Samochód z podnośnikiem roboczymMERCEDES-BENZ
Atego 1318 Hubarbeitsbühne 20,9Meter GSR 209
Samochód z podnośnikiem roboczym
MERCEDES-BENZ
Atego 1318 Hubarbeitsbühne 20,9Meter GSR 209
Stała cena Podatek VAT nie podlegający zgłoszeniu
16 990 €
Rok produkcji
2005
Stan
Używane
Lokalizacja
Neuss 

Pokaż obrazy
Pokaż mapę
Dane dotyczące maszyny
- Opis/nazwa maszyny:
- Samochód z podnośnikiem roboczym
- Producent:
- MERCEDES-BENZ
- Rok produkcji:
- 2005
- Stan:
- używany
Cena i lokalizacja
Stała cena Podatek VAT nie podlegający zgłoszeniu
16 990 €
- Lokalizacja sprzedawcy:
- Mainstr. 65, 41469 Neuss, Niemcy
Zadzwoń
Dane techniczne
- Przebieg:
- 156 041 km
- Moc:
- 130 kW (176,75 KM)
- Pierwsza rejestracja:
- 06/2005
- Masa całkowita:
- 13 500 kg
- Rodzaj paliwa:
- diesel
- Kolor:
- biały
- Konfiguracja osi:
- 2 osie
- Typ przekładni:
- mechaniczny
Szczegóły oferty
- Identyfikator ogłoszenia:
- A18472921
- Ostatnio aktualizowane:
- 10.07.2025
Opis
* Nadwozie GSR 209TJ, wysokość robocza 21 metrów
Fpedsvx D T Hspfx Ab Nen
* Wyposażenie specjalne:
Wysoko poprowadzony wydech za kabiną kierowcy, elektrycznie sterowane szyby, blokada skrzyni biegów dla przystawki mocy, przekładnia hydrostatyczna LS 6 / LS 8, przystawka odbioru mocy MB 2C, przystawka odbioru mocy MB 60-2C z modułem MPA, programowalny moduł specjalny, siedzenia w kabinie: regulowane siedzenie pasażera, siedzenia w kabinie: środkowe siedzenie z pasem bezpieczeństwa, osłona przeciwbłotna na tylnych błotnikach, wzmocniony stabilizator tylnej osi, wzmocniony stabilizator przedniej osi, felgi stalowe 7.50x19.5
Dodatkowe wyposażenie:
Konfiguracja osi: 4x2, lusterka zewnętrzne regulowane i podgrzewane elektrycznie, akumulator 115 Ah, rozdzielacz kokpitu, luk dachowy (stalowy), kabina kierowcy: S (krótka), zawieszenie: resorowe przód/tył, alternator 80 A, skrzynia biegów 6-biegowa – typ: G 56-6, tylna oś H 4, przekładnia główna 368, filtr kabinowy: filtr przeciwpyłkowy, zabudowa: podwozie, zbiornik paliwa: 125 l, modernizacja modelu Atego 2, silnik 4,3 l – 130 kW Diesel (OM 904 LA), hamulec silnikowy z dławikiem stałym, rozstaw osi 4760 mm, hamulce tarczowe, osłona boczna, siedzenia w kabinie: standardowy fotel pneumatyczny kierowcy, system hamulcowy Telligent z ABS, stała osłona tylna podwozia, osłona przednia podwozia, immobilizer, DMC 13,50 t
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Fpedsvx D T Hspfx Ab Nen
* Wyposażenie specjalne:
Wysoko poprowadzony wydech za kabiną kierowcy, elektrycznie sterowane szyby, blokada skrzyni biegów dla przystawki mocy, przekładnia hydrostatyczna LS 6 / LS 8, przystawka odbioru mocy MB 2C, przystawka odbioru mocy MB 60-2C z modułem MPA, programowalny moduł specjalny, siedzenia w kabinie: regulowane siedzenie pasażera, siedzenia w kabinie: środkowe siedzenie z pasem bezpieczeństwa, osłona przeciwbłotna na tylnych błotnikach, wzmocniony stabilizator tylnej osi, wzmocniony stabilizator przedniej osi, felgi stalowe 7.50x19.5
Dodatkowe wyposażenie:
Konfiguracja osi: 4x2, lusterka zewnętrzne regulowane i podgrzewane elektrycznie, akumulator 115 Ah, rozdzielacz kokpitu, luk dachowy (stalowy), kabina kierowcy: S (krótka), zawieszenie: resorowe przód/tył, alternator 80 A, skrzynia biegów 6-biegowa – typ: G 56-6, tylna oś H 4, przekładnia główna 368, filtr kabinowy: filtr przeciwpyłkowy, zabudowa: podwozie, zbiornik paliwa: 125 l, modernizacja modelu Atego 2, silnik 4,3 l – 130 kW Diesel (OM 904 LA), hamulec silnikowy z dławikiem stałym, rozstaw osi 4760 mm, hamulce tarczowe, osłona boczna, siedzenia w kabinie: standardowy fotel pneumatyczny kierowcy, system hamulcowy Telligent z ABS, stała osłona tylna podwozia, osłona przednia podwozia, immobilizer, DMC 13,50 t
Ogłoszenie zostało przetłumaczone automatycznie. Błędy w tłumaczeniu są możliwe.
Dostawca
Wskazówka: Zarejestruj się bezpłatnie lub zaloguj, aby uzyskać dostęp do wszystkich informacji.
Zarejestrowany od: 2016
Wyślij zapytanie
Telefon & Fax
+49 2137 ... ogłoszenia
Twoje ogłoszenie zostało pomyślnie usunięte
Wystąpił błąd