kg)
- Tylny reflektor roboczy LED przy osłonie
- Dodatkowe światła LED z funkcją mijania oraz kierunkowskazy na dachu kabiny
- Oświetlenie ostrzegawcze obrotowe, teleskopowe
- Oznakowanie ostrzegawcze w kolorze czerwono-białym
- Instalacja hydrauliczna napędzana od silnika z 2 funkcjami podwójnego działania przód i 1 obwodem tył, napęd z zależnej od silnika bliźniaczej pompy zębatej, chłodnica oleju z kontrolą temperatury i wentylatorem, przedni podnośnik hydrauliczny FIEDLER z płytą szybkiego montażu
Zabudowa:
Skiploader JOTHA CombiCon 5518
- solidna konstrukcja i najwyższa jakość wykonania gwarantująca trwałość
- Przeznaczony do transportu i opróżniania kontenerów standardowych 3–10 m³ zgodnie z DIN 30720 oraz płaskich pojemników JOTHA FL 1830
- Udźwig 5 500 kg, udźwig przy 800 mm pod poziomem 3 900 kg, udźwig z wysuniętym teleskopem 3 300 kg
- Kolor: antracytowy
- Mechanizm wychyłu z 2 wysięgnikami, poprzeczną osią i zawieszeniem łańcuchowym
- Ramiona teleskopowe sterowane niezależnie, zakres podnoszenia 1 000 mm
Dcsdpfxor Ed D As Adhsn
- Regulowane podpory
- Łańcuchy: 8 mm z hakami bezpieczeństwa, regulowana długość
- Hak wywrotu sterowany hydraulicznie
- Blok sterujący z przodu na podłużnicy zabudowy
- Zawór szybkiego podnoszenia ramion, zawory ręczne z systemem Load Sensing do precyzyjnego sterowania wszystkimi funkcjami
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2007
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 36041... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd