Podwozie z kabinąVolvo
FH 540 Chassi (former Tank-truck), ADR, Hydraul...
Podwozie z kabiną
Volvo
FH 540 Chassi (former Tank-truck), ADR, Hydraul...
Cena początkowa bez VATu
36 900 €
Rok produkcji
2020
Stan
Używane
Lokalizacja
Bålsta (Stockholm) 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane dotyczące maszyny
Cena i lokalizacja
Cena początkowa bez VATu
36 900 €
- Lokalizacja:
- Bålsta (Stockholm), Szwecja
Zadzwoń
Sprzedaż maszyn

Znalazłeś nową maszynę? Teraz zamień stare na gotówkę.
Osiągnij najlepszą cenę dzięki Machineseeker.
Więcej o sprzedaży maszyn
Więcej o sprzedaży maszyn
Dane techniczne
- Przebieg:
- 954 000 km
- Moc:
- 405 kW (550,65 KM)
- Pierwsza rejestracja:
- 01/2020
- Rodzaj paliwa:
- diesel
- Kolor:
- biały
- Konfiguracja osi:
- 8x2
- Paliwo:
- diesel
- Rozstaw osi:
- 5 100 mm
- Typ przekładni:
- półautomatyczny
- Klasa emisji:
- Euro 6
- Zawieszenie:
- stal-powietrze
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A20044040
- Ostatnio aktualizowane:
- 26.09.2025
Opis
- Wał odbioru mocy (PTO)
1x Volvo FH540, 8x2*4, skrzynia biegów: i-Shift, Euro 6, podwozie (dawna cysterna), ADR, pierwszy rejestracja: 2020, oś przednia 9.000 kg, mikrofalówka, ekspres do kawy, lodówka, 2. i 4. oś skrętna i podnoszona, ABS, przebieg: 954.000 km, pierwsza rejestracja: 22.01.2020, rok produkcji: 01-2019, zawieszenie: przód stalowe / tył pneumatyczne, Webasto, rozstaw osi 1-2: 3780 mm, całkowita szerokość: 2550 mm, całkowita długość: 10060 mm, opony: przód 385/55/22,5 (70%) & tył 315/70/22,5 (70%), klimatyzacja, radio, elektryczne szyby, elektryczne lusterka zewnętrzne, komfortowy fotel kierowcy, podgrzewany fotel kierowcy, spojler dachowy, aluminiowy zbiornik paliwa, zaczep holowniczy, ważne badanie techniczne (TÜV), ostatni serwis: 20.05.2025, pierwszy właściciel! ... Ciężarówka w dobrym stanie technicznym i w pełni sprawna!
*Cennik:* Sztokholm, Szwecja
Po więcej informacji i zdjęć prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Dostępni jesteśmy również przez WhatsApp i Viber.
• Mówimy po angielsku * Vi talar svenska * Mówimy po polsku * Hablamos español *
• Mówimy po ukraińsku * Mówimy po rosyjsku * Mówimy po rumuńsku * Mówimy po niemiecku *
.----- * Koszty transportu tej ciężarówki do różnych lokalizacji * -----.
* Sztokholm (Szwecja) – Gdańsk (Polska) 450,00 €
* Sztokholm (Szwecja) – Antwerpia (Belgia) 1.450,00 €
* Göteborg (Szwecja) – Kilonia (Niemcy) 450,00 €
* Göteborg (Szwecja) – Gandawa (Belgia) 590,00 €
* Göteborg (Szwecja) – Zeebrugge (Belgia) 590,00 €
* Göteborg (Szwecja) – Antwerpia (Belgia) 850,00 €
* Göteborg (Szwecja) – Neapol (Włochy) 4.000,00 €
* Göteborg (Szwecja) – Bilbao (Hiszpania) 3.500,00 €
* Göteborg (Szwecja) – Barcelona (Hiszpania) 4.000,00 €
* Göteborg (Szwecja) – Leixões (Portugalia) 2.500,00 €
* Göteborg (Szwecja) – Pireus (Grecja) 3.000,00 €
* Göteborg (Szwecja) – Iquique (Chile) 4.000,00 €
* Göteborg (Szwecja) – Jebel Ali (ZEA) 4.000,00 €
* Göteborg (Szwecja) – Sohar (Oman) 4.000,00 €
Crodpfsxd Akkjx Ag Aoh
* Göteborg (Szwecja) – Dżudda (Arabia Saudyjska) 4.000,00 €
.----- * Ceny obowiązują tylko przy zakupie tej ciężarówki. * -----.
_____
_____
Informacje ogólne
Kabina: podwójna
Informacje techniczne
Pojemność silnika: 12 777 cm³
Układ napędowy
System AdBlue: Tak
Konfiguracja osi
Oś przednia 1: Maks. obciążenie osi: 9 000 kg; skrętna; bieżnik lewy: 60%; bieżnik prawy: 60%; zawieszenie: resory piórowe
Oś przednia 2: Oś podnoszona; maks. obciążenie osi: 9 000 kg; skrętna; bieżnik lewy: 60%; bieżnik prawy: 60%; zawieszenie: pneumatyczne
Oś tylna 1: Maks. obciążenie osi: 10 500 kg; bieżnik lewy: 80%; bieżnik prawy: 80%; zawieszenie: pneumatyczne
Oś tylna 2: Oś podnoszona; maks. obciążenie osi: 7 500 kg; skrętna; bieżnik lewy: 60%; bieżnik prawy: 60%; zawieszenie: pneumatyczne
Serwis, historia i stan
APK (główne badanie techniczne): ważne do 11.2025
Stan techniczny: dobry
Stan wizualny: dobry
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
1x Volvo FH540, 8x2*4, skrzynia biegów: i-Shift, Euro 6, podwozie (dawna cysterna), ADR, pierwszy rejestracja: 2020, oś przednia 9.000 kg, mikrofalówka, ekspres do kawy, lodówka, 2. i 4. oś skrętna i podnoszona, ABS, przebieg: 954.000 km, pierwsza rejestracja: 22.01.2020, rok produkcji: 01-2019, zawieszenie: przód stalowe / tył pneumatyczne, Webasto, rozstaw osi 1-2: 3780 mm, całkowita szerokość: 2550 mm, całkowita długość: 10060 mm, opony: przód 385/55/22,5 (70%) & tył 315/70/22,5 (70%), klimatyzacja, radio, elektryczne szyby, elektryczne lusterka zewnętrzne, komfortowy fotel kierowcy, podgrzewany fotel kierowcy, spojler dachowy, aluminiowy zbiornik paliwa, zaczep holowniczy, ważne badanie techniczne (TÜV), ostatni serwis: 20.05.2025, pierwszy właściciel! ... Ciężarówka w dobrym stanie technicznym i w pełni sprawna!
*Cennik:* Sztokholm, Szwecja
Po więcej informacji i zdjęć prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Dostępni jesteśmy również przez WhatsApp i Viber.
• Mówimy po angielsku * Vi talar svenska * Mówimy po polsku * Hablamos español *
• Mówimy po ukraińsku * Mówimy po rosyjsku * Mówimy po rumuńsku * Mówimy po niemiecku *
.----- * Koszty transportu tej ciężarówki do różnych lokalizacji * -----.
* Sztokholm (Szwecja) – Gdańsk (Polska) 450,00 €
* Sztokholm (Szwecja) – Antwerpia (Belgia) 1.450,00 €
* Göteborg (Szwecja) – Kilonia (Niemcy) 450,00 €
* Göteborg (Szwecja) – Gandawa (Belgia) 590,00 €
* Göteborg (Szwecja) – Zeebrugge (Belgia) 590,00 €
* Göteborg (Szwecja) – Antwerpia (Belgia) 850,00 €
* Göteborg (Szwecja) – Neapol (Włochy) 4.000,00 €
* Göteborg (Szwecja) – Bilbao (Hiszpania) 3.500,00 €
* Göteborg (Szwecja) – Barcelona (Hiszpania) 4.000,00 €
* Göteborg (Szwecja) – Leixões (Portugalia) 2.500,00 €
* Göteborg (Szwecja) – Pireus (Grecja) 3.000,00 €
* Göteborg (Szwecja) – Iquique (Chile) 4.000,00 €
* Göteborg (Szwecja) – Jebel Ali (ZEA) 4.000,00 €
* Göteborg (Szwecja) – Sohar (Oman) 4.000,00 €
Crodpfsxd Akkjx Ag Aoh
* Göteborg (Szwecja) – Dżudda (Arabia Saudyjska) 4.000,00 €
.----- * Ceny obowiązują tylko przy zakupie tej ciężarówki. * -----.
_____
_____
Informacje ogólne
Kabina: podwójna
Informacje techniczne
Pojemność silnika: 12 777 cm³
Układ napędowy
System AdBlue: Tak
Konfiguracja osi
Oś przednia 1: Maks. obciążenie osi: 9 000 kg; skrętna; bieżnik lewy: 60%; bieżnik prawy: 60%; zawieszenie: resory piórowe
Oś przednia 2: Oś podnoszona; maks. obciążenie osi: 9 000 kg; skrętna; bieżnik lewy: 60%; bieżnik prawy: 60%; zawieszenie: pneumatyczne
Oś tylna 1: Maks. obciążenie osi: 10 500 kg; bieżnik lewy: 80%; bieżnik prawy: 80%; zawieszenie: pneumatyczne
Oś tylna 2: Oś podnoszona; maks. obciążenie osi: 7 500 kg; skrętna; bieżnik lewy: 60%; bieżnik prawy: 60%; zawieszenie: pneumatyczne
Serwis, historia i stan
APK (główne badanie techniczne): ważne do 11.2025
Stan techniczny: dobry
Stan wizualny: dobry
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2023
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+46 76 56... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd