Samochód ciężarowy z plandeką typu platformaDAF
FA LF 210 8t Pritsche/Plane+LBW
Samochód ciężarowy z plandeką typu platforma
DAF
FA LF 210 8t Pritsche/Plane+LBW
Stała cena bez VATu
42 900 €
Stan
Używane
Lokalizacja
Heilbronn 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane dotyczące maszyny
Cena i lokalizacja
Stała cena bez VATu
42 900 €
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Alexander-Baumann-Str. 70, 74078 Heilbronn, Niemcy
Zadzwoń
Dane techniczne
- Przebieg:
- 30 158 km
- Moc:
- 157 kW (213,46 KM)
- Pierwsza rejestracja:
- 12/2022
- Masa całkowita:
- 8 000 kg
- Rodzaj paliwa:
- diesel
- Kolor:
- biały
- Konfiguracja osi:
- 2 osie
- Następna inspekcja (TÜV):
- 12/2024
- Typ przekładni:
- mechaniczny
- Klasa emisji:
- Euro 6
- Szerokość przestrzeni ładunkowej:
- 2 475 mm
- Długość przestrzeni ładunkowej:
- 6 100 mm
- Wysokość przestrzeni ładunkowej:
- 2 400 mm
- Wyposażenie:
- ABS, elektroniczny program stabilizacji (ESP), filtr sadzy, klimatyzacja, kompresor, windy załadunkowa
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A14323957
- Numer referencyjny:
- 1104672
- Ostatnio aktualizowane:
- 09.09.2025
Opis
Opis pojazdu:
- Rozstaw osi 4,30 m / tylny zwis 2,08 m
- Tył: 5,00 t, zawieszenie pneumatyczne, SR5.14
- Dopuszczalna masa własna podwozia FGG maks. 7490 kg
- H3279WHTE
- Przełożenie tylnego mostu 3,73
- Fotel kierowcy pneumatyczny
- Norma emisji spalin Euro 6
- Zbiornik AdBlue® 25 l, prawa strona podwozia
- 6-biegowa manualna skrzynia biegów 6S800 OD, 6,58-0,78
- Silnik PX-5, 157 kW/213 KM
- Regulowany spojler dachowy
- Przód: 3,60 t, resor paraboliczny HD, F36
- Zastosowanie z dyszlem, tabliczka znamionowa, do maks. DMC
- Manualna skrzynia biegów, 6 przełożeń
- F1,215/75R17.5
- R1,215/75R17.5
Kabina zewnętrzna:
- Centralny zamek z funkcją testowania oświetlenia zewnętrznego
Dksdpfx Aoqzfizoacju
- Przezroczysta, zielona osłona przeciwsłoneczna nad przednią szybą
- Halogenowe reflektory podwójne z odpornym na uderzenia szkłem soczewkowym Lexan
Aerodynamika:
- Kształt regulowanego spojlera dachowego zapewnia płynny przepływ powietrza pomiędzy kabiną a zabudową lub naczepą
Wnętrze kabiny:
- Podwójna kanapa pasażera z tapicerką welurową. Oba miejsca z zagłówkami i trzypunktowymi pasami bezpieczeństwa, schowek pod zewnętrznym siedziskiem
- Ręcznie sterowana klimatyzacja z funkcją obiegu zamkniętego
Komunikacja i zarządzanie jazdą:
- Ogranicznik prędkości ustawiony nominalnie na 85 km/h. Tolerancja pozwala na maksymalną prędkość pojazdu 88,5 km/h
- Cyfrowy (inteligentny) tachograf VDO DTCO z odbiornikiem GNSS i modułem DSRC, zgodny z rozporządzeniem UE, załącznik 1C
- Radio/odtwarzacz USB. System nagłośnienia z 2 głośnikami
Bezpieczeństwo i ochrona:
- Akustyczny sygnał cofania z wyłącznikiem obejściowym
Zawieszenie i osie:
- Pojedynczo przełożona napędzana tylna oś, typ SR 5.14, z elektronicznie sterowanym dwu-membranowym zawieszeniem pneumatycznym, amortyzatory i stabilizator. Dopuszczalne obciążenie techniczne 5,00 t
- Przednia oś F36. Resory paraboliczne Heavy Duty, amortyzatory i stabilizator. Dopuszczalne obciążenie techniczne 3,6 t
Układ napędowy:
- Napędzana tylna oś z mechaniczną blokadą mechanizmu różnicowego
- Silnik PX-5, 4-cylindrowy diesel, 4,5 l. Moc 157 kW (213 KM) przy 2300 obr./min. Maks. moment obrotowy 850 Nm przy 1200-1500 obr./min
Układ hamulcowy:
- Mechaniczne hamulce postojowe z pozycją kontrolną
Wyposażenie do holowania przyczep:
- Instalacja elektryczna do przyczepy (24 V) z dwoma 7-pinowymi gniazdami. Dodatkowe gniazdo 7-pinowe do podłączenia systemu EBS przyczepy/naczepy
- Pneumatyczne przyłącze do przyczepy z szybkozłączkami
- Belka poprzeczna dyszla, wartość D 85 kN, Dc 70 kN, V 25 kN. Złącze przyczepy D 85 kN. Belka i złącze zamontowane na podwoziu
- Do zastosowania z dyszlem, tabliczka znamionowa, do maks. dopuszczalnej DMC
Zabudowy i przygotowanie pod zabudowę:
- LED-owe światła pozycyjne boczne
- Złącze do obsługi windy załadunkowej w podwoziu (A088). Sygnały elektryczne do blokady przechylania kabiny i pracy silnika. Zasilanie 24 V przez złącze. Przewód zapasowy do tablicy rozdzielczej. Zawiera wskaźniki na tablicy rozdzielczej: aktywacja windy i pozycja dolna oraz sygnał blokujący rozrusznik przy otwartej windzie
- Mocowanie zabudowy BAM 1, z konsolami typu B, dostarczane w formie elementów luzem. Od tygodnia produkcyjnego 2019-45 pierwsza konsola (najbliżej kabiny) wstępnie zamontowana po obu stronach podwozia
Dopuszczalna masa całkowita i dopuszczalna masa całkowita zespołu pojazdów:
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
- Rozstaw osi 4,30 m / tylny zwis 2,08 m
- Tył: 5,00 t, zawieszenie pneumatyczne, SR5.14
- Dopuszczalna masa własna podwozia FGG maks. 7490 kg
- H3279WHTE
- Przełożenie tylnego mostu 3,73
- Fotel kierowcy pneumatyczny
- Norma emisji spalin Euro 6
- Zbiornik AdBlue® 25 l, prawa strona podwozia
- 6-biegowa manualna skrzynia biegów 6S800 OD, 6,58-0,78
- Silnik PX-5, 157 kW/213 KM
- Regulowany spojler dachowy
- Przód: 3,60 t, resor paraboliczny HD, F36
- Zastosowanie z dyszlem, tabliczka znamionowa, do maks. DMC
- Manualna skrzynia biegów, 6 przełożeń
- F1,215/75R17.5
- R1,215/75R17.5
Kabina zewnętrzna:
- Centralny zamek z funkcją testowania oświetlenia zewnętrznego
Dksdpfx Aoqzfizoacju
- Przezroczysta, zielona osłona przeciwsłoneczna nad przednią szybą
- Halogenowe reflektory podwójne z odpornym na uderzenia szkłem soczewkowym Lexan
Aerodynamika:
- Kształt regulowanego spojlera dachowego zapewnia płynny przepływ powietrza pomiędzy kabiną a zabudową lub naczepą
Wnętrze kabiny:
- Podwójna kanapa pasażera z tapicerką welurową. Oba miejsca z zagłówkami i trzypunktowymi pasami bezpieczeństwa, schowek pod zewnętrznym siedziskiem
- Ręcznie sterowana klimatyzacja z funkcją obiegu zamkniętego
Komunikacja i zarządzanie jazdą:
- Ogranicznik prędkości ustawiony nominalnie na 85 km/h. Tolerancja pozwala na maksymalną prędkość pojazdu 88,5 km/h
- Cyfrowy (inteligentny) tachograf VDO DTCO z odbiornikiem GNSS i modułem DSRC, zgodny z rozporządzeniem UE, załącznik 1C
- Radio/odtwarzacz USB. System nagłośnienia z 2 głośnikami
Bezpieczeństwo i ochrona:
- Akustyczny sygnał cofania z wyłącznikiem obejściowym
Zawieszenie i osie:
- Pojedynczo przełożona napędzana tylna oś, typ SR 5.14, z elektronicznie sterowanym dwu-membranowym zawieszeniem pneumatycznym, amortyzatory i stabilizator. Dopuszczalne obciążenie techniczne 5,00 t
- Przednia oś F36. Resory paraboliczne Heavy Duty, amortyzatory i stabilizator. Dopuszczalne obciążenie techniczne 3,6 t
Układ napędowy:
- Napędzana tylna oś z mechaniczną blokadą mechanizmu różnicowego
- Silnik PX-5, 4-cylindrowy diesel, 4,5 l. Moc 157 kW (213 KM) przy 2300 obr./min. Maks. moment obrotowy 850 Nm przy 1200-1500 obr./min
Układ hamulcowy:
- Mechaniczne hamulce postojowe z pozycją kontrolną
Wyposażenie do holowania przyczep:
- Instalacja elektryczna do przyczepy (24 V) z dwoma 7-pinowymi gniazdami. Dodatkowe gniazdo 7-pinowe do podłączenia systemu EBS przyczepy/naczepy
- Pneumatyczne przyłącze do przyczepy z szybkozłączkami
- Belka poprzeczna dyszla, wartość D 85 kN, Dc 70 kN, V 25 kN. Złącze przyczepy D 85 kN. Belka i złącze zamontowane na podwoziu
- Do zastosowania z dyszlem, tabliczka znamionowa, do maks. dopuszczalnej DMC
Zabudowy i przygotowanie pod zabudowę:
- LED-owe światła pozycyjne boczne
- Złącze do obsługi windy załadunkowej w podwoziu (A088). Sygnały elektryczne do blokady przechylania kabiny i pracy silnika. Zasilanie 24 V przez złącze. Przewód zapasowy do tablicy rozdzielczej. Zawiera wskaźniki na tablicy rozdzielczej: aktywacja windy i pozycja dolna oraz sygnał blokujący rozrusznik przy otwartej windzie
- Mocowanie zabudowy BAM 1, z konsolami typu B, dostarczane w formie elementów luzem. Od tygodnia produkcyjnego 2019-45 pierwsza konsola (najbliżej kabiny) wstępnie zamontowana po obu stronach podwozia
Dopuszczalna masa całkowita i dopuszczalna masa całkowita zespołu pojazdów:
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2008
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 7131 ... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd